Inkorporácia hudobných činností do matematickej pregraduálnej prípravy študentov v študijnom odbore Predškolská a elementárna pedagogika
Basic informations
Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Project name (Slovak): Inkorporácia hudobných činností do matematickej pregraduálnej prípravy študentov v študijnom odbore Predškolská a elementárna pedagogika
Project name (English): Incorporating of musical activities into mathematical teacher training in study programme Pre-school and Elementary Education
Start of project: 2019
End of project: 2021
Condition of project: Ukončený
Project number: 028PU-4/2019
Project leader: doc. RNDr. Alena Prídavková, PhD.
University: Prešovská univerzita v Prešove
Department: Pedagogická fakulta
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 16 079,98 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AEC | Hnatová, Jana (90%); Prídavková, Alena (10%): Propedeutika zlomkov v matematike s využitím hudby a počítačov. 2019 České Budějovice : ISSN 2336-2081 |
BEF | Hnatová, Jana (100%): Interaktívny pracovný list rovnosti s notami. 2020 Prešov : ISSN 1335-9940 |
AEC | Prídavková, Alena (90%); Hnatová, Jana (10%): Prieniky matematiky a hudby v kontexte rozvoja myslenia. 2019 Nowy Sacz : ISBN 978-83-65575-52-4 |
AEC | Hnatová, Jana (100%): Exceeding pupils' learning styles into teaching of mathematics with the support of the incorporating music elements. 2020 Opole : ISBN 978-83-66567-00-9 |
AEC | Šimčík, Daniel (50%); Šimčíková, Edita (50%): Prieniky hudobnej výchovy a matematiky v primárnej edukácii. 2019 Nowy Sacz : ISBN 978-83-65575-52-4 |
AFC | HNATOVÁ, J., PRÍDAVKOVÁ, A.: Matematika v hudobnej edukácii na primárnom stupni vzdelávania - rytmické modely Zborník príspevkov z konferencie: Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Litomyšl. SUMA JČMF. ISBN 978-80-7015-038-2. s. 38-47 |
BEE | Prídavková, Alena (100%): Matematika v zázname zvukov z prostredia ulice. 2021 Praha : ISBN 978-80-7603-288-0 |
BEE | Hnatová, Jana (100%): Hudobné podnety v matematickej edukácii na primárnom stupni vzdelávania – meranie času. 2021 Praha : ISBN 978-80-7603-288-0 |
AEC | Šimčíková, Edita (50%); Tomková, Blanka (50%): Prieniky jazyka matematiky a hudby. 2021 Opole : ISBN 978-83-66567-26-9 |
AFG | Prídavková, Alena (100%): Incorporating of musical activities into mathematical education. 2021 Badajoz : ISBN 978-84-09-29915-7 |
ACB | Prídavková, Alena (25%); Šimčíková, Edita (25%); Hnatová Jana (25%); Tomková Blanka (25%): Matematika a hudobná výchova - interakčné stimulanty v primárnej edukácii. 2021. Prešov: ISBN 978-80-555-2818-2 |
ADE | Prídavková, Alena (100%): Matematická úloha s elementami hudobnej výchovy – prostriedok rozvoja pracovnej pamäti. Olomouc : ISSN 2694-8133 |
AFC | Šimčík, Daniel (50%); Šimčíková, Edita (50%): Pojmoslovný systém hudby a matematika. 2020 Siedlce : ISBN 978-83-66597-02-0 |
BEE | Hnatová, Jana (100%): Hudobné podnety v matematickej edukácii na primárnom stupni vzdelávania – rovnosti a rovnice s Geogebrou. 2020 Praha : ISBN 978-80-7603-226-2 |
ADE | Prídavková, Alena. 2021. Modely symetrie s prvkami hudby v matematickej edukácii. Elementary Mathematics Education Journal [elektronický dokument]. ISSN 2694-8133. Roč. 3, č. 1, s. 43-49. |
Replications
Category Name | Specific name |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | PRÍDAVKOVÁ, Alena. 2020. Matematická úloha s elementami hudobnej výchovy – prostriedok rozvoja pracovnej pamäti. In Elementary Mathematics Education Journal [elektronický dokument]. ISSN 2694-8133. Roč. 2, č. 1, s. 53-62. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | PRÍDAVKOVÁ, Alena. 2019. Rozvoj schopnosti učiť sa v matematike na 1. stupni ZŠ. In Dva dny s didaktikou matematiky. Praha: Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-110-4. S. 70-74. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Presah učebných štýlov žiakov do výučby matematiky podporovanej začlenením hudobných elementov. In Osvita i suspiľstvo [elektronický dokument] : mižnarodnyj zbirnyk naukovych prac.Opole : Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, 2020. ISBN 978-83-66567-00-9. S. 33-40. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Hudobné podnety v matematickej edukácii na primárnom stupni vzdelávania – rovnosti a rovnice s Geogebrou. In: Dva dny s didaktikou matematiky 2020. Praha: Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-226-2. S. 52-56. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Interaktívny pracovný list rovnosti s notami. In: Bigeche. Prešov: Metodicko-pedagogické centrum, regionálne pracovisko Prešov. ISSN 1335-9940. S. 52-61. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Presah učebných štýlov žiakov do výučby matematiky podporovanej začlenením hudobných elementov. In Osvita i suspiľstvo [elektronický dokument] : mižnarodnyj zbirnyk naukovych prac.Opole : Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, 2020. ISBN 978-83-66567-00-9. S. 33-40. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Hudobné podnety v matematickej edukácii na primárnom stupni vzdelávania – rovnosti a rovnice s Geogebrou. In: Dva dny s didaktikou matematiky 2020. Praha: Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-226-2. S. 52-56. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HNATOVÁ, Jana. 2020. Interaktívny pracovný list rovnosti s notami. In: Bigeche. Prešov: Metodicko-pedagogické centrum, regionálne pracovisko Prešov. ISSN 1335-9940. S. 52-61. |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
e-learningový kurz | E-learningový kurz bol vytvorený k prostredí MOODLE na Pedagogickej fakulte PU v Prešove. Obsahuje podporný učebný materiál na využitie v pregraduálnej príprave učiteľov na primárnom stupni vzdelávania. | https://moodle.pf.unipo.sk/course/view.php?id=988 |
kolokvium | Kolokvium s názvom Matematika a hudba bol organizovaný v rámci Týždňa vedy a techniky na PF PU v Prešove. Cieľom bola odborná rozprava, prezentácia výsledkov riešenia projektu KEGA 028PU-4/2019. Cieľová skupina: odborná verejnosť. Miesto konania: Prešov, Pedagogická fakulta PU. Dátum: 9.11.2021 | https://www.unipo.sk/aktuality/40246/ |
seminár | Seminár s názvom Hudobné aktivity v matematickej edukácii boli organizované v rámci Týždňa vedy a techniky na PF PU v Prešove. Cieľom bola prezentácia edukačných aktivít vytvorených v rámci projektu. Cieľová skupina: študenti št. programu Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie. Miesto konania: Prešov, Pedagogická fakulta PU. Dátum: 10.11.2021 | https://www.unipo.sk/aktuality/40246/ |
seminár | Seminár s názvom Hudobné aktivity v matematickej edukácii boli organizované v rámci Týždňa vedy a techniky na PF PU v Prešove. Cieľom bola prezentácia edukačných aktivít vytvorených v rámci projektu. Cieľová skupina: študenti št. programu Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie. Miesto konania: Prešov, Pedagogická fakulta PU. Dátum: 11.11.2021 | https://www.unipo.sk/aktuality/40246/ |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.