Implementácia multimediálnych nástrojov asynchrónnej formy vzdelávania vybraných aspektov digitálneho marketingu pre budúcich manažérov
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Implementácia multimediálnych nástrojov asynchrónnej formy vzdelávania vybraných aspektov digitálneho marketingu pre budúcich manažérov
Project name (English): Implementation of multimedia tools of asynchronous form of education of selected aspects of digital marketing for future managers
Start of project: 2023
End of project: 2025
Condition of project: Financovaný/riešený
Project number: 034PU-4/2023
Project leader: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.
University: Prešovská univerzita v Prešove
Department: Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu
Project annotation in Slovak language
Tento projekt sa zameriava na aktuálny dopyt na trhu po manažéroch so špecifickým setom zručností a kompetencií, ktoré sa do popredia dostali v posledných rokoch poznačených pandémiou. Podnikateľské subjekty musia byť schopné komunikovať, prezentovať sa a zdieľať informácie digitálnou formou, aby nestratili kontakt so svojim zákazníkom aj v časoch, kedy je jeho udržanie veľmi náročné. Tieto potreby sú však podmienené schopnosťou manažéra ovládať a pracovať s vybranými nástrojmi z oblasti marketingu a vizuálno-digitálnej komunikácie. Hlavný cieľom projektu je teda signifikantne modifikovať, inovovať a aktualizovať obsah vzdelávacích materiálov vybraných predmetov tak, aby reflektovali súčasný dopyt na trhu práce a súčasne ich transformovať do digitálnej asynchrónnej formy online vzdelávania za pomoci multimediálnych dokumentov a virtuálnych komunikačných platforiem vrátane mobilných komunikačných platforiem. Týmto spôsobom získajú študenti nový rozmer vo vzdelávaní a osvojovaní si potrebných zručností, ku ktorým budú mať asynchrónny prístup. Ten im umožní zvoliť si individuálne tempo, napríklad jednoducho dobehnúť učivo, ktoré z rôznych dôvodov mohli vymeškať, alebo zvýšiť tempo adopcie týchto zručností a získať ešte väčšiu konkurenčnú výhodu pri možnostiach uplatnenia sa na trhu práce.
Project annotation in English language
This project focuses on the current market demand for managers with a specific set of skills and competencies that have come to the fore in recent years influenced by a pandemic. Businesses must be able to communicate, present and share information digitally so that they do not lose contact with their customers even in times when it is very difficult to maintain them. However, these needs are conditioned by the manager's ability to control and work with selected tools in the field of marketing and visual-digital communication. The main goal of the project is to significantly modify, innovate and update the content of educational materials of selected subjects to reflect the current demand in the labor market and transform them into a digital asynchronous form of online education using multimedia documents and virtual communication platforms, including mobile communication platforms. In this way, students will gain a new dimension in education and the acquisition of the necessary skills, to which they will have asynchronous access. This will allow them to choose an individual pace, for example by simply catching up with a subject that they may have missed for various reasons, or to increase the pace of adoption of these skills and gain an even greater competitive advantage in their job opportunities.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2024 | 12 459,00 | 0,00 |