Aplikácia kooperačných a komunikačných nástrojov v e-learningových kurzoch pre učiteľov primárneho vzdelávania
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Aplikácia kooperačných a komunikačných nástrojov v e-learningových kurzoch pre učiteľov primárneho vzdelávania
Názov projektu (anglický): Application of cooperation and communication tools in e-learning courses for teachers of primary education
Začiatok riešenia projektu: 2015
Koniec riešenia projektu: 2017
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 013PU-4/2015
Vedúci projektu: prof. Ing. Jana Burgerová, PhD.
Vysoká škola: Prešovská univerzita v Prešove
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Projekt riešil problematiku -learningu a posunul ju do analytickej úrovni - podrobnej analýzy existujúcich kurzov v rámci jednej inštitúcie - fakulty, riešil návrh štandardu formy e-learningového kurzu aplikovateľného na kurz, resp. predmet rôzneho charakteru. Projekt sa zameral na kooperáciu komunikačných a kooperačných nástrojov do e-learningového prostredia s ambíciou toto prostredie priblížiť sociálnym sieťam, ktoré sú v obľube práve u študentov. V rámci projektu sa realizovali podujatia pre žiakov základných škôl a súťažné podujatie na medzinárodnej úrovni pre študentov vysokých škôl. V rámci projektu boli vytvorené hodnotné publikačné výstupy.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The project dealt with the problem of e-learning and moved it to the analytical level - a detailed analysis of the existing courses within one institution - the faculty; dealt with the draft of the standard form of the e-learning course applicable to the course or a subject of a various nature. The project focused on the co-operation of communication and cooperative tools in the e-learning environment, with the ambition to bring this environment closer to social networks, popular particularly with students. Within the framework of the project, pupils of elementary schools and competitions at the international level were organized for university students. Valuable publication outputs have been created within the project.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 7 380,99 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | PISKURA, Vladimír, Jana BURGEROVÁ a Martina ADAMKOVIČOVÁ, 2017. E-learning ako podpora vzdelávania a možnosti jeho využitia na pedagogických fakultách. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-555-1873-2. 140 s. |
ADE | Adamkovičová, Martina (20%); Burgerová, Jana (50%); Kochová, Hedviga (10%); Piskura, Vladimír (20%): Pilot testing of it skills of preschool and elementary educatio students by the it fitness test. 2017 ISSN 1805-3726 |
AED | Beisetzer, Peter (50%); Burgerová, Jana (50%); Hašková, Alena (0%); Hluchníková, Miluše (0%): Pracovný list ako kooperačný a komunikačný nástroj e-learningového kurzu. 2017 Trnava : Trnava university in Trnava, 2017. ISBN 978-80-568-0029-4 |
AFC | Adamkovičová, Martina (34%); Burgerová, Jana (33%); Piskura, Vladimír (33%); Benedek, András G. (0%); Baráth, Ondrej (0%): Elektronické študijné materiály v blended learningu. 2016 Budapest : Eötvös Loránd University in Budapest , 2016. ISBN 978-963-284-799-3 |
AFC | Burgerová, Jana (50%); Adamkovičová, Martina (50%); Braimoh, Dele (0%); Martí, Mar Camacho (0%): The selected results of the qualitative research of the LMS Moodle use by the students of Faculty of education at Prešov university in Prešov. 2016 Prague : Centre for higher education studies, 2016. ISBN 978-80-86302-62-1 |
AFC | Adamkovičová, Martina (20%); Burgerová, Jana (30%); Piskura, Vladimír (50%); Černá, Miloslava (0%); Semrádová, Ilona (0%): E-kurz Didaktika IKT v primárnej edukácii. 2016 Hradec Králové : Gaudeamus, 2016. ISBN 978-80-7435-657-5 |
AFD | Adamkovičová, Martina (20%); Burgerová, Jana (40%); Piskura, Vladimír (40%); Beisetzer, Peter (0%); Brajerčík, Ján (0%): Kooperatívny nástroj LMS moodle wiki a možnosti jeho využitia vo vysokoškolskom vzdelávaní. 2015 Prešov : Slovenská fyzikálna spoločnosť, Katedra fyziky, matematiky a techniky, FHPV v Prešove, 2015. ISBN 978-80-971450-4-0 |
AEC | Adamkovičová, Martina (50%); Burgerová, Jana (50%); Hogenová, Anna (0%); Klímová, Blanka (0%): Výsledky kvalitatívneho výskumu reflektujúceho používateľské skúsenosti študentiek Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity v Prešove s LMS moodle. 2015 Hradec Králové : Gaudeamus, 2015. ISBN 978-80-7435-615-5 |
AEC | Mokriš, Marek (50%); Scholtzová, Iveta (50%); Zdráhal, Tomáš (0%); Nováková, Eva (0%): Moderné technológie a prístupy v pregraduálnej matematickej príprave učiteľov pre primárne vzdelávanie. 2016 Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. ISBN 978-80-905281-3-0 |
AEC | Scholtzová, Iveta (50%); Mokriš, Marek (50%); Sikorski, W. (0%); Gonda, Vladimír (0%): E-learningový kurz v pregraduálnom matematickom vzdelávaní budúcich pedagógov. 2016 Opole : Wydawnictwo Instytut Slaski, 2016. ISBN 978-83-62683-76-5 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
e-learningové kurzy | inovované kurzy podľa novozvolenej metodiky | https://moodle.pf.unipo.sk/ - prihásenie len cez MAIS PU |
metodické materiály | učebné materiály súvisiace s metodikou a didaktikou vybraných predmetov vo forme tutoriálov | https://moodle.pf.unipo.sk/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.