Funkčné, inovačné a digitálne vzdelávanie predmetu marketing cestovného ruchu

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Funkčné, inovačné a digitálne vzdelávanie predmetu marketing cestovného ruchu

Project name (English): Functional, innovative and digital education of the subject Tourism Marketing

Start of project: 2022

End of project: 2023

Condition of project: Ukončený

Project number: 033SPU-4/2022

Project leader: doc. Ing. Janka Beresecká, PhD.

University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Department: Fakulta európskych štúdií a regionálneho rozvoja

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 9 397,71 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
O1 Beresecká, J., Matejková, E., Svetlíková, V. Behaviorálne zmeny v cestovnom ruchu v čase pandémie Covid-19 v krajinách sveta: Behavioral changes in tourism during the Covid-19 pandemic in the countries of the world. In XXV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, s. 304--311. ISBN 978-80-280-0068-4.
P1 Beresecká, J., Hroncová Vicianová, J. Gejdošová, R. Dobiašová, V. Marketing cestovného ruchu – praktikum, príklady dobre praxe,1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2022. 166 s. ISBN – v tlači
O1 Beresecká, J., Svetlíková, V. Výkony, kreativita a inovácie cestovného ruchu v postpandemickom období: Performances, creativity and innovation of tourism in the post‐pandemic period. In Aktuální problémy cestovního ruchu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická, 2022, s. 21--32. ISBN 978-80-88064-57-2.
V1 Hamadová, V., Beresecká, J. Spoločenská zodpovednosť v organizáciách kultúry. In Sociálna pedagogika v meniacej sa spoločnosti. Banská Bystrica- Šachtičky. Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. s. 162-171. ISBN 978-80-557-2012-8.
V1 Hroncová Vicianová, J., Hronec, M., Jaďuďová, J. Zelené pracovné miesta v kontexte koncepcie spoločenskej zodpovednosti. . In Sociálna pedagogika v meniacej sa spoločnosti. Banská Bystrica- Šachtičky. Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. s. 153-161. ISBN 978-80-557-2012-8.
V3 Využívanie sociálnych médií podnikmi pôsobiacimi na lokálnom trhu, ISBN 978 806 572 0416-9. s. 45-54.
V3 Quantifying of objective poverty in the districts of the Banská Bystrica Region (Slovak Republic) / Miroslava Trembošová ... [et al.]. -- ilustr., tab. -- In: Problems and Perspectives in Management. -- ISSN 1727-7051. -- Vol. 21, no. 2 (2023), s. 630-641. -- 10.21511/ppm.21(2).2023.57. -- 2-s2.0-85165446047. SCOPUS
V3 Corporate social responsibility and employer branding: challenges for the wine sector resulting from a bibliometric analysis / Martin Šikýř ... [et al.]. -- ilustr., tab. -- In: Littera scripta. -- ISSN 1802-503X. -- Roč. 16, č. 1 (2023), s. 106-115.
V2 Measuring the Communication Effect of Regional Product Brands in Slovakia [elektronický zdroj] / Janka Beresecká ... [et al.]. -- ilustr., tab. -- In: Economics, management & business 2023: contemporary issues, insights and new challenges. -- 1. vyd.. -- 1 USB kľúč (1107s.). -- 978-80-555-3215-8 Economics, management & business 2023: contemporary issues, insights and new challenges.
V1 Marketing cestovného ruchu, ISBN 978-80-552-2595-1, s. 220.
V1 FUNDAMENTAL ANALYSIS OF LOCAL SELF-GOVERNMENT PERFORMANCE MANAGEMENT FACTORS, ISBN 978-80-7676-864-2, s. 83. ( renomované vydavateľstvo Wolters Kluwer)

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
Webinár Interaktívny seminár na tému: Komunikácia podniku cestovného ruchu a jej hodnotenie. nie je
Konferencia Príprava a aktívna účasť vo vedeckom výbore konferencie Umenie (v) marketingu: Marketing v umení, čo v rámci aplikačno-marketingového výstupu projektu Kega prispieva k tvorbe želateľného imidžu fakulty či univerzity. nie je
Banka a databáza skúšobných otázok Banka skúšobných otázok cez Office 365 alebo prostredníctvom Moodle a automatický hodnotiaci formulár pre hodnotenie študentov ako aj Databáza otvorených otázok https://moodle.uniag.sk/course/view.php?id=726

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter