Učebné materiály podporujúce progresívnu formu výučby CAD/CAE systémov
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Učebné materiály podporujúce progresívnu formu výučby CAD/CAE systémov
Názov projektu (anglický): Teaching materials supporting progressive form of CAD/CAE system teaching
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2021
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 017UKF-4/2020
Vedúci projektu: Ing. Mgr. Peter Kuna, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Fakulta prírodných vied a informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 518,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | Kuna, P. – Hašková, A. – Palaj, M. – Skačan, M.: How to enhance students ́ interest in technology study branches. In: EDULEARN20 : Proceedings. 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, s. 561-566. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-17979-4, ISSN 2340-1117 |
ADM | Bánesz, G. – Hašková, A.: How to Train Teachers to Support Pupils' Orientation for Technical Study Programs. In: Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, roč. 10, č. 1/2020), s. 24-27, ISSN 1804-7890 |
AFC | Záhorec, J. – Hašková, A.: Pre-gradual teacher training in the area of didactic technological competencies . In: ERIE 2020: Proceedings of the 17th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, s. 332 – 338. Praha : Czech University of Life Sciences, 2020. ISBN 978-80-213-3022-1, ISSN 2336-744X |
AFC | Širka, J. – Hašková, A.: Students ́ interest in technical study programs and Technical Olympiad: Investigation of the interrelation. In: EDULEARN20: Proceedings. 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, s. 439-442. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-17979-4, ISSN 2340-1117 |
AFD | Kuna, P. - Hašková, A. - Mukhashavria, S.: Application of virtual reality in industrial control systems. In: DIVAI 2020: Proceedings of the 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, s. 139-148. Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-841-6, ISSN 2464-7470. |
ADM | Šebo, M. - Hašková, A.: How Students Perceive Educational Support Through Facebook. In. Education and SElf Development, vol. 15, No. 3/2020, s. 67-75 , ISSN 1991-7740 |
AFC | Hašková, A.: How to evaluate technology subject teachers. In: Arpha Proceedings, 12 s. (v tlači) |
AFD | Kuna, P. - Danko, F. - Hašková, A.: Riešeniš aspektov diverzity PLC systémov v príprave programátorov. In: Zborník z konferencie Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. 8 s. (v tlači) |
AFD | Krajinčák, E. - Šebo, M. - Hašková, A.: Začiatky prípravy odborníkov pre prácu v podmienkach Industry 4.0. In: Zborník z konferencie Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. 10 s. (v tlači) |
ADE | Hašková, A. - Záhorec, J.: Development of teacher trainees’ digital competences. In: R&E-SOURCE : Online Journal for Research and Education, s. 29-36, ISSN 2313-1640, Special Issue18 (2020), p. 29 - 36 |
AFC | Kuna, P. – Hašková, A. – Palaj, M. – Skačan, M.: How to enhance students ́ interest in technology study branches. In: EDULEARN20 : Proceedings. 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, s. 561-566. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-17979-4, ISSN 2340-1117 čakateľ na WoS/Scopus |
ADM | Bánesz, G. – Hašková, A.: How to train teachers to support pupils' orientation for technical study programs. In: Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, roč. 10, č. 1/2020), s. 24-27, ISSN 1804-7890 WoS/Scopus |
AFC | Záhorec, J. – Hašková, A.: Pre-gradual teacher training in the area of didactic technological competencies . In: ERIE 2020: Proceedings of the 17th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, s. 332 – 338. Praha : Czech University of Life Sciences, 2020. ISBN 978-80-213-3022-1, ISSN 2336-744X WoS/Scopus |
AFC | Širka, J. – Hašková, A.: Students ́ interest in technical study programs and Technical Olympiad: Investigation of the interrelation. In: EDULEARN20: Proceedings. 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, s. 439-442. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-17979-4, ISSN 2340-1117 čakateľ na WoS/Scopus |
AFD | Kuna, P. - Hašková, A. - Mukhashavria, S.: Application of virtual reality in industrial control systems. In: DIVAI 2020: Proceedings of the 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, s. 139-148. Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-841-6, ISSN 2464-7470 WoS/Scopus |
ADM | Šebo, M. - Hašková, A.: How students perceive educational support through Facebook. In: Education and Self Development, vol. 15, No. 3/2020, s. 67-75 , ISSN 1991-7740 WoS/Scopus |
AFC | Hašková, A.: How to evaluate technology subject teachers. In: ARPHA Proceedings 3: VI International Forum on Teacher Education, s. 793 – 806. Eds: Ilshat Gafurov, Roza Valeeva. Kazan : Kazan federal university, 2020. ISSN 2683-0647, ISBN 978-619-248-025-7. DOI: 10.3897/ap.2.e0793 WoS/Scopus |
AEC | Hašková, A. – Danko, F.: Výzvy a inovácie vo vyučovaní technických predmetov z pohľadu ich učiteľov. In: Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů, s. 51 – 70. Praha : VŠE, 2020. ISBN 978-80-87570-48-7 |
AFG | Hašková, A. – Danko, F.: Výzvy a inovácie vo vyučovaní technických predmetov z pohľadu ich učiteľov. In: Schola Nova, Quo Vadis? Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů. Sborník recenzovaných abstraktů 5. ročníku mezinárodní vědecké konference (eds. J. Krpálková Krelová, L. Pavera), s. 15 – 16. Praha : Extrasystem, 2020. ISBN 978-80-87570-52-4 |
ADF | Záhorec, J. – Hašková, A.: Postoje učiteľov k začleňovaniu digitálnych prostriedkov do vyučovacieho procesu v kontexte zvyšovania jeho účinnosti. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, roč. 19, č. 5/2020, s. 75 - 85, ISSN 1336-2232 |
ADE | Záhorec, J. – Hašková, A. – Nagyová, A.: Inovácie pregraduálnej prípravy učiteľov v zameraní na formovanie ich digitálnych kompetencií. In: JTIE – Journal of Technology and Information Education. (Časopis pre technickú a informačnú výchovu). 2020, č. 2, vol. 12, s. 80 – 92. ISSN 1803-537X (print), ISSN 1803-6805 (on-line). DOI: 10.5507/jtie.2020.013 ERIH |
AFD | Kuna, P. – Danko, F. – Hašková, A.: Riešenie aspektov diverzity PLC systémov v príprave programátorov. In: Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest 2020, s. 262 - 271. Trenčín : FSEV TnUAD, 2021. ISBN 978-80-8075-939-1 |
AFD | Krajinčák, E. – Šebo, M. – Hašková, A.: Začiatok prípravy odborníkov pre prácu v podmienkach Industry 4.0. In: Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest 2020 : Zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, s. 238 - 245. Trenčín : FSEV TnUAD, 2021. ISBN 978-80-8075-939-1 |
AFC | Hašková A. - Zatkalík D. - Zatkalík M.: Requirements on math and ICT competences within the study branches transport and automotive service and repair. In: Auer M. E., Rüütmann T. (eds) Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. ICL 2020. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1329, s. 677 - 689. Cham: Springer, 2021. ISBN 978-3-030-68200-2, 978-3-030-68201-9. DOI https://doi.org/10.1007/978-3-030-68201-9_66 WoS/Scopus |
AFC | Kuna, P. – Hašková, A. – Arras, P.: International interinstitutional coordination of vocational education and training of programmers for Industry 4.0 needs. In: ETEMS 2021 – IEEE 2021 European Technology & Engineering Management Summit : Conference publications, s. 84 – 89. Dortmund : Dortmund University of Applied Sciences and Arts, 2021. ISBN 978-1-6654-1977-2 WoS/Scopus |
ADC | Záhorec, J. - Hašková, A. - Poliaková, A. - Munk, M.: Case Study of the Integration of Digital Competencies into Teacher Preparation. In: Sustainability 2021, 13, 6402, 28 s.. https://doi.org/10.3390/su13116402, https://www.mdpi.com/journal/sustainability CC |
ADN | Záhorec, J. – Hašková, A. – Munk, M.: Self-reflection of digital literacy of primary and secondary school teachers: Case study of Slovakia. In: European Journal of Contemporary Education, vol. 10, no 2, 2021, s. 496 – 508, ISNN 2305-6746, Academic Publishing House Researcher, s.r.o. DOI: 10.13187/ejced.2021.2.496 WoS_Scopus |
AFC | Kuna, P. – Hašková, A. – Borza. Ľ.: SWOT Analysis of Virtual Reality Systems. In: EDULEARN21 Proceedings (Eds. L. Gómez Chova, A. López Martinez, I. Candel Torres), s. 4837 – 4845. Valencia: IATED Academy, 2021 ISBN 978-84-09-31267-2, ISSN 2340-1117 Čakateľ na WoS/Scopus |
AFC | Hašková, A. – Zatkalík, D. – Zatkalík, M.: Employers requirements for graduates of vocational education and training in study branches transport and automotive service and repair. In: 24th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL 2021); 50th IGIP International Conference on Engineering Pedagogy, s. 1642 - 1652 http://icl-conference.org/proceedings/ICL2021_proceedings.zip Čakateľ na WoS/Scopus |
AFC | Kuna, P. – Hašková, A.– Haller, J.: Vocational training in CNC technologies. In: ICERI2021 Proceedings, Eds. L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, s. 3340 - 3346. Valencia: IATED Academy, 2021. ISBN 978-84-09-34549-6, ISSN 2340-1095 Čakateľ na WoS/Scopus |
ADE | Kuna, P. – Hašková, A. – Borza, Ľ.: SWOT analysis of virtual reality creation equipments. In: R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, 5 s, Special Issue. ISSN: 2313-1640, http://journal.ph-noe.ac.at (v tlači) |
ADE | Hašková, A. - Tamene, G. - Zatkalík, D.: Application of CLIL features in VET: Example of good experiences from an upper secondary vocational school In: R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, 5 s, Special Issue. ISSN: 2313-1640, http://journal.ph-noe.ac.at (v tlači) |
ABC | Hašková, A. - Záhorec, J.: Analysis of teachers´ needs related to their professional digital skills: Reflection on the pre-corona state and impact of the first wave of the pandemy on these needs. In: Tomczyk, L. et al.: Digital competence of future generations of teachers. Springer (v recenznom konaní) |
BCB | Peter Kuna - Miloslav Skačan: Technická grafika: Zbierka úloh pre stredné odborné školy. Nitra: PF UKF, 2021. ISBN 978-80-558-1826-9 |
BCB | Peter Kuna - Miloš Palaj: Programovanie vývojovej dosky Arduino: Zbierka úloh pre stredné školy. Nitra: PF UKF, 2021. ISBN 978-80-558-1827-6. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Šebo, M. – Hašková, A.: How students perceive educational support through Facebook. In: Education and Self Development, Roč. 15, č. 3 (2020), s. 67 - 75, ISSN 1991-7740. DOI 10.26907/esd15.3.06. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Šebo, M. – Hašková, A.: How students perceive educational support through Facebook. In: Education and Self Development, Roč. 15, č. 3 (2020), s. 67 - 75, ISSN 1991-7740. DOI 10.26907/esd15.3.06. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Šebo, M. – Hašková, A.: How students perceive educational support through Facebook. In: Education and Self Development, Roč. 15, č. 3 (2020), s. 67 - 75, ISSN 1991-7740. DOI 10.26907/esd15.3.06. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Záhorec, J. – Hašková, A. – Nagyová, A.: Inovácie pregraduálnej prípravy učiteľov v zameraní na formovanie ich digitálnych kompetencií. In: JTIE – Journal of Technology and Information Education. (Časopis pre technickú a informačnú výchovu). 2020, č. 2, vol. 12, s. 80 – 92. ISSN 1803-537X (print), ISSN 1803-6805 (on-line). DOI: 10.5507/jtie.2020.013 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
voľne prístupná elektronická verzia učebnice 1 | Peter Kuna - Miloslav Skačan: Technická grafika: Zbierka úloh pre stredné odborné školy. Nitra: PF UKF, 2021. ISBN 978-80-558-1826-9 | https://vykazy.ki.fpv.ukf.sk/books/Kuna_Skacan_Technicka_Grafika.pdf |
voľne prístupná elektronická verzia učebnice 1 | Peter Kuna - Miloš Palaj: Programovanie vývojovej dosky Arduino: Zbierka úloh pre stredné školy. Nitra: PF UKF, 2021. ISBN 978-80-558-1827-6. | https://vykazy.ki.fpv.ukf.sk/books/Kuna_Palaj_Programovanie_vyvojovej_dosky_Arduino.pdf |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.