Modely marketingového rozhodovania

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Modely marketingového rozhodovania

Názov projektu (anglický): Models of Marketing decision making

Začiatok riešenia projektu: 2012

Koniec riešenia projektu: 2012

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 024EU-4/2012

Vedúci projektu: prof. Ing. Jaroslav Kita, CSc.

Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave

Pracovisko: Obchodná fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Výstupom  projektu KEGA 024EU-4/2012 je učebnica Modely marketingového rozhodovania, ktorá sa zaoberá modelmi  v meniacom sa sociálno-ekonomickom prostredí a marketing je hlavnou oblasťou a zároveň jedným z rôznych rámcov  modelovania rozhodovacích procesov.  Modely pomáhajú overovať skúsenosti z reality a budovať teóriu a na druhej strane využívať teóriu pre správne rozhodovanie v realite. Text učebnice je rozdelený do troch logicky nadväzujúcich častí: teoretické základy modelovania v marketingu; rozhodovanie a etapy vedeckého prístupu k tvorbe modelov  marketingového rozhodovania; aplikácia  modelov v rôznych situáciách v marketingu. Na základe úvodných teoretických poznatkov učebnica ilustruje niektoré typy prístupov k modelovaniu a riešeniu rozhodovacích problémov v marketingu. Kladie predovšetkým dôraz na prístup k modelovaniu a zároveň detailizuje niektoré algoritmické postupy v konkrétnych prípadových štúdiach. Text učebnice je doplnený slovníkom odborných výrazov v slovenskom a anglickom jazyku. Učebnica je určená predovšetkým študentom doktorandského štúdia  študijného odboru obchod a marketing. Okrem študentov doktorandského štúdia učebnicu môže využívať aj široké publikum, ktoré disponuje elementárnou matematickou kultúrou, a to hlavne marketingoví a obchodní manažéri, ktorí majú záujem využívať  v praxi vedecké metódy riadenia, ktoré umožňujú  podniku rozvíjať sa rýchlejšie  ako konkurencia, a tak získavať lojálnych zákazníkov pre jeho produkty. 

 

 

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The output of the project KEGA 024EU-4/2012 is a textbook with the title the Models of Marketing Decision Making which deals with the models in the changing socio-economic environment,  marketing being the main sphere and at the same time one of different frameworks of modeling decision making processes. The models help verify the experience of reality and build the theory and on the other hand use the theory for right decision making in reality. The contents of the textbook is divided into three logically succeeding parts: the theoretical bases of modeling in marketing; decision making and the phases of scientific approach to creating models of decision making; application of models in different situations in marketing. On the basis of introductory theoretical knowledge the textbook illustrates some types of approaches to modelling and solving the decision making problems in marketing. It emphasises especially the approach to modelling and at the same time it gives the details of some algorithmic procedures in the specific case studies. The  textbook also contains a dictionary of expert expressions in Slovak and English languages. The textbook is aimed mainly at the students of  doctorate study of  specialisation trade and marketing. Apart from the students of doctorate study the textbook may be used by a wide range of users who dispose of elementary mathematical culture, mainly by marketing and commercial managers, who are interested in practical use of scientific management methods which enable  enterprise to develop more quickly than the competition, thus attracting  loyal customers to its products

 

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2012 5 590,00 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 5 590,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter