Tvorba vysokoškolskej učebnice a multimediálnej didaktickej podpory pre predmety rozvíjajúce interkultúrne komunikačné kompetencie v anglickom jazyku pre cestovný ruch vzhľadom na potreby praxe

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Tvorba vysokoškolskej učebnice a multimediálnej didaktickej podpory pre predmety rozvíjajúce interkultúrne komunikačné kompetencie v anglickom jazyku pre cestovný ruch vzhľadom na potreby praxe

Názov projektu (anglický): Designing a textbook and multimedia support for courses developing intercultural communicative competence in English language with regard to the needs of tourism industry

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 020UKF-4/2020

Vedúci projektu: doc. Mgr. Zuzana Sándorová, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 15 841,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADE Sándorová, Z. 2020. Integrating Intercultural Aspects In EFL Lessons At Slovak Secondary Schools. In: ЕВРАЗИЙСКИЙ СОЮЗ УЧЕНЫХ/ EURÁZSKÁ ÚNIA VEDCOV (ESU), Č. 9 (78), s. 12-20. ISSN 2411-6467 DOI: 10.31618/ESU.2413-9335.2020.1.78.1005 (Viď. Prílohu č. 1)
AFC Sándorová, Z. 2020. Tourism undergraduates’ attitudes towards cultural diversity. In: LLCE2020: 7th International Conference on Language, Literature and Culture in Education 2020. (publikovaný bude 10. decembra 2020 - Viď. Prílohu č. 2)
ADM Sándorová, Z. What cultural aspects should be taught in FL lessons? : A model for evaluating the cultural content in FL course-books. Acta Scientiarum. Language and Culture. ISSN 1983-4675 (Poznámka: akceptované redakčnou radou - Viď. Prílohu č. 3).
ADM Sándorová, Z. Developing Intercultural Competence at Slovak Secondary Schools. In: Journal of Intercultural Communication. ISSN 1404-1634 (Poznámka: akceptované redakčnou radou - Viď. Prílohu č. 4).
ADC Sándorová, Z., Repáňová,T., Palenčíková, Z., Beták, N. 2020. Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? In Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. (Viď. Prílohu č. 5).
AFC Bobáková, H. – Heinz, K. – Sándorová, Z. – Beták, N. 2021. Czech And Slovak Tourism Students’ Attitudes To Cultural And Religious Diversity. In Proceedings of EDULEARN21 Conference, Virtual Edition, 5th-6th July 2021, pp. 6738-6746. ISBN: 978-84-09-31267-2.(Viď. Prílohu č. 1)
AFC Sándorová, Z. – Bobáková, H. – Heinz, K. 2021. Living and Working in a Multicultural Society – A Comparative Study of Czech and Slovak Tourism Undergraduates’ Views. In: 11 th International Conference the Future of Education : Virtual edition, 1-2 July 2021. - Florence : Filodiritto Publisher, 2021. - ISBN 979-12-80225-23-8. - ISSN 2384-9509, online, p. 519-524. DOI 10.26352/F701_2384-9509 (Viď. Prílohu č. 2)
AFC Sandorova, Z. – Betak, N. 2021. Tourism Undergraduates’ Views on Distance Learning in General and on the Lessons Fostering Communicative Competences in the English Language and Intercultural Skills during the Second Wave of the Covid-19 Pandemic. In Proceedings of EDULEARN21 Conference, Virtual Edition, 5th-6th July 2021, pp. 5346-5352. ISBN: 978-84-09-31267-2. (Viď. Prílohu č. 3)
AFC Sándorová, Z. – Beták, N.: E-learning and developing intercultural communicative competences in the english language during the covid-19 quarantine: tourism students' feedback and recommendations ; L. Gómez Chova - A. López Martínez, 2021. In. INTED2021 : 15th International Technology, Education and Development Conference March 8th-9th, 2021. - Valencia : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-27666-0, S. 6174-6182. (Viď. Prílohu č. 4)
BDF Beták, N., Sándorová, Z. 2021. Idegen nyelvi kompetenciák fejlesztése modern módszerek segítségével, 2021. In. Katedra. - ISSN 1335-6445, Roč. 28, č. 6 (2021), s. 7-9. (Viď. Prílohu č. 7)
AED Sándorová, Z. – Tomovics, E. 2021. Chinese Tourists In Europe And Slovakia – Cultural Specifics, Travel Habits And Expectations. In: REPKA, R. 2021. Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 3. Bratislava: Z-F LINGUA, 2021. pp. 133-144. ISBN: 978-80-8177-086-9. (Viď. Prílohu č. 8)
AED Sándorová, Z. – Tárnoková, V. 2021. The United States of America and Slovakia – Cultural Specifics and Differences, Perceptions and Travel Experiences. In: REPKA, R. 2021. Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 3. Bratislava: Z-F LINGUA, 2021. pp. 85-94 ISBN: 978-80-8177-086-9. (Viď. Prílohu č. 9)
ADM V tlači: Sándorová, Z. 2021. "What cultural aspects should be taught in FL lessons? : A model for evaluating the cultural content in FL course-books " In: Acta Scientiarum. Language and Culture (Brazília), časopis registrovaný v databáze Scopus (Viď. Prílohu č. 10).
BAB V tlači: Sándorová, Z. 2021. Rola cudzojazyčných učebníc v rozvíjaní interkultúrnych komunikatívnych kompetencií. PF UKF: Nitra, 2021. s. 60 ISBN 978-80-558-1822-1 (Viď. Prílohu č. 11)
ACB Po receznom konaní: Sándorová, Z., Kálaziová, I., Ivenz, P., Eva Reid, Hegedűs, O. 2021. Cultural Specifics of Selected Engish Speaking Countries. Nitra: FSŠ UKF, 2021. (Viď. Prílohu č. 12, 13, 14)
ADC V recenznom konaní: Reid, E. 2021. Planning and evaluation of an adapted intercultural communication course for undergraduate English language students during the pandemic. In: Evaluation and Program Planning. ISSN: 0149-7189 (Viď. Prílohu č. 15)
AFC Ivenz, P. 2021. Intercultural Activities in Teaching English Language. In: Working Academics Value Excellence for International Teachers. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2021, s. 177-182. (Viď. Prílohu č. 5)
AFD Ivenz, P. 2021. Role Of Intercultural Competence In Teaching English As A Foreign Language. In: Juvenilia Paedagogica 2021 : aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov : zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou konanej dňa 12.02.2021 pod záštitou dekanky Pedagogickej fakulty. - Trnava : Trnavská univerzita, 2021. - ISBN 978-80-568-0248-9, S. 74-79. (Viď. Prílohu č. 6)
P1 Beták, N. - Sándorová, Z. 2022.Intercultural communication and digital marketing in a tourism context; recenzent: Györgyi Janková, Štěpán Chalupa. - 1.vyd. - Nitra : UKF, 2022. - 109 s. - ISBN 978-80-558-1894-8. (Viď. Prílohy - Publikačný výstup č. 2 )
V3 Sándorová, Z. - Beták, N. - Presinszká, S. 2022.Developing Tourism Undergraduates’ Intercultural Communicative Skills in the English Language in a Purely Online Environment. In: Journal of International Scientific Publications: Educational Alternatives. - ISSN 1314-7277, Roč. 20 (2022), s. 183-195. (Viď. Prílohu č. 2 )
V3 Beták, N. - Sándorová, Z. 2022.Using Peer Instruction Method - Teacher Workshop Experience. In: Specialusis Ugdymas. - ISSN 1392-5369, Roč. 2, č. 43 (2022), s. 1998-2005. (Viď. Prílohu 5 )
V3 Sándorová, Z. - Beták, N. 2022. Implementing Design Thinking and Peer Instruction in an Online Environment to Develop Tourism Undergraduates’ English Language Skills. In: Journal of Language and Cultural Education. ISSN 1339-4584, Vol. , no. (2022), p. ?. (Viď. Prílohu č. 7 – Faktúra: Publikačný poplatok)

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS Sustainability 2020 (Viď. prílohu č. 6)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Hawaii International Conference on Systems Sciences Proceedings (Viď. prílohu č. 7)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2021 [1] JAMAL, T. - KIRCHER, J. - DONALDSON, J. 2021. Re-Visiting Design Thinking for Learning and Practice: Critical Pedagogy, Conative Empathy. In Sustainability, vol. 13,no. 2, art. no. 964, pp. 1-26. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su13020964. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2021 [1] REJIKUMAR, G. - ASWATHY, A. - JOSE, A. 2021. A collaborative application of design thinking and Taguchi approach in restaurant service design for food wellbeing. In Journal of Service Theory and Practice, roč. 31, č. 6. ISSN 2055-6225. DOI: https://doi.org/10.1108/JSTP-12-2020-0284. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2021 [1] FUCHS, K. 2021. How Do Undergraduate Tourism Students Perceive the Service Quality in their Educational Institution? An Assessment Using the SERVQUAL Framework. In Journal of Environmental Management and Tourism, vol. 12, no. 4, pp. 1076-1084. ISSN 2068-7729. DOI: 10.14505//jemt.v12.4(52).20. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2021 [1] TUNG, F. 2021. Rediscovering Herb Lane: Application of Design Thinking to Enhance Visitor Experience in a Traditional Market. In Sustainability, vol. 13, no. 7, art. no. 4033. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su13074033. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] BITTNER, E. - MIRBABAIE, M. - MORANA, S. 2021. Digital Facilitation Assistance for Collaborative, Creative Design Processes. In Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences. Honolulu : University of Hawai'i at Manoa, pp. 370-379. ISBN 978-0-9981331-4-0. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] SHRESTHA, B. - PODDAR, M. 2021. Entrepreneurial Design Thinking Course at Secondary School in Nepal: Contextual Prospects and Challenges. In Journal of Education and Practice, vol. 12, no. 1, pp. 25-38. ISSN 2222-1735. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] ZIAKAS, V. - ANTCHAK, V. - GETZ, D. 2021. Crisis Management and Recovery for Events: Impacts and Strategies. Oxford : Goodfellow Publishers Limited, 198 p. ISBN 1911635913. DOI: 10.23912/9781911635901-4692. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] KRASAE-IN, A. 2021. The Learning Of Design Thinking In Thailand’s Tourism Education. In Sustainable Tourism: Building Resilience in Uncertain Time. Bangkok : Kasetsart University, pp. 23-37. ISBN 9786162786136. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] MACHADO, S. 2021. Co-designing a User Experience Toolkit for Senior Online Communities: A Proposal for the miOne. Online Community. Thesis. Aveiro : Universidade de Aveiro, 242 p. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] GUICH JIMÉNEZ, A. - OSORIO VÁSQUEZ, L. 2021. Design Thinking Vs. Lean Startup, un análisis desde el enfoque educativo. Thesis. Lima : Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas, 124 p. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] MARQUES, É. 2021. Conrad Hotel: Uma Experiencia em Hospitalidade. Thesis. Evora : Universidade de Evora - Escola de Ciencias Sociais, 83 p. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] GHINA, A. - AFIFAH, N. 2021. Value Proposition Design for Custom Clothing Startup Using Design Thinking Approach. In Jurnal Manajemen Indonesia, vol. 21, no. 1, pp. 89-111. ISSN 2502-3713. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] OFTEDAL, R. - SVEEN, M. - RIKSHEIM, K. 2021. Gamification in tourism : a design thinking approach to memorable experience design. Thesis. Ås : Norwegian University of Life Sciences, 100 p. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] GUEVARA PANTA, M. - PIELAGO CASTILLO, J. 2021. Desing thinking como alternativa de innovación en las organizaciones. Revisión sistemática. Thesis. Lima, Peru : Universidad César Vallejo, 88 p. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] POPESCU, C. - POP, I. - POPESCU, D. 2021.Tourism Education During the Pandemic: Students’ Perspective. In New Trends in Sustainable Business and Consumption.Foggia, pp. 191-198. DOI: 10.24818/BASIQ/2021/07/025. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] NGA, N. - TRUNG, T. 2021. Steam education and the applicability of design thinking as an approach to integrate art-liberal into steam education. In Ho Chi Minh City University of Education - Journal of Science, vol. 18, no. 2, pp. 310-320. ISSN 1859-3100. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2021 [3] SEEGER, S. - BISSON, A. 2021. Design Thinking & Subject Review – Reflection On The Applications Of Design Thinking In Hospitality Education. In CAUTHE 2021 Conference Proceedings: Transformations in Uncertain times: Future perfect in tourism, hospitality and events. Auckland : CAUTHE, pp. 323-327. ISBN 9700994514158. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2022 [2ID] KUMAR, G. 2022. Design Thinking as an Innovative Teaching Method for Media and Communication Courses. In ShodhKosh: Journal of Visual and Performing Arts, vol. 3, no. 2, pp. 176-195. ISSN 2582-7472. DOI: 10.29121/shodhkosh.v3.i2.2022.123. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2022 [1CI] GUAMAN-QUINTANILLA, S. et al. 2022. Fostering Teamwork through Design Thinking: Evidence from a Multi-Actor Perspective. In Education Sciences, vol. 12, no. 4, art. no. 279. ISSN 2227-7102. DOI: 10.3390/educsci12040279. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2022 [2ID] WANG, M. - MUNOZ, K. - THAM, A. 2022. Enhancing industry-ready competence and skills through design thinking integration: evidence from a CLIL-based hospitality course. In Consumer Behavior in Tourism and Hospitality. ISSN 2752-6666. DOI: 10.1108/CBTH-09-2021-0211. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2022 [1CI] TANKOVIC, A. - KAPEŠ, J. - BENAZIĆ, D. 2022. Communication skills in generation Z as future tourism employees. In Communication Research and Practice, pp. 1-14. ISSN 2206-3374. DOI: 10.1080/22041451.2021.2017136. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2022 [2ID] FIANTO, A. - ANDRIANTO, N. 2022. Sustainable tourism development from the perspective of digital communication. In Jurnal Studi Komunikasi, vol. 6, no. 1, pp. 110-125. ISSN 2549-7626. DOI: 10.25139/jsk.v6i1.3648 (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2022 [1CI] MEGYERI, G. - BOROS, K. - FEKETE, B. 2022. A Theoretical Concept of an Innovative and Sustainable Product Based on an Unconventional Approach to Design Development. In Sustainability, vol. 14, no. 5, art. no. 3022. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su14053022. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2022 [2ID] HYASAT, A. 2022. The Experiential Learning Theory as Base for Tourism and Hospitality Courses and Internship Programs. In Indian Journal of Economics and Business, vol. 21, no. 1, pp. 291-303. ISSN 0972-5784. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS 2022 [1CI] FREUND, D. - INESTA, A. - CASTELLÓ, M. 2022. Tourism for all. Educating to foster accessible accommodation. In Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education, vol. 30, art. no. 100370, pp. 1-13. ISSN 1473-8376. DOI:10.1016/j.jhlste.2022.100370. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch 2022 [2ID] WHORMS, D. et al. 2022. Advancing Culture Change in Radiology Through Communication: The Value of Large- Versus Small-Group Discussions. In Journal of the American College of Radiology, roč. 19, č. 1, s. 213-216. ISSN 1546-1440. DOI: 10.1016/j.jacr.2021.08.028. (Ohlas na: Design thinking - A revolutionary new approach in tourism education? / Zuzana Sándorová et al, 2020. DOI 10.1016/j.jhlste.2019.100238. In: Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education. - ISSN 1473-8376, Roč. 26 (2020), s. 1-9.)

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Workshop Workshop s názvom MOŽNOSTI VYUŽITIA METÓD PEER INSTRUCTION A DESIGN THINKING V RÁMCI PREDMETOV ROZVÍJAJÚCICH INTERKULTÚRNE KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI V ANGLICKOM JAZYKU (Viď. prílohu č. 11) Termín konania: 21.jún 2022, 15:00 do 17:30 hod. Miesto: PF UKF, Dražovská 4, Nitra – Zobor Viď. prílohu č. 11,15,16
Inovované kurikulárne dokumenty Nové kurikulárne dokumenty (informačné listy) pre predmety rozvíjajúcich interkultúrne komunikačné kompetencie pre cestovný ruch Predmety: Interkultúrna komunikácia, Kultúra anglicky hovoriacich krajín, E-turizmus (Viď. Prílohu č . 12, 13, 14) Viď. prílohu č. 12,13,14
E-learningové kurzy E-learningový kurz pre predmet: Interkultúrna komunikácia https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=2364
E-learningový kurz E-learningový kurz pre predmet: Kultúra anglicky hovoriacich krajín https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=4234
E-learningový kurz E-learningový kurz pre predmet: E-turizmus https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=5072
Elektronická učebnica - e-book Beták, N. - Sándorová, Z. 2022.Intercultural communication and digital marketing in a tourism context; recenzent: Györgyi Janková, Štěpán Chalupa. - 1.vyd. - Nitra : UKF, 2022. - 109 s. - ISBN 978-80-558-1894-8. (Viď. Prílohu č. 1) Viď. prílohu č. 1
Elektronická učebnica - e-book Sándorová, Z., Kálaziová, I., Ivenz, P., Reid, E., Hegedűs, O., Niall, K. 2021. CULTURAL SPECIFICS OF SELECTED ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES; recenzent: Božena Horváthová, Jana Luprichová. - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2021. - 352 s. - ISBN 978-80-558-1833-7. Viď. prílohu č. 17

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter