Zavádzanie nových digitálnych nástrojov do výučby a výskumu v rámci transdisciplinárnych filologických študijných programov
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Zavádzanie nových digitálnych nástrojov do výučby a výskumu v rámci transdisciplinárnych filologických študijných programov
Názov projektu (anglický): Introducing new digital tools into teaching and research within transdisciplinary philological study programmes
Začiatok riešenia projektu: 2021
Koniec riešenia projektu: 2023
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 019TTU-4/2021
Vedúci projektu: prof. PhDr. Anton Pokrivčák, PhD.
Vysoká škola: Trnavská univerzita v Trnave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 25 202,99 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ABC | Hriňák, Jakub (100%): Teaching literature online. 2013 Trnava : ISBN 978-80-8082-614-7 |
AFC | Jánošíková, Z. (2021). TEACHING TRANSLATION: CREATING TEXTS FOR TRANSLATION ASSIGNMENTS. in: EDULEARN21 Proceedings, s. 9329-9332. ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi:10.21125/edulearn.2021.1883 - AFC, registrované vo WoS |
AFC | Jánošíková, Z. (2021). TRANSLATING CULTURES: DEVELOPING INTERCULTURAL COMPETENCE IN ENGLISH TEACHER TRAINING. In: INTED2021 Proceedings, s. 10392-10395. ISBN: 978-84-09-27666-0, ISSN: 2340-1079, doi: 10.21125/inted.2021.2173 - AFC, registrované vo WoS |
FAI | Pokrivčák, Anton (100%); Kušnír, Jaroslav (%); Pokrivčáková, Silvia (%): Literature in contemporary education. |
FAI | Pokrivčáková, S. (Ed.) (2021). Introducing new digital tools into language education. Nitra: SlovakEdu. FAI |
AAA | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht: KIRSCH-Verlag. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2. |
FAI | Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník abstraktov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-23-2 |
FAI | Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
ABD | Pokrivčáková, S. (2021). The professional self-image, needs, and expectations of non-native speaking teachers of English in Slovakia. In: SEPEŠIOVÁ, M. (eds.) Research in non-native speaking teachers of English in Slovakia. - Nitra : SlovakEdu, 2021. - ISBN 978-80-89864-25-6. - S. 11-34. |
AFD | Pokrivčáková, S. (2021). Uplatňovanie nových digitálnych technológií a umelej inteligencie v cudzojazyčnom a literárnom vzdelávaní. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFD | Komlósi, L. I. (2021). Digital Literacy and Education in the Digital Age. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFD | Pokrivčák, A. (2021). Position of digital humanities in contemporary education. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFD | Hriňák, J. (2021). Problematické oblasti dištančnej výučby literatúry v slovenskom priestore. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFD | Jánošíková, Z. (2021). Preklad v profesijnej príprave nenatívnych učiteľov anglického jazyka: Aké chyby možno v študentských prekladoch identifikovať najčastejšie? In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFD | Sucháňová, Z.: Presahy a rozdiely v lexikálnej zásobe učebníc anglického jazyka, Inovovaného Štátneho vzdelávacieho programu a žiackej textovej produkcie. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
AFC | Kocianová, L. (2021). APPROACHES TO ONLINE TEACHING OF SECONDARY SCHOOL AND UNDERGRADUATE ENGLISH LITERATURE CLASSES AND THEIR EFFECTIVENESS DURING THE CORONAVIRUS PANDEMIC. In: EDULEARN21 Proceedings, s. 8707-8716. ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi:10.21125/edulearn.2021.1755 - AFC, registrované vo WoS |
AFC | Kocianová, L. (2021). THE VALUE OF LITERATURE COURSES FOR NON-NATIVE TRAINEE ENGLISH TEACHERS AS A METHOD TO IMPROVE LITERARY COMPETENCE, SOCIO-HISTORICAL UNDERSTANDING OF ANGLOPHONE CULTURES AND INTERCULTURAL AWARENESS. In: EDULEARN21 Proceedings, s. 8912-8919. ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi:10.21125/edulearn.2021.1793 - AFC, registrované vo WoS |
V2 | Vančová, Hana (100%): Pronunciation evaluation criteria for EFL learners. 2022 Lisbon : ISBN 978-989-53614-2-7 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Pronunciation evaluation criteria for EFL learners. 2022 Lisbon : ISBN 978-989-53614-3-4 ISSN 2184-044X |
V2 | Pokrivčáková, Silvia (100%): EFL teacher trainees ́ attitudes toward integrating artificial Intelligence into language learning. 2022 Lisbon : ISBN 978-989-53614-2-7 |
V2 | Pokrivčáková, Silvia (100%): Translating apps and online machine translators as seen by preservice teachers of English as a foreign language. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079 |
V2 | Pokrivčáková, Silvia (100%): Perception of online machine translators by non-native students of English philology and future teachers of English. 2022 Lisbon : ISBN 978-989-53614-2-7 |
V2 | Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes [electronic] / Silvia Pokrivčáková.In: INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302 [online, USB-key]. WOS |
V2 | Pokrivčáková, S. (2022). DEVELOPING THE INDIVIDUALIZED LEARNING ENVIRONMENT IN FOREIGN LANGUAGE STUDY PROGRAMMES THROUGH MULTIMODAL STUDY SUPPORT DIGITAL MULTIMODAL COMPOSITIONS IN FOREIGN LANGUAGE TEACHER TRAINING. ICERI2022 Proceedings. ISBN: 978-84-09-45476-1. |
V2 | Pokrivčák, A. (2022). LITERARY VALUES - DIGITAL TOOLS. ICERI2022 Proceedings. ISBN: 978-84-09-45476-1 ISSN: 2340-1095. doi: 10.21125/iceri.2022 |
V2 | Jánošíková, Z. (2022). Subtitling in university foreign language training: students’ experience and opinions. In: International Technology, Education and Development Conference 2022, Valencia: IATED. DOI 10.21125/inted.2022.2085. ISBN 978-84-09-37758-9. – ISSN 2340-1079, s. 8222-8222 |
V2 | Jánošíková, Z. (2022). Some notes on post-editing in university training: students’ experience and opinions. In: International Technology, Education and Development Conference 2022, Valencia: IATED, DOI 10.21125/inted.2022.2085, s. 8218-8221 |
V2 | Horváthová, B. (2022). Information Technologies in Foreign Language Teaching and Learning: Meta-analysis of Research in Slovakia. In: ICERI2022 Proceedings, doi: 10.21125/iceri.2022 |
V2 | Hriňák, J. (2022). Anglophone literature and culture in literary education of future teachers. INTED2023. Barcelona : IATED Academy, 2022. - ISBN 978-84-09-42484-9. - ISSN 2340-1117. WOS |
V2 | Hitková, P. & Hitka, P. (2022). Criteria for developing educational digital games. In: EDULEARN22. - Barcelona : IATED Academy, 2022. - ISBN 978-84-09-42484-9. - ISSN 2340-1117. - S. 7914-7914 |
V1 | Straková, Z., Cimermanová, I., & Sepešiová, M. (Eds.) (2022). LLCE2021: Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-27-0 |
V2 | Komlósi, L. I. (2022). Collateral Results of the “Digital Learning Strategies” Research: Consequences of Disruptive Technologies and the Digital Divide. In: LLCE2021. Nitra: SlovakEdu, ISBN 978-80-89864-27-0, s. 14. |
V2 | Jánošíková, Z. (2022). Príprava nenatívnych študentov na používanie inteligentných nástrojov strojového prekladu. In: LLCE 2021 Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu, ISBN 978-80-89864-27-0 13, s. 13. |
V2 | Pokrivčák, A. (2022). Prínosy a limity integrovania umelej inteligencie do procesov literárnej interpretácie. In: LLCE 2021 Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu, ISBN 978-80-89864-27-0 13, s. 21. |
V2 | Liashuk, X. (2022): The Role and Functions of Culture in the Professional Training of the Students of English. In: LLCE 2021 Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu, ISBN 978-80-89864-27-0, s. 15. |
V2 | Hriňák, J. (2022). Anglofónne literatúry a kultúry na terciárnom stupni vzdelávania študentov anglického jazyka. In LLCE2021: Conference Proceedings. Nitra: SlovakEdu, 978-80-89864-26-3, s. 53 - 63. |
V2 | Pokrivčák, A. (2022). Benefits and limits of integrating artificial intelligence into literary interpretation processes. Nitra: SlovakEdu, s. 82-90. |
V3 | Liashuk, X. (2022). Relation between Moodle activity and student performance in the context of ESL training in higher education. Journal of Language and Cultural Education, 10(3). v tlači |
V3 | Pokrivčáková, S. (2022). EFL teacher trainees’ attitudes toward integrating artificial intelligence into language learning. Journal of Language and Cultural Education, 10(2). v tlači |
V1 | Vančová, H. (Ed.). (2022). Development of linguistic competence in the digital era. Zborník študentských prác. Hradec Králové: Gaudeamus. |
V1 | Pokrivčáková, S. (Ed.) (2022). New forms of literature and literary education in the digital era. Zborník študentských prác. Hradec Králové: Gaudeamus. |
V1 | Students research in teaching and learning English as a foreign language. Zborník študentských prác. Hradec Králové: Gaudeamus. |
P1 | Stachurská, A. (2022). Selected aspects of English Lexicography. Elektronická učebnica. Trnava: Trnavská univerzita. ISBN 978-80-568-0511-4 |
V2 | Vančová, H. (2022). Collaboration and peer feedback in pronunciation training. EDULEARN22. Barcelona: IATED, doi 10.21125/edulearn.2022.2366 |
V2 | Vančová, H. (2022). COMMONLY MISPRONOUNCED WORDS IN ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES: THE ROLE OF PEERS IN IMPROVING ENGLISH PRONUNCIATION. In ICERI2022: Proceedings, ISBN: 978-84-09-45476-1, doi: 10.21125/iceri.2022 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Teaching Languages in the Digital Era. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Training pronunciation of English academic vocabulary. 2023 Barcelona : ISBN 978-84-09-49026-4 ISSN 2340-1079 |
V3 | Vančová, Hana (100%): Automatic Pronunciation Assessment in a Flipped Classroom Context. Rajasthan : ISSN 2457-0648 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Exposure to foreign language as a factor influencing L2 pronunciation of adult learners of English. 2023 Hradec Králové : ISBN 978-80-7435-919-4 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Flipped learning in a higher education course in English phonetics and phonology. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Vančová, Hana (100%): Flipped learning in a higher education course in English phonetics and phonology. 2023 Hradec Králové : ISBN 978-80-7435-923-1 |
O2 | Vančová, Hana (100%): Exposure to foreign language as a factor influencing L2 pronunciation of adult learners of English. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-33-1 |
O2 | Hitková, Petra (100%): Using Digital Tools to Enhance English Language Learn-ing in Classrooms with Integrated Migrant Children. 2023 Bratislava : ISBN 978-80-89932-13-9 |
V2 | Hitková, Petra (100%): Online microteaching in pre-service teacher training. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Liashuk, Xénia (100%): Exploration of Performance Indicators and Predictors in a Blended Moodle-Based Course within Undergraduate EFL Studies. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Liashuk, Xénia (100%): Virtuálna výmena v kontexte vyučovania cudzieho jazyka so zreteľom na rozvoj interkultúrnej kompetencie: metodický prehľad a vybrané technologické riešenia. 2023 Hradec Králové : ISBN 978-80-7435-919-4 |
O2 | Liashuk, Xénia (100%): Virtuálna výmena v kontexte vyučovania cudzieho jazyka so zreteľom na rozvoj interkultúrnej kompetencie: metodický prehľad a vybrané technologické riešenia. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-33-1 |
V2 | Horváthová, Božena (100%): Possibilities of Supporting Learner Autonomy in Philological Study Programmes through Information and Digital Technologies. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V3 | Horváthová, Božena (100%): Refining the English syntax course for undergraduate English language students with digital technologies. Rajasthan : ISSN 2457-0648 |
V2 | Horváthová, Božena (100%): Philological study programs in the digital age: A comprehensive analysis of Moodle integration and utilization. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Pokrivčáková, Silvia (100%): Digital Visualization in Literary Analysis. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Pokrivčáková, Silvia (100%): Multimedia projects in English teacher training: Action research 2022-23. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Hriňák, Jakub (100%): Teacher trainees' attitudes towards integrating information technologies in English language teaching. 2023 Palma : ISBN 978-84-09-52151-7 ISSN 2340-1117 |
V2 | Hriňák, Jakub (100%): Intermediality in literary texts. 2023 Nitra : ISBN 978-80-89864-31-7 |
V2 | Sucháňová, Zuzana (100%): Artificial intelligence tools in the English language and literature teaching: a systematic analysis of the available literature. 2023 Valencia : ISBN 978-84-09-55942-8 ISSN 2340-1095 |
V2 | Sucháňová, Zuzana (100%): The development of traditional and ai-generated explainer videos as supplements to literary analysis in English literature courses. 2023 Valencia : ISBN 978-84-09-55942-8 ISSN 2340-1095 |
V2 | Sucháňová, Zuzana (100%): AI Tools for Pre-Service EFL Teachers: Exploring Applications and Implications. 2023 Monument : ISBN 978-1-952092-50-3 |
V2 | Pokrivčáková, S. (2023). Multimediálne projekty v odbornej príprave učiteľov angličtiny: akčný výskum 2021-23. In Vančová, H. (Ed.), Language, Literature and Culture in Education (s. 103-113). Hradec Králové: Gaudeamus. |
V2 | Pokrivčáková, S. (2023). ntegrácia vyučovania angličtiny s rozvojom globálnych spôsobilostí na primárnom stupni vzdelávania. In Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023: Zborník vedeckých príspevkov. Hradec Králové: Gaudeamus. |
V3 | Horváthová, B. (2023). Philological study programs in the digital age: a comprehensive analysis of Moodle integration and utilization. Journal of Language and Cultural Education, 11(2). 10.2478/jolace-2023-0017 |
V3 | Vančová, H. (2023). AI and AI-powered tools for pronunciation training. Journal of Language and Cultural Education, 11(3). DOI: 10.2478/jolace-2023-0022 |
V3 | Pokrivčáková, S. (2023). EFL teacher trainees´ attitudes towards AI and its integrating into foreign language teaching and learning. Journal of Language and Cultural Education, 11(3). DOI: 10.2478/jolace-2023-0028 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 2021. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jánošíková, Z. (2021a). Teaching translation: creating texts for translation assignments. In: EDULEARN21. Barcelona: IATED Academy, pp. 9329-9332. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jánošíková, Z. (2021b). Translating cultures: developing intercultural competence in English teacher training. In: INTED 2021. Valencia: IATED, pp. 10392-10395. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 2021. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Kocianová, L. (2021). THE VALUE OF LITERATURE COURSES FOR NON-NATIVE TRAINEE ENGLISH TEACHERS AS A METHOD TO IMPROVE LITERARY COMPETENCE, SOCIO-HISTORICAL UNDERSTANDING OF ANGLOPHONE CULTURES AND INTERCULTURAL AWARENESS. In: EDULEARN21 Proceedings, s. 8912-8919. ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi:10.21125/edulearn.2021.1793 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Kocianová, L. (2021). APPROACHES TO ONLINE TEACHING OF SECONDARY SCHOOL AND UNDERGRADUATE ENGLISH LITERATURE CLASSES AND THEIR EFFECTIVENESS DURING THE CORONAVIRUS PANDEMIC. In: EDULEARN21 Proceedings, s. 8707-8716. ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi:10.21125/edulearn.2021.1755 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčáková, S. (2021). The professional self-image, needs, and expectations of non-native speaking teachers of English in Slovakia. In: Research on non-native speaking teachers of English in Slovakia. Hradec Králové : Gaudeamus, 2021. ISBN 978-80-7435-847-0, s. 11-34. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 128 s. [6,17 AH]. ISBN 978-3-943906-59-2. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 128 s. [6,17 AH]. ISBN 978-3-943906-59-2. |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Hitková, P. (2021). English teacher training in Slovakia during Covid19. In: INTED 2021. Valencia : IATED, ISBN 978-84-09-27666-0, s. 10255. WOS |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Hitková, P. (2021). English teacher training in Slovakia during Covid19. In: INTED 2021. Valencia : IATED, ISBN 978-84-09-27666-0, s. 10255. WOS |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 128 s. [6,17 AH]. ISBN 978-3-943906-59-2. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | POKRIVČÁKOVÁ, S. (2021). Uplatňovanie nových digitálnych technológií v cudzojazyčnom a literárnom vzdelávaní. In Výzvy2021 (pp. 59-63). Nitra: SlovakEdu. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | POKRIVČÁKOVÁ, S. (2021). Uplatňovanie nových digitálnych technológií v cudzojazyčnom a literárnom vzdelávaní. In Výzvy2021 (pp. 59-63). Nitra: SlovakEdu. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021a). Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht: KIRSCH-Verlag. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021b). Using automatic speech recognition for pronunciation training - the recent practices. In ICERI 2021 (pp. 6634-6639). Valencia: IATED Academy. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčák, A. (2022a). Benefits and limits of integrating artificial intelligence into literary interpretation processes. In LLCE2021 (pp. 82-89). Nitra: SlovakEdu. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčák, A. (2022b). Literary values - digital tools. In ICERI2022 (pp. 2020-2023). Seville. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčáková, S. (2022). Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes. In INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302. WOS |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčáková, S. (2022). Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes. In INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302. WOS |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Pokrivčáková, S. (2022). Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes. In INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302. WOS |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčáková, S. (2022). Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes. In INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302. WOS |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokrivčáková, S. (2022). Teacher trainees' attitudes towards integrating chatbots into foreign language classes. In INTED2022. - Valencia : IATED, 2022. - ISBN 978-84-09-37758-9. - ISSN 2340-1079. - S. 8294-8302. WOS |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Kirsch-Verlag. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Kirsch-Verlag. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Kirsch-Verlag. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Kirsch-Verlag. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Vančová, H. (2021). Teaching English pronunciation using technology. Kirsch-Verlag. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hriňák, Jakub (100%): Teaching literature online. 2013 Trnava : ISBN 978-80-8082-614-7 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hriňák, J. (2021). Problematické oblasti dištančnej výučby literatúry v slovenskom priestore. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hriňák, J. (2021). Problematické oblasti dištančnej výučby literatúry v slovenskom priestore. In: Sucháňová, Z. - Hriňák, J. (2021). Výzvy2021: Zborník vedeckých príspevkov. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-24-1 |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Hriňák, J. (2021). Implementation of modern ICT programmes in online literature teaching. ICERI 2021. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hriňák, J. (2021). Implementation of modern ICT programmes in online literature teaching. ICERI 2021. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Výzvy 2021 | medzinárodná vedecká konferencia | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2021/vyzvy-2021/ |
LLCE2021 | medzinárodná vedecká konferencia | https://www.slovakedu.com/conferences/econferences-2021/llce2021/ |
Výzvy2022: Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2022 | medzinárodná vedecká konferencia | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2022/vyzvy-2022/ |
LLCE2022: Language, Literature and Culture in Education 2022 | medzinárodná vedecká konferencia | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2022/llce2022/ |
Týždeň vedy a techniky 2022 | séria vedeckých prednášok a workshopov | https://pdf.truni.sk/katedry/kaj/aktuality?2022-10-17-tvt |
Gamification in education and Game Based Learning 23. - 27. 5. 2022, Tenerife, Španielsko (ELA academy) | účasť na vzdelávacej mobilite Erasmus + (staff training) – prof. Pokrivčáková, doc. Vančová | https://www.erasmustrainingcourses.com/gamification.html |
4 hosťovské prednášky expertov zo zahraničných vedeckých inštitúcií | Hosťovské prednášky prof. Billa Newa (Beloit University, USA), dr. Branislava Bédiho, PhD. (Islandská univerzity v Reykjavíku), Georga S. Ypsilandisa (Thesaloniki University, Grécko), Camino Bueno Alastuey (Universidad Pública de Navarra, Španielsko) | https://pdf.truni.sk/katedry/kaj/ |
Základy lingvistiky | e-learningový kurz pre učiteľské a filologické študijné programy na KAJL PdF TU, vrátane externej formy a rozširujúceho štúdia doplnený o multimediálnu učebnicu a audioučebnicu | https://moodle.truni.sk/course/view.php?id=6452 |
Základy literárnych štúdií | e-learningový kurz pre učiteľské a filologické študijné programy na KAJL PdF TU, vrátane externej formy a rozširujúceho štúdia doplnený o multimediálnu učebnicu a audioučebnicu | https://moodle.truni.sk/course/view.php?id=6501 |
Strojový preklad a technológie v prekladateľskej praxi | e-learningový kurz pre učiteľské a filologické študijné programy na KAJL PdF TU, vrátane externej formy | https://moodle.truni.sk/course/view.php?id=7663 |
Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023 | odborná konferencia s metodickými workshopmi, Bratislava 13. 6. 2023, Poprad, 16. 6. 2023 | https://www.slovakedu.com/conferences/konferencie-2023/vyzvy2023/ |
Language, Literature and Culture in Education 2023 | medzinárodná vedecká konferencia, Valleta, Malta, 11. - 13. 10. 2023 | https://www.slovakedu.com/en/conferences/conferences-2023/llce2023/ |
Týždeň vedy a techniky 2023 | séria vedeckých prednášok a praktických workshopov | https://pdf.truni.sk/katedry/kaj/oznamy/tyzden-vedy-techniky-2023 |
Vančová, H., Pokrivčáková, S. (Eds.) 2023. Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023: Zborník vedeckých prác. Hradec Králové: Gaudeamus. | zborník príspevkov z konferencie Výzvy2023 | https://www.slovakedu.com/products/sucasne-vyzvy-vo-vyucovani-jazykov-2023-zbornik-vedeckych-prac/ |
Vančová, H. (Ed.) 2023. Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023: Zborník abstraktov. Nitra: SlovakEdu. | zborník abstraktov z konferencie Výzvy2023 | https://www.slovakedu.com/products/sucasne-vyzvy-vo-vyucovani-jazykov-2023-abstrakty/ |
Vančová, S. (Ed.) 2023. Language, Literature and Culture in Education 2023: Book of abstracts. Nitra: SlovakEdu. | zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie LLCE2023 | https://www.slovakedu.com/products/language-literature-and-culture-in-education-2023-book-of-abstracts2/ |
Vančová, H. (Ed.) 2023. Language, Literature and Culture in Education 2023: Conference Papers. Hradec Králové: Gaudeamus. | zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie LLCE2023 | https://www.slovakedu.com/products/language-literature-and-culture-in-education-2023-conference-papers/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).