Participatívne formy umenia ako súčasť inovatívnych metód v architektonickom navrhovaní

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 4 pre rozvoj kultúry a umenia

Názov projektu (slovenský): Participatívne formy umenia ako súčasť inovatívnych metód v architektonickom navrhovaní

Názov projektu (anglický): Participative Forms of Art as Part of Innovative Methods in Architectural Designing

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 038STU-4/2020

Vedúci projektu: Ing. arch. Mgr. art. Peter Mazalán, PhD.

Vysoká škola: Slovenská technická univerzita v Bratislave

Pracovisko: Fakulta architektúry a dizajnu

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 7 370,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFC ARCHITECTURE IN THE CONTEXT OF SOCIAL EXCLUSION AND NEURODIVERSITY - FROM MENTAL ASYLUMS TO DEINSTITUTIONALISATION, ISBN 978-80-248-4450-3, 4 strany
AFC Architectural Design as an Intermedial Creative Process - Scenography as a Creative Tool, Mazalán, Peter [Autor, 50%] ; Hronský, Michal [Autor, 50%] ; World Multidisciplinary Civil Engineering - Architecture - Urban Planning Symposium, 5 [01.09.2020-05.09.2020, Praha, Česko]. – [recenzované]. – DOI 10.1088/1757-899X/960/4/042036. – SCOPUS In: 5th World Multidisciplinary Civil Engineering-Architecture-Urban Planning Symposium [textový dokument (print)] [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Bristol (Veľká Británia) : IOP Publishing, 2020. – (IOP Conference Series : Material Science and Engineering, ISSN 1757-8981, ISSN 1757-899X ; Volume 960). – ISSN 1757-8981. – ISSN (online) 1757-899X, s. [1-7] [tlačená forma] [online] Poznamka: zbornik bol indexovany a vypublikovaný po odoslaní spravy za rok 2020
AFC Design process as a tool to improve health and wellbeing, https://doi.org/10.1063/5.0107535
ADF Architectural education in the context of social sciences, DOI: 10.2478/alfa-2022-0011

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter