Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.
Názov projektu (anglický): Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.
Začiatok riešenia projektu: 2010
Koniec riešenia projektu: 2012
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 481-076ŽU-4/2010
Vedúci projektu: doc. PaedDr. Vlasta Cabanová, PhD.
Vysoká škola: Žilinská univerzita v Žiline
Pracovisko: Fakulta humanitných vied
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
V priebehu realizácie projektu sa uskutočnil jedinečný výskum mapujúci čitateľskú gramotnosť študentov 1. ročníkov vysokých škôl. V doplnení o sociologické dotazovanie tak máme k dispozícii množstvo zaujímavých a cenných informácií popisujúcich vzťah, postoj študentov k forme a obsahu štúdia.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
During the implementation of the project the unique research was evetualized. This research was mapping the reading literacy of the first grade students at the universities. So at the additament to the sociological inquiries, we have many interesting and valuable information describing the students´ reason for choosing the form and content of their studies
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2010 | 3 755,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2011 | 1 092,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2012 | 48,86 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 4 895,86 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.