Nové prístupy v pedagogickej psychológii vo vzdelávaní psychológov
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Nové prístupy v pedagogickej psychológii vo vzdelávaní psychológov
Názov projektu (anglický): New Approaches in Educational Psychology in Psychologist Education
Začiatok riešenia projektu: 2021
Koniec riešenia projektu: 2023
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 023UPJŠ-4/2021
Vedúci projektu: prof. PhDr. Margita Mesárošová, CSc.
Vysoká škola: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Pracovisko: Filozofická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 993,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
V2 | Madarászová, Radka (80%); Mesárošová, Margita (20%): Prezenčné verzus online vzdelávanie vo vzťahu k študijnej motivácii z pohľadu učiteľov a študentov. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079 |
V2 | Madarászová, Radka (100%): Študijná motivácia v období online vyučovania. 2022 2022 : ISBN 978-80-574-0107-0 |
P1 | Mesárošová, M., Köverová, M., Miháliková, R., Hičárová, V., & Lipták, E. (2023). Pokroky pedagogickej psychológie. Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Vydavateľstvo ŠafárikPress. ISBN 978-80-574-0264-0, 284 s. |
V2 | Lipták, E. (2023). Všímavosť a identita. In: Doktorandské miscelaneá 8 : zborník príspevkov. - Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2023. - ISBN 9788057402312. S. 112-130. |
V2 | Lipták, E. (2023). Všímavosť a akčná kríza. In: Jarná škola doktorandov 2023 : zborník príspevkov z 9. ročníka. - Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2023. - ISBN 9788057402121. S. 252-258. |
V2 | Lipták, Emil (100%): Všímavosť a rozvoj všímavosti v kontexte manažérskej pozície v zamestnaní. 2023 Košice : ISBN 978-80-574-0265-7 |
V2 | Mesárošová, Margita (100%): Pedagogický a školský psychológ ako profesia súčasnosti. 2023 Košice : ISBN 978-80-574-0265-7 |
P1 | Mesárošová, M. (2023). Rozvíjanie nadania a tvorivosti. Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2023, ISBN 978-80-574-0266-4, 111 s. |
V2 | Mesárošová, Margita (50%); Miháliková, Radka (50%): Možnosti využitia vzdelávacej mobilnej aplikácie vo vyučovaní pedagogickej psychológie. 2023 Palma : ISBN 978-84-09-52151-7 ISSN 2340-1117 |
V2 | Miháliková, Radka (50%); Mesárošová, Margita (50%): Interakčné štýly učiteľov počas online prednášok. 2023 Palma : ISBN 978-84-09-52151-7 ISSN 2340-1117 |
V2 | Madarászová, Radka (80%); Mesárošová, Margita (20%): Prezenčné verzus online vzdelávanie vo vzťahu k študijnej motivácii z pohľadu učiteľov a študentov. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079 |
V2 | Madarászová, Radka (100%): Študijná motivácia v období online vyučovania. 2022 2022 : ISBN 978-80-574-0107-0 |
V2 | Miháliková, Radka (100%): Aké sú psychologické dôsledky online vzdelávania? Prehľadová štúdia. 2023 Košice : ISBN 978-80-574-0231-2 |
V2 | Miháliková, Radka (80%); Mesárošová, Margita (20%): Interakčné analýzy online univerzitných prednášok. 2023 Barcelona : ISBN 978-84-09-49026-4 ISSN 2340-1079 |
V2 | Miháliková, Radka (100%): Interakcie medzi vyučujúcim a študentami počas online prednášok. In: PhD existence 13„ (Ne)šťastná čísla“. Bulletin abstraktu. Univerzita Palackého v Olomouci, 2023. 978-80-244-6260-8 S. 22 |
V2 | Miháliková, Radka (100%): Efektívny učiteľ: záleží na interakčných štýloch? In: Psychológia práce a organizácie 2023. Zborník abstraktov z konferencie. Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2023. 978-80-574-0210-7. S. 24 |
V2 | Viktória Hičárová (100%): Porovnanie práce školského psychológa v provincii Quebec (Kanada) a na Slovensku. In: Psychológia práce a organizácie 2023. Zborník abstraktov z konferencie. Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2023. 978-80-574-0210-7. S. 45 |
I1 | Mesárošová, M., Köverová, M., & Miháliková, R. (2023). Prípadové štúdie a cvičenia z pedagogickej psychológie. Košice: Vydavateľstvo ŠafárikPress, 2023, ISBN 978-80-574-0280-0, 34 s. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Vybrané prednášky z pedagogickej psychológie | Videoprezentácie prednášok z pedagogickej psychológie pre študentov psychológie (prístupné pre vybrané skupiny študentov) | https://teams.microsoft.com/_#/school/files/V%C5%A1eobecn%C3%A9?threadId=19:743516de6d92476587b94518d1eb92fb@thread.tacv2&ctx=channel&rootfolder=%252Fsites%252FPEDAGOGICKPSYCHOLGIA2021%252FZdielane%2520dokumenty%252FGeneral%252FRecordings |
Empathy in Education and Training | Pozvaná prednáška, Jagelonská univerzita v Krakove, Poľsko, M. Mesárošová, 14.6.2022 | https://www.researchgate.net/publication/365375491_Empathy_in_education_and_training |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.