Marketingová komunikácia a reklama
Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach:
oblasť masmediálnej komunikácie –, Psychológia tvorivosti v marketingovej komunikácii, Teória sociálnej a masmediálnej komunikácie – psycholingvistika a sociolingvistika, Audiovizuálne médiá, Teória propagácie a persuázie,
oblasť marketingu a marketingovej komunikácie - Marketingový manažment, Metodológia kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu, Manažment značky, Manažment integrovanej marketingovej komunikácie, Guerilla marketing, Politický marketing, Interkultúralny marketing, Event marketing, Sponzoring, Public Relation, Marketingový výskum,
systém a riadenie práce v mediálnych a marketingových inštitúciách a podnikoch – Organizácia a riadenie komunikačnej agentúry, Postprodukcia mediálnych obsahov, Manažment značky, Manažment integrovanej marketingovej komunikácie
ovládanie techník a technológií súvisiacich s produkciou a postprodukciou mediálnych a marketingových komunikátov – Reklamná tvorba I. a II., Mediálna produkcia, Masmediálne praktikum – fotografia, film a video, intermediálna a multimediálna tvorba,
aplikácia mediálnych štúdií a teoretické východiská dejín umenia, kultúry a umeleckej kultúry – Interkultúralny marketing, Umenie a marketing, Etika a podnikateľská zodpovednosť.
Uplatnenie absolventov
Absolvent/absolventka dokáže samostatne pracovať na koncepcii i tvorbe obsahovej i formálnej stránky propagačných prostriedkov, riešiť úlohy a problémy v jednotlivých oblastiach marketingovej kampane, profesionálne komunikovať s manažérmi, klientmi a špecialistami z iných oblastí. Na vysokej úrovni ovláda proces tvorby propagačných prostriedkov a vie realizovať komplexnú kampaň marketingovej komunikácie a reklamy. Má znalosti z oblasti teórie i praxe marketingu, manažmentu, propagácie, reklamy, public relations, direkt marketingu, sponzoringu a ďalších oblastí marketingovej komunikácie, je zorientovaný/zorientovaná aj v oblasti mediálnej a masmediálnej komunikácie. Ovláda základy príbuzných disciplín, ako sú psychológia, sociológia, lingvistika, ekonómia. Vie navrhovať a realizovať rozsiahle marketingovo-komunikačné riešenia a vykonávať výskum v tejto oblasti, a to s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Dokáže riadiť tímy pracovníkov v oblasti marketingovej komunikácie a reklamy, samostatne pripravovať veľké projekty a prevziať zodpovednosť za komplexné riešenia v oblasti marketingovej komunikácie a reklamy.
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
Na študijné programy, pri ktorých sa nekoná prijímacia skúška, bude poradovník prijatých uchádzačov zostavený na základe doložených výsledkov štúdia na 1. stupni vysokoškolského štúdia. Do úvahy bude braná aj príbuznosť študijného programu.
Prijatí uchádzači budú na magisterské študijné programy zapísaní po predložení notársky overenej kópie bakalárskeho diplomu a rodného listu. Výnimkou sú len absolventi, ktorí ukončili bakalárske štúdium na UKF v Nitre v roku prihlasovania sa na magisterské štúdium na UKF v Nitre. Tí overené fotokópie diplomu a rodného listu nepredkladajú (stačia neoverené kópie týchto dokumentov).
Koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami
prof. PhDr. Peter Seidler, CSc.
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pedagogická fakulta
Katedra pedagogiky
Dražovská cesta 4
949 74 Nitra
Slovensko
E-mail: pseidler@ukf.sk
Tel: +421 37 6408 255
Bez prijímacej skúšky
-
Podanie prihlášky na štúdium
01.01.2024 - 30.04.2024
-
Konanie prijímacej skúšky
10.06.2024 - 14.06.2024
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
40
Prílohy
- životopis (elektronická forma)
- overená fotokópia diplomu pre uchádzačov z iných VŠ (papierová forma, elektronická forma)
- doklad o zaplatení poplatku za prihlášku (elektronická forma)
Ročné školné
Štandardná dĺžka štúdia: bezplatne
Poplatok za prijímacie konanie
písomná prihláška: 30 €
elektronická prihláška: 25 €
Fakturačné údaje
30,00 € (papierová prihláška)
25,00 € (podanú prostredníctvom informačného systému UKF)
Banka: Štátna pokladnica
IBAN: SK5481800000007000073076
Variabilný symbol:
pri elektronickej prihláške informačný systém určí variabilný symbol automaticky
pri papierovej prihláške (vzor ŠEVT)
2001xxxxxx (kde xxxxxx je dátum narodenia v tvare DDMMRR, t.j. šesť znakov bez bodky a medzier) pri dennom štúdiu
Spôsob platby: výlučne bankovým prevodom
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
Zodpovednosť za obsah: Ing. Monika Václavová – mvaclavova@ukf.sk
Posledná aktualizácia: 24.10.2023 11:54