Podpora dištančného vzdelávania prostredníctvom virtuálnej katedry
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Podpora dištančného vzdelávania prostredníctvom virtuálnej katedry
Názov projektu (anglický): Support for distance learning through the virtual Department
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 019EU-4/2020
Vedúci projektu: doc. Dr. Ing. Jaroslav Kultan, PhD.
Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Fakulta hospodárskej informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 20 087,67 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADE | Juraj Pekár, Ivan Brezina, Jaroslav Kultan, Iryna Ushakova and Oleksandr Dorokhov (2020). Computer tools for solving the traveling salesman problem. Development Management, 18(1), 25-39. doi:10.21511/dm.18(1).2020.03 |
ADE | International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) Using a Personalized Learning Style and Google Classroom Technology to Bridge the Knowledge Gap on Computer Science Zhanat Kopeyev, Akan Mubarakov, Jaroslav Kultan, Gaukhar Aimicheva, Yessenkeldy Tuyakov International Journal of Emerging Technolgies in Learning (iJET) Vol 15, No02 2020 eISSN 1863 0383 |
ADM | Jurík, Pavol (34%); Schmidt, Peter (33%); Kultan, Jaroslav (33%): Optimization of sensor network topology using multiple criteria. Bukurešť : ISSN 1841-429X |
ADE | STAŠÁK, Jozef [30 %, 0,64 AH] - KULTAN, Jaroslav [30 %, 0,64 AH] - SCHMIDT, Peter [30 %, 0,64 AH] - URINBASAROVICH, Mukhammedov Abu [10 %, 0,21 AH]. Business Process Linguistic Modeling - Theory and Practice. In Operations Management : Emerging Trend in the Digital Era. - London : IntechOpen, 2021. ISBN 978-1-83881-202-7, pp. [1-29] online [2,12] AH. Dostupné na : <https://www.intechopen.com/books/operations-management-emerging-trend-in-the-digital-era>. |
ADE | STAŠÁK, Jozef [30 %, 0,46 AH] - KULTAN, Jaroslav [30 %, 0,46 AH] - SCHMIDT, Peter [30 %, 0,46 AH] - KHAWLA, Bouafia [10 %, 0,15 AH]. Business Process Linguistic Modeling - Theory and Practise. In Operations Management : Emerging Trend in the Digital Era. - London : IntechOpen, 2021. ISBN 978-1-83881-202-7, pp. [1-24] online [1,52] AH. Dostupné na : <https://www.intechopen.com/books/operations-management-emerging-trend-in-the-digital-era>. |
AEC | J. Kultan, I. Brezina, A. Strešňáková, P. Schmidt, ANALYSIS OF TEACHING IN CRITICAL CONDITIONS, Proceedings of INTED2021 Conference 8th-9th March 2021, ISBN: 978-84-09-27666-0 |
ADM | J. Kultan, M. Serik, S. Nurgalieva. NEW APPROACHES IN INTERNATIONAL EDUCATION, INTED2021 Proceedings, https://library.iated.org/view/KULTAN2021NEW,: 15th International Technology, Education and Development Conference, 8-9 March, 2021, isbn 978-84-09-27666-0, issn = 2340-1079, doi = {10.21125/inted.2021.2046}, |
AEC | J. Kultan, P. Prochádzka, G. Shynatay, INTERNATIONAL EDUCATION CENTER AS A POSITIVE PRODUCT OF THE COVID-19 PANDEMIC,13th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN21 Proceedings, isbn = 978-84-09-31267-2, issn = 2340-1117, doi = 10.21125/edulearn.2021.2454, url = http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.2454, IATED, 5-6 July, 2021, pages = 11743-11749 |
AEC | J. Kultan1, A. Maydirova2, G. Nerbekova, ULTRA-FAST FEEDBACK IS A STUDENT MOTIVATION TOOL, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies, 5-6 July, 2021, EDULEARN21 Proceedings, Pages: 11784-11790, Publication year: 2021, ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi: 10.21125/edulearn.2021.2461 |
AEC | J. Kultan1, A. Maydirova2, G. Nerbekova, ULTRA-FAST FEEDBACK IS A STUDENT MOTIVATION TOOL, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies, 5-6 July, 2021, EDULEARN21 Proceedings, Pages: 11784-11790, Publication year: 2021, ISBN: 978-84-09-31267-2, ISSN: 2340-1117, doi: 10.21125/edulearn.2021.2461 |
ACA | Я. Култан, А.Б. Майдырова, Р.А. Байжолова, А.М. Бержанова ; ПРИМЕНЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННЫХ БАЗ ДАННЫХ ДЛЯ ПРЕПОДАВАНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН; Учебное пособие. – Нур-Султан: ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021. – 177 с.; ISBN 9786013375564 |
ACB | Ing. Mgr. Peter Schmidt, PhD., Ing. Jaroslav Kultan, PhD & PhD., Ing. Peter Procházka,; Informatika 1 Hardvér |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | KERIMBAYEV, N. - KULTAN, Jaroslav - ABDYKARIMOVA, S. - AKRAMOVA, A. LMS Moodle: Distance international education in cooperation of higher education institutions of different countries. - Registrovaný: Scopus. In Education and Information Technologies : The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. - New York : Springer. ISSN 1360-2357, 2017, vol. 22, no. 5, pp. 2125-2139. (2017: 0.403 - SJR). |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | KERIMBAYEV, N. - KULTAN, Jaroslav - ABDYKARIMOVA, S. - AKRAMOVA, A. LMS Moodle: Distance international education in cooperation of higher education institutions of different countries. - Registrovaný: Scopus. In Education and Information Technologies : The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. - New York : Springer. ISSN 1360-2357, 2017, vol. 22, no. 5, pp. 2125-2139. (2017: 0.403 - SJR). |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
elektronické kurzy | Databázové systémy Pokročilé využitie databáz | moodle.euba.sk |
elektronické kurzy | IT in education Cloud technologies Роль ИТ в процессе обучения | kultan.euba.sk/moodle |
webová stránka | International Virtual Department | https://euniversitypro.wixsite.com/mysite |
stránka | stránka virtuálnej katedry | intercedu.com |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Nesplnil ciele.