Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl
Názov projektu (anglický): Socio-pedagogical training as an innovative form of lifelong learning of teachers in secondary vocational schools
Začiatok riešenia projektu: 2013
Koniec riešenia projektu: 2014
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 005DTI-4/2013
Vedúci projektu: doc. JUDr. PhDr. PaedDr. Slávka Krásna, PhD. Ph.D
Vysoká škola: Vysoká škola DTI
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
K originálnym výsledkom riešenia projektu patrí:
- zostavený koncept a program sociálno-pedagogického výcviku (SPV), zameraný na budovanie a rozvíjanie vybraných sociálno-edukačných kompetencií učiteľov SOŠ - vytvorili sme konkrétny program SPV pre cieľovú skupinu s rozdelením zamerania jednotlivých modulov - I. modul: Sociálno-edukačné kompetencie vo vzťahu k iným – interpersonálna rovina. II. modul: Sociálno-edukačné kompetencie vo vzťahu k vlastnej osobe – personálna rovina. III. modul: Osobnostný rozvoj učiteľa.(podrobnejšie projekt opisujeme v publikácii - príloha 1_2014);
- realizácia nami zostaveného sociálno-pedagogického výcviku s učiteľmi stredných odborných škôl vybraných miest v 3 samosprávnych krajoch Slovenska v období júl 2013 – august 2014 (príloha 20_2014);
- realizácia výskumného zisťovania s dvomi primárnymi cieľmi (cieľ 1 a cieľ 2) a jedným sekundárny (cieľ 3, ktorý predstavuje doplnkovú líniu zisťovania):
- Cieľ 1 bol zameraný na obsahovú analýzu textu (seba)reflexií učiteľov stredných odborných škôl, ktoré vznikli na základe absolvovanej SPV.
- Cieľ 2 bol zameraný na zisťovanie ďalších vzdelávacích potrieb našej cieľovej skupiny, teda učiteľov stredných odborných škôl.
- Cieľ 3 bol orientovaný na splnenie stanovených cieľov realizáciou jednotlivých aktivít z pohľadu lektorov.
(splnenie cieľa 2 podrobnejšie opisujeme v publikácii TAMÁŠOVÁ, V. – GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 145 s. ISBN 978-80-263-0848-5 (príloha 2_2014) a splnenie cieľa 1 a cieľa 3 podrobnejšie opisujeme v monografii ČEPELOVÁ, S. – KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 136 s. ISBN 978-80-263-0847-8, text monografie v prílohe 1_2014);
- Publikovanie výstupov projektu:
a) dve vedecké monografie, ktoré obsahovali opis výskumu a získaných výsledkov - ČEPELOVÁ, S. – KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 136 s. ISBN 978-80-263-0847-8, (príloha 1_2014) a TAMÁŠOVÁ, V. – GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 145 s. ISBN 978-80-263-0848-5 (príloha 2_2014)
b) publikované príspevky v rôznych periodikách (podrobnejšie záverečná správa, bod 4 - realizované výstupy);
c) vydali sme odbornú publikáciu, ktorá obsahuje aj návrhy rôznych edukačných hier (príloha 3_2014);
d) publikácie zložené najmä z odborných kapitol a zo (seba)reflexií zúčastnených učiteľov s príslušnou fotodokumentáciou ako súborného diela účastníkov programu (prílohy č.1_2013 - č.3_2013 a prílohy 4_2014 - 8_2014, deviata publikácia je v tlači);
- Prezentácia projektu formou
e) príspevkov na domácich a zahraničných konferenciách na danú tému, ich autormi boli riešitelia projektu (podrobnejšie záverečná správa, bod 4 - realizované výstupy);
f) videoprezentácia projektu – vnútorné obrazovky v budove DTI (príloha 11_2014);
g) vlastná web stránka projektu (dostupné na: http://spvkega2013.webnode.sk )
- absolventi opísaného projektu spoznali inovatívne metódy edukácie a získali skúsenosti z oblasti zážitkového vyučovania ako inovatívneho prístupu v edukačnom pôsobení učiteľov v školách, v sebareflexiách taktiež učitelia opísali, ako budú využívať alebo ako využili nadobudnuté skúsenosti, poznatky v priamej edukačnej práci na rôznych vyučovacích predmetoch v podmienkach SOŠ;
- vypísanie tém záverečných prác bakalárskeho a magisterského stupňa vysokoškolského štúdia a ich úspešné obhájenie (2014, príloha 10_2014).
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The original results of the solution of the project are as follows:
* a concept and programme of socio-educational training (SET) targeted on fostering and developing selected socio-educational competencies of vocational school teachers – we created a programme of SET for the target group with different scopes of the individual modules –
Module 1: Socio-educational competencies in relation to others – interpersonal level.
Module 2: Socio-educational competencies in relation to oneself - personal level.
Module 3: A teacher’s personal development. (we describe the project in more details in a publication - Appendix 1_2014);
* realisation of our programme of socio-educational training of secondary vocational school teachers in 3 selected self-governing regions in Slovakia in the period between July 2013 and August 2014 (Appendix 20_2014);
* undertaking a research with two primary goals (Goal 1 and Goal 2) and a secondary goal (Goal 3 which represents an additional line of the inquiry):
* Goal 1 was focused on a text content analysis of the (self)reflections of secondary vocational school teachers, arisen based on the gained experiences from SET.
* Goal 2 was focused on an inquiry on other educational needs of our target group - secondary vocational school teachers.
* Goal 3 was oriented on the fulfilment of the set goals by means of applying individual activities on the side of the lecturers.
(more detailed information on the fulfilment of Goal 2 can be found in the following publication: TAMÁŠOVÁ, V. - GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. Brno : Tribun, 2014. 145 p. ISBN 978-80-263-0848-5 (Appendix 2_2014) and we describe the fulfilment of Goal 1 and Goal 3 in more details in the monograph ČEPELOVÁ, S. - KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. Brno : Tribun, 2014. 136 p. ISBN 978-80-263-0847-8, the text of the monograph is in Appendix 1_2014);
* Publication of the project outcomes:
a) two scientific monographs containing the description and the gathered research results - ČEPELOVÁ, S. - KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. Brno : Tribun, 2014. 136 p. ISBN 978-80-263-0847-8 (Appendix 1_2014) and TAMÁŠOVÁ, V. - GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. Brno : Tribun, 2014. 145 p. ISBN 978-80-263-0848-5 (Appendix 2_2014)
b) papers published in various journals (more details in Final report, item 4 – the outcomes);
c) a professional publication containing also various suggestions of educational games (Appendix 3_2014);
d) publications consisting mainly of chapters and (self)reflections of the participating teachers with photo documentation as a collection of the programme participants’ work (Appendices No.1_2013 - No.3_2013 and Appendices 4_2014 - 8_2014, No. 9 its in publishing process);
* Presentation of the project by means of
e) conference contributions on the given topic both in Slovakia and abroad – the authors of them were the investigators of the project (more details in Final report, item 4 – the outcomes);
f) video presentation of the project – screens in the building of DTI (Appendix 11_2014);
g) own web page of the project (available from: http://spvkega2013.webnode.sk <http://spvkega2013.webnode.sk/> )
* the participants of the described project were introduced some innovative methods of education and they gained experience from the field of experiential education as an innovative approach in the educational work of teachers in schools, in self-reflexion and the teachers also described in which ways they would use or had used the gained experience and knowledge in their educational work in various school subjects in the conditions of secondary vocational schools;
* formulate and publication of bachelor and diploma theses and their successful defence (2014, Appendix 10_2014).
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 0,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAA | ČEPELOVÁ, S. – KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. 1. Vydanie. Brno : Tribun, 2014. 136 s. ISBN 978-80-263-0847-8 |
AAA | TAMÁŠOVÁ, V. – GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. Brno : Tribun, 2014. 147 s. ISBN 978-80-263-0848-5 |
AFD | KRÁSNA, S.: Inovatívne formy celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. In: Lajčin, D. – Hrmo, R. (ed): Schola 2014 - inovácie vo výchove e vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike. Dubnica nad Váhom : DTI, 2014. s. 226 – 241. ISBN 978-80-89732-15-9 |
AEH | KRÁSNA, S.: Inovatívne formy celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. In: Lajčin, D. – Hrmo, R. (ed): Schola 2014 - inovácie vo výchove e vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike. Dubnica nad Váhom : DTI, 2014. s. 29. ISBN 978-80-89732-14-2 |
BAA | GERŠICOVÁ, Z. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl IV. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 254 s. ISBN 978-80-263-0594-1 |
BAA | TAMÁŠOVÁ, V. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl V. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 241 s. ISBN 978-80-263-0753-2 |
BAA | GERŠICOVÁ, Z. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl VI. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 233 s. ISBN 978-80-263-0758-7 |
BAA | GERŠICOVÁ, Z. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl VII. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 262 s. ISBN 978-80-263-0797-6 |
BAA | ČEPELOVÁ, S. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl VIII. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 262 s. ISBN 978-80-263-0797-6 |
BAA | SVETLÍKOVÁ, J. (ed) 2014: Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl IX. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. ISBN 978-80-263-0872-0 – pripravuje sa do tlače. |
BAA | SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
BEE | GERŠICOVÁ, Z. 2014: Sociálno-pedagogický výcvik ako jedna z možností celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. In: GERŠICOVÁ, Z. (ed): Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl IV. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 254 s. ISBN 978-80-263-0594-1 s. 8 - 12 |
BEE | GERŠICOVÁ, Z. 2014: Sociálno-pedagogický výcvik ako jedna z možností celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. In: TAMÁŠOVÁ, V. (ed): Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl V. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2014. 241 s. ISBN 978-80-263-0753-2 s. 7 - 12 |
GAI | Hlásna, Slávka (100%): Socio-Educational training as an Innovative Form of the Lifelong Education of Teachers at Secondary Vocational Schools. 2013 ISSN 1338-3965 |
GAI | Hlásna, Slávka (100%): Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. 2013 Bratislava : ZF Lingua, 2013. ISBN 978-80-89328-85-7 |
BEE | Krásna, Slávka (50%); Čepelová, Slávka (50%): Sociálno-pedagogický výcvik ako jedna z možností celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. 2013 Brno : Tribun, 2013. ISBN 978-80-263-0525-5 |
BEE | Krásna, Slávka (50%); Svetlíková, Jana (50%): Zážitková edukácia ako jedna z možností celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. 2013 Brno : Tribun, 2013. ISBN 978-80-263-0526-2 |
BEE | Krásna, Slávka (50%); Tamášová, Viola (50%): Sociálno-pedagogický výcvik ako súčasť celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. 2013 Brno : Tribun, 2013. ISBN 978-80-263-0524-8 |
BAA | KRÁSNA, S.(ed): Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl I. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2013. 215 s. ISBN 978-80-263-0524-8 |
BAA | KRÁSNA, S.(ed): Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl II. 1. vydanie. Brno: Tribun, 2013. 227 s. ISBN 978-80-263-0525-5 |
BAA | Tamášová, Viola (100%): Komponenty sociálno-pedagogického výcviku v edukačnej teórii a praxi učiteľov stredných odborných škôl III.. 2013 |
BEF | Svetlíková, Jana (50%); Fülöpová, Eva (50%): Sociálna klíma v triede na strednej škole. 2013 Bratislava : Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, 2013. ISBN 978-80-89638-11-6 |
AEC | TAMÁŠOVÁ, V. et al: Quality and trends in key competence development in andragogical profession. In: Tamášová et all (eds): Quality in the Context of Adult Education and Lifelong Education. Dubnica nad Váhom : DTI, 2013, s. 21 – 26 a s. 209 - 230. ISBN 978-80-89400-53-9 |
GAI | KRÁSNA, S.2013: Ročná správa k projektu KEGA 005DTI-4/2013 za rok 2013. |
AGI | KRÁSNA, S.2015: Záverečná správa k projektu KEGA 005DTI-4/2013 za roky riešenia 2013 - 2014. |
AEC | KRÁSNA, S. Socio-educational training as an innovative form of lifelong learning secondary vocational secondary schools teachers. Debrecín, Maďarsko. (v tlači) |
AED | KRÁSNA, S. Sociálno-pedagogický výcvik ako jedna z inovatívnych foriem celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl. Trnava : Pedagogica actualis VII. (v tlači). |
AEC | GERŠICOVÁ, Z. et all. Das Creative - Theater als eine der Formen der Erlebnispädagogik der Fortbildung der Lehrer. Debrecín, Maďarsko. (v tlači). |
ADF | TAMÁŠOVÁ, V. Profesijný a kariérny rast učiteľa odborných predmetov ako trend jeho celoživotného vzdelávania. In: Acta Technologica Dubnicae, vol. 5, issue 1. (v tlači). |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ZELINA, M. 2014. Celoživotné vzdelávanie učiteľov a rozvoj osobnosti učiteľov. In: SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ZELINA, M. 2014. Celoživotné vzdelávanie učiteľov a rozvoj osobnosti učiteľov. In: SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ČEPELOVÁ, S. – KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 136 s. ISBN 978-80-263-0847-8 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ČEPELOVÁ, S. – KRÁSNA, S. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl I. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 136 s. ISBN 978-80-263-0847-8 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SVETLÍKOVÁ, J. 2014. Hra ako metóda rozvoja osobnosti. In: SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SVETLÍKOVÁ, J. 2014. Hra ako metóda rozvoja osobnosti. In: SVETLÍKOVÁ, J. – ZELINA, M. et all. 2014. Edukačné hry v celoživotnom vzdelávaní učiteľov stredných odborných škôl. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 101 s. ISBN 978-80-263-0846-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TAMÁŠOVÁ, V. – GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 145 s. ISBN 978-80-263-0848-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TAMÁŠOVÁ, V. – GERŠICOVÁ, Z. 2014. Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl II. 1. vydanie. Brno : Tribun, 2014. 145 s. ISBN 978-80-263-0848-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Socio-Educational training as an Innovative Form of the Lifelong Education of Teachers at Secondary Vocational Schools – Project KEGA no. 005DTI-4/2013. In: Acta Technilogica Dubnicae, 2013, vol. 3, issue 1, s. 94-96. ISSN 1338-3965 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Socio-Educational training as an Innovative Form of the Lifelong Education of Teachers at Secondary Vocational Schools – Project KEGA no. 005DTI-4/2013. In: Acta Technilogica Dubnicae, 2013, vol. 3, issue 1, s. 94-96. ISSN 1338-3965 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Socio-Educational training as an Innovative Form of the Lifelong Education of Teachers at Secondary Vocational Schools – Project KEGA no. 005DTI-4/2013. In: Acta Technilogica Dubnicae, 2013, vol. 3, issue 1, s. 94-96. ISSN 1338-3965 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl – Projekt KEGA č. 005DTI-4/2013. In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XIX. Bratislava : ZF LINGUA, 2013. s. 160 - 161. ISBN 978-80-89328-85-7 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl – Projekt KEGA č. 005DTI-4/2013. In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XIX. Bratislava : ZF LINGUA, 2013. s. 160 - 161. ISBN 978-80-89328-85-7 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | HLÁSNA, S.: Sociálno-pedagogický výcvik ako inovatívna forma celoživotného vzdelávania učiteľov stredných odborných škôl – Projekt KEGA č. 005DTI-4/2013. In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XIX. Bratislava : ZF LINGUA, 2013. s. 160 - 161. ISBN 978-80-89328-85-7 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
web stránka | Web stránka projektu, opisuje projekt, jeho výstupy, obsahuje fotodokumentáciu a výstupy z projektu. | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik I. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi DA v Trenčíne, júl 2013 - 1. skupina (príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik II. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi SPŠS v Trenčíne, júl 2013 - 2. skupina (príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik III. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi SPŠP a PaSA v Trnave (február 2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik IV. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi SOŠ v Senici (marec 2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik V. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi SOŠ v Seredi (jún 2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik VI. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi OA v Trnave (jún 2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik VII. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi ZSOŠ Živena v Považskej Bystrici (30.6. - 1.7.2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Sociálno-pedagogický výcvik VIII. | Sociálno-pedagogický výcvik s učiteľmi SOŠ IT v Bratislave (august 2014, príloha 20_2014) | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Pracovný seminár I. k projektu | jún 2013 | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Pracovný seminár II. k projektu | september 2014 | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Pracovný seminár III. k projektu spojený so záverečnou internou obhajobou projektu | december 2014 | http://spvkega2013.webnode.sk/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.