Internacionalizácia vyučovania študentov masmediálnej komunikácie

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Internacionalizácia vyučovania študentov masmediálnej komunikácie

Názov projektu (anglický): Internationalisation of Education for Students of Mass Media Communication

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 014UCM-4/2020

Vedúci projektu: Mgr. Magdaléna Ungerová, PhD.

Vysoká škola: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Pracovisko: Fakulta masmediálnej komunikácie

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 6 656,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFD Škvareninová, Oľga (100%): Verbal Hygiene in Mass-Media Communication. 2020 Trnava : ISBN 978-80-572-0063-5
AFD Ungerová, Magdaléna (100%): K otázkam prekladu v oblasti printových propagačných materiálov. (v tlači)
ADN Rigo, František (50%); Mikuš, Ján (50%): Asynchronous And Synchronous Distance Learning Of English As A Foreign Language. Trnava : ISSN 2585-9188
AFD Ungerová, Magdaléna (100%): Online priestor a anglické neologizmy. In: Megatrendy a médiá 2021 (v tlači, 7 strán)
AFD Škvareninová, Oľga (100%): Neverbálna komunikácia počas online vyučovania. In: Megatrendy a médiá 2021 (v tlači)
AFC Hurajová, Anna (100%): Cyberloafing: Využívanie internetu na osobné účely počas vyučovania z pohľadu vysokoškolských študentov. In: Konferenčný zborník z medzinárodnej konferencie Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu (v tlači)
V2 Kačinová, Viera (100%): Rozvoj mediálnej a informačnej kompetencie/gramotnosti v kontexte éry dezinformácií. 2022 Bratislava : ISBN 978-80-972135-2-7
V3 Hurajová, Anna (40%); Kollárová, Daniela (40%); Huraj, Ladislav (20%): Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies. Londýn : ISSN 2405-8440
V2 Ungerová, Magdaléna (100%): Reflexia a vplyv fenoménu politickej korektnosti v oblasti marketingu. 2022 Trnava : ISBN 978-80-572-0294-3
P1 Ungerová, Magdaléna (50%); Škvareninová, Oľga (50%); Tandlichová, Eva (%); Andričík, Marián (%): Media Relations and Communication.
P1 Kollárová, Daniela (50%); Kraľovičová, Denisa (50%); Bačuvčík, Radim (%); Nadányiová, Margaréta (%): Selected Issues of Marketing and Marketing Communication.
P1 Kačinová, Viera (50%); Hurajová, Anna (50%); Rončáková, Terézia (%); Biloveský, Vladimír (%): Selected problems of media education: for students of mass media communication.
P1 Porubanová, Monika (90%); Ungerová, Magdaléna (10%); Tandlichová, Eva (%); Stanková, Mária (%): An insight into the world of digital gaming.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter