Obsahová inovácia výučby predmetov Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, marketing, marketingová komunikácia a výskum trhu doplnením o teoretické a praktické poznatky z oblasti neuromarketingu
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Obsahová inovácia výučby predmetov Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, marketing, marketingová komunikácia a výskum trhu doplnením o teoretické a praktické poznatky z oblasti neuromarketingu
Názov projektu (anglický): Content Innovation of teaching the courses of European consumer and consumer behavior, marketing, marketing communication and market research by supplementing with theoretical and practical knowledge from the area of neuromarketing
Začiatok riešenia projektu: 2013
Koniec riešenia projektu: 2014
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 010SPU-4/2013
Vedúci projektu: prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD.
Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Primárnym cieľom projektu bola obsahová inovácia vybraných marketingových predmetov a vydanie študijnej literatúry vo forme vysokoškolských učebníc z predmetov Marketing, Marketingová komunikácia, Marketingový výskum a Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie. Inovácia sa týkala zakomponovania problematiky neuromarketingu do výučby uvedených disciplín. Počas riešenia projektu vznikli dva patenty - nákupný vozík a inteligentný, informačno-prezentačný panel , ktoré sú predmetom registrácie a po ich zaregistrovaní bude publikovaný výskum, ktorý vznikol ako výsledok ich testovania. Počas riešenia projektu boli publikované 2 monografie súvisiace s inováciou marketingových predmetov, 4 vedecké práce publikované v ostatných zahraničných časopisoch, recenzovaných vedeckých zborníkoch a monografiách, 1 vedecká práca v ostatných domácich časopisoch, 4 príspevky na zahraničných a 2 na domácich vedeckých konferenciách a 3 abstrakty z domácich konferencií.
Téma projektu bola predmetom riešenia deviatich diplomových a dvoch dizertačných prác. Vydané učebnice predstavujú povinnú literatúru pre štúdium marketingových predmetov na FEM a vytvorené patenty predstavujú nové možnosti pre výskum a spoluprácu s praxou.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
Primary aim of the project was the innovation of the contents of selected marketing courses and publishing of study literature in the form of university books for the courses Marketing, Marketing communication, Market research and European consumer and consumer behaviour. Intention of the innovation was to enrich marketing courses mentioned above with the topics of neuromarketing. During project implementation there were two patents – purchase rolley and inteligent, information and prezentation panel developed (under registration process at the time of writing this report). After successful registration the primary research connected with testing newly registered market research technology will be published. During project implementation there were published two monographs related to innovation marketing courses, four scientific papers published in other international journals, peer-reviewed scientific proceedings and monographs, one scientific work in other domestic journals, 4 posts for foreign and 2 domestic scientific conferences and 3 abstracts from national conferences.University books published as a part of the project account the fundamental and obligatory literature for study of marketing courses at the Faculty of Economics and Management and patent market research technology accounts new possibilities for research and cooperation with practice.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2013 | 7 391,50 | 0,00 |
Čerpané v roku 2014 | 13 607,50 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 20 999,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFH | Holienčinová, Mária (34%); Sedliaková, Ingrida (33%); Nagyová, Ľudmila (33%): Application of the concept of corporate sustainability in activities food chains in Slovakia. 2014 Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014. ISBN 978-80-552-1191-6 |
AFH | Berčík, Jakub (20%); Paluchová, Johana (20%); Kleinová, Katarína (20%); Horská, Elena (20%); Nagyová, Ľudmila (20%): Stimulus, space and hidden customer´s reactions: applying possibilities of neuromarketing. 2014 Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014. ISBN 978-80-552-1191-6 |
AFC | Horská, Elena (30%); Nagyová, Ľudmila (30%); Berčík, Jakub (30%); Valach, Vladislav (10%): Accent lighting in food retail and customer´s emotions. 2014 Seoul : Global Alliance of Marketing & Management Associations, 2014. ISSN 1976-8699 |
AFC | Berčík, Jakub (100%): The importance of lighting in retail food stores and its energy intensity. 2014 Gödöllő : Szent István University, ISSN 1789-5588 |
AEC | Kádeková, Zdenka (34%); Nagyová, Ľudmila (33%); Horská, Elena (33%): Role of public relations in the sustainability marketing in the Slovak agribusiness practice. 2014 Budapest : Agroinform Publishing House, 2014. ISBN 978-963-502-974-7 |
AFC | Horská, Elena (50%); Berčík, Jakub (50%): The influence of light on consumer behavior at the food market. 2014 New York : Taylor & Francis (New York, USA), ISSN 1045-4446 |
AFD | Nagyová, Ľudmila (34%); Kádeková, Zdenka (33%); Horská, Elena (33%): Sustainability marketing in Slovak agribusiness practice. 2013 Nitra : Slovak University of Agriculture, 2013. ISBN 978-80-552-1026-1 |
AFC | Berčík, Jakub (50%); Horská, Elena (50%): Efficiency and energy intensity of lighting in retail food stores. 2013 Gödöllö : Szent István Unversity, 2013. ISBN 978-963-269-376-7 |
AFH | Sedliaková, Ingrida (34%); Holienčinová, Mária (33%); Nagyová, Ľudmila (33%): Knowledge and preference of private label product by Slovak consumer. 2014 Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014. ISBN 978-80-552-1191-6 |
AEC | Nagyová, Ľudmila (34%); Sedliaková, Ingrida (33%); Holienčinová, Mária (33%): Application of new trends in trends in marketing communication in the field of food industry. 2014 Częstochowa : Sekcja Wydawnictw Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2014. ISBN 978-83-63500-78-8 |
AAB | Nagyová, Ľudmila (50%); Sedliaková, Ingrida (50%); Vicen, Michal (0%); Džupina, Milan (0%): Privátne značky: fenomén označovania výrobkov 21. storočia na európskom trhu. 2014 |
AFD | Berčík, Jakub (100%): The modern forms of marketing research in selected agri-food businesses. 2013 Nitra : Slovak University of Agriculture, 2013. ISBN 978-80-552-1026-1 |
ADF | The efficiency, energy intensity and visual impact of the accent lighting in the retail grocery stores [elektronický zdroj] / Ľudmila Nagyová, Jakub Berčík, Elena Horská. -- grafy, ilustr. -- Popis urobený 14.1.2015.In: Potravinárstvo. -- ISSN 1337-0960. -- Vol. 8, no. 1 (2014), s. 296-305. |
AFK | Light quality and colour perception : a study on consumer reactions and environmental concerns in the supermarkets in Slovakia / Elena Horská, Jakub Berčík, Vladislav Valach.In: Pangborn 2013. -- 1. vyd.. -- [89] s.. -- 980-12-2202-8 (brož.) Pangborn sensory science symposium. -- Rio de Janeiro : Elsevier Editora, 2013. -- [3] s. |
ADE | Behavioural studies of external attributes of bread and pastry in Slovak republic / Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, Mária Holienčinová -- ilustr. In: Polityki europejskie. -- ISSN 2081-3430. -- Vol. 61, no. 12 (2014), p. 142-153. |
ADE | Solution of the question of CSR and marketing challenges / Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková. -- ilustr.In: Polityki europejskie. -- ISSN 2081-3430. -- Vol. 61, no. 12 (2014), p. 43-54. |
AAB | Nagyová, Ľudmila (30%); Košičiarová, Ingrida (40%); Kádeková, Zdenka (30%); Vicen, Michal (0%); Džupina, Milan (0%): Značka kvality: garancia kvality potravín na národnej úrovni krajín EÚ. 2014 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.