Modely marketingového rozhodovania
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Modely marketingového rozhodovania
Názov projektu (anglický): Models of Marketing decision making
Začiatok riešenia projektu: 2012
Koniec riešenia projektu: 2012
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 024EU-4/2012
Vedúci projektu: prof. Ing. Jaroslav Kita, CSc.
Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Obchodná fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výstupom projektu KEGA 024EU-4/2012 je učebnica Modely marketingového rozhodovania, ktorá sa zaoberá modelmi v meniacom sa sociálno-ekonomickom prostredí a marketing je hlavnou oblasťou a zároveň jedným z rôznych rámcov modelovania rozhodovacích procesov. Modely pomáhajú overovať skúsenosti z reality a budovať teóriu a na druhej strane využívať teóriu pre správne rozhodovanie v realite. Text učebnice je rozdelený do troch logicky nadväzujúcich častí: teoretické základy modelovania v marketingu; rozhodovanie a etapy vedeckého prístupu k tvorbe modelov marketingového rozhodovania; aplikácia modelov v rôznych situáciách v marketingu. Na základe úvodných teoretických poznatkov učebnica ilustruje niektoré typy prístupov k modelovaniu a riešeniu rozhodovacích problémov v marketingu. Kladie predovšetkým dôraz na prístup k modelovaniu a zároveň detailizuje niektoré algoritmické postupy v konkrétnych prípadových štúdiach. Text učebnice je doplnený slovníkom odborných výrazov v slovenskom a anglickom jazyku. Učebnica je určená predovšetkým študentom doktorandského štúdia študijného odboru obchod a marketing. Okrem študentov doktorandského štúdia učebnicu môže využívať aj široké publikum, ktoré disponuje elementárnou matematickou kultúrou, a to hlavne marketingoví a obchodní manažéri, ktorí majú záujem využívať v praxi vedecké metódy riadenia, ktoré umožňujú podniku rozvíjať sa rýchlejšie ako konkurencia, a tak získavať lojálnych zákazníkov pre jeho produkty.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The output of the project KEGA 024EU-4/2012 is a textbook with the title the Models of Marketing Decision Making which deals with the models in the changing socio-economic environment, marketing being the main sphere and at the same time one of different frameworks of modeling decision making processes. The models help verify the experience of reality and build the theory and on the other hand use the theory for right decision making in reality. The contents of the textbook is divided into three logically succeeding parts: the theoretical bases of modeling in marketing; decision making and the phases of scientific approach to creating models of decision making; application of models in different situations in marketing. On the basis of introductory theoretical knowledge the textbook illustrates some types of approaches to modelling and solving the decision making problems in marketing. It emphasises especially the approach to modelling and at the same time it gives the details of some algorithmic procedures in the specific case studies. The textbook also contains a dictionary of expert expressions in Slovak and English languages. The textbook is aimed mainly at the students of doctorate study of specialisation trade and marketing. Apart from the students of doctorate study the textbook may be used by a wide range of users who dispose of elementary mathematical culture, mainly by marketing and commercial managers, who are interested in practical use of scientific management methods which enable enterprise to develop more quickly than the competition, thus attracting loyal customers to its products
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2012 | 5 590,00 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 5 590,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.