Didaktické reflektívne komunity
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Didaktické reflektívne komunity
Názov projektu (anglický): Instructional rounds
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 004TTU-4/2020
Vedúci projektu: doc. Mgr. Martin Brestovanský, PhD.
Vysoká škola: Trnavská univerzita v Trnave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 17 448,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | Brestovanský, M. (ed.), Kotuľáková, K., Ferencová, J., Šuťáková, V., Sádovská, A., Godiš, T. (2020). Zuzana a jej škola. Profesijné učiace sa komunity. Trnava: Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity. ISBN 978-80-568-0275-5. |
GII | Brestovanský, M. & Kotuľáková, K. (2020). Ako identifikovať problém praxe vo vyučovaní na našej škole. Trnava: Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity. ISBN 978-80-568-0274-8. |
BBB | Brestovanský, M. (2020). Didaktické reflektívne komunity: učenie už viac nemôže byť ponechané na jednotlivcovi. Bratislava: Raabe. |
AAB | Učiaca sa škola |
BEF | Pichliačik |
BEF | Ako gombík zmenil módu |
BEF | Najlepší obchod v ulici |
BEF | Vitruviánsky muž |
BEF | Olej: každá kvapka sa počíta |
BAB | Didaktické reflektívne komunity - učebný zdroj pre program inovačného vzdelávania |
AFG | Didaktické reflektívne komunity ako súčasť zlepšovania pedagogických zručnosti - identifikovanie problémov praxe |
BEF | Spoločenská hodnota chránených lesných živočíchov |
BEF | Cestou necestou |
BEF | Kráľ Matej a bača |
V3 | Godiš, Tomáš (100%): Professionelle Lerngemeinschaften. Sládkovičovo : ISSN 2644-6464 |
ADC | Brestovanský, Martin (100%): Súvislosti vzťahu učiteľ - žiak a školského výkonu: perspektívy pripútania a motivácie. 2017 Bratislava : ISBN 978-80-223-4480-7 ISSN 1804-6436 |
GII | Brestovanský, Martin (50%); Kotuľáková, Katarína (50%): Ako identifikovať problém praxe vo vyučovaní na našej škole. |
BEF | Brestovanský, Martin (100%): Didaktické reflektívne komunity: učenie už viac nemôže byť ponechané na jednotlivcovi. 2020 Bratislava : ISBN 978-80-8140-435-1 |
GII | Brestovanský, Martin (100%): Vzájomné učenie sa učiteľov a vedúcich pracovníkov v profesijných komunitách. Trnava : ISSN 2585-8556 |
FAI | Brestovanský, Martin (40%); Kotuľáková, Katarína (11%); Ferencová, Janka (11%); Šuťáková, Valentína (11%); Sádovská, Anna (16%); Godiš, Tomáš (11%); Brestovanský, Martin (100%); Pol, Milan (%); Kuruc, Martin (%); Grohová, Viera (%): Zuzana a jej škola. |
V3 | Brestovanský, Martin (50%); Sekerešová, Daniela (50%): Parasocial interaction does not function as a relationship mediator between the influencer's online content and the adolescent ́s prosocial moral behaviour. Trnava : ISSN 1338-130X |
O1 | Brestovanský, Martin (60%); Grohová, Viera (30%); Baranyai, Ladislav (10%); Porubský, Štefan (%); Dragulová, Alica (%); Čajková, Galina (%): Príbeh učiacej sa školy. |
V1 | Godiš, T. (2022). Sprachlehr- und -lernprogramme im Fremdsprachenunterricht. Trnava: Universität in Trnava |
O1 | Škola s charakterom |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | WUBBELS, T. et al. Classroom management at different timescales: An interpersonal perspective. In SABORNIE, E.- ESPELAGE, D. (eds.) Handbook of Classroom Management. - ISBN 978-100063518-8, s. 388-414. - SCOPUS |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | DOJČÁR, M. - ZAVIŠ, M. - PINČEKOVÁ, K. Spiritual accompaniment demand survey. In Acta Missiologica : akademický časopis Inštitútu misijnej práce a tropického zdravotníctva sv. Jána Pavla II. VŠ ZSP sv. Alžbety a Fakulty zdravotníctva a sociálnej práce Trnavskej univerzity, roč. 16, č. 1, 2022, s. 215-226 [print, online]. ISSN 1337-7515. - WOS. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | SADIDA, Q. - SURYANTO, . Interaksi parasosial pada remaja: sebuah tinjauan literatur sistematis = Parasocial interaction in adolescents: a systematic literature review. In Berajah Journal : Jurnal Pembelajaran dan Pengembangan Diri, vol. 2, no. 3, 2022, p. 679-688. ISSN 2797-1805. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | FERENCOVÁ, J. - Akčný výskum ako dôležitá súčasť profesijného učenia sa učiteľov = Action research as an important part of teachers` professional learning. In SZADA-BORZYSZKOWSKA, J. - JAKUBOWSKA, E. (eds.) Różnorodność w edukacji dorosłych 21 wieku. - 1. vyd. - Siedlce: Instytut kultury regionalnej i badaň literackich im. Franciszka Karpinskiego, 2021. - ISBN 978-83-66597-12-9, s. 203-217. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
http://fps.education/ | webstránka projektu | http://fps.education/ |
Didaktické reflektívne komunity | Program inovačného vzdelávania | https://mpc-edu.sk/sk/edu/program/841 |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Budimír | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - 1. súkromné gymnázium, Bratislava | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Spojená evanjelická škola, Martin | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Spojená škola Kráľovnej pokoja, Žilina | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Katolícka spojená škola, Nemšová | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Základná škola J. A. Komenského, Bratislava | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Základná škola s materskou školou, Ulica Ivana Krasku, Trnava-Modranka | nie je link |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov – Budimír | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - 1. súkromné gymnázium, Bratislava | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Evanjelická spojená škola, Martin | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Spojená škola Kráľovnej pokoja, Žilina | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Katolícka spojená škola, Nemšová | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Základná škola J. A. Komenského, Bratislava | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov - Základná škola s materskou školou, Ulica Ivana Krasku, Trnava-Modranka | nie je |
Implementácia techniky reflektívnych protokolov | nadväzný (2.) online workshop pre facilitátorov a realizácia stretnutia na báze reflektívnych protokolov – 1. súkromné gymnázium, Bratislava | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Martin, RCPU Rožňava | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Trnava, RCPU Nitra, RCPU Trenčín | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Bratislava/Bratislava-okolie | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre Cirkevnu ZŠ A. Merici, Trnava | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | Stredná odborná škola obchodu a služieb, Dolný Kubín | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | 1. súkromné gymnázium, Bratislava | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | učitelia etickej výchovy v rámci aktivít ďalšieho profesijného rozvoja, PdF, Trnava | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Púchov a RCPU Komárno | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Banská Bystrica | nie je |
Prezenčný workshop / vzdelávanie k téme DRK a reflektívnych protokolov | pre RCPU Košice | nie je |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.