Celoživotné vzdelávanie učiteľov fyziky zamerané na rozvoj bádateľských kompetencií žiakov

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Celoživotné vzdelávanie učiteľov fyziky zamerané na rozvoj bádateľských kompetencií žiakov

Názov projektu (anglický): Lifelong learning of physics teachers focused on the development of inquiry competencies of pupils

Začiatok riešenia projektu: 2022

Koniec riešenia projektu: 2024

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 031UMB-4/2022

Vedúci projektu: doc. PaedDr. Miriam Spodniaková Pfefferová, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Fakulta prírodných vied

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 42 815,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
V2 Spodniaková Pfefferová, M., Hruška, M., Raganová, J. Holec, S.: Is there a difference in the education of generations across time? In DIDFYZ 2023 Nové prístupy vo vzdelávaní fyziky pre generáciu Z - medzinárodná konferencia, Hotel Boboty, Terchová. V TLAČI
V2 Spodniaková Pfefferová, M., Hruška, M.: The use of a spreadsheet in the inquiry-based activities. In GIREP-EPEC 2023 Physics learning promoting culture and addressing societal issues, Košice. V TLAČI
V2 Hruška, M., Spodniaková Pfefferová, M.: Periodic motion in a little different way or supporting teachers ' experimental activities using non traditional digital technologies. In GIREP-EPEC 2023 Physics learning promoting culture and addressing societal issues, Košice. V TLAČI
V2 Raganová, J., Spodniaková Pfefferová, M., Hruška, M. Learning through experiments in a center of non-formal physics education. In: ICERI 2024: 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation, conference proceedings. S. 5840-5845. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2024
V2 Hruška, M. Using microcontrollers in STEM education of Gen Z. In: ICERI 2024 : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation, conference proceedings. S. 1964-1971. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2024
V2 Spodniaková Pfefferová, M. Development of critical thinking of gen z through inquiry-based activities. In: ICERI 2024 : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation, conference proceedings. S.1982-1987. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2024
V2 Hruška, M., Spodniaková Pfefferová, M. Identifikácia a korigovanie miskoncepcií žiakov v rámci neformálneho fyzikálneho vzdelávania. In: Aktuálne problémy fyzikálneho vzdelávania a možnosti ich riešenia 2024 : zborník abstraktov z konferencie. - 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. - ISBN 978-80-554-2110-0. - S. 7-7.
V2 Spodniaková Pfefferová, M., Hruška, M. The use of a spreadsheet in the inquiry-based activities. In: GIREP_EPEC 2023 Physics learning promoting culture and addressing societal issues. Košice: UPJŠ, 2023. (v tlači)
V2 Hruška, M., Spodniaková Pfefferová, M. Periodic motion in a little different way or supporting teachers' experimental activities using non-traditional digital technologies. In: GIREP_EPEC 2023 Physics learning promoting culture and addressing societal issues. Košice: UPJŠ, 2023. (v tlači)

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Klub učiteľov fyziky Webové stránky Klubu učiteľov fyziky sú určené na prezentovanie pripravovaných, resp. zrealizovaných aktivít Klubu učiteľov fyziky. Okrem toho slúžia ako zdroj materiálov na vyučovanie, ktoré môžu učitelia na vyučovaní používať, a ktoré boli vytvorené v rámci projektu. https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-fyziky/klub-ucitelov-fyziky/

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Záverečná správa projektu ešte nebola hodnotená príslušnou komisiou KEGA, keďže ide o riešený projekt, ktorého ukončenie je plánované v roku 2024.

Filter

Filter