Implementácia konštruktivisticky orientovaného vyučovania matematiky s dôrazom na aktívne nadobúdanie poznatkov žiakmi v kontexte bilingválneho vzdelávania
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Implementácia konštruktivisticky orientovaného vyučovania matematiky s dôrazom na aktívne nadobúdanie poznatkov žiakmi v kontexte bilingválneho vzdelávania
Názov projektu (anglický): The Implementation of Constructivist Approaches to Mathematics Teaching with a Focus on Active Acquisition of Knowledge by Pupils in the Context of Bilingual Education
Začiatok riešenia projektu: 2016
Koniec riešenia projektu: 2018
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 016UKF-4/2016
Vedúci projektu: RNDr. Kitti Páleníková, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Fakulta prírodných vied a informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 8 480,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADE | Páleníková, Kitti (50%); Naštická, Zuzana (50%): Začíname s CLIL-om. 2017 ISSN 2533-7106 |
ADE | Aktivity na rozvoj geometrických predstáv žiakov mladšieho školského veku / Kitti Páleníková, Mária Bugárová, 2018. DOI 10.21062/ujep/227.2018/a/2533-7106/OJPPE/2/1/23. In: Online Journal of Primary and Preschool Education. - ISSN 2533-7106, Roč. 2, č. 1 (2018), online, s. 23-32. [Páleníková Kitti (90%) - Bugárová Mária (10%)] |
ADE | Finančná gramotnosť žiakov na primárnom stupni vzdelávania / Kitti Páleníková, Ľubica Chudivaniová, 2017. DOI 10.21062/ujep/35.2017/a/2533-7106/OJPPE/2017/2/1. In: Online Journal of Primary and Preschool Education. - ISSN 2533-7106, Roč. 1, č. 2 (2017), online, s. 1-10. [Páleníková Kitti (90%) - Chudivaniová Ľubica (10%)] |
AFD | Plothová, Lucia (30%); Páleníková, Kitti (25%); Naštická, Zuzana (25%); Florková, Michaela (10%); Šubová, Lenka (10%); Baštinec, Jaromír (0%); Beránek, Jaroslav (0%): An Analysis of Students' Use of Mathematical Models in Solving Tasks with Real-life Context. 2017 Bratislava : STU, 2017. ISBN 978-80-227-4650-2 |
AFC | Páleníková, Kitti (50%); Jenisová, Zita (50%): Differences in characteristics of an actual teacher and the vision of an ideal teacher from in-service teachers' point of view (perspective). 2017 [S.l.] : ISBN 978-84-697-6957-7 ISSN 2340-1095 |
AFC | Medová, Janka (50%); Rybanský, Ľubomír (30%); Naštická, Zuzana (10%); Páleníková, Kitti (10%); Novotná, Jarmila (0%); Kommers, Piet (0%): Error analysis of undergraduate students’ solutions of graph algorithm problems. 2017 Prague : Czech University of Life Sciences, 2017. ISBN 978-80-213-2762-7 |
AFD | Páleníková, Kitti (35%); Naštická, Zuzana (35%); Vitézová, Zuzana (10%); Vallo, Dušan (4%); Smiešková, Edita (4%); Rumanová, Lucia (4%); Záhorská, Júlia (4%); Klimentová, Lucia (4%); Baštinec, Jaromír (0%); Beránek, Jaroslav (0%): Examples of Good Practices of Experiential Learning and Students' Opinions on Experiential Learning. 2017 Bratislava : STU, 2017. ISBN 978-80-227-4650-2 |
BFB | Páleníková, Kitti (50%); Naštická, Zuzana (50%): Manipulatives in CLIL mathematics lessons. 2016 Nitra : SlovakEdu, 2016. ISBN 978-80-98964-02-7 |
BCI | Matematika a CLIL : úlohy a aktivity pre CLIL vyučovanie matematiky / Kitti Páleníková a kol. - Nitra : UKF, 2018. - 106 s. - ISBN 978-80-558-1364-6. [Páleníková Kitti (30%) - Naštická Zuzana (30%) - Šubová Lenka (20%) - Medová Janka (10%) - Rumanová Lucia (5%) - Plothová Lucia (5%)] |
BEF | Páleníková, Kitti (50%); Naštická, Zuzana (50%): Námet bilingválnej vyučovacej hodiny matematiky metodológiou CLIL. 2016 Bratislava : UK, 2016. ISBN 978-80-8147-075-2 |
AFD | Vallo, Dušan (34%); Páleníková, Kitti (33%); Rumanová, Lucia (33%); Medová, Janka (0%); Baráth, Ondrej (0%): Visualization of Numerical Sequence in Geogebra. 2017 Trnava : Trnava University, 2017. ISBN 978-80-568-0073-7 |
ADE | Naštická, Zuzana (100%): Intercultural Features and the Theme of Travelling in Bilingual Mathematics Lessons. 2016 ISSN 1822-7864 |
AFD | Plothová, Lucia (30%); Páleníková, Kitti (25%); Naštická, Zuzana (25%); Florková, Michaela (10%); Šubová, Lenka (10%); Baštinec, Jaromír (0%); Beránek, Jaroslav (0%): An Analysis of Students' Use of Mathematical Models in Solving Tasks with Real-life Context. 2017 Bratislava : STU, 2017. ISBN 978-80-227-4650-2 |
AFC | Mathematics learners’ behaviour in CLIL bilingual lessons within L2 external setting / Zuzana Naštická, 2018. In: ETC4 : Proceedings of the Fourth ERME Topic Conference ‘Classroom-based research on mathematics and language’, Dresden, 22nd to the 24th of March 2018. - Dresden : Technical University of Dresden, 2018. - ISBN 978-3-86780-573-5, P. 117-123. I. [Naštická Zuzana (100%)] |
AFC | Rumanová, Lucia (50%); Drábeková, Janka (50%); Nakayama, Minoru (%); Surjono, Herman (%): View of teaching the mathematics of production possibilities curve. 2017 New York : ISBN 9781450354356 |
AFC | Vallo, Dušan (50%); Záhorská, Júlia (50%); Adamov, A. (0%); Isayev, F. (0%): Geometry software cabri 3D in teaching stereometry. 2017 Baku : IEEE, 2017. ISBN 9781509018406 |
GHG | Investigation and Visual Explanation in Dynamic Geometry Environment / Mária Kmeťová, Renáta Vágová, Tibor Kmeť, 2018. In: CADGME 2018 : Web Proceedings from Conference on Digital Tools in Mathematics Education 25-29 June 2018 University of Coimbra, Portugal, online, p. 1-3. I. - Spôsob prístupu: https://www.uc.pt/en/congressos/cadgme2018/webProceedings [Kmeťová Mária (80%) - Vágová Renáta (10%) - Kmeť Tibor (10%)] - príspevok prijatý na publikovanie v časopise International Journal for Technology in Mathematics Education evidovanom vo Web of Science |
AFD | Vallo, Dušan (100%); Baštinec, Jaromír (0%); Beránek, Jaroslav (0%): Constructivist Approach to Double Integral via GeoGebra Environment. 2017 Bratislava : STU, 2017. ISBN 978-80-227-4650-2 |
AFC | Tóth, Attila (50%); Csáky, Antal (50%); Molnár, Sándor (0%); Kispéter, József (0%): A legrövidebb út a differenciálszámítás megértéséhez. 2016 Székesfehérvár : Óbudai Egyetem , 2016. ISBN 9786155460838 |
AFD | Kmeťová, Mária (100%): Visualisation in problem solving. 2017 Bratislava : SCHK, 2017. ISBN 978-80-89597-78-9 |
AFD | Vágová, Renáta (50%); Kmeťová, Mária (50%); Baicoianu, Alexandra (%); Fabio, Bruni (%): The Role of Visualisation in Solid Geometry Problem Solving. 2018 Bratislava : ISBN 978-80-227-4765-3 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Error analysis of undergraduate students’ solutions of graph algorithm problems / Janka Medová et al ; In: Efficiency and Responsibility in Education 2017 : Proceedings of the 14th International Conference held in Prague, Czech Republic on 8th-9th June 2017. - Prague : Czech University of Life Sciences, 2017. - ISBN 978-80-213-2762-7, P. 230-237. I. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Intercultural Features and the Theme of Travelling in Bilingual Mathematics Lessons / Zuzana Naštická. In: Problems of Education in the 21st Century. - ISSN 1822-7864, No. 72 (2016), p. 76-88. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
web stránka projektu | Publikovanie pripravených materiálov online pre lepšiu dostupnosť pre širšiu učiteľskú verejnosť. | https://kittividermanova.webnode.sk |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.