Terminologická kultúra v oblasti elektronického vzdelávania
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Terminologická kultúra v oblasti elektronického vzdelávania
Názov projektu (anglický): Terminological culture in the field of e-learning
Začiatok riešenia projektu: 2009
Koniec riešenia projektu: 2011
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 3/7519/09
Vedúci projektu: prof. Ing. Ján Stoffa, DrSc.
Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Na základe výsledkov projektu riešeného na UJS v Komárne bol vypracovaný základný terminologický slovník elektronického vzdelávania prístupný ľubovoľnému používateľovi bezplatne online na webe. Tento slovník bude permanentne doplňovaný aj po ukončení projektu, pričom používateľom bude umožnené prispievať k doplňovaniu jeho heslára a podieľať sa na vypracovávaní definícií novozaraďovaných, resp. spresňovaní už zaradených definícií, príp. na opravách prípadných chýb. Vybratým používateľom a inštitúciám bude tento slovník s heslárom uzavretým k dátu ukončenia projektu s prípadnými úpravami na základe oponentúry záverečnej správy sprístupnený aj v klasickej knižnej podobe.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
A special terminological dictionary for the field of e-learning was created as product of solving a project supported by the Slovak Grant Agency "KEGA". The dictionary is for disposal to all users of terminology online on the electronic address which will be published after finishing the project. The dictionary will be enlarged continuously in the future and users can participate in perfectioning its entries and also in elaboration of definitions of proposed new terms, eventually in correction of mistakes in existing dictionary.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2009 | 5 478,78 | 2 221,25 |
Čerpané v roku 2010 | 5 082,57 | 0,00 |
Čerpané v roku 2011 | 11 754,76 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 22 316,11 | 2 221,25 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFD | STOFFA, J.: Súčasné trendy vývoja vedeckej terminológie. In: Terminologické fórum III : Zborník z vedeckej konferencie. Editor Ingrid Cíbiková. 1. vyd. Trenčín : Trenčianska Univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2011. s. 40-47. ISBN 978-80-8075-478-5 |
AFD | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Prefixy a prefixoidy v pojmosloví elektronického vzdelávania. In: Terminologické fórum III : Zborník z vedeckej konferencie. Editor Ingrid Cíbiková. 1. vyd. Trenčín : Trenčianska Univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2011. s. 48-57. ISBN 978-80-8075-478-5 |
AFD | STOFFA, J. – MICHALKO, J.: Prefixy a prefixoidy v ekonomickom pojmosloví. In: Terminologické fórum III : Zborník z vedeckej konferencie. Editor Ingrid Cíbiková. 1. vyd. Trenčín : Trenčianska Univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2011. s. 58-67. ISBN 978-80-8075-478-5 |
ABA | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V. – STOFFOVÁ, M.: International Term Elements in Creation of Terminology of ICT. In: XXIV DIDMATTECH 2011 : Problems in Teacher Education. Editors Veronika Stoffová, Elżbieta Mastalerz, and Henryk Noga. 1st. ed. Cracow : Pedagogical University of Cracow – J. Selye University in Komárno, 2011, pp. 10-17. ISBN 978-83-7271-679-8 |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: O jazykovej a terminologickej kultúre tematického zošitu zo stredoškolskj informatiky. In: Trendy ve vzdělávání 2011. Editori Martin Havelka, Miroslav Chráska ml. a Milan Klement. 1. vyd. Olomouc : Agentura gevak, 2011, s. ISBN 978-80-86768-34-2 |
ABA | STOFFA, V. – STOFFA, J.: Terminological dictionary as the organic part of electronic textbook. (v tlači) |
ABB | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Terminológia – celoživotný údel každého edukátora. In: Eruditio – Educatio, roč. 6, 2011, č. 1, s. 3-14. ISSN 1336-8893 |
AFD | STOFFOVÁ, V. – STOFFA, J.: Tvorba elektronických terminologických slovníkov. (v tlači) |
ABC | STOFFOVÁ, V. – VALENT, A.: Počítačová analýza textu. In: XXIV DIDMATTECH 2011 : Problemy Edukacji Nauczycieli. Red. Veronika Stoffová, Kazmierz Jaracz a Henryk Noga. 1. vyd. Kraków : Universytet Pedagogiczny, Kraków – Univerzita J. Selyeho, Komárno, 2011, s. 218-223. ISBN 978-83-7271-678-1 |
AFD | STOFFOVÁ, V.: Nedostatky dizertačných prác v odbore Teória vyučovania informatiky. In. Andrejková, G. (ed.): DidInfo 2011. Proceeding of abstracts (s. 37) and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta prírodných vied, 2011. s. 210-215. ISBN 978-80-557-0142-4. |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Terminologické problémy elektronického vzdelávania (Terminological Problems of E-learning.) In: XXVIII. International Colloquium on the Management of Educational Process. Editori Eva Hájková a Rita Vémolová. 1. vyd. Brno : University of Defence, Faculty of Economics and Management, 2010, s. 50 (s 72). ISBN 978-80-7231-722-6 (Abstrakt na s. 50 , celý príspevok na CD-ROM 7 s.) |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Nanoslovník vybratých poľských textových skrátenín. In: Trendy ve vzdělávání 2010 : Díl I. Editori Martin Havelka a Miroslav Chráska. 1. vyd. Olomouc : ALTYN, 2010, s. 262-266. ISBN 978-80-87224-09-07 |
AFD | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Definície pojmov v terminologických slovníkoch a v edukácii. In: XXII. DIDMATTECH 2009. Editor Veronika Stoffová. 1. vyd. Trnava – Komárno : Trnava University Trnava – J. Selye Universtity Komárno, 2010, s. 145-151. ISBN 978-80-8122-006-7 |
AFD | STOFFOVÁ, V.: Testovanie vedomostí v LMS Moodle. In: XXII. DIDMATTECH 2009. Editor Veronika Stoffová. 1. vyd. Trnava – Komárno : Trnava University Trnava – J. Selye Universtity Komárno, 2010, s. 171-181. ISBN 978-80-8122-006-7 |
EDI | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Multimédiá v didaktike. In: XXII. DIDMATTECH 2009. Editor Veronika Stoffová. 1. vyd. Trnava – Komárno : Trnava University Trnava – J. Selye Universtity Komárno, 2010, s. 360-361. ISBN 978-80-8122-006-7 |
EDI | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Bilingválne dielo z oblasti informačných a komunikčačných technológií. In: XXII. DIDMATTECH 2009. Editor Veronika Stoffová. 1. vyd. Trnava – Komárno : Trnava University Trnava – J. Selye Universtity Komárno, 2010, s. 362-364. ISBN 978-80-8122-006-7 |
AFC | STOFFOVÁ, V.: Demonštračné animácie pre elektronické vzdelávanie. (Demonstrative animation for elektronic education). In Hájková, E. – Vémolová, R. (eds.): XXVIII. International Coloquium the Management of Educational Process. Brno : Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2010, s. 65-66. (príspevok na CD 5 s.) ISBN 978-80-7231-722-6 |
AFC | STOFFOVÁ, V. – VÉGH, L.: Szemléltető animációk a programozásban. In INFODIDACT 2010, 3. Informatika Szakmódszertani Konferencia. Editor Zsakó, Szombathely, 2010. (príspevok na CD 6 s.) ISBN nemá |
AFD | STOFFOVÁ, V. - KRIŠKOVÁ, M.: Elektronická učebnica prírodopisu. 1. vyd. DIDINFO 2010. Editor V. Stoffová. Banská Bystrica : KI FPV UMB – MPC, Alokovanépracovisko BB, ÚIP školstva ŠVS BB, 2006, s. 119-123. (Abstrakt s. 39) ISBN: 978-80-8083-952-9 |
AFD | STOFFOVÁ, V.: Elektronická podpora vyučovania na prvom stupni ZŠ. 1. vyd. DIDINFO 2010. Editor V. Stoffová. Banská Bystrica : KI FPV UMB – MPC, Alokovanépracovisko BB, ÚIP školstva ŠVS BB, 2006, s. 130-133. (Abstrakt s. 38) ISBN: 978-80-8083-952-9 |
ACB | STOFFOVÁ, V.: Az informatika alapjai II - A számítógépes hálózatok. (Základy informatiky II – Počítačové siete.) 1. vyd. Komárno : Univerzita J. Selyeho - Selye János Egyetem, 2010. 138 s. ISBN 978-80-89234-65-3 |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Synonymné termíny a ich pseudosynonymné náhrady. In Hájková, E. – Vémolová, R. (eds.): XXVII. International Coloquium the Management of Educational Process. Brno : Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2009, 64. s. ISBN 978-80-7231-650-2 |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: About the project of Slovak terminological dictionary of e-learning. In Chráska, M. – Havelka, M (eds.).: Trendy ve vzdělávání 2009 : Díl I. Olomouc : Votobia Olomouc, 2009. 211-214 s. ISBN 978-80-7220-316-1 |
AFC | STOFFA, V. – STOFFA, J.: Interrelation between Hungarian and Slovak terminology in the field of Informatics and Information Technologies. In Nádasi, A. (ed.): Agriamedia 2008. Eger : Eszterházy Károly Főiskola, 306-311 s. ISBN 978-963-9417-09-2 |
AFC | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: ICT materials as subject of instruction of informatics teachers at J. Selye University in Komárno. In Stoffová, V (ed.): XXI. DIDMATTECH 2008 1st part. Eger – Komárno : Eszterházy Károly Főiskola, Univerzita J. Selyeho, 2009. 60-64. s. ISBN 978-963-9894-17-4 |
AFC | STOFFOVÁ, V. – TÓTH, K.: Integrácia IKT a mikrosvetov do vyučovania na ZŠ (Integration of ICT and micro-worlds into the education at elementary schol). In Stoffová, V (ed.): XXI. DIDMATTECH 2008 1st part. Eger – Komárno : Eszterházy Károly Főiskola, Univerzita J. Selyeho, 2009. 203-208. s. ISBN 978-963-9894-17-4 |
EDI | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: O využití hypermédií v edukácii. Recenzia Walat, W.: Edukacyjne zastosowania hipermediów. Rzeszów : Wydawnictwo Universytetu Rzeszowskiego, 2007, 320 s. ISBN 978-83-7338-329-6. In Stoffová, V (ed.): XXI. DIDMATTECH 2008 1st part. Eger – Komárno : Eszterházy Károly Főiskola, Univerzita J. Selyeho, 2009. 249-250. s. ISBN 978-963-9894-17-4 |
AFC | STOFFOVÁ, V.: Interaktivitás az elektronikus tankönyvekben (Interactivity in e-course books). In Stoffová, V (ed.): XXI. DIDMATTECH 2008 2nd part. Eger – Komárno : Eszterházy Károly Főiskola, Univerzita J. Selyeho, 2009. 41-51. s. ISBN 978-963-9894-18-1 |
AFD | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Informatika és információs és kommunikációs technológiák terminológiai problémái (Terminological problems in the field of informatics and information and communication technologies). In Nagy, M. (ed.): Zborník z I. medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho „Vzdelanie – Veda – Spoločnosť” (A Selye János Egyetem „Oktatás – Tudomány – Társadalom” I. Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete). Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2009. 76-80. s. ISBN 978-80-89234-83-7 |
AFD | STOFFOVÁ, V.: A nyelvtanítás információs technológiákkal és multimédiákkal való támogatása (ICT and Multimedia supported language teaching). In Nagy, M. (ed.): Zborník z I. medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho „Vzdelanie – Veda – Spoločnosť” (A Selye János Egyetem „Oktatás – Tudomány – Társadalom” I. Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete). Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2009. 81-84. s. ISBN 978-80-89234-83-7 |
AFD | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: Interaktivita v elektronických multimediálnych jazykových učebniciach. In Nagy, M. (ed.): Zborník z I. medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho „Vzdelanie – Veda – Spoločnosť” (A Selye János Egyetem „Oktatás – Tudomány – Társadalom” I. Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete). Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2009. 145-151. s. ISBN 978-80-89234-83-7 |
AFD | STOFFA, J. – STOFFOVÁ, V.: What offer digital technologies for language teaching. In Černák, I. – Mejharová, J (eds.): IMEM 2009 : Interdisciplinary Relationships in the Theory and Practice of Informatics, Management, Economics and Mathematics. Ružomberok : Catholic University in Ružomberok, Faculty of Education, 2009. 99. s. 287-294. ISBN 978-80-8084-471-4 2) |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | DVOŘÁK, O.: The development of the scientific and common terms. In: Trendy ve vzdělávání 2011. 1. vyd. Olomouc : Agentura gevak, 2011, s. 50-52. ISBN 978-80-86768-34-2 (menovitá citácia na s. 50, bibliografický odkaz č. 2 na s. 52) |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SAŁATA, E. et al.: Jubileusz prof. dr hab. Veroniki Stoffovej gwaranta konferenci DIDMATTECH. In: DIDMATTECH XXIV. 1. vyd. Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2011, s. 9-14. ISBN 978-83-7271-678-1 (bibliografické odkazy na s. 13) |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | UDVAROS, J: Výučba informatiky a IKT v škole vo Vietname a na Slovensku. . In: DIDMATTECH XXIV. 1. vyd. Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2011, s. 283-289. ISBN 978-83-7271-678-1 (bibliografické odkazy na s. 288) |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŽILKOVÁ, K.: Možnosti DGS GeoGebra v tvorbe interaktívnych materiálov pre matematické vzdelávanie. In: DIDMATTECH XXIV. 1. vyd. Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny, 2011, s. 299-303. ISBN 978-83-7271-678-1 (bibliografický odkaz na s. 303) |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŽILKOVÁ, K.: Školská matematika v prostredí IKT. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského 2010. 138 s. ISBN 978-80-223-2555-4 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SZŐKÖL, Š.: Modulárny systém výučby informatiky. 1. vyd. Komárno : Univerzita J. Selyeho 2010. 102 s. ISBN 978-80-89234-97-4 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SZŐKÖL, Š.: Zvýšenie efektívnosti vyučovacieho procesu predmetu Informatika. In: IKT a képzésben : ICT in Education : IKT vo vzdelávaní. 1. vyd. Komárno : Univerita J. Selyeho, 2010, s.157-191. ISBN 978-80-89234-65-3 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TÓTH, K.: Mikrosvety a úvod do programovania. In: IKT a képzésben : ICT in Education : IKT vo vzdelávaní. 1. vyd. Komárno : Univerita J. Selyeho, 2010, s.157-191. ISBN 978-80-89234-65-3 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | VÉGH, L.: Skúsenosti s využitím e-learningových kurzov vo vyučovaní programovania na Unvierzite J. Selyeho v Komárne. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | PLISCHKE, J. – KROPÁČ, J.: Kritické myšlení a možnosti jeho rozvíjení v techníckých předmětech na ZŠ. In: Trendy ve vzdělávání 2010 : Díl I. Editori Martin Havelka a Miroslav Chráska. 1. vyd. Olomouc : Altyn, 2010, s. 222-225. ISBN 978-80-87224-09-0 (menovitá citácia na s. 223; bibliografický odkaz č. 6 na s. 225) |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | JANDA, O.: Soustava elektrotechnického vzdělávání. In: Trendy ve vzdělávání 2010 : Díl II. Editori Martin Havelka a Miroslav Chráska. 1. vyd. Olomouc : Altyn, 2010, s. 492-494. ISBN 978-80-87224-09-0 (citácia na s. 492; bibliografický odkaz č. 1 na s. 494) |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SERAFÍN, Č.: Virtuálnlí stavebnice v technickém vzdělávání. S. 568-572. In: Trendy ve vzdělávání 2010 : Díl II. Editori Martin Havelka a Miroslav Chráska. 1. vyd. Olomouc : Altyn, 2010, s. 568-572. ISBN 978-80-87224-09-0 (menovitá citácia na s. 568; bibliografický odkaz č. 1 na s. 572) |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | BARÁTH, O. – FESZTEROVÁ, M.: Rozvoj zručností a vytváranie návykov bezpečnej práce. In: Education and Technology. Ed. Henryk Bednarczyk & Elżbieta Sałata. [Vydanie neuvedené.] Radom : Institute of Sustainable Technologies – National Research Institute Work Pedagogy of Innovative Economy Centre – Kazimierz Pulaski Technical University of Radom Information-Technical Institute, 2010, p. 167-172. ISBN 978-83-7204-915-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SERAFÍN, Č.: Electronic kit in education. In: Educatoin and Technology. Ed. Henryk Bednarczyk & Elżbieta Sałata. [Vydanie neuvedené.] Radom : Institute of Sustainable Technologies – National Research Institute Work Pedagogy of Innovative Economy Centre – Kazimierz Pulaski Technical University of Radom Information-Technical Institute, 2010, p. 409-413. ISBN 978-83-7204-915-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SZŐKÖL, Š. – TÓTH, K.: Introduction to modular system of teaching. In: Education and Technology. Ed. Henryk Bednarczyk & Elżbieta Sałata. [Vydanie neuvedené.] Radom : Institute of Sustainable Technologies – National Research Institute Work Pedagogy of Innovative Economy Centre – Kazimierz Pulaski Technical University of Radom Information-Technical Institute, 2010, p. 426-430. ISBN 978-83-7204-915-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | NAGY, M.: Vplyv školskej reformy na študijné programy učiteľstva akademických predmetov a učiteľstva umelecko-výchovných a výchovných predmetov na Pedagogickej fakulte Univerzity J. Selyeho. In: Education and Technology. Ed. Henryk Bednarczyk & Elżbieta Sałata. [Vydanie neuvedené.] Radom : Institute of Sustainable Technologies – National Research Institute Work Pedagogy of Innovative Economy Centre – Kazimierz Pulaski Technical University of Radom Information-Technical Institute, 2010, p. 516-521. ISBN 978-83-7204-915-5 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | VÉGH, L. – CSÍZI, L.: A programozás e-learninggel támogatottt oktatása. XXI. DIDMATTECH 2008 : 1st part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 91-95. ISBN 978-963-9894-17-4 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | CÁPAY, M.: Model počítačom podporovaného testovania vedomostí v predmete Programovanie 1. XXI. DIDMATTECH 2008 : 1st part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 75-79. ISBN 978-963-9894-17-4 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | CÁPAY, M.: Model počítačom podporovaného testovania vedomostí v predmete Programovanie 1. XXI. DIDMATTECH 2008 : 1st part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 75-79. ISBN 978-963-9894-17-4 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŽILKOVÁ, K.: Animácie v školskej matematike. XXI. DIDMATTECH 2008 : 1st part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 120-124. ISBN 978-963-9894-17-4 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KOVÁČOVÁ, B. – GABAĽOVÁ, V.: IKT verzus prístup k žiakom s dyskalkúliou v elementárnom vzdelávaní. XXI. DIDMATTECH 2008 : 1st part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 227-230. ISBN 978-963-9894-17-4 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | MEČÁR, M. et al.: Skúsenosti z použitia zmiešaných technológií vo vzdelávaní. XXI. DIDMATTECH 2008 : 2nd part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 73-76. ISBN 978-963-9894-18-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SZŐKÖL, Š. – MAROSI, I.: Rozvíjanie kompetencií študentov stredných škôl v oblasti IKT. XXI. DIDMATTECH 2008 : 2nd part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 73-76. ISBN 978-963-9894-18-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | BARÁTH, O. – FESZTEROVÁ. M.: Možnosti rozvíjania kreativity na národnostných školách. XXI. DIDMATTECH 2008 : 2nd part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 165-168. ISBN 978-963-9894-18-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FESZTEROVÁ, M.: Zlepšovanie profesných kompetencií s pomocou e-learningu. XXI. DIDMATTECH 2008 : 2nd part. 1. vyd. Eger – Komárno : Eszterházy Károly College Eger – J. Selye University Komárno, 2009, s. 175-179. ISBN 978-963-9894-18-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | KROPÁČ, J. st. – KROPÁČ, J. ml.: Hodnocení techniky jako obsah výuky technických předmětů na ZŠ. Trendy ve vzdělávání 2009 : Díl I. 1. vyd. Olomouc : Votobia Olomouc, 2009, s. 88-91. ISBN 978-80-7220-316-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | LAVRINČÍK, J.: Kompressionsinstrumente in der Ausbildung. Trendy ve vzdělávání 2009 : Díl II. 1. vyd. Olomouc : Votobia Olomouc, 2009, s. 313-317. ISBN 978-80-7220-316-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SZŐKÖL, Š. – TÓTH, K.: Transformácia predmetového systému výučby na modulárny systém vyučovania. In Hájková, E. – Vémolová, R. (eds.): XXVII. International Coloquium the Management of Educational Process. Proceeding of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. Brno : Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2009, 52. s. (abstrakt), celý príspevok na CD-ROM. ISBN 978-80-7231-650-2 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | TÓTH, K. - SZŐKÖL, Š.: Mikrosvet Imagine ako prostredie na vyučovanie programovania na základných školách. In Hájková, E. – Vémolová, R. (eds.): XXVII. International Coloquium the Management of Educational Process. Proceeding of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. Brno : Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2009, 52. s. (abstrakt), celý príspevok na CD-ROM. ISBN 978-80-7231-650-2 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | JANDA, O.: Absence techniky a technické výchovyv učebních plánech pro základní vzdělávaní. Trendy ve vzdělávání 2009 : Díl I. Editori Miroslav Chráska a Martin Havelka. 1. vyd. Olomouc : Votobia Olomouc, 2009, s. 77-83. ISBN 978-80-7220-316-1 (citácie na s. 79, 80, bibliografický odkaz č. 9 na s. 83) |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Interaktívny online slovník | Slovník realizovaný akodatabázová otvorená aplikácia s mnohými službami | http://netwalker.userweb.selyeuni.sk |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).