Interaktívne digitálne učebnice predmetu Geografia pre základné školy
Basic informations
Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Project name (Slovak): Interaktívne digitálne učebnice predmetu Geografia pre základné školy
Project name (English): Geography Interactive E-books for Lower Secondary Schools
Start of project: 2018
End of project: 2020
Condition of project: Ukončený
Project number: 015UMB-4/2018
Project leader: doc. PaedDr. Bohuslava Hrončeková Gregorová, PhD.
University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Department: Fakulta prírodných vied
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 9 401,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
BDF | Gregorová Bohuslava: Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2., 2018. ISSN 2585-8955 |
AFL | Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela (2019): Interaktívne učebné materiály z geografie pre základné školy |
BDF | Gregorová Bohuslava (2018): Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2, 2018. ISSN 2585-8955 |
ADE | Popjaková Dagmar, Karvánková Petra (2018): Modern School Geography and Inquiry Education. Studia Geographica, 12, 156-179. doi: 10.24917/20845456.12.13 Dostupné na http://annalesgeo.up.krakow.pl/article/view/4838/4531 |
ADF | Korec Pavol, Popjaková Dagmar (2019): Priemysel v Nitre, od parného mlynu Arpád, cez Plastiku, n. p., k Jaguar Land Rover Slovakia. Acta Geographica Universitatis Comenianae, roč. 63, č. 1, str. 103-134. http://actageographica.sk/sk/archiv_cislo.php?rok=2019&vol=63&cislo=1 |
ADE | Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Mintálová Tatiana (2019): New Age Atlantis or Case Study on the Global Education in Geography Lessons at the Elementary Schoo. In: RIGEO. Review of International Geographical Education. v tlači |
ADE | Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Slepičková Markéta (2019). The topic of quality of life and the key competencies development: a case study about supporting the geographical thinking of pupils. In: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium. v tlači |
ADE | Hricková Anna, Popjaková Dagmar, Karvánková Petra (2019). Linking the inquiry method and fieldwork in the geography lesson. In: Biológia, ekológia, chémia. v tlači |
BDF | Gregorová Bohuslava (2018). Interaktívne digitálne učebnice pre základné školy z geografie. In: Geografická revue, roč. 14, č. 2., 2018. ISSN 2585-8955 |
AEC | Popjaková, Dagmar (50%); Karvánková, Petra (50%): Modern school geography and inquiry education. 2018 Krakov : ISSN 2084-5456 |
AFH | Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela (2019). Geography interactive teaching materials for primary schools. In: Innovations, trends and research in science education in Central Europe : Didsci+ 2019 and IOSTE 2019 : book of abstracts. Pp. 23. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2019 |
ADF | Korec, Pavol (50%); Popjaková, Dagmar (50%): Industry of Nitra, from Arpád's steam mill through Plastika, state enterprise, to Jaguar Land Rover Slovakia. Bratislava : ISSN 1338-6034 |
ADE | Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Mintálová Tatiana (2020): New Age Atlantis or Case Study on the Global Education in Geography Lessons at the Elementary School. In: RIGEO. Review of International Geographical Education, 2020, Volume 10, Issue 2, pp. 141 - 155. https://doi.org/10.33403/rigeo.641168 |
ADF | Hricková, Anna (45%); Popjaková, Dagmar (25%); Karvánková, Petra (30%): Linking the inquiry method and fieldwork in the geography lesson. Trnava : ISSN 1338-1024 |
ADE | Karvánková Petra, Popjaková Dagmar, Slepičková Markéta(2019). The topic of quality of life and the key competencies development: a case study about supporting the geographical thinking of pupils. In: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium. Geographica 48/1-2. |
ADE | Škodová, M., Mračník, A. (2020). Interactive textbook and its didactic use in obtaining and processing geographical information. In Journal of Technology and Information Education, roč. 12, č. 2, Olomouc: PF UP v Olomouci. ISSN: 1803-537X. DOI: 10.5507/jtie.2020.020 |
ADF | Škodová, M., Balážovič, Ľ., Barto, P. (2020). Profesijná príprava budúcich učiteľov geografie na Slovensku. In Geografia, vol. 28, no. 1. Bratislava: Prírodovedecká fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. s. 18-23. ISSN 1335-9258. |
ADF | Škodová, M. (2020). Options of using the mountainous landscape's potential in field teaching on the example of the Špania Dolina. In M. Molokáč (ed.). Acta Geoturistica vol. 11, no. 1. Košice : Technical University of Kosice, 2020. ISSN 1338-2292 (v tlači) |
AEC | Škodová, M. (2020). Application of models in the geography teaching process from the teachers' perspective. In Rusek, M. (ed.): Projektové vyučování a další aktivizační strategie ve výuce přírodovědných oboru.: Zborník z 16. PBE conference, Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020, ISBN 978-80-7290-979-7. (v tlači) |
ADN | Škodová, M. (2020). Hodnotenie bádateľsky orientovaného vyučovania geografie na ZŠ. In Geografické informácie 24,2/2020. Nitra: FPV UKF, 2020. ISSN 1337-9453. (v tlači) |
ADF | Karolčík, Štefan (60%); Grešnerová, Terézia (40%): How elementary school pupils understand the point of the lessons about the types of environments on Earth. Bratislava : ISSN 1335-9258 |
ADF | Likavský, Peter (60%); Poljaková, Michaela (20%); Koch, Martin (20%): Geography, geographical education and critical thinking. Bratislava : ISSN 1335-9258 |
ADE | Karolčík, Š. - Laštíková, B. - Čipková, E. (2020). Uplatňovanie bádania a bádateľských učebných metód v geografickom vzdelávaní. In Bilogie-Chemie-Zeměpis, vol. 29, n. 4, 2020, s. 24-42. |
BCI | Gregorová Bohuslava, Žoncová Michaela, Škodová Martina, Balážovič Ľuboš, Mintálová Tatiana, Popjaková Dagmar: Interaktívne digitálne učebnice predmetu geografia pre základné školy. Metodická príručka použitia elektronických učebných materiálov v prostredí LMS Chamilo. 1. vyd. Banská Bystrica: Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela. 2021, 82 s. ISBN 978-80-557-1857-6 |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
e-learningové materiály | Interaktívne e-learningové materiály zahŕňajúce doplnkové učebné texty, pracovné listy a didaktické testy. | geo.fpv.umb.sk/chamilo |
e-learningové materiály | Interaktívne e-learningové materiály zahŕňajúce doplnkové učebné texty, pracovné listy a didaktické testy. | geo.fpv.umb.sk/chamilo |
web stránka | webová stránka projektu so všetkými informáciami a výstupmi. | https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-geografie-a-geologie/veda-a-vyskum/projekty-a-granty/interaktivne-digitalne-ucebnice-predmetu-geografia-pre-zakladne-skoly.html |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.