Inovatívna forma výučby bioanalytických metód prostredníctvom univerzitného e-learningového portálu LMS Moodle
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Inovatívna forma výučby bioanalytických metód prostredníctvom univerzitného e-learningového portálu LMS Moodle
Názov projektu (anglický): Innovative form of teaching bioanalytical methods using academic e-learning portal LMS Moodle
Začiatok riešenia projektu: 2022
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 040UKF-4/2022
Vedúci projektu: Mgr. Miroslava Nagyová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Fakulta prírodných vied a informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 6 558,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
V3 | Hlisníková, Henrieta (20%); Nagyová, Miroslava (16%); Kolena, Branislav (16%); Mlynček, Miloš (16%); Trnovec, Tomáš (16%); Petrovičová, Ida (16%): The Joint Effect of Perceived Psychosocial Stress and Phthalate Exposure on Hormonal Concentrations during the Early Stage of Pregnancy: A Cross-Sectional Study. Basel : ISSN 2227-9067 |
V2 | Nagyová, Miroslava (40%); Morovič, Martin (20%); Hlisníková, Henrieta (40%): Inovatívna forma výučby bioanalytických metód prostredníctvom univerzitného e-learningového portálu LMS Moodle. 2022 Praha : ISBN 978-80-213-3194-5 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Kurz "Bioanalytické metódy v medicínskom výskume" na e-learningovom portáli univerzity LMS Moodle | Kurz "Bioanalytické metódy v medicínskom výskume" na e-learningovom portáli univerzity LMS Moodle obsahuje učebné texty, brožúry, inštruktážne video, a tiež prostriedky pre samoštúdium a skúškový test, ktorý bol použitý pre záverečné hodnotenie študentov. | https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=5343 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).