Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania poľnohospodárskych inžinierov

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania poľnohospodárskych inžinierov

Názov projektu (anglický): Theoretical and educational transformation of mathematics education of agricultural engineering

Začiatok riešenia projektu: 2009

Koniec riešenia projektu: 2011

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 3/7382/09

Vedúci projektu: RNDr. Janka Drábeková, PhD.

Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Hlavnou úlohou projektu bola transformácia matematického vzdelávania poslucháčov vybraných študijných programov Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre. Implementáciou informačno-komunikačných technológií a odborných aplikácií matematiky sme vytvorili podmienky na racionalizáciu a modernizáciu pedagogického procesu. Na serveri http://moodle.uniag.sk/fem/ sa vytvorili tri e-learningové kurzy, ktoré boli súčasťou matematických predmetov a kreditového hodnotenia študentov. Týmto spôsobom sme zabezpečili on-line prístup k učebným materiálom pre poslucháčov dennej aj externej formy štúdia či ďalších potencionálnych záujemcov. Zorganizovali sme dva vedecké semináre a vydali dva recenzované zborníky vedeckých prác na tému „Nové trendy v matematickom vzdelávaní". V poslednom roku riešenia projektu sme na základe výsledkov projektu vydali vysokoškolské skriptá z matematiky pre poslucháčov vybraných študijných programov Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The main task of the project was to transform the mathematical education of students selected degree programs of the Slovak Agricultural University in Nitra. We have created the conditions to modernize and rationalize the teaching process by means of implementation of ICT and specialized applications of mathematics. We created three e-learning courses on the server http://moodle.uniag.sk/fem/ that were part of mathematics and the credit evaluation of students. This way, we ensured on-line access to learning materials for full-time students and external students or other potential candidates. We have organized two scientific seminars and published two Proceedings reviewed scientific papers on "New trends in mathematical education." Based on the results of the project, we published a university textbook of mathematics for students of selected curricula of Slovak Agricultural University in Nitra in the last year of the project.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2009 2 699,00 0,00
Čerpané v roku 2010 4 656,00 0,00
Čerpané v roku 2011 4 057,00 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 11 412,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADF ORSZÁGHOVÁ, D., GREGÁŇOVÁ, R., 2011. Analýza výsledkov skúšok z matematických povinných a voliteľných predmetov. In Forum Statisticum Slovacum, roč. VII, 2011, č. 2/2011, s. 133-137. ISSN 1336-7420
ADF FANDLYOVÁ, S., RYBANSKÝ, Ľ., 2011. Názory študentov na vyučovanie matematiky a prírodovedných predmetov. In Forum Statisticum Slovacum, roč. VII, 2011, č. 2/2011, s. 47-53. ISSN 1336-7420
ADF ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. The Use of Information Technology In Mathematics Education. In JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS, roč. III, 2010, č. 3, s. 147-154. ISSN 1337-6365
ADF KECSKÉS, N., 2010. On Existence of Special Solutions of Certain Coupled Systems of Linear Differential Equations. In JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS, roč. III, 2010, č. 2, s. 113-118. ISSN 1337-6365
ADF CHŇAPEK, M., GÁLOVÁ, Z., TOMKA, M., RUCKSCHLOSS, Ľ., 2010. Nutričná a technologická kvalita farebných genotypov pšenice letnej formy ozimnej (Triticum Aestivum L.). In Potravinárstvo: vedecký časopis pre potravinárstvo. Združenie HACCP Consulting: Nitrianske Hrnčiarovce, Slovensko. Roč. 4, č. 1, 20-25, ISSN 1338-0230
ADF VIVODÍK, M., GÁLOVÁ, Z., 2010. Štúdium genetickej diverzity pšenice letnej (TRITICUM AESTIVUM) pomocou mikrosatelitných markerov. In Potravinárstvo, roč.4, február 2010, mimoriadne číslo [CD-ROM]. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 537-544, ISSN 1337-0960
ADF PÁLENČÁROVÁ, E., GÁLOVÁ, Z., 2010. Detekcia celiakálne aktívnych bielkovín elektroforetickou a imunochemickou metódou. In Potravinárstvo, roč.4, február 2010, mimoriadne číslo [CD-ROM]. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 485-490, ISSN 1337-0960
BCI DRÁBEKOVÁ, J., DEMOVÁ, A., RÚSKOVÁ, K., FARKAŠOVÁ, M., BARANÍKOVÁ, H., 2011. Matematika (vybrané kapitoly z matematiky pre FBP, FZKI a FEŠRR). FEM SPU, Nitra, 183s., ISBN 978-80-552-0591-5
AED DRÁBEKOVÁ, J., 2010. Úlohy o zmesiach riešené aparátom lineárnej algebry. In: Nové trendy v matematickom vzdelávaní, SPU, Nitra, 27-33, ISBN 978-80-552-0413-0.
AED BARANÍKOVÁ, H., 2010. Videokonferencie a videoprenosy ako doplnok e-learningu v matematike. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 5-10, ISBN 978-80-552-0413-0
AED DEMOVÁ, A., 2010. Matematický program Matice2 v kapitolách lineárnej algebry. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 23-26, ISBN 978-80-552-0413-0
AED FARKAŠOVÁ, M., 2010. Využitie programu Derive pri riešení vybraných úloh z matematickej analýzy. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 34-38, ISBN 978-80-552-0413-0
AED GREGÁŇOVÁ, R., 2010. Exponenciálna funkcia v ekonomických aplikáciách. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 46-49, ISBN 978-80-552-0413-0
AED IVANKOVÁ, T., 2010. Niekoľko poznámok k počítačovému programu TeX. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 59-61, ISBN 978-80-552-0413-0
AED KECSKÉS, N., 2010. Sufficient condition for existence of special solution of systems of differential equations with two matrices with antisymetric sum. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 62-66, ISBN 978-80-552-0413-0
AED MATUŠEK, V., 2010. Technika riešení niektorých typov diferenciálnych rovníc. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 79-82, ISBN 978-80-552-0413-0
AED ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. Softvér GraphSight a vizualizácia matematických kriviek. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 93-98, ISBN 978-80-552-0413-0
AED PECHOČIAK, T., 2010. Výpočet určitého integrálu rôznymi metódami. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 99-104, ISBN 978-80-552-0413-0
AED RÚSKOVÁ, K., 2010. Matematický pohľad na kvadratickú funkciu dopytu. Zborník vedeckých prác „Nové trendy v matematickom vzdelávaní 2010“, KM FEM SPU, Nitra, 2010, 117-122, ISBN 978-80-552-0413-0
AED BARANÍKOVÁ, H., 2011. O potrebe získavania odborných kompetencií k tvorbe elektronických učebných pomôcok v príprave učiteľov. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 33-40. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED DEMOVÁ, A., 2011. Použitie derivácie funkcie vo fyzike pri štúdiu priamočiareho pohybu. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 41-44. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED DRÁBEKOVÁ, J., 2011. Vizualizácia riešení vybraných ekonomických úloh pomocou softvéru GeoGebra. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 45-50. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED FANDLYOVÁ, S., 2011. Matematické metódy v chémii. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 51-56. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED FARKAŠOVÁ, M., 2011. Moderná didaktická pomôcka vo vyučovaní matematiky. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 57-61. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED GREGÁŇOVÁ, R., 2011. Matematické vzdelávanie s použitím informačných technológií. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 62-65. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED IVANKOVÁ, T., 2011. Internetová komunikácia. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 73-75. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED KECSKÉS, N., 2011. Analysisof exponential instability of certain family of geodesic curves in a special case. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 76-80. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED MATUŠEK, V., 2011. Symboly v matematickej logike. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 99-103. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED ORSZÁGHOVÁ, D., 2011. Aplikované úlohy z matematickej analýzy v štúdiu poľnohospodárskych inžinierov. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 110-115. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED PECHOČIAK, T., 2011. Vplyv strednej školy na získavanie matematických vedomostí a zručností na vysokej škole. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 116-121. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED RÚSKOVÁ, K., 2011. Kvadratická funkcia ponuky. In Teoretická a edukačná transformácia matematického vzdelávania 2011. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2011, s. 132-137. ISBN: 978-80-552-0604-2
AED FANDLYOVÁ, S., 2011. Aktuálne reformy školstva.. In CIEĽOM VYUČOVANIA JE ŠŤASTNÝ ČLOVEK. Žilina : Edis, 2011, s. 179-188. ISBN: 978-80-554-0393-9
AED ORSZÁGHOVÁ, D., 2011. Nástroje grafických softvérov a ich použitie v matematike. In CIEĽOM VYUČOVANIA JE ŠŤASTNÝ ČLOVEK. Žilina : Edis, 2011, s. 261-267. ISBN: 978-80-554-0393-9
AED PECHOČIAK, T., 2011. Koľkými spôsobmi by mal vedieť vypočítať objem valca študent Technickej fakulty.. In CIEĽOM VYUČOVANIA JE ŠŤASTNÝ ČLOVEK. Žilina : Edis, 2011, s. 251-256. ISBN: 978-80-554-0393-9
AFB ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. Derivácia funkcie v aplikovaných úlohách. Zborník príspevkov zo 7. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, 35-44, ISBN 978-80-554-0215-4
AFC ORSZÁGHOVÁ, D., 2009. Seminárna práca z matematiky a nástroje IT. In: Monografia z medzinárodnej konferencie Trendy ve vzdělávání 2009, Informační technologie a technické vzdělávání. Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2009, 532-535, ISBN 978-80-7220-316-1
AFC GREGÁŇOVÁ, R., 2010. Seminárna práca v LMS MOODLE - súčasť vyučovania matematiky na FEM SPU v Nitre. In NOVÉ TRENDY VE VYDĚLÁVÁNÍ 2010. Olomouc : Univerzita Palackého, 2010, s. 356-359. ISBN: 978-80-87244-09-8
AFC ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. Informačné technológie v matematickom vzdelávaní. In NOVÉ TRENDY VE VYDĚLÁVÁNÍ 2010. Olomouc : Univerzita Palackého, 2010, s. 425-428. ISBN: 978-80-87244-09-8
AFC ORSZÁGHOVÁ, D., GREGÁŇOVÁ, R., 2010. To the quality of the university mathematics study in the context of international relationship of educational institutions. In CROSS-BORDER INITIATIVES TO FACILITATE ECONOMIC AND SOCIAL DEVELOPMENT IN THE V4 COUNTRIES AND IN UKRAINE. Gödöllö, Hungary : Szent István University, 2010, s. 58-66. ISBN: 978-963-269-182-4
AFC DRÁBEKOVÁ, J., 2010. The Applications of Linear Algebra and Information Technology in Engineering Education. In: NAUKOVIJ VISNIK, Kyjev, National Agrarian University of Ukraine, 2010, 40-48.
AFC PECHOČIAK, T., RUMANOVÁ, L., 2010. Solution Technical Problems With The Mathematical Metods. In NAUKOVIJ VISNIK. Kyjev : National Agrarian University of Ukraine, 2010, s. 86-91.
AFC KECSKÉS, N., 2010. Linear Differential Systems and Matrix Exponential. In NAUKOVIJ VISNIK. Kyjev : National Agrarian University of Ukraine, 2010, s. 245-256.
AFC MATUŠEK, V., 2010. Technical Education In Optics. In NAUKOVIJ VISNIK. Kyjev : National Agrarian University of Ukraine, 2010, s. 82-86.
AFC ORSZÁGHOVÁ, D., 2011. LMS MOODLE - efektívny prostriedok výučby a samostatného štúdia matematiky. In 7. KONFERENCE O MATEMATICE A FYZICE NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH TECHNICKÝCH s medzinárodní účastí. Brno : Univerzita obrany, 2011, s. 307-315. ISBN: 978-80-7231-815-5.
AFD BARANÍKOVÁ, H., 2009. IKT- podpora moderného univerzitného vzdelávania v matematike. In VZDELÁVANIE-VEDA-SPOLOČNOSŤ. Komárno : Univerzita Selyeho, 2009, 8-25, ISBN 978-80-89234-84-4
AFD DRÁBEKOVÁ, J., 2009. Elektronický kurz ako súčasť výučby matematiky. Zborník vedeckých prác účastníkov seminára „Matematika-škola-IKT“, FPV UKF, Nitra, Edícia Prírodovedec č.364, 3-7, ISBN 978-80-8094-518-3
AFD DRÁBEKOVÁ, J., 2009. Niekoľko poznámok k využitiu logaritmov. In: ACTA MATHEMATICA 12. UKF, Nitra, 103-108, ISBN 978-80-8094-614-2.
AFD DRÁBEKOVÁ, J., 2009. Využitie IKT v procese matematického vzdelávania poľnohospodárskych inžinierov. In: VZDELÁVANIE-VEDA-SPOLOČNOSŤ. Univerzita Selyeho, Komárno, 42-47, ISBN 978-80-89234-84-4
AFD PECHOČIAK, T., 2009. Niekoľko pohľadov na určovanie konvergencie nekonečných radov. In: Zborník vedeckých prác účastníkov seminára „Matematika-škola-IKT“, FPV UKF, Nitra, Edícia Prírodovedec č.364, 2009, 81-85, ISBN 978-80-8094-518-3
AFD GREGÁŇOVÁ, R., 2009. Webové stránky – prostriedok prezentácie aplikácií matematiky. In: Zborník vedeckých prác účastníkov seminára „Matematika-škola-IKT“, FPV UKF, Nitra, Edícia Prírodovedec č.364, 2009, 31 – 35, ISBN 978-80-8094-518-3
AFD GREGÁŇOVÁ, R., 2009. Ekonomické aplikácie derivácie funkcie v elektronických študijných materiáloch. Zborník príspevkov z 6. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, ISBN 978-80-554-0050-1
AFD ORSZÁGHOVÁ, D., 2009. Elektronické vzdelávacie kurzy a ich praktické použitie v matematických predmetoch. In: Zborník vedeckých prác účastníkov seminára „Matematika-škola-IKT“, FPV UKF, Nitra, Edícia Prírodovedec č.364, 2009, 68-74, ISBN 978-80-8094-518-3
AFD ORSZÁGHOVÁ, D., 2009. Použitie matematických metód vo finančnom sektore. Zborník príspevkov z 6. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, ISBN 978-80-554-0050-1
AFD DRÁBEKOVÁ, J., KECSKÉS, N., 2010. Model of bactericidal effect of ultraviolet radiation. 9th Interantional conference – APLIMAT 2010, Slovak University of Technology in Bratislava, Slovak Republic, CD, 733-738, ISBN 978-80-89313-47-1
AFD DRÁBEKOVÁ, J., 2010. Vizualizácia matematiky pomocou softvéru GeoGebra. Medzinárodný vedecký seminár „Informačné technológie v riadení a vzdelávaní“, FEM SPU, Nitra, CD, 18-23, ISBN 978-80-552-0336-2
AFD DRÁBEKOVÁ, J., DEMOVÁ, A., 2010. Implementácia on-line kurzov do štúdia matematiky na SPU v Nitre. Zborník príspevkov zo 7. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, 1-7, ISBN 978-80-554-0216-1
AFD DRÁBEKOVÁ, J., 2010. GeoGebra a dynamické pracovné listy z matematickej analýzy. In: Zborník sympózia o počítačovej geometrii SCG´2010, Bratislava, STU, 33-38, ISBN 978-80-227-3364-9.
AFD DRÁBEKOVÁ, J., DEMOVÁ, A., 2010. Využitie didaktických softvérov v lineárnej algebre. In: Zborník príspevkov z celoškolského seminára s medzinárodnou účasťou Sieťové a informačné technológie - SIT 2010, CD, SPU, Nitra, ISBN 978-80-552-0460-4.
AFD GREGÁŇOVÁ, R., 2010. E-vzdelávanie a elektronické vzdelávacie kurzy v prostredí LMS MOODLE v matematike. Medzinárodný vedecký seminár „Informačné technológie v riadení a vzdelávaní“, FEM SPU, Nitra, CD, 24-27, ISBN 978-80-552-0336-2
AFD GREGÁŇOVÁ, R., ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. Applied problems of financial mathematics on the web sites. In Proceeding of reviewed articles of international conference ISD 2010\"Global Economy: Challenges and Perspectives \" May 26-28, 2010, SPU, Nitra, Slovak Republic, ISBN 978-80-552-0385-0
AFD MATUŠEK, V., 2010. Použitie určitého integrálu v reálnych situáciách. Zborník príspevkov zo 7. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, ISBN 978-80-554-0216-1
AFD ORSZÁGHOVÁ, D., 2010. Grafické zobrazenie matematických funkcií. Medzinárodný vedecký seminár „Informačné technológie v riadení a vzdelávaní“, FEM SPU, Nitra, CD, 77-82, ISBN 978-80-552-0336-2
AFD PECHOČIAK, T., 2010. Motivácia vo vysokoškolskej matematike. Zborník príspevkov zo 7. žilinskej didaktickej konferencie s medzinárodnou účasťou (DIDZA): „Nové trendy vo vyučovaní matematiky a informatiky na základných, stredných a vysokých školách“, FPV ŽU, Žilina, CD, ISBN 978-80-554-0216-1
AFD BARANÍKOVÁ, H., 2011. Informačná spoločnosť v 21. storočí a jej vplyv na vzdelávanie v matematike (CD nosič). In UNINFOS 2011 (Univerzitné informačné systémy 2011). Prešov : Prešovská univerzita, 2011, s. 9-14. ISBN: 978-80-970790-0-0
AFD GREGÁŇOVÁ, R., 2011. Eulerovo číslo e-elektronický študijný materiál vo forme knihy v LCMS MOODLE (CD nosič). In UNINFOS 2011 (Univerzitné informačné systémy 2011). Prešov : Prešovská univerzita, 2011, s. 50-54. ISBN: 978-80-970790-0-0
BCI HENNYEYOVÁ, K. a kolektív, 2011. Získanie Európskeho certifikátu na počítač – ECDL : metodická príručka. Nitra : SPU, 2011. 122 s. ISBN 978-80-552-0594-6
BCI HENNYEYOVÁ, K. a kolektív, 2011. INFORMATIKA (prvé prepracované vydanie). Nitra : SPU, 2011. 156 s. ISBN 978-80-552-0678-3
ADF GÁLOVÁ,Z.,KEČKEŠOVÁ,M.,KOPÁLOVÁ,Z.,CHŇAPEK,M.,POLÁČKOVÁ,A., 2011. QUALITY OF CEREALS, PSEUDOCEREALS AND LEGUME FROM THE POINT OF VIEW GLUTEN FREE DIET. In: Potravinárstvo, roč.5, február 2011, mimoriadne číslo [CD-ROM]. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2010, s.268-273. ISSN 1337-0960
ADF GÁLOVÁ, Z., TREBICHALSKÝ, A., PALENČÁROVÁ, E., 2011. PROTEIN PROFIL OF TRITICALE (X TRITICOSECALE WITT.), WHEAT (TRITICUM AESTIVUM L.) AND RYE (SECALE CEREALE). In: Potravinárstvo, roč.5, február 2011, mimoriadne číslo [CD-ROM]. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2010, s.274-277 . ISSN 1337-0960
ADF CHŇAPEK, M., GÁLOVÁ, Z., TOMKA, M., KEČKEŠOVÁ, M., 2011. EVALUATION OF STORAGE PROTEINS OF TRITICAE GENOTYPES. In: Potravinárstvo, roč.5, február 2011, mimoriadne číslo [CD-ROM]. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2010, s.18-22 . ISSN 1337-0960

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
e-learningový kurz "Lineárna algebra" Kurz je vytvorený v prostredí LMS Moodle a je dostupný na internete. http://moodle.uniag.sk/fem/ course/category.php?id=37
e-learningový kurz "Matematická analýza" Kurz je vytvorený v prostredí LMS Moodle a je dostupný na internete. http://moodle.uniag.sk/fem/ course/category.php?id=37
e-learningový kurz "Vybrané kapitoly zo stredoškolskej matematiky" Kurz je vytvorený v prostredí LMS Moodle a je dostupný na internete. http://moodle.uniag.sk/fem/ course/category.php?id=37
vedecký seminár Na Katedre matematiky FEM SPU sa realizoval seminár na tému „Nové trendy v univerzitnom matematickom vzdelávaní 2010“. Zúčastnili sa ho zamestnanci katedry a zároveň členovia riešiteľského kolektívu projektu KEGA. Vydal sa zborník abstraktov (bez prideleného ISBN). nemá link
vedecký seminár Na Katedre matematiky FEM SPU sa realizoval seminár na tému „Nové trendy v univerzitnom matematickom vzdelávaní 2011“. Zúčastnili sa ho zamestnanci katedry a zároveň členovia riešiteľského kolektívu projektu KEGA. Vydal sa zborník abstraktov (bez prideleného ISBN). nemá link

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter