Inovácia vzdelávania v študijných programoch ekonomického zamerania

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Inovácia vzdelávania v študijných programoch ekonomického zamerania

Project name (English): Innovation of education in study programs with economic focus

Start of project: 2021

End of project: 2023

Condition of project: Ukončený

Project number: 052ŽU-4/2021

Project leader: doc. Ing. Katarína Repková Štofková, PhD.

University: Žilinská univerzita v Žiline

Department: Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 37 746,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AFC Presentation skills as part of the educational process [electronic] [Prezentačné zručnosti ako súčasť vzelávacieho procesu] / Peter Seemann, Zuzana Stofkova. In: EDULEARN21, roč. 13 [electronic] : 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, 5th - 6th of July, 2021. - ISSN 2340-1117. - 1. vyd. - Barcelona: IATED, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - s. 9495-9503 [CD-ROM].
AFC Negative aspects of online education at the university during the COVID-19 pandemic [electronic] [] / Dominik Laitkep, Katarina Repkova Stofkova In: EDULEARN21, roč. 13 [electronic] : 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, 5th - 6th of July, 2021. - ISSN 2340-1117. - 1. vyd. - Barcelona: IATED, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - s. 9456-9461
AFC M-learning as a tool to support the education of university students [electronic] [M-learning ako prostriedok podpory vzdelávania univerzitných študentov] / Maria Zilincikova, Jana Stofkova. In: EDULEARN21, roč. 13 [electronic] : 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, 5th - 6th of July, 2021. - ISSN 2340-1117. - 1. vyd. - Barcelona: IATED, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - s. 9518-9523
AFC New challenges for the higher education area and the world of work during COVID-19 / Jana Stofkova, Mária Žilinčíková. In: ICERI2021 Proceedings [electronic] : 14th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2021.
AFC Digital skills survey of university students of the technical - economic field [print] / Patrícia Jánošková, Katarina Repkova Stofkova. In: ICERI2021 Proceedings [electronic] : 14th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2021.
AFC Case study: Change of approach in learning process of microeconomics subject during the COVID-19 pandemic at the university / Dominik Laitkep, Katarina Repkova Stofkova. In: ICERI2021 Proceedings [electronic] : 14th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2021.
AFC Conflict, crisis and change management skills in current academic education: what needs to change – what needs to stay / Jan Nicolai Hennemann, Zuzana Jana Stofkova. In: ICERI2021 Proceedings [electronic] : 14th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2021.
ADF ADF Digitálne zručnosti obyvateľov žilinského samosprávneho kraja / Matej Krejnus, Katarína Repková Štofková. In: Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, II/2001.
AFD Využitie mobilných aplikácií podnikov prevádzkujúcich elektronický obchod / Martina Kováčiková, Kristína Kováčiková. In: Rozvoj Euroregiónu Beskydy XV, Diagnostika spoločensko-ekonomických podmienok „súčasné zmeny spoločensko-ekonomickej situácie a výhľad do budúcnosti“ Žilina, 2021
AFD Výzvy dištančného vzdelávania v prostredí Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov počas lockdownu v roku 2020 a ich priamy vplyv na získavanie digitálnych zručností / Iveta Kremeňová, Juraj Fabuš, Dominika Koncová. In: Rozvoj Euroregiónu Beskydy XV, Diagnostika spoločensko-ekonomických podmienok „súčasné zmeny spoločensko-ekonomickej situácie a výhľad do budúcnosti“ Žilina, 2021
V3 Štofková, Jana (10%); Poliaková, Adela (25%); Repková Štofková, Katarína (25%); Malega, Peter (5%); Krejnus, Matej (15%); Biňasová, Vladimíra (15%); Naqibullah, Daneshjo (5%): Digitálne zručnosti ako významný faktor rozvoja ľudských zdrojov. Bazilej : ISSN 2071-1050
V3 Štofková, Jana (25%); Krejnus, Matej (25%); Repková Štofková, Katarína (15%); Malega, Peter (20%); Biňasová, Vladimíra (15%): Využitie procesu analytickej hierarchie a vybraných metód v procese manažérskeho rozhodovania v kontexte trvalo udržateľného rozvoja. Bazilej : ISSN 2071-1050
V2 Repková Štofková, Katarína (50%); Krejnus, Matej (50%): Prieskum kompetencií ľudských zdrojov v digitálnych zručnostiach v digitálnej ekonomike a spoločnosti. 2022 Palma : ISBN 978-84-09-42484-9
V3 Repková Štofková, Katarína (40%); Janošková, Patrícia (30%); Štofková, Jana (30%): Riadenie ľudských zdrojov v kontexte požiadaviek trhu práce na digitálne zručnosti absolventov vysokých škôl. Arad : ISSN 2344-2409
V3 Repková Štofková, Katarína (30%); Laitkep, Dominik (40%); Štofková, Zuzana (30%): Nákupné správanie v kontexte digitálnej ekonomiky. Basel : ISSN 1911-8074
V2 Janošková, Patrícia (50%); Repková Štofková, Katarína (50%): Zlepšenie dištančného vzdelávania na univerzitách počas pandémie COVID-19. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V1 Šoltés, Viktor (42%); Štofková, Jana (42%); Štofková, Zuzana (16%); Rievajová, Eva (%); Šupín, Mikuláš (%): Vplyv sociálno-ekonomických aspektov regionálneho rozvoja na bezpečnosť.
V2 Kubás, Jozef (40%); Štofková, Zuzana (30%); Strelcová, Stanislava (30%): Význam vzdelávania občanov v špecifickej oblasti. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Hennemann, Jan Nicolai (60%); Štofková, Zuzana (40%): Diagnostika konfliktov, kríz a zmien – ako nájsť liek na náročné situácie. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Laitkep, Dominik (40%); Žilinčíková, Mária (30%); Štofková, Jana (30%): Analýza problémov a výziev študentov vysokých škôl počas pandémie Covid-19. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Žilinčíková, Mária (60%); Štofková, Jana (40%): Integrácia opatrení trvalo udržateľného rozvoja v oblasti ekoškôl. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Kremeňová, Iveta (33%); Fabuš, Juraj (33%); Koncová, Dominika (34%): How the perception of students of the faculty of operation and economics of transport and communications regarding forms of education changed during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V3 Koncová, Dominika (50%); Kremeňová, Iveta (50%): Interoperability and its significance. Žilina : ISSN 1339-5130
P1 Štofková, Jana (13%); Repková Štofková, Katarína (25%); Šoltés, Viktor (25%); Štofková, Zuzana (25%); Mišík, Tomáš (3%); Laitkep, Dominik (6%); Žilinčíková, Mária (3%); Šupín, Mikuláš (%); Majerník, Milan (%): Nové prístupy manažmentu v digitálnej ekonomike.
AFC Seemann, Peter (50%); Štofková, Zuzana (50%): Prezentačné zručnosti ako súčasť vzelávacieho procesu. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117
AFC Laitkep, Dominik (60%); Repková Štofková, Katarína (40%): Negatívne aspekty výučby online na univerzitách počas pandémie CIVID-19. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117
AFC Žilinčíková, Mária (60%); Štofková, Jana (40%): M-learning ako prostriedok podpory vzdelávania univerzitných študentov. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117
AFC Štofková, Jana (40%); Žilinčíková, Mária (60%): Nové výzvy pre oblasť vysokoškolského vzdelávania a svet práce počas COVID-19. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095
AFC Janošková, Patrícia (60%); Repková Štofková, Katarína (40%): Digitálne zručnosti ako súčasť vzdelávanie PhD študentov. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-27666-0 ISSN 2340-1079
AFC Laitkep, Dominik (60%); Repková Štofková, Katarína (40%): Prípadová štúdia: Zmena prístupu v procese učenia sa predmetu mikroekonómia počas pandémie COVID-19 na univerzite. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095
AFC Hennemann, Jan Nicolai (60%); Štofková, Zuzana (40%): Zručnosti riadenia konfliktov, kríz a zmien v súčasnom akademickom vzdelávaní: čo sa musí zmeniť – čo musí zostať. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095
ADF Krejnus, Matej (50%); Repková Štofková, Katarína (50%): Digitálne zručnosti obyvateľov Žilinského samosprávneho kraja. Žilina : ISSN 1336-8281
AFD Kováčiková, Martina (50%); Kováčiková, Kristína (50%): Využitie mobilných aplikácií podnikov prevádzkujúcich elektronický obchod. 2021 Žilina : ISBN 978-80-554-1835-3
AFD Kremeňová, Iveta (34%); Fabuš, Juraj (33%); Koncová, Dominika (33%): Výzvy dištančného vzdelávania v prostredí fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov počas lockdownu v roku 2020 a ich priamy vplyv na získavanie digitálnych zručností. 2021 Žilina : ISBN 978-80-554-1835-3
V3 Štofková, Jana (10%); Poliaková, Adela (25%); Repková Štofková, Katarína (25%); Malega, Peter (5%); Krejnus, Matej (15%); Biňasová, Vladimíra (15%); Daneshjo, Naqibullah (5%): Digitálne zručnosti ako významný faktor rozvoja ľudských zdrojov. Bazilej : ISSN 2071-1050
V3 Štofková, Jana (15%); Krejnus, Matej (25%); Repková Štofková, Katarína (25%); Malega, Peter (20%); Biňasová, Vladimíra (15%): Využitie procesu analytickej hierarchie a vybraných metód v procese manažérskeho rozhodovania v kontexte trvalo udržateľného rozvoja. Bazilej : ISSN 2071-1050
V2 Repková Štofková, Katarína (50%); Krejnus, Matej (50%): Prieskum kompetencií ľudských zdrojov v digitálnych zručnostiach v digitálnej ekonomike a spoločnosti. 2022 Palma : ISBN 978-84-09-42484-9
V3 Repková Štofková, Katarína (40%); Janošková, Patrícia (30%); Štofková, Jana (30%): Riadenie ľudských zdrojov v kontexte požiadaviek trhu práce na digitálne zručnosti absolventov vysokých škôl. Arad : ISSN 2344-2409
V3 Repková Štofková, Katarína (30%); Laitkep, Dominik (40%); Štofková, Zuzana (30%): Nákupné správanie v kontexte digitálnej ekonomiky. Basel : ISSN 1911-8074
V2 Janošková, Patrícia (50%); Repková Štofková, Katarína (50%): Zlepšenie dištančného vzdelávania na univerzitách počas pandémie COVID-19. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V1 Šoltés, Viktor (42%); Štofková, Jana (42%); Štofková, Zuzana (16%); Rievajová, Eva (%); Šupín, Mikuláš (%): Vplyv sociálno-ekonomických aspektov regionálneho rozvoja na bezpečnosť.
V2 Kubás, Jozef (40%); Štofková, Zuzana (30%); Strelcová, Stanislava (30%): Význam vzdelávania občanov v špecifickej oblasti. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Hennemann, Jan Nicolai (60%); Štofková, Zuzana (40%): Diagnostika konfliktov, kríz a zmien – ako nájsť liek na náročné situácie. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Laitkep, Dominik (40%); Žilinčíková, Mária (30%); Štofková, Jana (30%): Analýza problémov a výziev študentov vysokých škôl počas pandémie Covid-19. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V2 Žilinčíková, Mária (60%); Štofková, Jana (40%): Integrácia opatrení trvalo udržateľného rozvoja v oblasti ekoškôl. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
V3 Koncová, Dominika (50%); Kremeňová, Iveta (50%): Interoperability and its significance. Žilina : ISSN 1339-5130
V2 Kremeňová, Iveta (33%); Fabuš, Juraj (33%); Koncová, Dominika (34%): How the perception of educators of the faculty of operation and economics of transport and communications regarding forms of education changed during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079
P1 Štofková, Jana (13%); Repková Štofková, Katarína (25%); Šoltés, Viktor (25%); Štofková, Zuzana (25%); Mišík, Tomáš (3%); Laitkep, Dominik (6%); Žilinčíková, Mária (3%); Šupín, Mikuláš (%); Majerník, Milan (%): Nové prístupy manažmentu v digitálnej ekonomike.
P1 Repková Štofková, Katarína (75%); Janošková, Patrícia (25%); Hajdúchová, Iveta (%); Rievajová, Eva (%): Daňovníctvo.
V2 Krejnus, Matej (50%); Repková Štofková, Katarína (25%); Štofková, Jana (25%); Edl, Milan (%); Andrzejewski, Mariusz (%): Consumer purchasing behaviour at the organic food market. 2022 Košice : ISBN 978-80-89295-96-8
V2 Repková Štofková, Katarína (50%); Krejnus, Matej (50%): Využívanie služieb e-Governmentu v rámci miest a obcí. 2022 Žilina : ISBN 978-80-554-1937-4
V2 Janošková, Patrícia (50%); Repková Štofková, Katarína (50%); Jarský, Vilém (%); Viszlai, Igor (%): Support mechanisms for financing smart city projects. 2022 Zvolen : ISBN 978-80-228-3358-5
V1 Zborník vedeckých príspevkov Rozvoj Euroregiónu Beskydy XVII. ŽU, EDIS 2023. ISBN 978-80-554-2058-5
V3 Loučanová, Erika (45%); Olšiaková, Miriam (30%); Štofková, Jana (25%): Ekologické inovácie: Trvalo udržateľný rozvoj na Slovensku. Bazilej : ISSN 2071-1050
V2 Kováčiková, Kristína (10%); Kováčiková, Martina (25%); Baláž, Martin (65%): The impact of the pandemic on university students and teachers. 2023 Barcelona : ISBN 978-84-09-49026-4 ISSN 2340-1079
V2 Kováčiková, Kristína (50%); Kováčiková, Martina (50%): Gender inequality in education in Slovakia. 2023 Barcelona : ISBN 978-84-09-49026-4 ISSN 2340-1079

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
Web stránka Aktualizácia web stránky za účelom efektivity marketingovej komunikácie študijných programov Elektronický obchod a manažment, Distribučné technológie a služby. https://ks.uniza.sk/sk/

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter