Vybudovanie konzultačno-poradenského centra pre medzinárodnú spoluprácu a dobudovanie podpornej infraštruktúry pre zahraničných študentov
Základné informácie
Tematická oblasť: 2021.1. Téma 7: Podpora internacionalizácie vysokoškolského prostredia
Názov projektu: Vybudovanie konzultačno-poradenského centra pre medzinárodnú spoluprácu a dobudovanie podpornej infraštruktúry pre zahraničných študentov
Vysoká škola: Prešovská univerzita v Prešove
Stav projektu: Ukončený
Požiadavka na dotáciu (€): 0,00
Celkový rozpočet projektu - vrátane spolufinancovania (€): 0,00
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR
Spolu | 0,00 |
Hodnotenie 1
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
9 |
Konzistentnosť projektu |
24 |
Rozpočet projektu |
18 |
Hodnota projektu |
32 |
Záverečný komentár a odporúčania |
Projektový zámer zrozumiteľne nadväzuje na strategické dokument VŠ v oblasti rozvoja inštitúcie a internacionalizácie. Projekt je koncipovaný dlhodobo a počíta s tým, že viacero aktivít si bude vyžadovať verejné obstarávanie a jeho príprava a efektívna realizácia je súčasťou projektového zámeru. Oceňuje sa zapojenie samotných študentov (domácich ako aj zahraničných) do implementácie projektu. Pozitívne vnímaná je aj skutočnosť, že každá z aktivít, resp. podaktivít ma určenú jednu kompotentnú osobu, ktorá za napĺňanie cieľov zodpovedá. Projekt má jasne stanovené merateľné ukazovateľe, ktoré sa dotýkajú nielen samotných aktivít, ale aj ich ďalšieho dosahu v budúcnosti. Vysoká škola deklaruje, že udržateľnosť projektu bude po vyčerpaní dotácie zabezpečená z interných zdrojov alebo formou financovania z iných projektov. Podrobne a zrozumiteľne rozpísaný rozpočet; je tam však miesto na krátenie, najmä v oblasti propagácie a služieb. |
Celkový počet bodov |
83.00 |
Hodnotenie 2
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
9 |
Konzistentnosť projektu |
27 |
Rozpočet projektu |
18 |
Hodnota projektu |
37 |
Záverečný komentár a odporúčania |
Konkrétne prepojenie na dlhodobý zámer VŠ. Víziu projektu hodnotím veľmi pozitívne, rovnako ako jeho prepracovanosť. Je zrejmé, kto má pridelenú akú úlohu, odôvodnenosť položiek EK aj výpočet ich ceny alebo ako je zabezpečené financovanie po ukončení financovania zo zdrojov výzvy. Aktivity majú logickú nadväznosť. Vytkol by som však absenciu mechanizmu, ktorý by hodnotil úspešnosť vzdelávania zamestnancov v AJ. |
Celkový počet bodov |
91.00 |