Virtuálne softvérové laboratórium pre kolaboratívne riešenie úloh pri vzdelávaní
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Virtuálne softvérové laboratórium pre kolaboratívne riešenie úloh pri vzdelávaní
Názov projektu (anglický): Virtual Learning Software Lab for Collaborative Task Solving
Začiatok riešenia projektu: 2014
Koniec riešenia projektu: 2016
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 009STU-4/2014
Vedúci projektu: prof. Ing. Mária Bieliková, PhD.
Vysoká škola: Slovenská technická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Fakulta informatiky a informačných technológií
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Hlavné ciele projektu boli 1) zefektívnenie a zatraktívnenie výučby na vysokých školách a 2) vytvorenie študijných materiálov pre podporu výučby v oblasti tvorby softvéru. Tieto ciele sa nám podarilo naplniť návrhom a realizáciou Virtuálneho softvérového laboratória, ktoré integruje tri nástroje pre podporu vzdelávania: ALEF, adaptívny vzdelávací systém umožňujúci nepriamu spoluprácu, PopCorm, platforma pre podporu priamej spolupráce pri kolaboratívnom riešení úloh, a ALEF-TNG, systému pre podporu mobilného vzdelávania, ktorý je postavený na základoch systému ALEF a rozširuje ho pre zlepšenie dostupnosti vzdelávania. Virtuálne softvérové laboratórium v uvedených nástrojoch implementuje viacero metód a techník pre podporu nepriamej i priamej spolupráce pri učení, ako aj niekoľko mechanizmov pre zvýšenie a udržanie motivácie študentov pri učení. Dôležitým výsledkom projektu sú študijné materiály, ktoré boli vytvorené pre podporu vzdelávania v oblasti tvorby softvéru, a ktoré zapĺňajú medzeru v oblasti výučby informačných technológií. Spolu sme vytvorili 305 otázok a vypracovaných odpovedí, 675 interaktívnych otázok a cvičení a 59 úloh umožňujúcich podporu spolupráce. Už počas doby riešenia projektu Virtuálne softvérové laboratórium využilo viac ako 1000 študentov Fakulty informariky a informačných technológií.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The two main goals of the project were 1) to make learning at a university more effective and more attractive and 2) to create educational materials to support software development learning. We managed to accomplish these goals by proposing and implementing the Virtual software laboratory, which integrates three tools for supporting learning: ALEF, the adaptive educational system allowing indirect collaborations, PopCorm, the platform for supporting direct collaboration during various problem solving, and ALEF-TNG, the system for supporting mobile learning based on the ALEF and enhancing it to improve education availability. The Virtual software laboratory implements various methods and techniques for supporting both direct and indirect collaboration during learning, as well as several mechanisms for increasing student motivation during learning. The other major result of the project are educational materials, which were created to support software development learning by filling the gap in IT education. We created 305 questions with provided explanatory answers, 675 interactive questions and exercises and 59 exercises allowing and supporting collaboration. During the project, more than 1000 students of Faculty of informatics and information technologies utilized the Virtual software laboratory during learning.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 44 488,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADC | KAŠŠÁK, Ondrej - KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. Student behavior in a web-based educational system: Exit intent prediction. In Engineering Applications of Artificial Intelligence. Vol. 51, no. May (2016), s. 136-149. ISSN 0952-1976. |
ADC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Dynamic group formation as an approach to collaborative learning support. In IEEE transactions on learning technologies. Vol. 8, Iss. 2 (2015), s. 173-186. ISSN 1939-1382. |
ADC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Why is Stack Overflow Failing? Preserving Sustainability in Community Question Answering. In IEEE Software. Vol. 33, no. 4 (2016), s. 80-89. ISSN 0740-7459. |
ADC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. A Comprehensive Survey and Classification of Approaches for Community Question Answering. In ACM Transactions on the Web. Vol. 10, iss. 3 (2016), Article 18 [18:1-18-63]. ISSN 1559-1131. |
ADC | VRABLECOVÁ, Petra - ŠIMKO, Marián. Supporting Semantic Annotation of Educational Content by Automatic Extraction of Hierarchical Domain Relationships. In IEEE transactions on learning technologies. Vol. 9, iss. 3 (2016), s. 285 - 298. ISSN 1939-1382. |
ADM | KAŠŠÁK, Ondrej - KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. User Preference Modeling by Global and Individual Weights for Personalized Recommendation. In Acta Polytechnica Hungarica. Vol. 12, no. 8 (2015), s. 27-41. ISSN 1785-8860. |
ADM | KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. Enhancing existing e-learning systems by single and group recommendations. In International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning. Vol. 26, no. 4 (2016), s. 348-404. ISSN 1560-4624. |
ADM | KRÁTKY , Peter - TVAROŽEK, Jozef - CHUDÁ, Daniela. Big Five Personality in Online Learning and Games: Analysis of Student Activity. In International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals. Vol. 7, iss. 3 (2016), s. 33-46. ISSN 1947-3478. |
ADM | TVAROŽEK, Jozef - JURKOVIČ, Peter. Student-Generated Content Improves Online Learning of Programming. In International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals. Vol. 7, iss. 4 (2016), s. 79-92. ISSN 1947-3478. |
AFC | FILIPČÍK, Richard - BIELIKOVÁ, Mária. Motivating learners by dynamic score and personalized activity stream. In SMAP 2014 : proceedings. 1. vyd. Los Alamitos : IEEE, 2014, S. 20-25. ISBN 978-1-4799-6813-8. |
AFC | GONDOVÁ, Veronika - LABAJ, Martin - BIELIKOVÁ, Mária. Personalized Rooms Based Recommendation as a Mean for Increasing Students' Activity. In Adaptive and Adaptable Learning. EC-TEL 2016 : 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings. 1. vyd. [S. l.] : Springer, 2016, S. 591-594. ISBN 978-3-319-45152-7. |
AFC | HUŇA, Adrián - SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Exploiting Content Quality and Question Difficulty in CQA Reputation Systems. In Advances in Network Science. 12th International Conference and School, NetSci-X 2016, Wroclaw, Poland, January 11-13, 2016 : proceedings. 1. vyd. Cham : Springer, 2016, S. 68-81. ISBN 978-3-319-28360-9. |
AFC | KAŠŠÁK, Ondrej - KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. Web user short-term behavior prediction: the attrition rate in user sessions. In Proceedings of the ECMLPKDD 2015 doctoral consortium. [S. l.] : AAlto University, 2015, S. 115-124. ISBN 978-952-60-6443-7. |
AFC | KAŠŠÁK, Ondrej - KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. Predikcia konca sedenia vo výučbovom systéme. In Data a znalosti 2015 : sborník konference. 1. a 2. 10. 2015, Praha, Česká republika. 1. vyd. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2015, S. 21-24. ISBN 978-80-248-3824-3. |
AFC | LABAJ, Martin - ŠIMKO, Marián - TVAROŽEK, Jozef - BIELIKOVÁ, Mária. Integrated environment for learning programming. In EC-TEL 2014 : open learning and teaching in educational communities; 9th European conference on technology enhanced learning, September 16-19, 2014 Graz, Austria. Proceedings. 1. vyd. Cham : Springer, 2014, s. 498-501. ISBN 978-3-319-11199-5. |
AFC | LABAJ, Martin - BIELIKOVÁ, Mária. Conducting a web browsing behaviour study – an educational scenario. In SOFSEM 2015 : theory and practice of computer science. Berlín : Springer, 2015, S. ISBN 978-3-662-46077-1. |
AFC | MÄSIAR, Aleš - ŠIMKO, Jakub. Short video metadata acquisition game. In SMAP 2015: 10th international workshop on semantics and social media adaptation and personalization, November 5,6 2015, Trento, Italy : proceedings. 1. vyd. [Los Alamitos] : IEEE, 2015, S. 61-65. ISBN 978-1-5090-0242-9. |
AFC | MATLOVIČ, Tomáš - GAŠPAR, Peter - MÓRO, Róbert - ŠIMKO, Jakub - BIELIKOVÁ, Mária. Emotions Detection Using Facial Expressions Recognition and EEG. In SMAP 2016. Proceedings of the 11th International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation and Personalization, October 20-21, 2016, Thessaloniki, Greece, S. 18-23. ISBN 978-1-5090-5245-5. |
AFC | MÓRO, Róbert - BIELIKOVÁ, Mária. Navigation leads selection considering navigational value of keywords. In WWW 2015 : proceedings of the 24th International Conference on World Wide Web Companion, 18 - 22 May, 2015, Florence, Italy. 1. vyd. Geneva : IW3C2, 2015, S. 79 - 80. ISBN 978-1-4503-3473-0. |
AFC | MÓRO, Róbert - BIELIKOVÁ, Mária. Utilizing gaze data in learning: from reading patterns detection to personalization. In UMAP 2015 extended proceedings [elektronický zdroj] : posters, demos, late-breaking results and workshop proceedings of the 23rd conference on user modeling, adaptation, and personalization (UMAP 2015), Dublin, Ireland, June 29 - July 3, 2015.. Aachen : CEUR-WS, 2015, online, 4 s. ISSN 1613-0073. |
AFC | NÁVRAT, Pavol - TVAROŽEK, Jozef. Online programming exercises for summative assessment in university courses. In CompSysTech '14 [elektronický zdroj] : proceedings of the 15th international conference on computer systems and technologies. 1. vyd. New York : ACM, 2014, online, s. 341-348. ISBN 978-1-4503-2753-4. |
AFC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Discovering educational potential embedded in community question answering. In Proceedings from the first international workshop on educational knowledge management (EKM 2014), Linköping, November 24, 2014 [elektronický zdroj]. 1. vyd. Linköping : Linköping University Electronic Press, 2014, online, s. 1-9. ISBN 978-91-7519-218-5. |
AFC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Askalot: community question answering as a means for knowledge sharing in an educational organization. In CSCW'15 : proceedings of the 18th ACM international conference on computer-supported cooperative work and social computing. 1. vyd. New York : ACM, 2015, S. 179 - 182. ISBN 978-1-4503-2922-4. |
AFC | SRBA, Ivan - GRZNÁR, Marek - BIELIKOVÁ, Mária. Utilizing Non-QA data to improve questions routing for users with low QA activity in CQA. In ASONAM 2015 : The 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, Paris, France, August 25-28, 2015. 1. vyd. New York : ACM, 2015, S. 129-136. ISBN 978-1-4503-3854-7. |
AFC | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Design of CQA systems for flexible and scalable deployment and evaluation. In Web engineering : Proceedings. 16th international conference, ICWE 2016, Lugano, Switzerland, June 6-9, 2016. 1. vyd. [S. l.] : Springer, 2016, S. 439-447. ISBN 978-3-319-38790-1. |
AFC | LABAJ, Martin - BIELIKOVÁ, Mária. Utilization of Exercise Difficulty Rating by Students for Recommendation. In New horizons in web based learning : ICWL 2014 international workshops, SPeL, PRASAE, IWMPL, OBIE, and KMEL, FET, Tallinn, Estonia, August 14-17, 2014. 1. vyd. Cham : Springer, 2014, s. 13-22. ISBN 978-3-319-13296-9 (online). |
AFC | SVRČEK, Martin - ŠIMKO, Marián. Supporting Educational Content Enrichment and Learning via Student-Created Definitions. In New horizons in web based learning : ICWL 2014 international workshops, SPeL, PRASAE, IWMPL, OBIE, and KMEL, FET, Tallinn, Estonia, August 14-17, 2014. 1. vyd. Cham : Springer, 2014, s. 44-54. ISBN 978-3-319-13296-9 (online). |
AFC | ŠEVCECH, Jakub - BIELIKOVÁ, Mária. User's interest detection through eye tractking for related documents retrieval. In SMAP 2014 : proceedings. 1. vyd. Los Alamitos : IEEE, 2014, S. 9-13. ISBN 978-1-4799-6813-8. |
AFC | TVAROŽEK, Jozef - BRZA, Tomáš. Engaging students in online courses through interactive badges. In E-learning'14 : international conference on e-learning, 12 September 2014, University of La Laguna Spain. 1. vyd. [Tenerife] : [Universidad de La Laguna], 2014, S. 89-95. ISBN 978-954-712-611-4. |
AFC | TVAROŽEK, Jozef - JURKOVIČ, Peter. Community tests for supporting online learning of programming. In Proceedings of the international conference on e-Learning 2015 : 11-12 September 2015, University of applied sciences Berlin, Germany. 1. vyd. [S. l.] : ETN FETCH, 2015, S. 91-96. ISSN 2367-6698. |
AFD | BARLA , Michal - KISLAN, Matúš - VÍŤAZ, Matej. QUERY: iteractive SQL learning and assessment. In International conference on e-Learning'16. 8-9 September 2016, Slovak University of Technology in Bratislava, Slovakia. 1. vyd. Bratislava : [Nakladateľstvo STU], 2016, S. 60-66. |
AFD | BORÁK, Martin. Predicting content quality in community question answering. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 5-6. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | BRZA, Tomáš. Student motivation in interactive online learning. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 85-86. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | DEMČÁK, Peter. Evaluating Learnability of Games. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 27-32. ISBN 978-80-227-4342-6. |
AFD | FILIPČÍK, Richard. Dynamic score as a mean for motivation of students in an educational system. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 89-90. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | GREGOR, Martin. Facilitating learning on the web. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 91-92. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | GRZNÁR, Marek. Adaptive collaboration support in community question answering. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 93-94. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | GRZNÁR, Marek. Question Routing Based on Non-QA Data in Community Question Answe. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 157-162. ISBN 978-80-227-4342-6. |
AFD | HUŇA, Adrián. User reputation in community question answering. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 146-151. ISBN 978-80-227-4342-6. |
AFD | KAŠŠÁK, Ondrej. Web user behavior prediction. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 47-48. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | KIŠ, Peter. Analysis of interactive problem solving. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 97-98. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | KIŠ, Peter. Game-based support of online learning of programming. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 109-110. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | KLOSKA, Matej. Supporting domain model authoring. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 71-72. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | KONÔPKA, Martin - TVAROŽEK, Jozef - BIELIKOVÁ, Mária - NÁVRAT, Pavol. Modelovanie čítania a písania zdrojového kódu pri učení programovania. In WIKT 2015. Proceedings of 10th workshop on intelligent and knowledge oriented technologies 2015. 1. vyd. Košice : Technická univerzita, 2015, S. 39-41. ISBN 978-80-553-2271-1. |
AFD | LABAJ, Martin. Observing and utilizing tabbed browsing behaviour. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 101-102. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | LÁNI, Marek. Acquisition and determination of correctness of answers in educational system using crowdsourcing. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 103-104. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | MÓRO, Róbert - ŠIMKO, Jakub - BIELIKOVÁ, Mária. Personalizovaná vizualizácia pri objavovaní znalostí: Otvorené problémy a výzvy. In WIKT 2015. Proceedings of 10th workshop on intelligent and knowledge oriented technologies 2015. 1. vyd. Košice : Technická univerzita, 2015, S. 13-16. ISBN 978-80-553-2271-1. |
AFD | RAČKO, Michal. Automatic web content enrichment using parallel web browsing. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s.107-108. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Askalot: odpovedanie otázok v komunite študentov a ich učiteľov. In Znalosti 2014 [elektronický zdroj] : Exhibice, edukace a nacházení expertů. 13. ročník konference, Jasná pod Chopkom, Nízke Tatry, 26. - 27. září 2014. 1. vyd. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2014, online, s. 92-95. ISBN 978-80-245-2054-4. |
AFD | SRBA, Ivan. Adaptive support for collaborative knowledge sharing. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 109-110. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Zabezpečenie udržateľnosti komunít v CQA systémoch orientáciou na odpovedajúcich používateľov. In WIKT 2014 : 9th workshop on intelligent and knowledge oriented technologies. Proceedings. November 20-21, 2014 Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, S. 97-101. ISBN 978-80-227-4267-2. |
AFD | SRBA, Ivan. Answer-oriented adaptive support in community question answering. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 55-56. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | STIBILA, Ján. Analysis of methods of interactive problem solving. In Personalized web - science, technologies and engineering : 17th spring 2015 PeWe workshop, Gabčíkovo, Slovakia, April 11, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 119-120. ISBN 978-80-227-4340-2. |
AFD | SVRČEK, Martin. Collaborative learning content enrichment. In Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s.111-112. ISBN 978-80-227-4159-0. |
AFD | ŠTRBÁKOVÁ, Veronika. Implicit Feedback-Based Estimation of Student's Knowledge. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, S. 181-186. ISBN 978-80-227-4342-6. |
AFD | TVAROŽEK, Jozef - NÁVRAT, Pavol. Modelling programming ability and motivation. In PerConik - personalized conveying of information and knowledge : research project workshop, Smolenice, Slovakia, November 19, 2014. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 163-164. ISBN 978-80-227-4269-6. |
AFD | TVAROŽEK, Jozef - MÓRO, Róbert - LABAJ, Martin - BIELIKOVÁ, Mária. Pohľad na používateľský zážitok učiaceho sa v integrovaných webových vzdelávacích systémoch. In WIKT 2014 : 9th workshop on intelligent and knowledge oriented technologies. Proceedings. November 20-21, 2014 Smolenice, Slovakia. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014, s. 107-112. ISBN 978-80-227-4267-2. |
AFG | BIELIKOVÁ, Mária - MÓRO, Róbert - ŠIMKO, Jakub - TVAROŽEK, Jozef. Adaptive web-based textbook utilizing gaze data. In Journal of eye movement research. Vol. 8, Iss. 4 (2015), s. 1. ISSN 1995-8692. |
AFH | KAŠŠÁK, Ondrej. Students’ Behaviour Analysis in e-Learning System. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, CD-ROM, s. 187. ISBN 978-80-227-4342-6. |
AFH | SRBA, Ivan. Towards Preservation of Sustainability in Community Question Answering. In IIT.SRC 2015, Student Research Conference [elektronický zdroj] : 11th Student Research Conference in Informatics and Information Technologies, Bratislava, April 23, 2015. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2015, CD-ROM, s. 203. ISBN 978-80-227-4342-6. |
FAI | BIELIKOVÁ, Mária (ed.) - NÁVRAT, Pavol (ed.) - BARLA , Michal (ed.) - KOMPAN, Michal (ed.) - ŠIMKO, Jakub (ed.) - ŠIMKO, Marián (ed.) - TVAROŽEK, Jozef (ed.). Personalized web - science, technologies and engineering : 15th spring 2014 PeWe workshop Gabčíkovo, Slovakia March 21, 2014. Proceedings. 1. vyd. Bratislava : Nakladateľstvo STU, 2014. 137 s. ISBN 978-80-227-4159-0. |
FAI | BIELIKOVÁ, Mária (ed.) - NÁVRAT, Pavol (ed.) - BARLA , Michal (ed.) - KOMPAN, Michal (ed.) - ŠIMKO, Jakub (ed.) - ŠIMKO, Marián (ed.) - TVAROŽEK, Jozef (ed.). Personalized web - science, technologies and engineering. 1. vyd. Bratislava Nakladateľstvo STU 2015. 149 s. ISBN 978-80-227-4340-2. |
GII | Filipčík Richard: Vyhodnocovanie aktivity a motivácia vo webovom výučbovom systéme. Bakalársky projekt 2014. Vedúci projektu: Mária Bieliková. |
GII | Lovasová Viktória: Odporúčanie v adaptívnom výučbovom systéme. Bakalársky projekt 2014. Vedúci projektu: Martin Labaj. |
GII | Svrček Martin: Kolaboratívne obohacovanie výučbového obsahu. Bakalársky projekt 2014. Vedúci projektu: Marián Šimko. |
GII | Brza Tomáš: Motivácia študenta v interaktívnom vzdelávacom prostredí. Bakalársky projekt 2014. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Borák Martin: Predikcia kvality obsahu v systémoch pre odpovedanie na otázky v komunitách. Bakalársky projekt 2015. Vedúci projektu: Ivan Srba. |
GII | Huňa Adrián: Reputácia používateľov v systémoch pre odpovedanie na otázky v komunitách. Bakalársky projekt 2015. Vedúci projektu: Ivan Srba. |
GII | Grošaft Maroš: Analýza spôsobov učenia v online vzdelávacom prostredí. Bakalársky projekt 2015. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek |
GII | Víťaz Matej: Podpora výučby jazyka SQL. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Michal Barla. |
GII | Gondová Veronika: Podpora aktivity študenta vo webovom vzdelávacom systéme. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Mária Bieliková |
GII | Gašparík Peter: Spracovanie učebných textov. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Miroslav Blšták. |
GII | Hunka Mário: Analýza práce používateľa s webovým prehliadačom. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Martin Labaj. |
GII | Redajová Martina: Univerzálny nástroj pre udeľovanie odznakov v online komunitách. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Ivan Srba. |
GII | Beníčková Zuzana: Analýza spôsobov riešenia vzdelávacích úloh. Bakalársky projekt 2016. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Láni Marek: Získavanie a určovanie správnosti odpovedí vo výučbovom systéme prostredníctvom čerpania z davu. Diplomový projekt 2014. Vedúci projektu: Jakub Šimko. |
GII | Gregor Martin: Podpora učenia na webe. Diplomový projekt 2014. Vedúci projektu: Marián Šimko. |
GII | Štrbáková Veronika: Odhadovanie úrovne vedomosti študenta na základe implicitnej spätnej väzby. Diplomový projekt 2015. Vedúci projektu: Mária Bieliková. |
GII | Toma Martin: Využitie vzorov paralelného prehliadania na adaptívnom webe. Diplomový projekt 2015. Vedúci projektu: Martin Labaj. |
GII | Grznár Matek: Adaptívna podpora spolupráce v komunitnom systéme otázok a odpovedí. Diplomový projekt 2015. Vedúci projektu: Ivan Srba. |
GII | Jurkovič Peter: Modely pre podporu sociálneho online učenia. Diplomový projekt 2015. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Podmajerský Ján: Metódy pre výber a generovanie pomôcok pri učení. Diplomový projekt 2015. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Bednárik Filip: Extrakcia informácií z textu. Diplomový projekt 2016. Vedúci projektu: Marián Šimko. |
GII | Kloska Matej: Podpora tvorby doménového modelu. Diplomový projekt 2016. Vedúci projektu: Marián Šimko. |
GII | Kiš Peter: Podpora online učenia programovania využitím hier. Diplomový projekt 2016. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Mikle Filip: Online učenie prostredníctvom hry s virtuálnym pomocníkom. Diplomový projekt 2016. Vedúci projektu: Jozef Tvarožek. |
GII | Srba Ivan : Promoting Sustainability and Transferability of Community Question Answering. Dizertačný projekt 2016. Vedúci projektu: Mária Bieliková. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Dynamic group formation as an approach to collaborative learning support. In IEEE transactions on learning technologies. Vol. 8, Iss. 2 (2015), s. 173-186. ISSN 1939-1382. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Dynamic group formation as an approach to collaborative learning support. In IEEE transactions on learning technologies. Vol. 8, Iss. 2 (2015), s. 173-186. ISSN 1939-1382. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | KAŠŠÁK, Ondrej - KOMPAN, Michal - BIELIKOVÁ, Mária. User Preference Modeling by Global and Individual Weights for Personalized Recommendation. In Acta Polytechnica Hungarica. Vol. 12, no. 8 (2015), s. 27-41. ISSN 1785-8860. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | NÁVRAT, Pavol - TVAROŽEK, Jozef. Online programming exercises for summative assessment in university courses. In CompSysTech '14 [elektronický zdroj] : proceedings of the 15th international conference on computer systems and technologies. 1. vyd. New York : ACM, 2014, online, s. 341-348. ISBN 978-1-4503-2753-4. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | NÁVRAT, Pavol - TVAROŽEK, Jozef. Online programming exercises for summative assessment in university courses. In CompSysTech '14 [elektronický zdroj] : proceedings of the 15th international conference on computer systems and technologies. 1. vyd. New York : ACM, 2014, online, s. 341-348. ISBN 978-1-4503-2753-4. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Discovering educational potential embedded in community question answering. In Proceedings from the first international workshop on educational knowledge management (EKM 2014), Linköping, November 24, 2014 [elektronický zdroj]. 1. vyd. Linköping : Linköping University Electronic Press, 2014, online, s. 1-9. ISBN 978-91-7519-218-5. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Discovering educational potential embedded in community question answering. In Proceedings from the first international workshop on educational knowledge management (EKM 2014), Linköping, November 24, 2014 [elektronický zdroj]. 1. vyd. Linköping : Linköping University Electronic Press, 2014, online, s. 1-9. ISBN 978-91-7519-218-5. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | SRBA, Ivan - BIELIKOVÁ, Mária. Askalot: community question answering as a means for knowledge sharing in an educational organization. In CSCW'15 : proceedings of the 18th ACM international conference on computer-supported cooperative work and social computing. 1. vyd. New York : ACM, 2015, S. 179 - 182. ISBN 978-1-4503-2922-4. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SRBA, Ivan - GRZNÁR, Marek - BIELIKOVÁ, Mária. Utilizing Non-QA data to improve questions routing for users with low QA activity in CQA. In ASONAM 2015 : The 2015 IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks Analysis and Mining, Paris, France, August 25-28, 2015. 1. vyd. New York : ACM, 2015, S. 129-136. ISBN 978-1-4503-3854-7. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SVRČEK, Martin - ŠIMKO, Marián. Supporting Educational Content Enrichment and Learning via Student-Created Definitions. In New horizons in web based learning : ICWL 2014 international workshops, SPeL, PRASAE, IWMPL, OBIE, and KMEL, FET, Tallinn, Estonia, August 14-17, 2014. 1. vyd. Cham : Springer, 2014, s. 44-54. ISBN 978-3-319-13296-9 (online). |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | TVAROŽEK, Jozef - BRZA, Tomáš. Engaging students in online courses through interactive badges. In E-learning'14 : international conference on e-learning, 12 September 2014, University of La Laguna Spain. 1. vyd. [Tenerife] : [Universidad de La Laguna], 2014, S. 89-95. ISBN 978-954-712-611-4. |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).