Edukácia akcentujúca docenenie mozgu.
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Edukácia akcentujúca docenenie mozgu.
Názov projektu (anglický): Teaching based on brain appreciated.
Začiatok riešenia projektu: 2012
Koniec riešenia projektu: 2014
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 003UKF-4/2012
Vedúci projektu: doc. Mgr. Gabriela Rozvadský Gugová, PhD.
Vysoká škola: Vysoká škola DTI
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Na Slovensku je to prvý projekt zameraný na neuropedagogiku a neurodidaktiku. Doposiaľ nebola otázkam emocionalizácii vyučovania venovaná takmer žiadna pozornosť. V projekte je práve táto oblasť predmetom výskumu a tým boli zachytené svetové trendy v tejto oblasti. Projekt je spracovaný na vysokej odbornej úrovni, vychádza z poznania danej problematiky. Keďže sa jedná o veľmi závažné poznatky pre edukačný proces, výsledky sa budú postupne implementovať do pedagogickej činnosti učiteľov. Predmetom riešenia projektu sú oblasti, ktoré súvisia s výučbou založenou na neurovednom základe. Autori vo svojich výstupoch či už v jednotlivých štúdiách, alebo v dvoch spoločných publikáciách (Rozvadský Gugová, G. a kol. 2013: „Edukácia akcentujúca docenenie mozgu“,Rozvadský Gugová, G. a kol. 2014: „Neurodidaktika a edukácia“) apelujú na to, že súčasná spoločnosť je orientovaná na vedomosti, množstvo informácií, s ktorými sa naše mozgy musia vysporiadať. Preto bolo ich zámerom upriamiť pozornosť na také vyučovanie, v ktorom je žiak rešpektovaný z hľadiska kapacity jeho kognitívnych funkcií mozgu. Podľa autorov, dnes už nie je problémom koľko a kde informácií získam, ale čo si počnem s toľkým množstvom, čo vyberiem a ako z nich abstrahujem. Vo svojich výskumných výstupoch jednotliví riešitelia naplnili stanovenú kapacitu formálne, čo do počtu výstupov a aj obsahovo, tak ako sa zaviazali, a venujú sa edukácii v kontexte s emóciami.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
It´s the 1st project oriented to neuropedagogy and neurodidactics in Slovakia. So far almost no attention was paid to issues of emotionalism teaching. In the project this area is the subject of research by which world trends in this area were captured. The project is processed at a high professional level, based on the knowledge of the issue. Since these are essential findings for educational process, results will be gradually implemented in the teaching activities of teachers. The object of solutions of the project are areas relating to teaching based on neuroscientific basis. The authors, in their outputs both in individual studies or in two joint publications (Rozvadský Gugová, G. a kol. 2013: „Edukácia akcentujúca docenenie mozgu“,Rozvadský Gugová, G. a kol. 2014: „Neurodidaktika a edukácia“) appeal to the fact that current society is focused on knowledge, amount of information, which our brains have to deal with. Therefore, it was their intention to draw attention to such a teaching, where student is respected in terms of capacity of cognitive functions of his brain. According to the authors, currently it is not a problem of how much and where can I get informations, but what shall I do with so big amount, what shall I choose and how shall I abstract from them. In their research outputs individual investigators formally achieved the capacity in number of outputs as well as content as agreed. And work on education in context with emotions.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 0,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ABA | PETLÁK, E.: Innotation metodologies in educational praktice: Neuropedagogy and neurodidactis. In Development of the forced industral and innovative program in the east Kazakhstan region. Semey : KFEA, 2012, s. 257-262, ISBN 978-601248-318-5. |
ADF | PETLÁK, E.: Neurovedné poznatky na pomoc rodičom. In Rodina a škola, č.3, 2012, roč. 60, s. 6-7, ISSN 0231-6463. |
ADF | PETLÁK, E.: Kvalita života žiaka v škole. In Didaktika, č. 2, 2012, s. 2-5, ISSN 1338-2845 |
ADD | PETLÁK, E.: EUR – Kritické myslenie žiakov vo vyučovaní. In Naša škola, č. 2, roč. 16, 2012, s. 6-11, ISSN 1335-2733. |
ADF | PETLÁK, E: Neuropedagogika a neurodidaktika – tendencie 21. storočia. In Komenský, č. 4, roč. 136, 2012, s. 24-28. |
EDI | PETLÁK, E.: V. Kosíková: Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. In Komenský, č. 4, roč. 136, 2012, ISSN 0323-0449, s. 33-35. |
ADE | PETLÁK, E.: V. Kosíková: Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. In Komenský, č. 4, roč. 136, 2012, ISSN 0323-0449, s. 33-35. |
ADE | TRNÍKOVÁ, J. 2012. Innovativeapproaches to educationalprocess. In: Ad Alta : JournalofInterdisciplinaryResearch. ISSN 1804-7890, Vol. 2, no. 1 (2012), p. 62-64. |
BDF | TRNÍKOVÁ, J. 2012. Zákutia pamäte ako východisko školskej úspešnosti žiakov. In: Naša škola: odborný metodický časopis pre učiteľov predškolských zariadení a 1. stupňa základnej školy. ISSN 1335-2733, Roč. 15, č. 9 (2012), s. 6-9. |
EDI | TRNÍKOVÁ, J. Inovácie v edukačnom procese [recenzia v časopise Komenský]. In: Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. ISSN 0323-0449, Roč. 136, č. 5 (2012), s.32-34. Rec. na: Inovácie v edukačnom procese. Dubnica na Váhom: Dubnický technologický inštitút, 2012. - 158 s. ISBN 978-80-89400-39-3. |
ACA | Komunikácia (nielen ) pre manažérov / Gugová, Rozvadsky Gabriela. - 1. vyd. - Brno : Tribun, 2012. - 299 s. - ISBN 978-80-263-0330-5. |
ACA | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: Všeobecná psychológia. Brno. This edition © Tribun EU, 2013, 257 s. ISBN 978-80-263-0381-7 |
ABA | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: Self-concept and marketing strategies. In: VIII. International Conference on Applied Business Research ICABR 2013 in East London – South Africa, April 22- april 26, 2013, ICABR 2013, pcs 613, ISBN 978-0-620-55419-0 |
ABA | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: Self-image of individuals in cognitive society. In: 1st International Scientific Conference WWW.HUMAN IN THE CYBERSPACE. Pedagogical and social aspects. Dąbrowa Górnicza, 12th-13th March 2013 |
AAB | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013, 101 s. ISBN 978-80-89400-62-1 |
ADE | Používanie mozgu v biodromálnom meradle a v kontexte emócií / Monika Máčajová, 2013. In: Grant journal. - ISSN 1805-0638, Roč. 2, č. 2 (2013), s. 24-27. |
ADF | Neuropedagogy and brain compatible learning - ideas for education in the 21st century / Monika Máčajová, 2013. In: Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - ISSN 1335-003X, Roč. 21, č. 3 (2013), s. 9-13. |
ABD | Vývoj fonematického sluchu a stimulácia fonematického uvedomovania v kontexte vývinu mozgových funkcií / Monika Máčajová, Marianna Rigová ; recenzenti: Karol László, Juraj Komora, 2013. In: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu. - Dubnica nad Váhom : DTI, 2013. - ISBN 978-80-89400-62-1, S. 83-90. |
ADF | Cognitive style and selected individual´s dimensions / Soňa Grofčíková, Monika Máčajová, 2013. In: Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - ISSN 1335-003X, Roč. 21, č. 5 (2013), s. 8. |
ADE | Vyučovanie v symbióze s potrebami mozgu / Monika Máčajová, 2013. In: Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání. - ISSN 1804-526X, Roč. 3, č. 2 (2013), s. 60-78. |
ABD | Zvyšovanie efektívnosti práce učiteľa rešpektovaním neurodidaktických princípov / Jana Hanuliaková ; recenzent: Karol László, Juraj Komora, 2013. In: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu. - Dubnica nad Váhom : DTI, 2013. - ISBN 978-80-89400-62-1, S. 33-37. |
BDF | Edukačné prostredie a jeho vplyv na učenie sa žiakov / Jana Hanuliaková, 2013. In: Didaktika. - ISSN 1338-2845, Roč. 4, č. 3 (2013), s. 14-17. |
AFC | Klíma třídy a učební výsledky žáků / Jana Hanuliaková ; recenzent: Jiří Králík, Milan Muška, 2013. In: QUAERE 2013 : sborník z interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, Hradec Králové 20.-24. května 2013. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2013. - ISBN 978-80-905243-7-8, S. 1963-1970. |
AFC | Sociálno-výchovná prevencia kyberšikany na školách / Katarína Hollá, Jana Hanuliaková ; recenzent: Stanislav Kawula, Ingrid Emmerová, 2013. In: Pedagogika spoleczna wobec procesów zywiolowych i zachowań ryzykownych : XVI Międzynarodowa Konferencja Naukowa SOCJALIA 2013, Dąbrowa Górnicza 21. - 22.10.2013. - Torun : Wydawnictwo Edukacyjne akApit, 2013. - ISBN 978-83-63955-17-5, S. 271-280. |
EDI | Osvojovanie fonetickej kompetencie / Renáta Machová ; recenzent: Anna Klimentová, Michal Rohaľ, 2012. In: Výučba cudzích jazykov na vysokých školách a univerzitách : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Nitra : SPU, 2012. - ISBN 978-80-552- 0916-6, S. 214-225. |
EDI | How to apply learning strategies in a blended learning course of language for specific purposes ? / Jana Trníková, 2012. In: Cudzie jazyky a kultúry v škole 9 = Foreign Languages and Cultures at School 9 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie spojenej s metodickými workshopmi pre učiteľov cudzích jazykov konanú pri príležitosti 15. výročia založenia KLIŠ PF UKF v Nitre a pod záštitou dekanky PF UKF v Nitre prof. PhDr. Evy Szóradovej, CSc, 13. a 14. apríl 2012 / Silvia Pokrivčáková. - Nitra : UKF. - 151 s. - ISBN 978-80-558-0184-1, S. 157-158. Rec. na: Stratégie učenia sa odborného jazyka v blended learningu. - Nitra : ASPA, 2011. - 159 s. - ISBN 978-80-89477-05-0. |
EDI | Vysokoškolské vzdelávanie učiteľov : vývoj, analýza, perspektívy / Beata Kosová a kol ; recenzent: Vladimíra Spilková, Erich Petlák, Mária Šnídlová. - Banská Bystrica : UMB, 2012. - 143 s. - ISBN 978-80-557-0353-4. |
AAA | Przyjazna szkola / Erich Petlák, Lívia Fenyvesiová ; recenzent: Karol László, Stanislav Střelec. - Krakow : Wydawnictwo PETRUS, 2012. - 127 s. - ISBN 978-83-7720-061-2. |
AEC | Operational Sustainability of Remote Laboratories / Tomáš Kozík, Marek Šimon ; recenzent: Ladislav Varkoly, Andrzej Lewiński, 2012. In: Computer Science in the Age of XXI. Century. - Radom : TUR, 2012. - ISBN 978-83-7351-799-7, P. 254-263. |
AEC | PRESENTDAY TRENDS OF INNOVATIONS - SMART APPLICATIONS : PRESENTDAY TRENDS OF INNOVATIONS : 2 / Ladislav Várkoly, Ryszard Szczebiot. - Vyd. 2. - Lomza, 2012. - 339 s. - ISBN 978-83-60571-23-1. |
GII | Čo nás čaká na prahu nového školského roka / Erich Petlák. In: Manažment školy v praxi. - Bratislava : IURA EDITION, spol. s.r.o., 2012. - ISSN 1336-9849, Č. 9 (2012), s. 1. |
BDF | Didaktické zásady a vyučovanie / Erich Petlák. In: Didaktika. - Bratislava : IURA EDITION s.r.o. Bratislava, 2012. - ISSN 1338-2845, Roč. 3, č. 4 (2012), s. 2-5. |
BDF | Evaluácia v edukačnom procese / Erich Petlák. In: Didaktika. - Bratislava : IURA EDITION, spol.s.r.o Bratislava, 2012. - ISSN 1338-2845, Roč. 3, č. 6 (2012), s. 2-4. |
AEC | Factors affecting the quality of highereducation / E. Petlák ; Recenzenti: T. S. Attila ; H. Badura ; J. Goriup. In: Quality Management System of universitites and the Quality of Education : New Factors and Trends in the Quality Management of Educational Process. - Hungary : Eötvös József College, Baja, 2012. - ISBN 978-96-37290-95-4, S. 120-130. |
AEC | Kompetencie učiteľa vysokej školy / Erich Petlák ; Recenzenti: I. Adamek. In: Pedagogika w skuzbie i dzialaniu na rzec regionu / Rostańska, E. – Kisiel, M. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dabrowie Górniczej, Katedra Pedagogiki, 2012. - ISBN 978-83-62897-06-3, S. 83-91. |
EDI | Kompetencie v predškolskej edukácii / M Podhájecká ; K. Guziová ; Erich Petlák. In: Kompetencie v predškolskej edukácii. - Prešov : PdF Prešovskej univerzity. - ISBN 978-80-555-0592-3. - ISSN 1335-2733, Roč. 16, č. 3 (2012), s. 74. |
EDI | KOSOVÁ, B. - PORUBSKÝ, Š.: Transformačné premeny slovenského školstva po roku 1989 / E. Petlák. In: Pedagogika. - ISSN 138-0982, Roč. III., č. 2 (2012), s. 135-140. |
EDI | Komunikácia (nielen) pre manažérov / Gabriela Rozvadský- Gugová ; Recenzenti: Erich Petlák ; Anton Heretik. - Brno : Tribun EU, 2012. - 300 s. |
BEF | Úlohy vysokoškolského učiteľa z aspektu požiadaviek súčasnosti a budúcnost / Erich Petlák. In: Actualis pedagogica III. - Trnava : UCM, 2012. - ISBN 97880-8105-373-3, S. 85-93. |
GHG | 11 th Symposium Geschichte der Erwachsenenbildung....- European Standards of Education in the Quality Management system of Universities and Institutions of Lifelong Education / Viola Tamášová ; Lucia Rákayová. In: Neveléstudomány ELTE. - Budapesť : ELTE Budapesť, Katedra ped—psych, 2012, Vol. I., no. 1 (26.04.2012). |
GII | 11 th Symposium Geschichte der Erwachsenenbildung....- European Standards of Education in the Quality Management system of Universities and Institutions of Lifelong Education / Viola Tamášová ; Lucia Rákayová. In: Neveléstudomány ELTE, Roč. 1, č. 1 (2012). |
GII | 11-th Sympozium European Standards of Education in the quality Management System of Universities and Institutions of Lifelong Education / Viola Tamášová ; Lucia Rákayová. In: Acta Technologica Dubnicae. - ISSN 1338-3965, No. 3 (2012), p. 1. |
ADF | Petlák, E.: Digitálna demencia. In Naša škola. č. 9-10, roč. 16, 2012/2013, s. 36-40, ISSN 1335-2733. |
ADE | Petlák E.: Neuroscientes and neurodidaktics – tendencies of the 21st century. In Chowanna, bez čísla - mimoriadne číslo časopisu „Chowanna“ - s názvom:“ Problemy edukacji w spoleczenstwe wiedzy,“ 428 strán, 2012, s. 59-66, ISSN 0137-706X. |
ABD | HASAJOVÁ, L.: Neurónové siete, základ nielen matematických, biologických štruktúr. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013, s.49-85, ISBN 978-80-89400-62-1 |
ABD | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: Kognitívny vývin detí a ich stratégie pri riešení problémových úloh. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013, s.13-31, ISBN 978-80-89400-62-1 |
ADD | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G., HERETIK, A., HAJDÚK, M.: Psychometric properties of the slovak version of experiences in close relationships-revisited (ecr-r) on general adult sample. In: STUDIA PSYCHOLOGICA Vol.56, No.1, p.37-52, 2014,International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences, published by Institute of Experimental Psychology, Slovak Academy of Sciences, Bratislava, Slovak Republic, Quarterly, 80 pp. per issue, ISSN 0039-3320 |
ADC | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: SELF-concept and Marketing Strategies. In: Management Studies, Journal published by David Publishing Company, New York, NY, USA. April 2014, Volume. 2, No. 4,(Serial Number 5), p.269-276, ISSN 2328-2185 |
AAB | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
AFD | PETLÁK, E. 2014. Novšie prístupy k edukácii – zvyšovanie gramotnosti žiakov. In: 8. didaktická konferencia. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. - ISBN 978-80-89732-01-2. - s. 132-139. |
ABD | PETLÁK, E. 2014. Zásady akcentujúce neurodidaktické prístupy k edukácii. In Gugová, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. DTI : Dubnica nad Váhom, ISBN 978-80-89732-04-3, s. 33-46. |
ADE | LAJČIN, D. - SLÁVIKOVÁ, G. - VÁRKOLY, L.: Zmeny vo fungovaní a kompetencii univerzít. Sałata, E. (editor) Professional Development of Teacher. The Publishing House of the Institute for Sustainable Technologies – National Research Institute,4(87)/2014, Radom, 2014. |
ADE | VÁRKOLY, L. : Využívanie nových metód a foriem edukácie v súlade so súčasnými trendmi v neuropedagogike. Sałata, E. (editor) Professional Development of Teacher. The Publishing House of the Institute for Sustainable Technologies – National Research Institute,4(87)/2014 Radom, 2014.2014 .p.699-706. ISSN 1507-6563 |
ABD | VÁRKOLY, L.: Informačno – komunikačné technológie a multimediálne technológie – aplikácie, súčasné trendy a úroveň ich implementácie do odborného vzdelávania, 141-185 s. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
ABD | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.: Intervencie a metódy zamerané na riešenie dysfunkcii v mozgovokompatibilnom učení ,47-82s. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
AFD | Hasajová, L.: Aplikácia matematických modelov určovania prevýšení, ich efektívne využívanie modernými technológiami edukácie v geodézii / Hasajová Lívia, Vilim Andrej, Baštinec Jaromír (Recenzent), Beránek Jaroslav (Recenzent), 2014. In: 8. didaktická konfenecia = Zborník príspevkov. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. - ISBN 978-80-89732-01-2. - S. 75-82. |
AFC | Comparation statistical verification optimalization of education through new technologies in geodesy and cartography / Hasajová Lívia, Villim Andrej, Filípek Josef (Recenzent), Hvorecký Jozef (Recenzent), 2014. In: Present day trends of inovations. - Brno : B&M InterNets, 2014. - ISBN 978-80-260-6150-2. - S. 166-173. |
ABD | PECÁR, J. ,HASAJOVÁ,L.: Mozgové funkcie pri procese nadobúdania poznatkov, 6-32s. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
ADE | ADE : Vyučovanie v symbióze s potrebami mozgu / Máčajová Monika, 2013. In: Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání. - ISSN 1804-526X. - Roč. 3, č. 2 (2013), s. 60-78. |
ADF | ADF : Quality of the requirements on an educational process in intention to successful inclusive education / Komora Juraj, Polakovičová Renáta, Máčajová Monika, 2013. In: Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - ISSN 1335-003X. - Roč. 21, č. 3 (2013), s. 13-16. |
ADE | ADE : Az agy fejlodését befolyásoló tényezok és a beszéd fejlodése / Máčajová Monika, Žovinec Erik, 2013. In: Módszertani közlemények. - ISSN 2063-3734. - Roč. 53, č. 2 (2013), s. 1-5. |
ADF | ADF : Okuliarnik indický, priority inkluzívnej edukácie a programy sociálnych zručností / Žovinec Erik, Máčajová Monika, 2013. In: Efeta otvor sa : vedecko-odborný časopis o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím. - ISSN 1335-1397. - Roč. 23, č. 2 (2013), s. 16-17. |
ADF | ADF : Okuliarnik indický, priority inkluzívnej edukácie a programy sociálnych zručností - dokončenie / Žovinec Erik, Máčajová Monika, 2013. In: Efeta otvor sa : vedecko-odborný časopis o komplexnej rehabilitácii ľudí s postihnutím. - ISSN 1335-1397. - Roč. 23, č. 3 (2013), s. 15-19. |
AED | AED : Diverzita žiackej populácie a edukačné prostredie / Hanuliaková Jana, Seidler Peter (Recenzent), Škoda Jiří (Recenzent), 2013. In: Diverzita školskej populácie ako objekt pedagogickej vedy [elektronický zdroj] / Jana Duchovičová a kol. - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2013. - ISBN 978-80-558-0528-3. - S. 112-124 [CD-ROM] / Duchovičová Jana. |
BDF | BDF : Edukačné prostredie a jeho vplyv na učenie sa žiakov / Hanuliaková Jana, 2013. In: Didaktika. - ISSN 1338-2845. - Roč. 4, č. 3 (2013), s. 14-17. |
AED | AED : Pedagogicko-didaktický prístup k prekoncepciám žiakov / Hanuliaková Jana, Petrová Gabriela (Recenzent), Salata Elzbieta (Recenzent), 2013.In: Pedagogické a psychologické aspekty edukácie [elektronický zdroj] : zborník vedeckých štúdií / editor Jana Duchovičová, Zuzana Babulicová, Hana Zelená. - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2013. - ISBN 978-80-558-0501-6. - CD-ROM, s. 54-59 / Duchovičová Jana (Redaktor, editor). |
AAA | AAA : Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačného kontextu edukace / Duchovičová Jana, Škoda Jiří, Babulicová Zuzana, Komora Juraj, Výrosteková Katarína, Malá Dana, Jindráček Václav, Verešová Marcela, Doulík Pavel, Říčan Jaroslav, Gunišová Denisa, Hanuliaková Jana, Sedláček Michal, Podzimek Michal, Petrová Gabriela (Recenzent), Brtnová- Čepičková Ivana (Recenzent). - 1. vyd. - Ústí nad Labem : UJEP, 2013. - 289 s. - ISBN 978-80-7414-658-9. |
ADF | ADF : Sociálna klíma školy - prevencia agresívneho správania / Hollá Katarína, Hanuliaková Jana, 2014. In: Acta Humanica. - ISSN 1336-5126. - Roč. 9, č. 2 (2014), s. 118-123. |
ABD | HANULIAKOVÁ,J.: Efektivita neurovedných princípov v edukačnom procese, 83-99s. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
ADE | ADE : A Project Team: A Team or Just a Group? / Hrazdilová-Bočková Kateřina, Maťovčíková Daniela, 2013. In: EURASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES (EJSS). - ISSN 2148-0214. - Roč. 1, (2013), č. 2. |
ADE | ADE : Impact of the Economic Crises on Financing Municipalities in Slovakia / Jenčová Sylvia, Litavcová Eva, Štefko Robert, Maťovčíková Daniela, 2013. - Spôsob prístupu: http://www.pjms.zim.pcz.pl/table-of-contents.php. In: Polish Journal of Management Studies. - ISSN 2081-7452. - Vol. 7, p.167-178. |
ADF | ADF : Analytical view on unemployment in conditions of Slovak Republic / Jenčová Sylvia, Litavcová Eva, Maťovčíková Daniela, 2013. In: Journal of Management and Business Research and Practice. - ISSN 1338-0494. - roč.5, č. 1 (2013), s.100-108. |
AAB | AAB : Analýza dôvery vo vzťahu k euru v Slovenskej republike vo vybraných cieľových skupinách / Maťovčíková Daniela, Daňková Alena (Recenzent), Marušin Ján (Recenzent), Jenčová Silvia (Recenzent). - 1. vyd. - Prešov : Bookman s.r.o., 2013. - 124 s. - ISBN 9788089568628. |
AFD | AFD : Analýza vybraných etických problémov v ekonomike Slovenskej republiky [elektronický zdroj] / Jenčová Sylvia, Litavcová Eva, Maťovčíková Daniela, 2013. In: Management Challenges in the 21st Century, Managing the Intangible: Ethics and Value Chnages in Business, Education and Research. - Trenčín: Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2013. - ISBN 9788089306206. - S. 145-155, CD-ROM. |
AFD | AFD : Comparison of selected oligopoly models within game theory / Maťovčíková Daniela, Jenčová Sylvia, Filípek Josef (Recenzent), Hvorecký Jozef (Recenzent), 2013. In: Present day trends of innovations 3. - Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút, 2013. - ISBN 978-80-89400-59-1. - S. 170-175. |
AEC | AEC : Manager of Educational Project and His Competencies / Hrazdilová-Bočková Kateřina, Hrvolová Miroslava, Maťovčíková Daniela, Polčáková Martina, Buyle Matthias (Recenzent), Farmer Lesley, 2014. In: Recent Advances in Economics, Management and Development. - Switzerland : Interlaken, 2014. - ISBN 978-1-61804-222-4. - S. 79-84. |
ABD | Maťovčíková, D.: Prínos prepojenie neurovedy a neuropedagogiky pre vzdelávanie, 100-119 s. In: ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. a kol.: Neurodidaktika a edukácia. Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, 187 s. ISBN 978-80-89732-04-3 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ROZVADSKY - GUGOVÁ, G. a kol.(2013): Edukácia akceptujúca docenenie mozgu. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013. ISBN 978-80-89400-62-1 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ROZVADSKÝ-GUGOVÁ, G. 2013:Všeobecná psychológia. 1. vydanie. Brno : Tribun EU, 2013. 257 s. ISBN 978-80-263-0381-7 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ROZVADSKÝ-GUGOVÁ, G. 2013:Všeobecná psychológia. 1. vydanie. Brno : Tribun EU, 2013. 257 s. ISBN 978-80-263-0381-7 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | BIRESOVA, B.,ROZVADSKY GUGOVA,G. HASTO,J., HRUSOVSKA, T., OPATOVSKA, B., VOJTOVA, H.,: CTQ Childhood Trauma Questionnaire (Dotazník traumy v detstve). Slovenska verzia Original: David P.Bernstein, Laura Fink: CTQ CHIldhood Trauma Questionnaire. A Retrospective Self-Report. Manual. NCS Pearson, San Antonio, 1998 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. 2013: Edukácia akcentujúca docenenie mozgu : (výskumná úloha KEGA 003UKF-4/2012) / Gabriela Rozvadský Gugová a kol.,Dubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút ,2013, ISBN 978-80-89400-62-1 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. 2008 : Syndróm BOREOUT. In: Zborník z konferencie Nové trendy v manažmente. Trenčín, 26.-27. november 2008, s. 547-550, ISBN 978-80-8075-370-2 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G., HERETIK, A., HAJDÚK, M.: Psychometric properties of the slovak version of experiences in close relationships-revisited (ecr-r) on general adult sample. In: STUDIA PSYCHOLOGICA Vol.56, No.1, p.37-52, 2014,International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences, published by Institute of Experimental Psychology, Slovak Academy of Sciences, Bratislava, Slovak Republic, Quarterly, 80 pp. per issue, ISSN 0039-3320 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G., HERETIK, A., HAJDÚK, M.: Psychometric properties of the slovak version of experiences in close relationships-revisited (ecr-r) on general adult sample. In: STUDIA PSYCHOLOGICA Vol.56, No.1, p.37-52, 2014,International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences, published by Institute of Experimental Psychology, Slovak Academy of Sciences, Bratislava, Slovak Republic, Quarterly, 80 pp. per issue, ISSN 0039-3320 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.