Interaktívne digitálne učebnice predmetu Geografia pre základné školy

Basic informations

Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Project name (Slovak): Interaktívne digitálne učebnice predmetu Geografia pre základné školy

Project name (English): Geography Interactive E-books for Lower Secondary Schools

Start of project: 2018

End of project: 2020

Condition of project: Ukončený

Project number: 015UMB-4/2018

Project leader: doc. PaedDr. Bohuslava Hrončeková Gregorová, PhD.

University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Department: Fakulta prírodných vied

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 9 401,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
BDF Gregorová Bohuslava: Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2., 2018. ISSN 2585-8955
AFL Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela (2019): Interaktívne učebné materiály z geografie pre základné školy
BDF Gregorová Bohuslava (2018): Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2, 2018. ISSN 2585-8955
ADE Popjaková Dagmar, Karvánková Petra (2018): Modern School Geography and Inquiry Education. Studia Geographica, 12, 156-179. doi: 10.24917/20845456.12.13 Dostupné na http://annalesgeo.up.krakow.pl/article/view/4838/4531
ADF Korec Pavol, Popjaková Dagmar (2019): Priemysel v Nitre, od parného mlynu Arpád, cez Plastiku, n. p., k Jaguar Land Rover Slovakia. Acta Geographica Universitatis Comenianae, roč. 63, č. 1, str. 103-134. http://actageographica.sk/sk/archiv_cislo.php?rok=2019&vol=63&cislo=1
ADE Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Mintálová Tatiana (2019): New Age Atlantis or Case Study on the Global Education in Geography Lessons at the Elementary Schoo. In: RIGEO. Review of International Geographical Education. v tlači
ADE Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Slepičková Markéta (2019). The topic of quality of life and the key competencies development: a case study about supporting the geographical thinking of pupils. In: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium. v tlači
ADE Hricková Anna, Popjaková Dagmar, Karvánková Petra (2019). Linking the inquiry method and fieldwork in the geography lesson. In: Biológia, ekológia, chémia. v tlači
BDF Gregorová Bohuslava (2018). Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2., 2018. ISSN 2585-8955
AEC Popjaková, Dagmar (50%); Karvánková, Petra (50%): Modern school geography and inquiry education. 2018 Krakov : ISSN 2084-5456
AFH Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela (2019). Geography interactive teaching materials for primary schools. In: Innovations, trends and research in science education in Central Europe : Didsci+ 2019 and IOSTE 2019 : book of abstracts. Pp. 23. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2019
ADF Korec, Pavol (50%); Popjaková, Dagmar (50%): Industry of Nitra, from Arpád's steam mill through Plastika, state enterprise, to Jaguar Land Rover Slovakia. Bratislava : ISSN 1338-6034
ADE Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Mintálová Tatiana (2020): New Age Atlantis or Case Study on the Global Education in Geography Lessons at the Elementary School. In: RIGEO. Review of International Geographical Education, 2020, Volume 10, Issue 2, pp. 141 - 155. https://doi.org/10.33403/rigeo.641168
ADF Hricková, Anna (45%); Popjaková, Dagmar (25%); Karvánková, Petra (30%): Linking the inquiry method and fieldwork in the geography lesson. Trnava : ISSN 1338-1024
ADE Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Slepičková Markéta(2019). The topic of quality of life and the key competencies development: a case study about supporting the geographical thinking of pupils. In: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium. Geographica 48/1-2.
ADE Škodová, M., Mračník, A. (2020). Interactive textbook and its didactic use in obtaining and processing geographical information. In Journal of Technology and Information Education, roč. 12, č. 2, Olomouc: PF UP v Olomouci. ISSN: 1803-537X. DOI: 10.5507/jtie.2020.020
ADF Škodová, M., Balážovič, Ľ., Barto, P. (2020). Profesijná príprava budúcich učiteľov geografie na Slovensku. In Geografia, vol. 28, no. 1. Bratislava: Prírodovedecká fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. s. 18-23. ISSN 1335-9258.
ADF Škodová, M. (2020). Options of using the mountainous landscape's potential in field teaching on the example of the Špania Dolina. In M. Molokáč (ed.). Acta Geoturistica vol. 11, no. 1. Košice : Technical University of Kosice, 2020. ISSN 1338-2292 (v tlači)
AEC Škodová, M. (2020). Application of models in the geography teaching process from the teachers' perspective. In Rusek, M. (ed.): Projektové vyučování a další aktivizační strategie ve výuce přírodovědných oboru.: Zborník z 16. PBE conference, Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020, ISBN 978-80-7290-979-7. (v tlači)
ADN Škodová, M. (2020). Hodnotenie bádateľsky orientovaného vyučovania geografie na ZŠ. In Geografické informácie 24,2/2020. Nitra: FPV UKF, 2020. ISSN 1337-9453. (v tlači)
ADF Karolčík, Štefan (60%); Grešnerová, Terézia (40%): How elementary school pupils understand the point of the lessons about the types of environments on Earth. Bratislava : ISSN 1335-9258
ADF Likavský, Peter (60%); Poljaková, Michaela (20%); Koch, Martin (20%): Geography, geographical education and critical thinking. Bratislava : ISSN 1335-9258
ADE Karolčík, Š. - Laštíková, B. - Čipková, E. (2020). Uplatňovanie bádania a bádateľských učebných metód v geografickom vzdelávaní. In Bilogie-Chemie-Zeměpis, vol. 29, n. 4, 2020, s. 24-42.
BCI Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela, Škodová Martina, Balážovič Ľuboš, Mintálová Tatiana, Popjaková Dagmar: Interaktívne digitálne učebnice predmetu geografia pre základné školy. Metodická príručka použitia elektronických učebných materiálov v prostredí LMS Chamilo. 1. vyd. Banská Bystrica: Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela. 2021, 82 s. ISBN 978-80-557-1857-6

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
e-learningové materiály Interaktívne e-learningové materiály zahŕňajúce doplnkové učebné texty, pracovné listy a didaktické testy. geo.fpv.umb.sk/chamilo
e-learningové materiály Interaktívne e-learningové materiály zahŕňajúce doplnkové učebné texty, pracovné listy a didaktické testy. geo.fpv.umb.sk/chamilo
web stránka webová stránka projektu so všetkými informáciami a výstupmi. https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-geografie-a-geologie/veda-a-vyskum/projekty-a-granty/interaktivne-digitalne-ucebnice-predmetu-geografia-pre-zakladne-skoly.html

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter