Implementácia vybraných cieľov Agendy 2030 do výučby spotrebiteľskej psychológie – tvorba multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre vysokoškolské štúdium

Basic informations

Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Project name (Slovak): Implementácia vybraných cieľov Agendy 2030 do výučby spotrebiteľskej psychológie – tvorba multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre vysokoškolské štúdium

Project name (English): Implementation of selected goals of 2030 Agenda in Consumer Psychology education – Production of multimedia e-textbooks and web-based platform for the higher education

Start of project: 2022

End of project: 2024

Condition of project: Financovaný/riešený

Project number: 030SPU-4/2022

Project leader: PhDr. Mgr. Jana Kollár Rybanská, PhD.

University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Project annotation in Slovak language

Hlavným zámerom predkladaného projektu je obohatiť a skvalitniť vyučovací proces na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre, prostredníctvom vytvorenia kreatívnych multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre výučbu spotrebiteľských štúdií, implementujúcich vybrané ciele trvalo udržateľného rozvoja, definované v strategickom dokumente Agenda 2030. Inovatívne materiály, určené pre študentov všetkých stupňov vysokoškolského štúdia, budú obsahovať inovované poznatky z oblasti spotrebiteľskej psychológie, interdisciplinárne vzťahy, praktické príklady využitia psychológie v spotrebiteľských štúdiách a implementované ciele trvalo udržateľného rozvoja, prinášajúce nový pohľad na spotrebiteľské správanie. Tieto inovácie prinesú dôkladnejšiu prepojenosť jednotlivých predmetov, ktorých základom sú spotrebiteľské štúdie a spotrebiteľské správanie, ale aj hlbšie prepojenie vyučovacieho procesu s aktuálnymi požiadavkami spoločenskej praxe, s ohľadom na požiadavky a podmienky trvalo udržateľného rozvoja.

Project annotation in English language

The main purpose of the presented project is to enrich and improve the quality of the teaching process at the Slovak University of Agriculture in Nitra, through the creation of creative multimedia e-textbooks and web platform for teaching the consumer studies, implementing selected sustainable development goals (SDGs) that are defined in the strategic document 2030 Agenda. Innovative materials, intended for students of all levels of the higher education, will contain innovative knowledge in the field of consumer psychology, interdisciplinary relations, practical examples of psychology in consumer studies and implemented sustainable development goals, providing a new perspective on the consumer behaviour. These innovations will provide a more thorough connection of individual  consumer behaviour and consumer psychology based subjects, but also a deeper connection of the teaching process with the current requirements of practice, with regard to the requirements and conditions of sustainable development.

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Drawn in year 2024 2 724,00 0,00

Filter

Filter