Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia
Názov projektu (anglický): Creation of interactive multimedia study material for the study programme Marketing Communication
Začiatok riešenia projektu: 2024
Koniec riešenia projektu: 2026
Stav projektu: Financovaný/riešený
Číslo projektu: 021UCM-4/2024
Vedúci projektu: Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Pracovisko: Fakulta masmediálnej komunikácie
Anotácia projektu v slovenskom jazyku
Súčasná generácia študentov žije intenzívny online život a má vyvinutú schopnosť multitaskingu a porovnávania. Je ťažké ju osloviť a zaujať. Učivo si osvojuje úplne iným spôsobom, ako generácie študentov Y a X, ktoré vyrastali v dobe, keď sa online a offline sveta neprelínali tak intenzívne ako dnes. Inklinuje k audiovizuálnemu konzumovaniu obsahu, napr. prostredníctvom videí na YouTube či Tik Toku, alebo podcastov. Hlavným cieľom projektu je vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu vychádzajúceho z nosných tém jadra znalostí študijného programu marketingová komunikácia, ktorý zabezpečuje Katedra marketingovej komunikácie. Študijný materiál bude rovnocenne spracovaný aj vo forme videa a podcastu, čo umožní študentovi vybrať si formu, akou chce obsah konzumovať. Takto spracovaný študijný materiál ktorý bude v súlade s potrebami pracovného trhu a preferenciami študentov v kontexte dynamiky vývoja technológií a ich úloh vo vzdelávaní, bez znižovania požiadaviek na študijný výkon študentov. Bude podkladom pre prípravu na úspešné absolvovanie bakalárskej štátnej skúšky, prípadne na úspešné absolvovanie prijímacích pohovorov na magisterský stupeň štúdia uchádzačmi z externého prostredia. Obsah interaktívneho multimediálneho študijného materiálu bude prístupný na webovej stránke pre všetkých študentov, pedagógov, uchádzačov, ale i ostatnú verejnosť.
Anotácia projektu v anglickom jazyku
The current generation of students lives an intensive online life and has developed the ability to multitask and compare. It is difficult to reach and engage them. They learn in a completely different way than Generation Y and X students, who grew up in an era when the online and offline worlds did not intersect as intensely as they do today. She tends to consume content audiovisually, e.g. through YouTube or Tik Tok videos or podcasts. The main aim of the project is to create interactive multimedia learning material based on the core knowledge topics of the Marketing Communication degree programme, which is provided by the Department of Marketing Communication. The study material will be equally processed in the form of a video and a podcast, which will allow the student to choose the form in which he/she wants to consume the content. Thus processed study material which will be in line with the needs of the labor market and the preferences of students in the context of the dynamics of the development of technologies and their roles in education, without reducing the requirements for the study performance of students. It will be the basis for preparation for successful completion of the Bachelor's State Examination, or for successful completion of admission interviews for the Master's degree by candidates from external environment. The content of the interactive multimedia study material will be accessible on the website for all students, teachers, applicants, as well as other members of the public.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2024 | 6 593,00 | 0,00 |