E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí
Názov projektu (anglický): E-learning education modules of behavioural disorders in children
Začiatok riešenia projektu: 2015
Koniec riešenia projektu: 2017
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 067UK-4/2015
Vedúci projektu: Mgr. Ivana Lessner Lištiaková, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Liečební pedagógovia – riešitelia projektu E-learningové vzdelávacie moduly k problematike porúch správania u detí vytvorili platformu online vzdelávania www.poruchyspravania.sk pre učiteľov, odborných pedagogických zamestnancov, študentov pedagogických odborov a rodičov. Zoskupuje informácie o poruchách správania a problémovom správaní detí. Prezentuje možnosti riešenia problémového správania pedagogickými a terapeutickými prostriedkami. Obsah vzdelávania je rozdelený do štyroch modulov: Teoretický modul, Diagnostický modul, Metodický modul a Modul ďalších informácií. V projekte bolo vytvorených šesť vysokoškolských učebníc k tematike porúch správania, ktoré sú dostupné zdarma na internete. E-learningové materiály podporujú kompetencie učiteľov v inkluzívnom vzdelávaní.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
Therapeutic pedagogues – researchers of the project E-learning education modules of behavioural disorders in children created a platform of online education www.poruchyspravania.sk for teachers, professional educational employees, students of education study fields and for parents. It summarizes information about behavioural disorders and problematic behavior of children. It presents the possibilities of solving behavioural issues by pedagogical and therapeutic means. The curriculum is divided into four modules: Theoretical module, Assessment module, Methodical module and Module of further information. Six university textbooks were created in the project and they are available online free of charge. The e-learning materials support competences of teachers in inclusive education.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 363,01 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ACD | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH]. |
ACD | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH]. |
ACD | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom psychomotorickej terapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 68-87. [1,06 AH]. |
ACD | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom muzikoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 88-107. [1,04 AH]. |
ACD | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v ergoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 114-135. [1,12 AH]. |
ACD | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika prostredníctvom terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 136-158. [1,35 AH]. |
ACD | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom ergoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 108-131. [1,39 AH]. |
ACD | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia s využitím terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 132-153. [1,31 AH]. |
ACD | LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v multisenzorických prístupoch. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 159-178. [1,15 AH]. |
ACD | LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom multisenzorických prístupov pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 154-173. [1,30 AH]. |
ACD | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom dramatoterapie a biblioterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 8-27. [1,21 AH]. |
ACD | MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH]. |
ACD | MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom terapie hrou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 28-47. [1,14 AH]. |
ACD | ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH]. |
ACD | ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom arteterapie pri problémoch v správaní detí. In In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 48-67. [1,23 AH]. |
ACD | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Yakhyaev, Zuzana (50%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika vo vzťahu k problémovému správaniu sa dieťaťa. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4 |
ACD | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Lištiaková, Ivana (50%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v adolescencii. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7 |
ACD | Kováčová, Barbora (100%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Klasifikácia agresívneho správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0 |
ACD | Kováčová, Barbora (100%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Terminológia agresívneho správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0 |
ACD | Majzlanová, Katarína (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v mladšom školskom veku. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7 |
ACD | Mitašíková, Petra (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania v staršom školskom veku. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7 |
ACD | Tichá, Erika (50%); Kováčová, Barbora (50%); Fenyvesiová, Lívia (0%); Mydlíková, Eva (0%): Úvod do problematiky porúch správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0 |
ACD | TICHÁ, E. 2015. Dôsledky porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 108-127. [1,13 AH]. |
ADE | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Lessner, Ivana (50%): Evaluation of programmes in psychomotor therapy. 2016 ISSN 2501-238X |
ADE | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (50%); Kováčová, Barbora (50%): Evaluation of an art therapy programme for clients with difficult life situations. 2016 Warsaw : DE GRUYTER OPEN, ISSN 2501-238X |
ADF | Kováčová, Barbora (100%): Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. 2015 ISSN 1335-1397 |
AED | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v biblioterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 25-33. |
AED | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24. |
AED | Lessner, Ivana (75%); Fiedler, Viktória (25%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Dramatoterapia v predprimárnom vzdelávaní. 2016 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2016. ISBN 978-80-8105-802-8 |
AED | Fábry Lucká, Zuzana (100%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika - základný terminologický aparát. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4 |
AED | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Yakhyaev, Zuzana (50%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Identifikácia a napĺňanie špecifických potrieb a podmienok výchovy dieťaťa s poruchami správania. 2015 Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4 |
AED | GERGELYOVÁ, K. 2015. Prejavy a formy latentnej agresie v skupinách predškolského veku. In Vedecké práce KSSaP 2015 [elektronický zdroj]. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5. s. 71-78. [CD-ROM]. |
AED | KOVÁČOVÁ, B. 2015. Skrytá agresia perspektívy v prostredí školy. In Vedecké práce KSSaP 2015 : vedecký zborník [elektronický zdroj]. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5. s. 132-139. [CD-ROM]. |
AED | Gazarková, Monika (20%); Kováčová, Barbora (80%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Podpora samostatnosti klienta s postihnutím v intervenčnom procese. 2015 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5 |
AED | Lištiaková, Ivana (100%); Skripko, Anatoly D. (0%); Görner, Karol (0%); Merica, Marián (0%); Mura, Ladislav (0%): Dramatoterapia ako spôsob regulácie emócií pre klientov so závislosťami. 2015 Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2015. ISBN 978-80-8105-733-5 |
AED | TICHÁ, E. 2015. Etiológia porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 29-39. |
AED | TICHÁ, E. 2015. Klasifikačný systém porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 40-56. |
AFD | Lessner, Ivana (100%); Schavel, Milan (0%); Pavelková, Jaroslava (0%): Zmeny vo vnímaní vlastnej identity človeka v dôsledku migrácie. 2017 Rimavská Sobota : Asociácia pre sociálny rozvoj a podporu občanov SR, 2017. ISBN 978-80-972352-2-2-2 |
AFD | LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Evaluácia dramatoterapeutického programu s klientmi s mentálnym postihnutím. In KOVÁČOVÁ, B., JABLONSKÝ, T., GALLOVÁ, M. (Eds.). 2017. Expresívne terapie vo vedách o človeku 2017: Kooperácia rodín a inštitúcií v starostlivosti o klienta. Ružomberok: Verbum, vydavateľstvo KU, 2017. 278 s. ISBN 978-80-561-0473-6. s. 181-188. [CD-ROM]. |
AFL | Fábry Lucká, Zuzana (100%); Pavelová, Ľuba (0%); Gejdoš, Miroslav (0%); Krahulcová, Kristýna (0%): Diagnostické možnosti porúch správania z pozície liečebného pedagóga. 2016 Bratislava : Univerzita Komenského, 2016. ISBN 978-80-223-4148-6 |
AFL | Lessner, Ivana (100%); Pavelová, Ľuba (0%); Gejdoš, Miroslav (0%); Krahulcová, Kristýna (0%): Liečebnopedagogické prístupy k deťom s poruchami správania. 2016 Bratislava : Univerzita Komenského, 2016. ISBN 978-80-223-4148-6 |
BBB | Kováčová, Barbora (100%): Formy skrytého agresívneho konania v rovesníckych skupinách detí predškolského veku. 2016 Bratislava : Dr. Josef Raabe Slovensko, 2016. ISBN 978-80-8140-075-9 |
BCI | Kováčová, Barbora (100%); Valachová, Daniela (0%); Tichá, Erika (0%): Bez rozdielov. 2016 |
BDF | Kováčová, Barbora (100%): Latentné šikanovanie ako forma agresie s výraznou tendenciou poškodzovania sociálnych vzťahov. 2016 Bratislava : Odborový zväz pracovníkov školstva a vedy na Slovensku, ISSN 1338-7960 |
FAI | LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. |
FAI | LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. |
FAI | Fábry Lucká, Zuzana (100%); Valachová, Daniela (0%); Kováčová, Barbora (0%): Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. 2015 |
FAI | Lištiaková, Ivana (100%); Kováčová, Barbora (0%); Růžička, Michal (0%): Poruchy správania z biodromálneho hľadiska 2. 2015 |
FAI | TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. 128 s. ISBN 978-80-223-3994-0. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. – KOVÁČOVÁ, B. 2016. Evaluation of an art therapy programme for clients with difficult life situations. In Review of Artistic Education, roč. 6, 2016. č. 11-12, s. 277-283. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v muzikoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 94-113. [1,10 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v psychomotorickej terapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 74-93. [1,00 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v ergoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 114-135. [1,12 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia prostredníctvom ergoterapie pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 108-131. [1,39 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. 2017. Liečebnopedagogická intervencia s využitím terapie s bábkou pri problémoch v správaní detí. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogické intervencie pri poruchách správania detí. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. 174 s. ISBN 978-80-223-4454-8. s. 132-153. [1,31 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v multisenzorických prístupoch. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 159-178. [1,15 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MITAŠÍKOVÁ, P. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v terapii hrou. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 34-53. [1,15 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŤULÁK KRČMÁRIKOVÁ, Z. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v arteterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 54-73. [1,25 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. – YAKHYAEV, Z. 2015. Diagnostika vo vzťahu k problémovému správaniu sa dieťaťa. In FÁBRY LUCKÁ, Z. (Ed.). 2015. Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4. s. 21-44. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. – LIŠTIAKOVÁ, I. 2015. Poruchy správania v adolescencii. In LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2015. Poruchy správania z biodromálneho hľadiska 2. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-223-3995-7. s 48-64 [1,00 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TICHÁ, E. 2015. Dôsledky porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 108-127. [1,13 AH]. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. 2015. Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. In Efeta – otvor sa, roč. 25, 2015. č. 2-4, s. 4-9. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. 2015. Krízová biblioterapeutická intervencia v skupinovej práci so žiakmi s problémovým/rizikovým správaním sa. In Efeta – otvor sa, roč. 25, 2015. č. 2-4, s. 4-9. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v biblioterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 25-33. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MAJZLANOVÁ, K. 2017. Liečebnopedagogická diagnostika problémového správania detí v dramatoterapii. In LESSNER LIŠTIAKOVÁ, I. (Ed.). 2017. Liečebnopedagogická diagnostika situácie dieťaťa s problémami v správaní. Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. 179 s. ISBN 978-80-223-4427-2. s. 8-24. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FÁBRY LUCKÁ, Z. 2015. Diagnostika – základný terminologický aparát. In FÁBRY LUCKÁ, Z. (Ed.). 2015. Diagnostika porúch správania v kontexte liečebnej pedagogiky. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3996-4. s. 6-20. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TICHÁ, E. 2015. Etiológia porúch správania. In TICHÁ, E. (Ed.). 2015. Teoretické východiská porúch správania. Bratislava : Univerzita Komenského, 2015. ISBN 978-80-223-3994-0. s. 29-39. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
webová stránka | E-learning s elektronickými učebnicami a ďalšími informáciami | http://poruchyspravania.sk/sk |
facebooková stránka | stránka na sociálnej sieti, ktorá informuje o novinkách v projekte | https://www.facebook.com/poruchyspravania |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).