Kontemplatívne aktivity vo vyučovaní angličtiny ako cudzieho jazyka
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Kontemplatívne aktivity vo vyučovaní angličtiny ako cudzieho jazyka
Názov projektu (anglický): Contemplative activities in teaching English as a foreign language
Začiatok riešenia projektu: 2024
Koniec riešenia projektu: 2026
Stav projektu: Financovaný/riešený
Číslo projektu: 001UKF-4/2024
Vedúci projektu: prof. PaedDr. Zdena Kráľová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Anotácia projektu v slovenskom jazyku
Primárnym cieľom projektu je zmapovať súčasný stav využívania kontemplatívnych praktík vo vyučovaní anglického jazyka na slovenských stredných školách a zistiť, či zaradenie kontemplatívnych aktivít do hodín anglického jazyka má vplyv na anglickú jazykovú kompetenciu, postoj k anglickému jazyku a subjektívnu emocionálnu pohodu študentov stredných škôl na Slovensku. Hlavnou výskumnou metódou je akčný výskumu s pre-testom a post-testom a intervenciou vo forme cielených kontemplatívnych aktivít v experimentálnej skupine.
Anotácia projektu v anglickom jazyku
The primary objectives of the project are to find out the current state of contemplative practices application in teaching English at Slovak secondary schools, and to determine whether or not contemplative activities influence English language competence, the attitude to the English language and subjective habitual emotional comfort of upper-secondary level learners. The action research with a pre-test/post-test design is used, and intervention in the form of targeted contemplative activities is applied in the experimental group.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2024 | 5 172,00 | 0,00 |