Interaktívny showroom FINE – Fotoniky, Informatiky, Nanotechnológií a Elektroniky

Basic informations

Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Project name (Slovak): Interaktívny showroom FINE – Fotoniky, Informatiky, Nanotechnológií a Elektroniky

Project name (English): Interactive showroom FINE – Fotonics, Informatics, Nanotechnologies and Electronics

Start of project: 2019

End of project: 2021

Condition of project: Ukončený

Project number: 026STU-4/2019

Project leader: prof. Ing. Ľubica Stuchlíková, PhD.

University: Slovenská technická univerzita v Bratislave

Department: Fakulta elektrotechniky a informatiky

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 41 601,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AFC Stuchlíková, Ľubica (35%); Benko, Peter (15%); Chymo, Filip (15%); Kósa, Arpád (15%); Hrbáček, Jiří (5%); Drobný, Jakub (15%): Miesto edukačných hier v technickom vzdelávaní. 2019 Brno : ISBN 978-80-7582-097-6
AFG Benko, Peter (40%); Kósa, Arpád (10%); Harmatha, Ladislav (10%); Mikolášek, Miroslav (5%); Svitač, Erik (5%); Stuchlíková, Ľubica (20%); Drobný, Jakub (10%): Čierny kremík pre fotovoltické aplikácie. 2019 Brno : ISBN 978-80-7582-097-6
AFC Drobný, Jakub (40%); Weis, Martin (20%); Benko, Peter (10%); Kováč, Jaroslav jr. (10%) Stuchlíková, Ľubica (20%): Charakterizácia porúch v moderných prvkoch a báze nitridu gália. In Matematika, informační technologie a aplikované vědy : Konference MITAV 2019, Brno, Česká Republika, 20.-21.6.2019. 1. vyd. Brno : Univerzita obrany, 2019, CD-ROM, [8] s. ISBN 978-80-7582-097-6.
AFC Benko, Peter (30%); Kósa, Arpád (15%), Drobný, Jakub (15%), Harmatha, Ladislav (10%); Mikolášek, Miroslav (10%); Stuchlíková, Ľubica (20%). Investigating the quality of the silicon and black silicon interface for photovoltaic applications In Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 [elektronický zdroj] : post-conference proceedings of extended versions of selected papers. 1. vyd. Brno : University of Defence, 2019, S. 14-22. ISBN 978-80-7231-123-2.
AFC Drobný, Jakub (40%); Kósa, Arpád (15%), Weis, Martin (15%); Kováč, Jaroslav jr. (10%) Stuchlíková, Ľubica (20%). Identification of electrically active defects in modern structures based on gallium nitride. In Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 [elektronický zdroj] : post-conference proceedings of extended versions of selected papers. 1. vyd. Brno : University of Defence, 2019, S. 50-58. ISBN 978-80-7231-123-2.
AFC Stuchlíková, Ľubica (30%), Kósa, Arpád (15%), Benko, Peter (15%), Chymo, Filip (15%); Drobný, Jakub (15%); Hrbáček, Jiří (10%). Games in technical education. In Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 [elektronický zdroj] : post-conference proceedings of extended versions of selected papers. 1. vyd. Brno : University of Defence, 2019, S. 102-108. ISBN 978-80-7231-123-2.
AFB Hrbáček, Jiří (70%); Stuchlíková, Ľubica (30%). Robotic Systems and Present. In ICETA 2019 : 17th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Starý Smokovec, Slovensko. November 21-22, 2019. (IEEE format, p 1-7), Accepted.
AFD Picka, Karel (70%); Stuchlíková, Ľubica (30%). Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes. In ICETA 2019 : 17th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Starý Smokovec, Slovensko. November 21-22, 2019. (IEEE format, p 1-8), Accepted.
AFD Picka, Karel (45%); M. Dosedla (30%), Stuchlíková, Ľubica (25%). Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. In ICETA 2020 : 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Kosice, Slovensko. November 12-13, 2020. (IEEE format, p 1-9), Accepted.
AFD JANECKÝ, Dominik (50%), Arpád KÓSA (20%) a Ľubica STUCHLÍKOVÁ (30%). Edukačná hra pre VR „Planéta LED diód“. Zborník vybraných prác študentskej vedeckej a odbornej činnosti: Študentská vedecká a odborná činnost’ 22. apríl 2020 [online]. Slovenská technická univerzita v Bratislave: SPEKTRUM STU, 2020, s. 113-118 [cit. 2020-11-13]. ISBN ISBN 978-80-227-5003-5. Dostupné z: http://uef.fei.stuba.sk/web/SVOC2020.pdf
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Prichádza nový kráľ? Nitrid gália pred bránami Impéria kremíka. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/enrol/index.php?id=152
GHG Weis, Martin (100 %). Prečo OLED?. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=153
GHG Kosa, Arpád (100 %). CLOUD - bezpečné a efektívne programovanie. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=154
GHG Weis, Martin (100 %). Nosíme elektroniku – elektronika v textíliach. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=155
GHG Weis, Martin (100 %). Vytlač si svoj obvod – tlačená elektronika. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=156
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Tajomstvo polovodičov. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=157
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Prečo 5G?. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=158
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Nanokvety. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=159
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Keď chýba atóm. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=160
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Ozobot. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=161
GHG Stuchlíková, Ľubica (100 %). Keď programuješ fixkou. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=162
GHG Benko, Peter (100 %). mili, mikro alebo nano?. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=163
GHG Weis, Martin (100 %). Fotovoltika – energia Slnka. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=164
GHG Weis, Martin (100 %). Porozprávajme sa o displejoch. Čo je LED, QLED, a OLED?. 2020. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=165
AFB STUCHLÍKOVÁ, Ľubica. Did the Covid-19 Crisis Prepare us for Digital Learning? . In ICETA 2021: 19th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Virtual Conference - Technical University of Košice, Slovakia. November 11-12, 20218. IEEE, 2018, S. 133-140. ISBN 978-1-6654-2101-0.
AFC BENKO, Peter - KARASOVÁ, Eva - STUCHLÍKOVÁ, Ľubica. Zmena prezenčnej formy výučby na online formu v súvislosti s pandémiou COVID-19. In Matematika, informační technologie a aplikované vědy [elektronický zdroj] : Konference MITAV 2021, Brno, Česká Republika, 17.-18.6.2021. 1. vyd. Brno : Univerzita obrany, 2021, CD-ROM, [11] s. ISBN 978-80-7582-380-9.
AFD MAROCHOK, Stanislav, Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Interaktívna animácia MOSFET vytvorená v HTML5. Zborník vybraných prác študentskej vedeckej a odbornej činnosti: Študentská vedecká a odborná činnost’ 21. apríl 2021 [online]. Slovenská technická univerzita v Bratislave: SPEKTRUM STU, 2021, s. 116-120 [cit. 2021-11-13]. ISBN 978-80-227-5104-9. Dostupné z: http://uef.fei.stuba.sk/web/SVOC2021.pdf
GHG Michniak, Pavol. Šperky z diamantov z laboratória. 2021. http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=168
GHG Vojs, Marián. Čistíme odpadové vody diamantami? http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=169
GHG Marton, Marián. Diamantové vrstvy a SARS-CoV-2 http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=170
GHG Vojs, Marián. Diamant v technike http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=171
GHG Marton, Marián. Kam za vákuom? http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=172
GHG Weis, Martin. Hry svetla http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=173
GHG Benko Peter. Abakus http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=174
GHG Stuchlíková, Ľubica. Prvý európsky tranzistor http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=175
GHG Stuchlíková, Ľubica. SAPO = SAmočinný POčítač http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=176
GHG Stuchlíková, Ľubica. Z1, Z2, Z3 a Z4 http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=177
GHG Stuchlíková, Ľubica. Kóderka komtesa Ada Augusta Lovelace http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=178
GHG Stuchlíková, Ľubica. Tkáčsky stroj v histórii počítačov http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=179
GHG Benko Peter. Skryté hrozby internetu http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=180
GHG Benko, Peter. Čierny kremík http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=181
GHG Stuchlíková, Ľubica. Interaktívne animácie v našich službáchhttp://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=182
GHG Stuchlíková, Ľubica. Čo má spoločné električka s IGBT?http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=183
GHG Stuchlíková, Ľubica. Potrebujú radary HEMT?http://uef.fei.stuba.sk/moodleopen/course/view.php?id=184

Replications

Category Name Specific name
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS PICKA, K., M. DOSEDLA a L. STUCHLIKOVA. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. In: 2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA) [online]. IEEE, 2020, 2020-11-12, s. 525-533 [cit. 2022-01-19]. ISBN 978-1-6654-2226-0. Dostupné z: doi:10.1109/ICETA51985.2020.9379259
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS PICKA, K. a L. STUCHLIKOVA. Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes. In: 2019 17th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA) [online]. IEEE, 2019, 2019, s. 618-625 [cit. 2022-01-19]. ISBN 978-1-7281-4967-7. Dostupné z: doi:10.1109/ICETA48886.2019.9040014

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
Bakalárska práca Vývoj virtuálnej edukačnej hry o LED diódach Janecký, Dominik -- Kósa, Arpád Vývoj virtuálnej edukačnej hry o LED diódach. Bakalárska práca. 2019. 45 s. -
Bakalarska práca Vývoj virtuálnej edukačnej hry o CMOS Nguyen Tien, Dinh -- Stuchlíková, Ľubica Vývoj virtuálnej edukačnej hry o CMOS. Bakalárska práca. 2019. 41 s. -
Bakalárska práca Vývoj virtuálnej edukačnej hry o logických obvodoch Hlatký, Radoslav -- Stuchlíková, Ľubica Vývoj virtuálnej edukačnej hry o logických obvodoch. Bakalárska práca. 2019. 36 s. -
Bakalárska práca Vývoj virtuálnej edukačnej hry o diódach Maslen, Martin -- Kósa, Arpád Vývoj virtuálnej edukačnej hry o diódach. Bakalárska práca. 2019. 31 s. -
Bakalárska práca Interactive Animation of the PN Junction on the Basis of Object-Oriented Programming Pulen, Gabriel -- Stuchlíková, Ľubica Interactive Animation of the PN Junction on the Basis of Object-Oriented Programming. Bakalárska práca. 2019. 50 s. -
6 edukačných VR hier 1. Planéta LED diód, 2. Planéta Elektromagnetizmu, 3. Hra o logických obvodoch, 4. Hra o výkonových prvkoch - tyristor a tranzistor IGBT, 5. Hra o diódach - OLED, Stabilizačná, fotodióda, S6. vet CMOS 3000 -
1 interaktívna animácia PN priechod -
9.9.2019 - exkurzia + prezentácie stredoškoláci – elektrotechnici SPŠE Adlera, SPŠE, 4. roč. (cca 100), jednalo sa o kombinovanie exkurzií s prezentáciami z fakulty a z praxe - On Semiconductor, program viď príloha 1 -
10.9.2019 - exkurzia + prezentácie stredoškoláci – elektrotechnici SPŠE Adlera, SPŠE, 3. roč. (cca 100), jednalo sa o kombinovanie exkurzií s prezentáciami z fakulty a z praxe - On Semiconductor, program viď príloha 2 -
22.5.2019 - exkurzia + prezentácie stredoškoláci – elektrotechnici SPŠE Halova (cca 120), jednalo sa o kombinovanie exkurzií s prezentáciami z fakulty a z praxe - On Semiconductor, program viď príloha 3 -
6.9.2019 v case od 8:45 - 9:15 a od 9:15 - 9:45 prezentácia stredoškoláci – elektrotechnici SPŠE Halova - kombinovaná prezentácia prax (On Semiconductor) a fakulta (Ing. Juraj Marek, PhD.) -
30.1.2019 o 9:00 a o 10:10 - exkurzie a merania = deň experimentov po 2 skupiny, počet 51 - Žiaci 9. Ročník, ZŠ Ostredkova, , program viď príloha 4 -
21.5.2019 o 9:00 a o 10:30 - exkurzie a merania = deň experimentov po 1 skupine, počet 26 ziakov - gymnázium Tilgnerova, program viď príloha 5 -
máj 2019 - stredoškolská prax 5 študentov stredných odborných škôl (Ing. Marián Vojs, PhD.(3 ) a prof. Ľubica Stuchlíková (2)), žiaci realizovali experimenty a testovali edukačné hry vo VR, bola pre nich pripravená prednáška o technológii VR -
3 interaktívne exponáty 1. Sada rozoberateľných plastových modelov elektronických prvkov (bipolárny/unipolárny tranzistor, diódy – stabilizacna, usmernovacia, Schottkyho, LED, solárny organicky clánok, ...), 2. Interaktívny exponát na demonštráciu riadenia a programovania LED osvetlenia , 3. Interaktívny model čistiarne odpadových vôd, všetky tri budú po inštalácii otestované a optimalizované -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Sciranka, Erik - Stuchlíková, Ľubica, Webový portál pre Interaktívny showroom FINE. Bakalárska práca. 2020. 84 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Kirschová, Petra - Kósa, Arpád, Edukačná hra o bezpečnej práci s internetom. Bakalárska práca. 2020. 62 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Bakaľárová, Eliška - Stuchlíková, Ľubica, Edukačná hra o vodíkovom palivovom článku. Bakalárska práca. Bratislava : 2020. 53 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Ďurfina, Jaroslav - Benko, Peter, Edukačná hra "Postav si svoj počítač". Bakalárska práca. 2020. 58 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Kolumber, Ľuboš – Drobný, Jakub, Vývoj interaktívnej animácie o logických obvodoch CMOS. Bakalárska práca. Bratislava : 2020. 73 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Török, Patrícia - Stuchlíková, Ľubica, Interaktívna animácia dejov v polovodiči kremík. Bakalárska práca. 2020. 63 s. -
bakalárska práca Imre, Zoltán - Stuchlíková, Ľubica, Educational Game Development about Silicon in Virtual Reality. Bakalárska práca. 2020. 55 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Šuhajdová, Dominika - Stuchlíková, Ľubica, Vývoj interaktívnej animácie o princípe činnosti mikropočítača. Bakalárska práca. 2020. 46 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Marochok, Stanislav - Chvála, Aleš, Edukačná hra o výkonových tranzistoroch. Bakalárska práca. 2020. 48 s. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu Kotulič, Marek - Drobný, Jakub, Vývoj edukačnej hry „Popularizácia Elektroniky“. Bakalárska práca. 2020. 47 s. -
optimalizácia 4 hier 1. Planéta LED diód, 2. Hra o logických obvodoch, 3. Hra o diódach - OLED, Stabilizačná, fotodióda, 4. Svet CMOS 3000 -
vytvorenie vstupnej brány do setu hier "Impérium kremíka" umožňuje žiakovi oboznámiť sa s technológiou VR HTC Vive, s jej ovládaním, ako aj voľbu Sveta - vzdelávacej hry, ktorý chce navštíviť. -
návrh a príprava story board, vývoj objektov a scén do 6 hier pre VR 1. Edukačná hra o bezpečnej práci s internetom 2. Edukačná hra o vodíkovom palivovom článku 3. Edukačná hra "Postav si svoj počítač" 4. Edukačná hra "O kremíku" 5. Edukačná hra o výkonových tranzistoroch 6. Edukačná hra „Popularizácia Elektroniky“ -
bol vytvorený Webový portál pre Interaktívny showroom FINE Tento portál má za úlohu informovať verejnosť o interaktívnych exponátoch, o praktických experimentoch vrátane virtuálnych a reálnych exkurzií vo vedeckovýskumných laboratóriách, ako aj o edukačných hrách vo virtuálnej realite dostupných v Interaktívnom showroom FINE. Má integrovaný rezervačný systém pre návštevy a exkurzie. Obsah portálu postupne podľa možností dopĺňame. http://uef.fei.stuba.sk/fine
30.1.2020 - exkurzia + den experimentov Pripravili sme Exkurzie a merania vo štvrtok 30.1.2020 o 9:00 a o 10:20 po 2 skupiny, pre 42 žiakov 9. Ročník, ZŠ Ostredkova (Príloha 1). -
19.2.2020 - exkurzia + den experimentov Exkurzie a merania streda 19.2.2020 od 14:00 do 16:00 (počas jarných prázdnin), 2 skupiny, počet 14 - Žiaci základných škôl vo veku od 7 do 13 rokov. Spätná väzba: „Deti boli naozaj spokojné, niektoré z nich označovali dokonca tento program ako najlepší z tých, ktoré mali tento týždeň možnosť zažiť.“ (Príloha 2) -
interaktívna animácia o princípe činnosti mikropočítača interaktívna animácia o princípe činnosti mikropočítačov v HTML, ktorá zobrazuje princíp činnosti jednotlivých komponentov mikropočítača Raspberry Pi4 model B http://uef.fei.stuba.sk/web/upc/
interaktívna animácia o logických obvodoch CMOS interaktívna animácia o základných vlastnostiach CMOS a ich aplikáciách v logických obvodoch http://uef.fei.stuba.sk/web/cmos/uvod/uvod-index.html
interaktívna animácia o dejoch v polovodiči kremík interaktívna animácia o polovodičoch, ich kryštalickej mriežke a základných vlastnostiach. Je zobraziteľná aj na tabletoch a mobiloch. http://uef.fei.stuba.sk/web/semi/index.html
návrh a príprava 4 interaktívnych exponátov 1. LED s polopriepustným zrkadlom 2. systém lineárnych kinetických LED 3. set hornopriepustných filtrov s LED na demonštráciu medznej frekvencie 4. Rôzne farby LED v obvode na nepájivom poli -
Virtuálny Deň otvorených dverí FEI, ELEKTRONIKA Návrh scenára, a vystupovanie vo videu, 7.12.2021, čas od 32:50 https://www.youtube.com/watch?v=Kqsx30VPP7o&t=1970s
1. Narodná cena za dizajn 2021 Technický a finančný suport vývoja, 24. 09. 2021: 24. 09. 2021 - 19. 12. 2021: Nové horizonty, Špeciálne uznanie za opraviteľný dizajn! MODULO – Inovatívne aplikácie uhlíkových nanomateriálov https://scd.sk/dielo-ncd/modulo-inovativne-aplikacie-uhlikovych-nanomaterialov/
Videá z Laboratória uhlíkových nanoštruktúr a grafénových vrstiev Videá boli robené digitálnou zrkadlovkou Nikon D750 s objektívom Nikkor 24-70mm f/2.8, digitálnou zrkadlovkou Canon EOS 250D s objektívom Canon EFS 18-55mm a digitálnou kamerou Sony FDR-AX53. Pri robení videí bol použitý statív. Videá boli spracované v programe Zoner Photo Studio X. https://www.youtube.com/channel/UC3Bwl14gMp26eA_DuxjAROw
Popularizácia výstupov z Laboratória uhlíkových nanoštruktúr a grafénových vrstiev Reportáž zaostrené, hlavné správy RTVS, 4.10.2021, projekt MODULO Čas od 41:03 https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/290501#2491
Popularizácia výstupov z Laboratória uhlíkových nanoštruktúr a grafénových vrstiev Reportáž zaostrené, hlavné správy RTVS, 22.3.2021, viac ako 6 minútová reportáž o čistení odpadových vôd Čas od 38:09 https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/265033#2278
Popularizácia výstupov z Laboratória uhlíkových nanoštruktúr a grafénových vrstiev Rozhovor v InQB, o náušniciach, Pavol Michniak https://www.inqb.sk/sk/blog/technologie-a-inovacie/pouzitie-diamantov-z-laboratoria-na-pripravu-sperkov?
Skryté hrozby Internetu Desktopová hra v prehliadači o nebezpečenstvách s ktorými sa žiaci môžu stretnúť na internete. Verzia na stiahnutie: https://mechatronika.cool/interaktivne_aplikacie/threats_of_the_internet_win/threats_of_the_internet_win.zip Dotazník: https://forms.gle/bZ3gzAdu4b737MdQ9 V menu sa dá nastaviť citlivosť myšky. Hra má tri úrovne, https://mechatronika.cool/interaktivne_aplikacie/threats_of_the_internet/
3 Webináre - popularizácia vedy a techniky a vzdelávania s elektrotechnickým zameraním v spolupráci s fy onsemi sme sa podieľali na webinároch pre stredné elektrotechnické školy (40 az 110 študentov na každom stretnutí) 10.3.2021 o 10.00 - Webinar na SPSE Murgasovej (3 a 4 rocnik), 12.3.2021 o 9.00 - Webinár SPSE Halova (4 rocnik), 24.3.2021 o 10.50 hod. - SPSE Adlerova. -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu KEGA RENDEK, M. -- MARTON, M. Vývoj virtuálneho laboratória na vizualizáciu detekcie vírusu SARS-COV-2 pomocou bórom dopovanej diamantovej elektródy. Bakalárska práca. 2021. Konzultant L. Stuchlíková -
vypracovanie bakalárskej práce v rámci riešenia projektu KEGA MÓRICZ, A. -- STUCHLÍKOVÁ, Ľ. Vývoj virtuálneho laboratória na vizualizáciu rozkladu polutantov v odpadových vodách. Bakalárska práca. 2021. Konzultant M. Vojs -
rozpracovaná diplomová práca v rámci riešenia projektu KEGA Natália Klementová: Vzdelávacia hra vyvinutá v 3D engine pre oblasť informačno-komunikačných technológií. DP návrh edukačných hier vo virtuálnej realite – Neurónové siete, realizácia desktopovej hry Nebezpečenstvá internetu -
rozpracovaná diplomová práca v rámci riešenia projektu KEGA Erik Sciranka: Informačný systém pre malé vedecko-vzdelávacie organizácie DP Informačný systém pre malé vedecko-vzdelávacie organizácie – implementácia web pre Showroom do systému ÚEF -
6 rozpracovaných bakalárskych prác v rámci riešenia projektu KEGA 3 BP Návrh a realizácia Interaktívnych animácií: Tranzistor, IGBT, HEMT 3 BP Návrh edukačných hier vo virtuálnej realite: Organická elektronika, Postav si svoj počítač, HEMT pre radary. -
vypracovanie Tímového projektu v rámci riešenia projektu KEGA Implementácia technológie VR do edukačných hier Pripravenie návrhu na optimalizácie 10 hier vo VR: Skryté hrozby internetu, Frekvenčný menič, Postav si svoj počítač Edukačná hra o logických obvodoch Svet CMOS 3000 Elektrón v akcii Svet diód Planéta LED diód O unipolárnych tranzistoroch O solárnych článkoch Implementácia týchto návrhov na optimalizáciu v dvoch hrách: Skryté hrozby internetu, Frekvenčný menič, (Príloha 3) -
vypracovanie Tímového projektu v rámci riešenia projektu KEGA Vývoj interaktívnych vzdelávacích animácií pre oblasť elektroniky, fotoniky a informatiky Boli pretransformované do HTML5 a aktualizované animácie LED, MOSFET a CMOS (Príloha 4) -
vypracovanie Tímového projektu v rámci riešenia projektu KEGA Príprava experimentov a prípravkov pre showroom „FINE“, boli navrhnuté a pripravené logo, letáky, plagáty, prípravky s návodmi pre potreby Showroom FINE (Príloha 2) -
Showroom FINE zriadenie interaktívneho Showroomu FINE (Príloha 1) -

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter