Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.

Názov projektu (anglický): Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom.

Začiatok riešenia projektu: 2010

Koniec riešenia projektu: 2012

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 481-076ŽU-4/2010

Vedúci projektu: doc. PaedDr. Vlasta Cabanová, PhD.

Vysoká škola: Žilinská univerzita v Žiline

Pracovisko: Fakulta humanitných vied

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

V priebehu realizácie projektu sa uskutočnil jedinečný výskum mapujúci čitateľskú gramotnosť študentov 1. ročníkov vysokých škôl. V doplnení o sociologické dotazovanie tak máme k dispozícii množstvo zaujímavých a cenných informácií popisujúcich vzťah, postoj študentov k forme a obsahu štúdia.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

During the implementation of the project the unique research was evetualized. This research was mapping the reading literacy of the first grade students at the universities. So at the additament to the sociological inquiries, we have many interesting and valuable information describing the students´ reason for choosing the form and content of their studies

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2010 3 755,00 0,00
Čerpané v roku 2011 1 092,00 0,00
Čerpané v roku 2012 48,86 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 4 895,86 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter