Pedagogické inovácie a zlepšenie podpory doplňujúceho pedagogického a rozširujúceho štúdia na UPJŠ (PIDRS)
Základné informácie
Tematická oblasť: 2022.1. Téma 1: Podpora poskytovania a uskutočňovania doplňujúceho pedagogického štúdia alebo rozširujúceho štúdia
Názov projektu: Pedagogické inovácie a zlepšenie podpory doplňujúceho pedagogického a rozširujúceho štúdia na UPJŠ (PIDRS)
Vysoká škola: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Stav projektu: Nefinancovaný
Požiadavka na dotáciu (€): 0,00
Celkový rozpočet projektu - vrátane spolufinancovania (€): 0,00
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR
Spolu | 0,00 |
Hodnotenie 1
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
8 Stanovenie merateľných ukazovateľov zo strany UPJŠ v Košiciach reflektuje aspoň jednu zo špecifických požiadaviek stanovených v príslušnej výzve, a to konkrétne tú, že podpora má smerovať najmä na tie rozvojové projekty, ktoré v rámci merateľných ukazovateľov budú kumulatívne deklarovať vyšší počet odhadovaných absolventov DPŠ alebo RŠ, aj keď v tomto prípade až po 2 rokoch od ukončenia aktivít projektu. |
Konzistentnosť projektu |
27 Jednotlivé aktivity, ich komplexnosť a ciele sú v súlade s podmienkami výzvy a napĺňaním dlhodobého zámeru vysokej školy. |
Rozpočet projektu |
13 Rozpočtované výdavky na mzdy, odmeny a odvody zamestnancov, resp. dohodárov, sú predpokladané vo výške až 98 % z celkovej požadovanej dotácie, čo sa mi zdá príliš prehnané, aj vzhľadom na plánovanú prípravu e-learningových kurzov s využitím inovatívnych prístupov vzdelávania, tlač učebných materiálov či propagáciu štúdia DPŠ a RŠ cez webové a sociálne siete. Domnievam sa, že na tieto aktivity nebudú zvyšné 2 % požadovanej alokácia pravdepodobne aj vplyvom inflačnej krízy zďaleka postačovať. |
Hodnota projektu |
33 Hlavným cieľom daného rozvojového projektu je podpora DPŠ a RŠ prostredníctvom elektronizácie ponúkaných programov a tvorby študijných materiálov, čo však negarantuje pridanú hodnotu projektu vo forme zvýšenej kvality vzdelávania v tejto oblasti zameranú najmä na absolventov daných programov. |
Celkový počet bodov |
81.00 |
Hodnotenie 2
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
4 prepojenie na dlhodobý zámer vo veľmi všeobecnejšej rovine, keďže však jedná o špecifickú a pomerne úzko zadefinovanú tému, možno rešpektovať |
Konzistentnosť projektu |
23 projekt je vo viacerých miestach pomerne stručný a vágny (napr. opis aktivít) a pôsobí tak menej konzistentne a výsledky projektu sú tak ťažšie vyhodnotiteľné vo vzťahu k naplneniu cieľov |
Rozpočet projektu |
12 rozpočet je zjednodušujúci vo vzťahu k štrukturovaniu, v komentári obsahuje upresnenia, avšak merné hodnoty sú stanovené pomerne rámcovo a neumožňujú tak reálne zhodnotenie opodstatnenosti výdavkov; |
Hodnota projektu |
28 nastavenie merateľných ukazovateľov je zrozumiteľné a realistické, avšak hlavný sledovaný ukazovateľ (absolventi DPŠ a RŠ) je realisticky stanovený, je však menej ambiciózny vo vzťahu k iným posudzovaným projektom |
Celkový počet bodov |
67.00 |