Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí edukantov v terciárnom a ďalšom vzdelávaní

Basic informations

TOP PROJECT

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí edukantov v terciárnom a ďalšom vzdelávaní

Project name (English): Developing social skills of educators in tertiary and further education

Start of project: 2021

End of project: 2022

Condition of project: Ukončený

Project number: 005UKF-4/2021

Project leader: doc. PaedDr. Marianna Müller de Morais, PhD.

University: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Department: Pedagogická fakulta

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 8 066,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
V3 TEMIAKOVÁ, D. (50%), PETROVÁ, G. (50%). 2022. Nový prístup k profesijným kompetenciám vzdelávateľov dospelých. In: Mladá veda : Young science, roč. 10, č. 1, s. 24-32. ISSN 1339-3189.
V3 TEMIAKOVÁ, D. 2022. Sebahodnotenie profesijných kompetencií budúcich vzdelávateľov dospelých. In: Grant Journal, roč. 11, č. 1, s. 65-71. ISSN 1805-062X.
V2 PETROVÁ, G. (50%), KORICINA, M. (50%). 2022. Development of Adult Education through the concept of Learning Cities. Rozvoj vzdelávania dospelých prostredníctvom konceptu učiacich sa miest. In Adult Education 2021 - In Diverse Learning Environments. Praha: ČAS, s. 62-66. ISBN 978-80-908330-2-9.
V3 SILBERG, S. (70%), STEHLÍK, L. (30%). 2023. Relationships between leaders´ and followers´ teamwork effectiveness over time and organisations. In: EAWOP - 21st European Association of work and organizational psychology: The future is now: the changing world of work: Abstract proceedings, Katowice 24.-27.5.2023. (abstrakt aktuálne v recenznom konaní)
V2 KOVÁČOVÁ, A. 2022. The Need to Implement the Educational Process of Seniors with Health Disadvantages Living in Residential Conditions. In: Journal socioterapie 2021 : Supervízia v kontexte socioterapie. Prešov: Inštitút edukológie a sociálnej práce, Filozofická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove, p. 27-34. ISSN 2453-7543.
V2 SILBERG, S. (50%), STEHLÍK, L. (40%), DURIŠ, R. (10%). 2021. Differencies in perceptions of team effectiveness and their relation to organisational agility and job satisfaction. In: Work and Organizational Psychology 2021: Innovation – research and application: Proceedings of the 20th International conference. Olomouc: UPOL, s. 90-102. ISBN 978-80-224-6027-7.
V2 SILBERG, S. (30%), STEHLÍK, L. (30%), SILBERG, M. (30%), DURIŠ, R. (10%). 2021. The factors affecting team performance and ability to innovate in a globalised world. In: SHS Web of Conferences : The 21st International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2021, Žilina,13th – 14th October 2021, section Innovation, Collaborative, and Circular Economy. Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021, vol. 129, p. 1-11. ISSN 2261-2424.
V3 V3MÜLLER de MORAIS, M. (50%), ŠKORVAGOVÁ. E. (50%). 2021. Stress and burden in the context of their coping In: Ad Alta: Journal of interdisciplinary research : recenzovaný mezioborový vědecký časopis. roč. 11, č. 2, s. 199-209. ISSN 1804-7890.
P1 MÜLLER de MORAIS, M. (50%), ŠKORVAGOVÁ. E. (50%). 2022. Carpe diem... ale bez stresu: Záťaž a stres v kontexte teoretických a výskumných reflexií. Bratislava: Dr. Josef Raabe Slovensko. 200 s. ISBN 978-80-8140-624-9.
P1 ŠKORVAGOVÁ. E. (50%), MÜLLER de MORAIS, M. (50%). 2022. CARPE DIEM... BUT WITHOUT WORRIES. Burden and Stress in the Context of Theoretical and Research Reflections. Praha: Dr. Josef Raabe. 272 s. ISBN 978-80-7496-521-0.
V2 ŠKORVAGOVÁ. E. (50%), MÜLLER de MORAIS, M. (50%). 2022. Burn(out) Synfrome. In Adult Education 2022 - rovnováha v kontexte strategických zmien : medzinárodnú vedecká konferencia, ktorá sa uskutočnila 22. a 23. novembra 2022 v Prahe. Prijaté texty v anglickom jazyku budú publikované v on-line zborníku a v prípade úspešného recenzného konania zaslané do indexu do databázy Web of Science. (text príspevku bol v recenznom konaní prijatý)
V2 MÜLLER DE MORAIS, M. (50%), HATÁR, C. (50%). 2022. Bases of Intergenerational Training in Tertiary and Further Education. In Adult Education 2021 - In Diverse Learning Environments. Praha: ČAS, s. 343-356. ISBN 978-80-908330-2-9.
P1 HATÁR, C. (34%), JEDLIČKOVÁ, P. (33%), KOVÁČOVÁ, A. (33%). 2022. Edukácia seniorov – vybrané metodické modely. Nitra: UKF. 88 s. ISBN 978-80-558-1946-4.

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter