Internacionalizácia ŠP predškolská a elementárna pedagogika pre II. stupeň VŠ štúdia

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Internacionalizácia ŠP predškolská a elementárna pedagogika pre II. stupeň VŠ štúdia

Názov projektu (anglický): Internationalization of pre-school and primary education study program for second degree study

Začiatok riešenia projektu: 2015

Koniec riešenia projektu: 2017

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 005UJS-4/2015

Vedúci projektu: Dr. habil. PaedDr. Ing. István Szőköl, PhD., ING-PAED IGIP

Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Projekt Internacionalizácia študijného programu predškolská a elementárna pedagogika pre II. stupeň VŠ štúdia sa zameral predovšetkým na vytvorenie prezentácií k vybraným didaktickým, pedagogickým ako aj psychologickým predmetom v anglickom jazyku z dôvodu skvalitnenia a zefektívnenia vyučovacieho procesu. Ďalším zameraním bolo vytvorenie učebných zdrojov, monografií pre jednotlivé oblasti štúdia. V rámci projektu sa vytvorili tri monografie, ktoré sa aktívne využívajú vo vyučovacom procese a sú vhodnou pomôckou pre študentov pri dopĺňaní informácií z jednotlivých oblastí. Pri objektívnom a spravodlivom hodnotení predmetov sa hlavný dôraz kladie na  prípravu vhodných testov, ktoré sú vypracované na základe výkonových štandardov a sledujú vedomosti a zručnosti, ktoré študent získal počas štúdia daného predmetu.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The project Internationalization of the study programme Pre-Primary and Primary Education MA university level focused mainly on the creation of presentations on selected didactic, pedagogical and psychological subjects in English in order to improve and make the teaching process more efficient. Another focus was the creation of learning resources, monographs for particular areas of study. Three monographs have been created within the project, which are actively used in the learning process and are a useful tool for students to acquire information from different areas. In the objective and fair assessment of subjects, the main emphasis is put on the preparation of appropriate tests that are developed on the basis of performance standards and that follow the knowledge and skills acquired by the student during the study of the given subject.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 18 263,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADE Szőköl, István (100%): The Concepts of Evaluation in Relation to the Concepts of Education. 2017 Seville : IATED Academy, 2017. ISBN 978-84-697-6957-7 ISSN 2340-1095
ADE Szőköl, István (50%); Horváthová, Kinga (50%): The Communication Competence of Teachers and ist Importance. 2017 Praha : Czech Technical University in Prague, 2017. ISBN 978-80-01-06112-1
ADE Szőköl, István (100%): Information Gathering Stage, the Choice of Methods, Instruments, Tools to Assess the Phenomenon of Educational Reality. 2017 [s.l.] : IATED, 2017. ISBN 978-84-617-8491-2 ISSN 2340-1079
ADE Szőköl, István (50%); Horváthová, Kinga (50%): The Teacher´s Personality in Relation to the Educational Concept. 2017 [s.l.] : IATED, 2017. ISBN 978-84-617-8491-2 ISSN 2340-1079
ADE Nagy, Melinda (40%); Poráčová, Janka (15%); Mydlárová Blaščáková, Marta (15%); Zahatňanská, Mária (15%); Szőköl, István (15%); Baráth, Ondrej (0%); Chráska, Miroslav (0%): Teaching competences in relation to internationalization and modernization of teacher training study programmes. 2016 Budapest : ELTE, 2016. ISBN 978-963-284-800-6
ADD Nagy, Melinda (20%); Poráčová, Janka (16%); Mydlárová Blaščáková, Marta (16%); Zahatňanská, Mária (16%); Sedlák, Vincent (16%); Szőköl, István (16%); Nemcsók, János (0%); Baráth, Ondrej (0%): Az egészségnevelés innovációja a téma etikai aspektusainak beiktatásával. 2016 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2016. ISBN 978-80-8122-196-5
ADE Szőköl, István (50%); Horváthová, Kinga (50%): The dimensions of educational evaluation. 2016
AAA Szőköl, István (100%); Bárdos, Jenő (0%); Albert, Sándor (0%): Educational evaluation in contemporary schools. 2016
ACB Horváthová, Kinga (50%); Szőköl, István (50%); Vass, Vilmos (0%); Albert, Sándor (0%); Mészáros, Péter (0%): A pedagógiai kommunikáció. 2016
ADE Szőköl, István (100%): Application development for future Teachers in the Programming environment Imagine. 2016 Valencia : IATED, 2016. ISBN 978-84-608-5617-7 ISSN 2340-1079
ADE Szőköl, István (34%); Horváthová, Kinga (33%); Dobay, Beáta (33%): The Human Factor in the Teaching Process. 2016 Valencia, Spain : IATED Academy, 2016. ISBN 978-84-608-5617-7 ISSN 2340-1079
ADE Szőköl, István (50%); Nagy, Melinda (50%): The Quality of Education for the Development of Information and Communication Competencies of Teachers. 2015 2015. ISSN 2313-1640
ADE Szőköl, István (100%): Quality Management System in Educational Process. 2015 Seville : IATED Academy, 2015. ISBN 978-84-608-2657-6
ADE Szőköl, István (100%): Key Competences in Educating Teachers. 2015 ISSN 2080-9069
ADE Horváthová, Kinga (50%); Szőköl, István (50%); Vass, Vilmos (0%); Strédl, Terézia (0%): A pedagógiai kommunikáció és a pedagógus kommunikációs kompetenciája. 2015 ISBN 978-80-8122-144-6
ADE Szőköl, István (100%): The Methods and the Ways of Pedagogical Evaluation. 2015 Brno : Univerzita obrany, 2015. ISBN 978-80-7231-995-4
ADE Puskás, Andrea (100%); Barla, Ferenc (0%); Borsfai, László (0%): Assessing Young Learners in the ELT Classroom. 2017 Győr : Széchenyi István Egyetem, 2017. ISBN 978-615-5391-97-2
AAA Puskás, Andrea (100%); Szőköl, István (0%); Tóthné Litovkina, Anna (0%): Assessing Young Learners in the English Language Classroom. 2017
AED Puskás, Andrea (100%): Teaching Creatively and Teaching for Creativity: Drama Techniques in English Teacher Training. 2017 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2017. ISBN 978-80-8122-223-8
AED Puskás, Andrea (100%): Motivational Strategies in English Teacher Training. 2017 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2017. ISBN 978-80-8122-222-1
AED Tóth-Bakos, Anita (40%); Vargová, Andrea (15%); Jaruska, Ladislav (15%); Puskás, Andrea (15%); Mészáros, Attila (15%): Webové aplikácie v príprave budúcich učiteľov - hodnotenie ich didaktických aspektov. 2017 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2017. ISBN 978-80-8122-221-4
AAB Puskás, Andrea (100%); Tóthné Litovkina, Anna (0%); Keserű, József (0%): Teaching English Creatively in the Primary Classroom. 2017
AED Puskás, Andrea (100%); Nemcsók, János (0%); Okenka, Imrich (0%); Balázs, Pavol (0%): Using Literature for Teaching Language in the EFL Classroom. 2016 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2016. ISBN 978-80-8122-197-2
AAB Puskás, Andrea (100%); Hegedűs, Irén (0%); T. Litovkina, Anna (0%): The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 2016
AED Puskás, Andrea (100%); Drahota-Szabó, Erzsébet (0%); Szőköl, István (0%): Using Drama Techniques and Games in Teaching Grammar to Young Learners in the EFL Classroom. 2016 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2016. ISBN 973-80-8122-187-3
AED Puskás, Andrea (100%); Gadušová, Zdenka (0%); Tóthné Litovkina, Anna (0%): History of English Literature I.. 2015
AED Puskás, Andrea (100%); Lőrincz, Julianna (0%); Simon, Szabolcs (0%): Choosing a Corsebook for the English Language Classroom. 2015 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2015. ISBN 978-80-8122-145-3
AED Nagy, Melinda (50%); Szarka, László (50%): Tehetséggondozás - határtalanul. 2017
AEC Nagy, Melinda (100%): A biológia tantárgy helyzete az iskolareform után Szlovákiában. 2017 Budapest : Óbudai Egyetem, 2017. ISBN 978-963-449-026-5
AEC Nagy, Melinda (100%); Bodáné Kendrovics, Rita (0%); Kováts-Németh, Mária (0%): Projekt-elemek a környezetpedagógia oktatásában a komáromi Selye János Egyetemen. 2017 Budapest : Óbudai Egyetem, 2017. ISBN 978-963-449-024-1
AEC Nagy, Melinda (40%); Poráčová, Janka (15%); Mydlárová Blaščáková, Marta (15%); Zahatňanská, Mária (15%); Szőköl, István (15%); Baráth, Ondrej (0%); Chráska, Miroslav (0%): Teaching competences in relation to internationalization and modernization of teacher training study programmes. 2016 Budapest : ELTE, 2016. ISBN 978-963-284-800-6
AED Nagy, Melinda (60%); Poráčová, Janka (40%): Trendy a výsledky v biologických vedách a v edukácii biológie. 2016
AED Nagy, Melinda (17%); Balázs, Pavol (17%); Szinetár, Csaba (17%); Nemcsók, János (17%); Huszár, Jozef (15%); Horváthová, Kinga (17%); Szőköl, István (0%); Szabóová, Edita (0%): Analýza integrácie vybraných prierezových kompetencií do študijných programov učiteľstva biológie (v kombinácii) na Pedagogickej fakulte Univerzity J. Selyeho. 2016 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2016. ISBN 973-80-8122-187-3
AED Pukánszki, Béla István (100%): Esélyegyenlőtlenség és hátrányos helyzet: nőnevelés a romantika korában. 2017 Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2017. ISBN 978-80-8122-222-1
AEC Horváthová, Kinga (100%): A szlovákiai oktatáspolitika aktuális lépései. 2017 ISSN 1335-6445
AEC Horváthová, Kinga (100%); Borsos, Éva (0%); Czékus, Géza (0%): A kommunikáció értelmezésének irányzatai és pedagógiai vonatkozásai. 2016 Novi Sad : University of Novi Sad, 2016. ISBN 978-86-87095-71-7
ACB Horváthová, Kinga (50%); Németh, András (10%); Strédl, Terézia (15%); Szabóová, Edita (15%); Tóth-Bakos, Anita (10%); Pukánszki, Béla István (0%); Vass, Vilmos (0%): Szlovák-magyar pedagógiai terminológiai kézikönyv. 2015
AEC Horváthová, Kinga (100%): Decentralization in the Sphere of Public Education. 2015 Seville : IATED Academy, 2015. ISBN 978-84-608-2657-6
ACB Horváthová, Kinga (100%); Patayová, Helena (0%); Erdélyi, Margit (0%): Oktatásmenedzsment. 2015

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Educational evaluation in contemporary schools. 1. vyd. Szeged: Belvedere Meridionale, 2016. 159 s. ISBN 978-615-5372-60-5.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Key Competences in Educating Teachers. Edukacja - Technika - Informatyka. Vol. 11, no. 1 (2015), p. 249-253. ISSN 2080-9069.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Key Competences in Educating Teachers. Edukacja - Technika - Informatyka. Vol. 11, no. 1 (2015), p. 249-253. ISSN 2080-9069.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Key Competences in Educating Teachers. Edukacja - Technika - Informatyka. Vol. 11, no. 1 (2015), p. 249-253. ISSN 2080-9069.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Key Competences in Educating Teachers. Edukacja - Technika - Informatyka. Vol. 11, no. 1 (2015), p. 249-253. ISSN 2080-9069.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István a Kinga HORVÁTHOVÁ. The dimensions of educational evaluation. Képzés és Gyakorlat - Neveléstudományi folyóirat. Évf. 14, sz. 3-4 (2016), online, p. 247-256.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Model projektového vyučovania v podmienkach UJS. In: Actual problems of modern education in 21st century. Komárno: Univerzita J. Selyeho, S. 159-164. ISBN 978-80-8122-065-4.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Quality Management System in Educational Process. In: Proceedings of ICERI2015 Conference. Seville: IATED Academy, 2015, P. 7282-7285. ISBN 978-84-608-2657-6. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Application development for future Teachers in the Programming environment Imagine. In: INTED 2016 Proceedings: 10th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: IATED, 2016, USB kľúč, p. 5420-5424. ISBN 978-84-608-5617-7. WoS.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István, Kinga HORVÁTHOVÁ a Beáta DOBAY. The Human Factor in the Teaching Process. In: INTED 2016: Conference Proceedings. Valencia, Spain: IATED Academy, 2016, CD-ROM, p. 5425-5428. ISBN 978-84-608-5617-7. WoS.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SZŐKÖL, István. Information Gathering Stage, the Choice of Methods, Instruments, Tools to Assess the Phenomenon of Educational Reality. In: INTED 2017 Proceedings. [s.l.]: IATED, 2017, CD-ROM, p. 9888-9896. ISBN 978-84-617-8491-2.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch HORVÁTHOVÁ, Kinga a István SZŐKÖL. A pedagógiai kommunikáció és a pedagógus kommunikációs kompetenciája. In: Zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho - 2015: "Inovácia a kreativita vo vzdelávaní a vede" - Sekcie pedagogických vied., CD-ROM, p. 268-280. ISBN 978-80-8122-144-6.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS HORVÁTHOVÁ, Kinga a István SZŐKÖL. A pedagógiai kommunikáció és a pedagógus kommunikációs kompetenciája. In: Zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho - 2015: "Inovácia a kreativita vo vzdelávaní a vede" - Sekcie pedagogických vied., CD-ROM, p. 268-280. ISBN 978-80-8122-144-6.
6 - recenzie v domácich publikáciách PUSKÁS, Andrea. The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2016. 90 s. ISBN 978-80-8122-178-1.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch PUSKÁS, Andrea. The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2016. 90 s. ISBN 978-80-8122-178-1.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch PUSKÁS, Andrea. The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2016. 90 s. ISBN 978-80-8122-178-1.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch PUSKÁS, Andrea. The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2016. 90 s. ISBN 978-80-8122-178-1.
6 - recenzie v domácich publikáciách PUSKÁS, Andrea. The Challenges and Practices of Teaching Young Learners. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2016. 90 s. ISBN 978-80-8122-178-1.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch PUSKÁS, Andrea. History of English Literature I.: a textbook for university students of English as a foreign language. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2015. 113 s. ISBN 978-80-8122-137-8.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch PUSKÁS, Andrea. History of English Literature I.: a textbook for university students of English as a foreign language. 1. vyd. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2015. 113 s. ISBN 978-80-8122-137-8.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter