E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí

Základné informácie

TOP PROJEKT

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí

Názov projektu (anglický): E-learning education modules of behavioural disorders in children

Začiatok riešenia projektu: 2015

Koniec riešenia projektu: 2017

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 067UK-4/2015

Vedúci projektu: Mgr. Ivana Lessner Lištiaková, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Liečební pedagógovia – riešitelia projektu E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí vytvorili platformu online vzdelávania www.poruchyspravania.sk pre učiteľov, odborných pedagogických zamestnancov, študentov pedagogických odborov a rodičov. Zoskupuje informácie o poruchách správania a problémovom správaní detí. Prezentuje možnosti riešenia problémového správania pedagogickými a terapeutickými prostriedkami. Obsah vzdelávania je rozdelený do štyroch modulov: Teoretický modul, Diagnostický modul, Metodický modul a Modul ďalších informácií. V projekte bolo vytvorených šesť vysokoškolských učebníc k tematike porúch správania, ktoré sú dostupné zdarma na internete. E-learningové materiály podporujú kompetencie učiteľov v inkluzívnom vzdelávaní.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

Therapeutic pedagogues – researchers of the project E-learning education modules of behavioural disorders in children created a platform of online education www.poruchyspravania.sk for teachers, professional educational employees, students of education study fields and for parents. It summarizes information about behavioural disorders and problematic behavior of children. It presents the possibilities of solving behavioural issues by pedagogical and therapeutic means. The curriculum is divided into four modules: Theoretical module, Assessment module, Methodical module and Module of further information. Six university textbooks were created in the project and they are available online free of charge. The e-learning materials support competences of teachers in inclusive education.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 12 363,01 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ACD FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH].
ACD FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH].
ACD FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom psychomotorickej terapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 68-87. [1,06 AH].
ACD FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom muzikoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 88-107. [1,04 AH].
ACD KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v ergoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 114-135. [1,12 AH].
ACD KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika prostredníctvom terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 136-158. [1,35 AH].
ACD KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom ergoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 108-131. [1,39 AH].
ACD KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia s využitím terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 132-153. [1,31 AH].
ACD LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v multisenzorických prístupoch. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 159-178. [1,15 AH].
ACD LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom multisenzorických prístupov pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 154-173. [1,30 AH].
ACD MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom dramatoterapie a biblioterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 8-27. [1,21 AH].
ACD MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH].
ACD MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom terapie hrou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 28-47. [1,14 AH].
ACD ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH].
ACD ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom arteterapie pri problémoch v správaní detí. In In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 48-67. [1,23 AH].
ACD Fábry Lucká, Zuzana (50%); Yakhyaev, Zuzana (50%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika vo vzťahu k problémovému správaniu sa dieťaťa. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4
ACD Fábry Lucká, Zuzana (50%); Lištiaková, Ivana (50%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v adolescencii. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7
ACD Kováčová, Barbora (100%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Klasifikácia agresívneho správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0
ACD Kováčová, Barbora (100%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Terminológia agresívneho správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0
ACD Majzlanová, Katarína (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v mladšom školskom veku. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7
ACD Mitašíková, Petra (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v staršom školskom veku. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7
ACD Tichá, Erika (50%); Kováčová, Barbora (50%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Úvod do problematiky porúch správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0
ACD TICHÁ, E. 2015. Dôsledky porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 108-127. [1,13 AH].
ADE Fábry Lucká, Zuzana (50%); Lessner, Ivana (50%): Evaluation of programmes in psychomotor therapy. 2016 ISSN 2501-238X
ADE Ťulák Krčmáriková, Zuzana (50%); Kováčová, Barbora (50%): Evaluation of an art therapy programme for clients with difficult life situations. 2016 Warsaw : DE GRUYTER OPEN, ISSN 2501-238X
ADF Kováčová, Barbora (100%): Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. 2015 ISSN 1335-1397
AED MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v biblioterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 25-33.
AED MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24.
AED Lessner, Ivana (75%); Fiedler, Viktória (25%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Dramatoterapia v predprimárnom vzdelávaní. 2016 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2016. ISBN 978-80-8105-802-8
AED Fábry Lucká, Zuzana (100%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika - základný terminologický aparát. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4
AED Fábry Lucká, Zuzana (50%); Yakhyaev, Zuzana (50%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Identifikácia a napĺňanie špecifických potrieb a podmienok výchovy dieťaťa s poruchami správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4
AED GERGELYOVÁ, K. 2015. Prejavy a formy latentnej agresie v skupinách predškolského veku. In Vedecké práce KSSaP 2015 [elektronický zdroj]. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5. s. 71-78. [CD-ROM].
AED KOVÁČOVÁ, B. 2015. Skrytá agresia perspektívy v prostredí školy. In Vedecké práce KSSaP 2015 : vedecký zborník [elektronický zdroj]. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5. s. 132-139. [CD-ROM].
AED Gazarková, Monika (20%); Kováčová, Barbora (80%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Podpora samostatnosti klienta s postihnutím v intervenčnom procese. 2015 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5
AED Lištiaková, Ivana (100%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Dramatoterapia ako spôsob regulácie emócií pre klientov so závislosťami. 2015 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5
AED TICHÁ, E. 2015. Etiológia porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 29-39.
AED TICHÁ, E. 2015. Klasifikačný systém porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 40-56.
AFD Lessner, Ivana (100%); Schavel, Milan (0%); Pavelková, Jaroslava (0%): Zmeny vo vnímaní vlastnej identity človeka v dôsledku migrácie. 2017 Rimavská Sobota : Asociácia pre sociálny rozvoj a podporu občanov SR, 2017. ISBN 978-80-972352-2-2-2
AFD LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Evaluácia dramatoterapeutického programu s klientmi s mentálnym postihnutím. In KOVÁČOVÁ, B., JABLONSKÝ, T., GALLOVÁ, M. (Eds.). 2017. Expresívne terapie vo vedách o človeku 2017: Kooperácia rodín a inštitúcií v starostlivosti o klienta. Ružomberok: Verbum, vydavateľstvo KU, 2017. 278 s. ISBN 978-80-561-0473-6. s. 181-188. [CD-ROM].
AFL Fábry Lucká, Zuzana (100%); Pavelová, Ľuba (0%); Gejdoš, Miroslav (0%); Krahulcová, Kristýna (0%): Diagnostické možnosti porúch správania z pozície liečebného pedagóga. 2016 Bratislava : Univerzita Komenského, 2016. ISBN 978-80-223-4148-6
AFL Lessner, Ivana (100%); Pavelová, Ľuba (0%); Gejdoš, Miroslav (0%); Krahulcová, Kristýna (0%): Liečebnopedagogické prístupy k deťom s poruchami správania. 2016 Bratislava : Univerzita Komenského, 2016. ISBN 978-80-223-4148-6
BBB Kováčová, Barbora (100%): Formy skrytého agresívneho konania v rovesníckych skupinách detí predškolského veku. 2016 Bratislava : Dr. Josef Raabe Slovensko, 2016. ISBN 978-80-8140-075-9
BCI Kováčová, Barbora (100%); Valachová, Daniela (0%); Tichá, Erika (0%): Bez rozdielov. 2016
BDF Kováčová, Barbora (100%): Latentné šikanovanie ako forma agresie s výraznou tendenciou poškodzovania sociálnych vzťahov. 2016 Bratislava : Odborový zväz pracovníkov školstva a vedy na Slovensku, ISSN 1338-7960
FAI LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2.
FAI LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8.
FAI Fábry Lucká, Zuzana (100%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. 2015
FAI Lištiaková, Ivana (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania z biodromálneho hľadiska 2. 2015
FAI TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. 128 s. ISBN 978-80-223-3994-0.

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. – KOVÁČOVÁ, B. 2016. Evaluation of an art therapy programme for clients with difficult life situations. In Review of Artistic Education, roč. 6, 2016. č. 11-12, s. 277-283.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v ergoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 114-135. [1,12 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom ergoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 108-131. [1,39 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia s využitím terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 132-153. [1,31 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v multisenzorických prístupoch. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 159-178. [1,15 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. – YAKHYAEV, Z. 2015. Diagnostika vo vzťahu k problémovému správaniu sa dieťaťa. In FÁBRY LUCKÁ, Z. (Ed.). 2015. Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4. s. 21-44.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. – LIŠTIAKOVÁ, I. 2015. Poruchy správania v adolescencii. In LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2015. Poruchy správania z biodromálneho hľadiska 2. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7. s 48-64 [1,00 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch TICHÁ, E. 2015. Dôsledky porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 108-127. [1,13 AH].
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch KOVÁČOVÁ, B. 2015. Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. In Efeta – otvor sa, roč. 25, 2015. č. 2-4, s. 4-9.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch KOVÁČOVÁ, B. 2015. Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. In Efeta – otvor sa, roč. 25, 2015. č. 2-4, s. 4-9.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v biblioterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 25-33.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FÁBRY LUCKÁ, Z. 2015. Diagnostika – základný terminologický aparát. In FÁBRY LUCKÁ, Z. (Ed.). 2015. Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4. s. 6-20.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch TICHÁ, E. 2015. Etiológia porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 29-39.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
webová stránka E-learning s elektronickými učebnicami a ďalšími informáciami http://poruchyspravania.sk/sk
facebooková stránka stránka na sociálnej sieti, ktorá informuje o novinkách v projekte https://www.facebook.com/poruchyspravania

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter