Implementácia vybraných cieľov Agendy 2030 do výučby spotrebiteľskej psychológie – tvorba multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre vysokoškolské štúdium
Basic informations
Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Project name (Slovak): Implementácia vybraných cieľov Agendy 2030 do výučby spotrebiteľskej psychológie – tvorba multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre vysokoškolské štúdium
Project name (English): Implementation of selected goals of 2030 Agenda in Consumer Psychology education – Production of multimedia e-textbooks and web-based platform for the higher education
Start of project: 2022
End of project: 2024
Condition of project: Financovaný/riešený
Project number: 030SPU-4/2022
Project leader: PhDr. Mgr. Jana Kollár Rybanská, PhD.
University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Project annotation in Slovak language
Hlavným zámerom predkladaného projektu je obohatiť a skvalitniť vyučovací proces na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre, prostredníctvom vytvorenia kreatívnych multimediálnych e-učebníc a vzdelávacej webovej platformy pre výučbu spotrebiteľských štúdií, implementujúcich vybrané ciele trvalo udržateľného rozvoja, definované v strategickom dokumente Agenda 2030. Inovatívne materiály, určené pre študentov všetkých stupňov vysokoškolského štúdia, budú obsahovať inovované poznatky z oblasti spotrebiteľskej psychológie, interdisciplinárne vzťahy, praktické príklady využitia psychológie v spotrebiteľských štúdiách a implementované ciele trvalo udržateľného rozvoja, prinášajúce nový pohľad na spotrebiteľské správanie. Tieto inovácie prinesú dôkladnejšiu prepojenosť jednotlivých predmetov, ktorých základom sú spotrebiteľské štúdie a spotrebiteľské správanie, ale aj hlbšie prepojenie vyučovacieho procesu s aktuálnymi požiadavkami spoločenskej praxe, s ohľadom na požiadavky a podmienky trvalo udržateľného rozvoja.
Project annotation in English language
The main purpose of the presented project is to enrich and improve the quality of the teaching process at the Slovak University of Agriculture in Nitra, through the creation of creative multimedia e-textbooks and web platform for teaching the consumer studies, implementing selected sustainable development goals (SDGs) that are defined in the strategic document 2030 Agenda. Innovative materials, intended for students of all levels of the higher education, will contain innovative knowledge in the field of consumer psychology, interdisciplinary relations, practical examples of psychology in consumer studies and implemented sustainable development goals, providing a new perspective on the consumer behaviour. These innovations will provide a more thorough connection of individual consumer behaviour and consumer psychology based subjects, but also a deeper connection of the teaching process with the current requirements of practice, with regard to the requirements and conditions of sustainable development.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2024 | 2 724,00 | 0,00 |