Formovanie vlastenectva prostredníctvom hudobných artefaktov v multikultúrnom svete.
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Formovanie vlastenectva prostredníctvom hudobných artefaktov v multikultúrnom svete.
Názov projektu (anglický): The Education to the Patriotism through Musical Artefacts in the Multicultural World
Začiatok riešenia projektu: 2011
Koniec riešenia projektu: 2013
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 044UMB-4/2011
Vedúci projektu: doc. Dagmar Michalková, CSc.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Projekt Kega Formovanie vlastenectva prostredníctvom hudobných artefaktov v multikultúrnom svete ponúka zbierku detských piesní a detských hier so spevom; odborné texty týkajúce sa ľudového tanca a práce s mládežou; dejiny hudby na Slovensku; vedeckú monografiu Vlastenecká výchova v hudobnej edukácii s multimediálnym CD.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
Project Kega The Education to the Patriotism through Musical Artefacts in the Multicultural World ittenders the collection childs songs and childs plays with vocally; the specialized articles concerning of the rustical dance and of the work with youth; history of music in Slovakia; academic monography "Patriotic education in musical education" with multimedial CD.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2011 | 1,41 | 0,00 |
Čerpané v roku 2012 | 3 360,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2013 | 1 176,70 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 4 538,11 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ABB | Fridman,L. Základy systémového prístupu výchovy k vlastenectvu, multikultúrnej výchovy a hudobnej tolerancie. Banská Bystrica:PF UMB,s. 177-202, 2012 ISBN978-80-557-0511-8ca |
ACB | Michálková,D. 2012. Kapitoly z dejín hudby. Banská Bystrica: PF UMB, 2012, 73 strán. ISBN 978-80-557-0391-6 |
AEC | Janeková,J.2012. Základy systémového prístupu k poznávaniu základov slovenskej národnej kultúry z hľadiska hudobného v multikultúrnom svete. In.: Zborník Aktuální otázky současné hudebne výchovné teorie a praxe. Ústí nad Labem: KHV PF UJEP, 2012. ISBN 978-80-7414-475-2 |
AED | Fridman,L.editor. 2012. Východiská a koncepciehudobno tanečnej pedagogiky v príprave interpreta ľudového tanca. Zborník z vedeckej konferencie. Banská Bystrica: PF UMB , 111 strán, 2012. ISBN 978-80-557-0425-8 koncepcie |
AFB | Fridman, L. 2012.Folklórne tradície v hudobnej edukácii ako súčasť výchovy k vlastenectvu. In.: Zborník z vedeckej konferencie. Banská Bystrica: PF UMB, 2012. ISBN 978-80-557-0425-8 |
AFB | Michálková, D. 2012. Aspekty vlastenectva ako východisko hudobnej edukácie na primárnom stupni vzdelávania. In.: Zborník z vedeckej konferencie. Banská Bystrica: PF UMB, 2012. ISBN 978-80-557-0425-8 |
AAB | Fridman, L., Michálková, D. Vlastenecká výchova v hudobnej edukácii. Banská Bystrica: Belianum, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta, 2013, 80 strán. ISBN 978-80.557-0612-2 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.