Modernizácia systému matematického vzdelávania študentov technických odborov VŠ s využitím multimediálnych aplikácií
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Modernizácia systému matematického vzdelávania študentov technických odborov VŠ s využitím multimediálnych aplikácií
Názov projektu (anglický): Modernization of the system of mathematical education of the students of the technical sciences with the use of the multimedia applications
Začiatok riešenia projektu: 2021
Koniec riešenia projektu: 2023
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 055ŽU-4/2021
Vedúci projektu: PaedDr. Lýdia Kontrová, PhD.
Vysoká škola: Žilinská univerzita v Žiline
Pracovisko: Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 9 659,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADM | Kontrová, Lýdia (55%); Biba, Vladislav (30%); Šusteková, Daniela (15%): Vplyv matematického vzdelávania na rozvoj tvorivých kompetencií študentov. Bratislava : ISSN 2305-6746 |
ADM | Kontrová, L; Biba, V; Šusteková, D:TEACHING AND EXPLORING MATHEMATICS THROUGH THE ANALYSIS OF STUDENT’S ERRORS IN SOLVING MATHEMATICAL PROBLEMS; Journal of Contempolary Education, december 2021 |
AEC | Kontrová,L; Biba,V; Ilavská, I: Using erroneous examples to improve mathematics learning . INTED 2022 - marec 2022 |
ADN | Šusteková, Daniela (50%); Kontrová, Lýdia (40%); Biba, Vladislav (10%): Vplyv typu strednej školy a týždennej dotácie informatiky na výsledky úspechov študentov v informatike na VŠ - prípadová štúdia. Washington : ISSN 2305-6746 |
ADE | Kontrová, Lýdia (50%); Šusteková, Daniela (30%); Ďurica, Marek (20%): Učme matematiku efektívnejšie, učme matematiku aplikovať. Sofia : ISSN 2603-2929 |
V2 | Kontrová, Lýdia(34%); Gazdíková Jana(33%);Ilavská Iveta(33%): In: International Scientific Events. The distance mathematics teaching during COVID-19 |
V2 | Kontrová, Lýdia (34%); Ilavská, Iveta (33%); Gazdíková, Jana (33%): Ekonomická dôležitosť finančnej gramotnosti obyvateľov SR a ako ju zlepšiť. 2023 Barcelona : ISBN 978-84-09-49026-4 ISSN 2340-1079 |
V2 | Ilavská, Iveta (34%); Gazdíková, Jana (33%); Kontrová, Lýdia (33%): Vplyv vizualizácie matematických pojmov ako pomôcky pri výučbe matematiky na vysokých školách s dôrazom na ich lepšie pochopenie. 2023 Palma : ISBN 978-84-09-52151-7 ISSN 2340-1117 |
V2 | Ilavská, Iveta (34%); Gazdíková, Jana (33%); Kontrová, Lýdia (33%): Modernizácia vzdelávacieho procesu v študijnom programe Matematika použitím grafických digitálnych technológií. 2023 Palma : ISBN 978-84-09-52151-7 ISSN 2340-1117 |
V2 | Kontrová, Lýdia (33%); Gazdíková, Jana (33%); Ilavská, Iveta (34%): Hľadanie a oprava chýb v matematických príkladoch : môžeme týmto podporiť zlepšenie výsledkov matického vzdelávania?. 2023 Brno : ISBN 978-80-7582-245-1 |
V3 | Šusteková, Daniela (45%); Kontrová, Lýdia (55%): Čo môžeme urobiť pre úspešné zvládnutie predmetu informatika na stredných školách?. Dneper : ISSN 2664-4819 |
V3 | Kontrová, Lýdia (34%); Gazdíková, Jana (33%); Ilavská, Iveta (33%): Skúsenosti s dištančným vyučovaním počas pandémie Covid-19. Washington : ISSN 2305-6746 |
V3 | Kontrová, Lýdia (85%); Biba, Vladislav (10%); Šusteková, Daniela (5%): Vyučovanie matematiky a riešenie matematických problémov prostredníctvom analýzy chýb. Washington : ISSN 2305-6746 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | ome learning experiences through the Covid-19 pandemic [electronic] [Skúsenosti s dištančným vyučovaním počas pandémie Covid-19] / Lýdia Kontrová, Janka Gazdíková, Iveta Ilavská. In: European journal of contemporary education [print, electronic]. - ISSN 2304-9650. - Roč. 11, č. 4 (2022), s. 1124-1133 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Home learning experiences through the Covid-19 pandemic [electronic] [Skúsenosti s dištančným vyučovaním počas pandémie Covid-19] / Lýdia Kontrová, Janka Gazdíková, Iveta Ilavská. In: European journal of contemporary education [print, electronic]. - ISSN 2304-9650. - Roč. 11, č. 4 (2022), s. 1124-1133 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Home learning experiences through the Covid-19 pandemic [electronic] [Skúsenosti s dištančným vyučovaním počas pandémie Covid-19] / Lýdia Kontrová, Janka Gazdíková, Iveta Ilavská. In: European journal of contemporary education [print, electronic]. - ISSN 2304-9650. - Roč. 11, č. 4 (2022), s. 1124-1133 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Home learning experiences through the Covid-19 pandemic [electronic] [Skúsenosti s dištančným vyučovaním počas pandémie Covid-19] / Lýdia Kontrová, Janka Gazdíková, Iveta Ilavská. In: European journal of contemporary education [print, electronic]. - ISSN 2304-9650. - Roč. 11, č. 4 (2022), s. 1124-1133 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
databáza e-materiálov | Databáza videosekvencií a komentovaných prezentácií k predmetu Matematika1 | https://kmat.uniza.sk/sk/studenti/informacie-o-studiu |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.