Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Inovatívny prístup tvorby responzívnych mediálnych formátov marketingovej komunikácie firiem zameraných na internetového spotrebiteľa v prostredí digitálnych médií

Názov projektu (anglický): An innovative approach to the creation of responsive media formats for marketing communication of companies aimed at the Internet consumer in the digital media environment

Začiatok riešenia projektu: 2022

Koniec riešenia projektu: 2023

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 029EU-4/2022

Vedúci projektu: doc. Ing. Peter Drábik, PhD., MSc.

Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave

Pracovisko: Obchodná fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 23 569,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADM Creating a Simulation of Assembly of a Selected Component in a Virtual Environment (ISSN 2217-8309, 8 strán, 2023)
V3 Current stage of the particular segment of augumented reality mobile applications (12 strán, 2023) – zatiaľ nevydané
V3 Efektívne využitie sociálnych médií na krízovú komunikáciu (9 strán, 2023) – zatiaľ nevydané
AAB Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky (ISBN 978-80-225-5063-5131, 131 strán, 2023)
AFD Indikátory vekového manažmentu na makroúrovni: korelačná analýza rôznych rokov v krajinách eu - 27 (ISBN 978-80-225-5034-5 - ISSN 2585-9412, 20 strán, 2022)
V3 Integrated marketing communication through digital channels in context of generation Z in Slovakia (13 strán, 2023) – zatiaľ nevydané
ADF Kritéria výberu značky generácie Y a Z (ISSN 1339-3081, 19 strán, 2023)
AFC Management of innovation processes in the organization (ISSN 2603-3771, 4 strany, 2023)
ACB Právo v podnikaní (ISBN 978-80-225-5046-8, 237 strán, 2023)
AFD Small Modular Reactors as an advanced technology for industry decarbonization and increase of energy security of Slovakia ( ISBN 978-80-225-5034-5 - ISSN 2585-9412, 17 strán, 2022)
V3 The credibility of social media in crisis communication (12 strán, 2023) – zatiaľ nevydané
V3 Trendy v digitálnom marketingu (8 strán, 2023) – zatiaľ nevydané
AFD Uplatnenie vekového manažmentu v podnikoch energetického sektora SR ( ISBN 978-80-225-5013-0, 8 strán, 2022)
AED Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom (ISBN 978-80-225-5002-4, 10 strán, 2022)
AFD Vplyv digitálneho prostredia na krízovú komunikáciu (ISBN 978-80-225-5013-0, 6 strán, 2022)
ADF Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu (ISSN 1339-3081, 10 strán, 2023)
AED Wellbeing and Sustainability Intersection (ISBN 978-80-225-5002-4, 11 strán, 2022)
BCI Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum (ISBN 978-80-225-5100-7, 130 strán, 2023)
ACB Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica (ISBN 978-80-225-5114-4, 338 strán, 2023)

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Webstránka mkdm.sk Webstránka obsahuje praktické zadania ktoré nadväzujú na učebnicu Marketingová komunikácia a digitálne médiá (2022) http://mkdm.sk/

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter