Aj ty sa môžeš zasadiť o lepší svet. Prijmi našu výzvu!
Máš originálny nápad, ktorý by mohol zlepšiť životy ľudí v našej krajine ? Nepremárni jedinečnú príležitosť byť súčasťou dobrej veci, prihlás svoj projekt do konca roku do súťaže Unilever výzva a vyhraj cestu na Srí Lanku spolu s 2500 eurami na realizáciu projektu.
http://www.unilevervyzva.cz/novinky/53.nove-video/
Súťaž Unilever výzva je určená práve ľuďom ako si ty - študentom, ktorí majú stále nové a jedinečné nápady. Pokiaľ aj ty vieš, ako znížiť dopad na životné prostredie, ako zbaviť svoje okolie nadbytočného potravinového odpadu alebo zlepšiť pracovné príležitosti čerstvo doštudovaných študentov, prihlás svoj projekt na www.unilevervyzva.sk. Svoju šancu máš len do konca decembra. Možno práve ty budeš výhercom 2500 € na realizáciu svojho projektu. Okrem toho môžeš získať až 1000 € ako osobnú odmenu alebo vyhrať cestu na Srí Lanku. Tak neváhaj, prijmi Unilever výzvu a zasaď sa o lepší svet!
O spoločnosti Unilever
Spoločnosť Unilever ponúka vo viac ako v 190 krajinách 11 kategórií obsahujúcich 400 značiek potravín, výrobkov pre starostlivosť o domácnosť a výrobkov pre osobnú starostlivosť. Najúspešnejších 15 značiek dosahuje obrat viac ako 1 miliardu ročne. Dokáže preto osloviť také množstvo ľudí ako žiadna iná spoločnosť. V roku 2013 táto spoločnosť, ktorá zamestnáva viac ako 173 000 ľudí po celom svete, dosiahla obrat 49,8 miliardy eur. Jej výrobky používajú každý deň dve miliardy ľudí.
Spoločnosť Unilever je zaviazaná k zodpovednému správaniu. Verí, že s pomocou 2 miliárd svojich zákazníkov dokáže zmeniť svet k lepšiemu. Spoločnosť Unilever založila v roku 2012 nadáciu „The Unilever Foundation", ktorá sa zameria na kvalitu života hneď v niekoľkých oblastiach: hygienické podmienky, prístup k čistej a pitnej vode, výživa a lepší životný štýl. V tejto súvislosti uzavrel Unilever partnerstvo s piatimi globálnymi neziskovými organizáciami: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.
V novembri 2010 bol predstavený Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržateľného Rozvoja), ktorý si kladie
za cieľ pomôcť viac ako jednej miliarde ľudí zlepšiť ich zdravie, hygienické
podmienky a životnú úroveň, využívať 100 % poľnohospodárskych surovín
z udržateľných zdrojov a zmierniť dopad na životné prostredie do roku 2020
o celú polovicu. Spoločnosť Unilever sa už 14. rok drží v čele rebríčku Dow
Jones Sustainability Index v kategórii
zdroj: Hana Handzová, hana.handzova@amic.sk