Participatívne formy umenia ako súčasť inovatívnych metód v architektonickom navrhovaní
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 4 pre rozvoj kultúry a umenia
Názov projektu (slovenský): Participatívne formy umenia ako súčasť inovatívnych metód v architektonickom navrhovaní
Názov projektu (anglický): Participative Forms of Art as Part of Innovative Methods in Architectural Designing
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 038STU-4/2020
Vedúci projektu: Ing. arch. Mgr. art. Peter Mazalán, PhD.
Vysoká škola: Slovenská technická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Fakulta architektúry a dizajnu
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 7 370,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | ARCHITECTURE IN THE CONTEXT OF SOCIAL EXCLUSION AND NEURODIVERSITY - FROM MENTAL ASYLUMS TO DEINSTITUTIONALISATION, ISBN 978-80-248-4450-3, 4 strany |
AFC | Architectural Design as an Intermedial Creative Process - Scenography as a Creative Tool, Mazalán, Peter [Autor, 50%] ; Hronský, Michal [Autor, 50%] ; World Multidisciplinary Civil Engineering - Architecture - Urban Planning Symposium, 5 [01.09.2020-05.09.2020, Praha, Česko]. – [recenzované]. – DOI 10.1088/1757-899X/960/4/042036. – SCOPUS In: 5th World Multidisciplinary Civil Engineering-Architecture-Urban Planning Symposium [textový dokument (print)] [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Bristol (Veľká Británia) : IOP Publishing, 2020. – (IOP Conference Series : Material Science and Engineering, ISSN 1757-8981, ISSN 1757-899X ; Volume 960). – ISSN 1757-8981. – ISSN (online) 1757-899X, s. [1-7] [tlačená forma] [online] Poznamka: zbornik bol indexovany a vypublikovaný po odoslaní spravy za rok 2020 |
AFC | Design process as a tool to improve health and wellbeing, https://doi.org/10.1063/5.0107535 |
ADF | Architectural education in the context of social sciences, DOI: 10.2478/alfa-2022-0011 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.