Tvorba moderných podporných mechanizmov zameraných na rozvoj pedagogicko-psychologických kompetencií začínajúcich vysokoškolských učiteľov technického a ekonomického zamerania na Žilinskej univerzite.
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Tvorba moderných podporných mechanizmov zameraných na rozvoj pedagogicko-psychologických kompetencií začínajúcich vysokoškolských učiteľov technického a ekonomického zamerania na Žilinskej univerzite.
Project name (English): Creation of modern supporting mechanisms aimed at the development of pedagogical-psychological competences of university teachers (beginners) at the technical and economical faculties at the University of Žilina.
Start of project: 2020
End of project: 2022
Condition of project: Ukončený
Project number: 005ŽU-4/2020
Project leader: Mgr. Jana Trabalíková, PhD.
University: Žilinská univerzita v Žiline
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 6 099,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AFC | Vzdelávanie vysokoškolských učiteľov na UNIZA: čo chcú učitelia a čo potrebujú študenti |
AFE | Radosti i starosti vytvárania systému ďalšieho vzdelávania vysokoškolských učiteľov UNIZA |
V2 | Trabalíková, Jana (100%): Rola lektora vo vzdelávaní vysokoškolských učiteľov a naplnení ich vzdelávacích potrieb. 2022 Londýn : ISBN 978-1-7399378-2-9 |
V2 | Trabalíková, Jana (50%); Hrebeňárová, Lucia (50%): Vízia vytvorenia komplexného systému vzdelávania učiteľov na univerzite - systematické hľadanie odpovedí. 2022 Palma : ISBN 978-84-09-42484-9 |
V2 | Trabalíková, Jana (100%): Krok po kroku sa stávať excelentným vysokoškolským učiteľom. 2022 Bratislava : ISBN 978-80-225-4954-7 |
V2 | Trabalíková, Jana (100%): Vzdelávanie vysokoškolských učiteľov na UNIZA. 2022 Brno : ISBN 978-80-7509-832-0 |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
E-learningové podporné prostredie pre kurz adaptačného vzdelávania | E-learning - UNIZA: Adaptačné vzdelávanie | https://vzdelavanie.uniza.sk/moodle/course/view.php?id=4321 |
webová stránka s informáciami o Adaptačnom vzdelávaní | Opis základných informácií pre účastníkov Adaptačného vzdelávania ale aj pre širšiu odbornú i laickú verejnosť. | https://ucv.uniza.sk/vzdelavanie-zamestnancov-uniza/adaptacne-vzdelavanie/ |
facebook-ový profil | Uvedený facebook-ový profil slúži na zverejňovanie informácií o realizovaných aktivitách v rámci Adaptačného vzdelávania (začínajúci vysokoškolskí učitelia UNIZA). Jeho podstatou je informovanie a podpora učiacej sa komunity expertov na UNIZA, v ktorých centre záujmu je nielen rast vo vedeckej ale aj pedagogickej činnosti. | https://www.facebook.com/search/top/?q=u%C4%8Dite%C4%BE%20na%20UNIZA |
e-learningová podpora ku kurzu Adaptačné vzdelávanie | podporné materiály - handouty - k dispozícii ako informačná banka pre účastníkov Adaptačného vzdelávania | https://vzdelavanie.uniza.sk/moodle/course/view.php?id=4321 |
učiteľský newsletter | Realizácia projektu prispela ku vzniku myšlienky Učiteľského Newslettra, ktorý bol poslaný cestou pracovného mailu všetkým vysokoškolským učiteľom UNIZA. | https://ucv.uniza.sk/vzdelavanie-zamestnancov-uniza/ucitelsky-newsletter-2/ |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.