učiteľstvo nemeckého jazyka a literatúry (v kombinácii)

Detail of the study program

Code: 100291
UIPŠ code: 7826R00
University: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Faculty: Filozofická fakulta
Place of study:
Authorized places of study:
Form of study: denná
Level of study: 1.
Title: bakalár, Bc.
Length of study: 3
Field of study: učiteľstvo a pedagogické vedy
Languages of provision: nemecký jazyk, slovenský jazyk
Professionally oriented: no
Common study program: no
First Accreditation: 04.12.2009
Accreditation to:
Suspension from:
Decision text: Priznanie UŠP_bez ČO_reakreditácia
Date of last issued decision: 30.10.2015
Decision number: 2015-18753/48282:10-15A0

Decisions of the MŠVVaŠ SR

Date of decision: 02.10.2009
Decision number: CD-2009-34616/35900-1:071
Decision text: Priznanie - s ČO (§ 83 ods. 7)
Date of validity: 04.12.2009
Date time limit to: 31.08.2012
Message:
Accompanying text:
University: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Faculty:
Study program: učiteľstvo nemeckého jazyka a literatúry (v kombinácii)
Field of study: učiteľstvo akademických predmetov
Field of study:
Place of study:
Authorized places of study:
Date of decision: 08.08.2012
Decision number: 2012-12374/34251:2-071
Decision text: Priznanie - bez ČO
Date of validity: 24.08.2012
Date time limit to:
Message:
Accompanying text:
University: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Faculty: Filozofická fakulta
Study program: učiteľstvo nemeckého jazyka a literatúry (v kombinácii)
Field of study: učiteľstvo akademických predmetov
Field of study:
Place of study:
Authorized places of study:
Date of decision: 30.10.2015
Decision number: 2015-18753/48282:10-15A0
Decision text: Priznanie UŠP_bez ČO_reakreditácia
Date of validity: 13.11.2015
Date time limit to:
Message:
Accompanying text:
University: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Faculty: Filozofická fakulta
Study program: učiteľstvo nemeckého jazyka a literatúry (v kombinácii)
Field of study: učiteľstvo akademických predmetov
Field of study:
Place of study:
Authorized places of study:

Back