Inovatívne vzdelávacie e-moduly bezpečnosti práce v duálnom vzdelávaní
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Inovatívne vzdelávacie e-moduly bezpečnosti práce v duálnom vzdelávaní
Názov projektu (anglický): Innovative learning e-modules for safety in dual education
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 014UKF-4/2020
Vedúci projektu: doc. Ing. Ivana Tureková, PhD., MBA
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 24 498,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ACB | Tureková, Ivana (34%); Marková, Iveta (33%); Krištofiaková, Lucia (33%); Osvald, Anton (%); Zapletal, Ladislav (%); Hrmo, Roman (100%): Kultúra bezpečnosti v školskom prostredí 1. |
ADE | Tureková, Ivana (50%); Bilčíková, Jana (50%): Management of teacher education for safe work. Baden : ISSN 2313-1640 |
AFC | Ivana Tureková, Iveta Marková, Jana Bilčíková : The requirements for a graduate of the occupational safety and health department. In. EDULEARN20 : Proceedings of EDULEARN20 Conference. 6th-7th July 2020. ISBN: 978-84-09-17979-4. čakateľ na WoS |
ADM | Tureková, Ivana (30%); Bilčíková, Jana (30%); Bilčík, Alexander (20%); Marková, Iveta (20%): Implementation of Environmental Issues in Teaching the Subject of Technical Education at Primary Schools. Viedeň : ISSN 2192-4880 |
ADC | Tureková, Ivana (30%); Marková, Iveta (40%); Ivanovičová, Martina (10%); Harangozó, Jozef (20%): Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. Bazilej : ISSN 2073-4360 |
AFB | Tureková, Ivana (60%); Harangozó, Jozef (40%): Aktivizujúce metódy a ich využitie pri dištančnom vzdelávaní BOZP. 2020 Košice : ISBN 978-80-553-3685-5 |
ADF | Tureková, Ivana (50%); Harangozó, Jozef (50%): The Factors the School Environment during the Teaching Process. Zvolen : ISSN 2585-9730 |
AFC | Tureková, Ivana (25%); Hašková, Alena (25%); Marková, Iveta (25%); Bilčíková, Jana (25%): Activating methods and thier use in online education. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFC | Tureková, Ivana (40%); Harangozó, Jozef (30%); Šebo, Miroslav (30%): Lifelong education of teachers in risk management of technical education. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFC | Tureková, Ivana (33.334%); Šebo, Miroslav (33.333%); Turčeková, Natália (33.333%): Prevention against health and ergonomic risks by work with computers. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-17979-4 ISSN 2340-1117 |
AFC | Tureková, Ivana (50%); Tomková, Viera (50%): Do the Parameters of Indoor Learning Space Influence the Results of Academic Students?. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AFC | Tureková, Ivana (55%); Hašková, Alena (45%): Good practice of using project education in technical subject teaching. 2021 Cham : ISBN 978-3-030-68197-5 |
AFC | Tureková, Ivana (100%): Improvement of training in occupational safety in dual education. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-27666-0 ISSN 2340-1079 |
ADM | Valentová, Monika (34%); Brečka, Peter (33%); Tureková, Ivana (33%): Analysis of Pupils ́ Higher and Lower Order Thinking Skills in Traffic Education. Novi Pazar : ISSN 2217-8333 |
AFC | Tomková, Viera (50%); Tureková, Ivana (50%): OSH Education at Secondary Schools: Evaluation of Current State in Slovak republic. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AFC | Bánesz, Gabriel (40%); Lukáčová, Danka (30%); Tomková, Viera (30%): Electronic Learning Modules for Measuring Working Environment Factors. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-27666-0 ISSN 2340-1079 |
AFC | Lukáčová, Danka (50%); Bánesz, Gabriel (50%): Students' Readiness for Online Education due to the Covid 19 Pandemic. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
ADE | Lukáčová, Danka (60%); Bánesz, Gabriel (30%); Vraňáková, Zuzana (10%): Učebné zdroje učiteľov techniky na základných školách v SR. Olomouc : ISSN 1805-8949 |
AFG | Lukáčová, Danka (60%); Bánesz, Gabriel (30%); Vraňáková, Zuzana (10%): Učebné zdroje učiteľov techniky na základných školách v SR. 2021 Olomouc : ISBN 978-80-244-5924-0 |
AFD | Tureková, Ivana (50%); Harangozó, Jozef (50%): Využitie aktivizujúcich metód pri online vzdelávaní technických predmetov. 2020 Žilina : ISBN 978-80-973460-4-1 |
AFD | Harangozó, J., Tureková, I. 2020. Zefektívnenie výučby bezpečnosti práce na základných školách. In Motivation-Education-Trust-Environment-Safety (METES)2020 : proceedings of the 5th International Conference, Ružombereok, February 21, 2020. - ISBN 978-80-973460-7-2, S. 121-126. |
V3 | Tureková, Ivana (40%); Marková, Iveta (30%); Sventeková, Eva (20%); Harangozó, Jozef (10%): Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. Londýn : ISSN 1873-6785 |
P1 | Tureková, Ivana (50%); Harangozó, Jozef (50%); Zatkalik, Martin (%); Hašková, Alena (%): Kultúra bezpečnosti v školskom prostredí 2. |
V2 | Harangozó, Jozef (25%); Tureková, Ivana (25%); Valentová, Monika (25%); Brečka, Peter (25%): Case study in the structure of teacher education for technical professions. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079 |
V3 | Brečka, Peter (34%); Valentová, Monika (33%); Tureková, Ivana (33%): Digital Technologies in Environmental Education. Novi Pazar : ISSN 2217-8333 |
V3 | Tureková, Ivana (25%); Marková, Iveta (25%); Hrmo, Roman (25%); Harangozó, Jozef (25%): Dual Education and Occupational Safety Training. Baden : ISSN 2313-1640 |
V3 | Tureková, Ivana (35%); Ivanovičová, Martina (5%); Harangozó, Jozef (5%); Gašpercová, Stanislava (20%); Marková, Iveta (35%): Experimental Study of the Influence of Selected Factors on the Particle Board Ignition by Radiant Heat Flux. Bazilej : ISSN 2073-4360 |
V2 | Tureková, Ivana (25%); Harangozó, Jozef (25%); Brečka, Peter (25%); Valentová, Monika (25%): The impact of activating teaching methods on students' results at the time of coronavirus disease. 2022 Barcelona : ISBN 978-84-09-37758-9 ISSN 2340-1079 |
V2 | Tureková, Ivana (34%); Harangozó, Jozef (33%); Marková, Iveta (33%): Vplyv osvetlenia na edukačné prostredie triedy. 2022 Ostrava : ISBN 978-80-7385-255-9 |
V3 | Lukáčová, Danka (100%): Full-time versus Distance Learning of Statistics. Novi Pazar : ISSN 2217-8333 |
V3 | Marková, Iveta (20%); Ivaničová, Martina (20%); Makovická Osvaldová, Linda (20%); Harangozó, Jozef (20%); Tureková, Ivana (20%): Ignition of Wood-Based Boards by Radiant Heat. 2022 Cham : ISBN 978-3-031-130-82-3 ISSN 2364-1878 |
V2 | Tureková, Ivana (25%); Marková, Iveta (25%); Brečka, Peter (25%); Harangozó, Jozef (25%): Príprava učiteľov techniky v oblasti BOZP. 2022 Košice : ISBN 978-80-553-4172-9 |
V3 | Kóša, Marek (80%); Tureková, Ivana (20%): Monitorovanie vybraných fyzikálnych faktorov v školskej kovoobrábacej dielni. Banská Bystrica : ISSN 1339-9888 |
V2 | Marková, I., Tureková, I. 2022. Sledovanie signifikantného vplyvu tepelného toku a hrúbky drevotrieskových dosiek a OSB dosiek na čas zapálenia. In : AFSE 2022: Medzinárodná vedecká konferencia Advances in Fire & Safety Engineering a odborná konferencia Ochrana pred požiarmi a záchranné služby, Katedra požiarneho inžinierstva, Žilina, 22. - 23. november 2022, 14 s. (CDrom). [Tureková Ivana (40%) - Marková Iveta (60%)] |
P1 | Marková, I. Tureková, I. 2022. Teória horenia a analýza spalín. Hašková, A. recenzent, Oravec, M. recenzent, EDIS Žilinská univerzita v Žiline, 263 s. ISBN: 978-80-554-1930-5 (v tlači) |
V2 | Marková, I., Tureková, I. Ivanovičová, M., Jaďuďová, J. 2022. Iniciácia vybranými iniciačnými zdrojmi usadenej vrstvy prachu smreka. Medzinárodná vedecká konferencia Advances in Fire & Safety Engineering a odborná konferencia Ochrana pred požiarmi a záchranné služby, Katedra požiarneho inžinierstva, Žilina, 22. - 23. november 2022, 11 s. (CDrom). |
V3 | Kóša, M., Tureková, I. 2022. Noise monitoring in the school metal workshop. In: R&E-Source [elektronický dokument] . – Baden (Rakúsko) : Pädagogische Hochschule NÖ. [Kóša, Marek (60%) - Tureková, Ivana (40%)] (v recenznom konaní) |
V3 | Brečka, P., Valentová, M. 2022. Assessment of digital games in technology education. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP) (v tlači, čakateľ na WoS a Scopus) |
V1 | Tureková, I., Brečka, P. 2022. Vzdelávanie v oblasti bezpečnosti práce pri príprave na budúce povolanie. Nitra, 2022.121 s. ISBN 978-80-558-2002-6. 6,7 AH. Online |
V3 | Marková, I., Tureková, I. 2022. Sledovanie iniciácie usadenej vrstvy prachu buka vybranými iniciačnými zdrojmi. In Riešenie krízových situácií v špecifickom prostredí. Zborník príspevkov z 25. vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - ISSN 978-80-554-1872-8. - Žilina: EDIS, 2022. - s. 391-399. |
V3 | Vandlíčková, M., Marková, I., Gašpercová, S. 2022. Particle Size Influence of Combustible Food Dust Layer on a Heated Surface on Minimum Ignition Temperature. In Living with risks [electronic] : sharing the good practice. - 1. vyd. - Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka, 2022. - ISBN 978-86-6022-440-0. - s. 58 [online]. |
V2 | Andres, P., Hrmo, R., Krištofiaková, L. 2022. System of Quality Assurance in the University Education During COVID-19 Crisis. In: Auer, M.E., Hortsch, H., Michler, O., Köhler, T. (eds) Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education. ICL 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 390. Springer, Cham. https://doi-1org-1szibz7441219.erproxy.cvtisr.sk/10.1007/978-3-030-93907-6_19. WoS a Scopus |
V3 | Hrmo, R., Kučerka, D., Noga, H., Dzíbela, F., Gajewska, A., Piotrowski, T. Development of key competencies of students preparing in the field of study to reception technicians. In : R&E-SOURCE, Special Issue Pedagogical diplomacy, ISSN 2313-1640 (v tlači). |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | ADC Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes In Polymers. ISSN (online) 2073-4360. – Roč. 13, č. 5 (2021), 1-13. IF 4.329 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | ADC Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes In Polymers. ISSN (online) 2073-4360. – Roč. 13, č. 5 (2021), 1-13. IF 4.329 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I. Harangozó, J., Ivanovičová M. 2021. Experimental study of oriented strand board ignition by radiant heat fluxes. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I., Sventeková, E., Harangozó, J. 2021. Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I., Sventeková, E., Harangozó, J. 2021. Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I., Sventeková, E., Harangozó, J. 2021. Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I., Sventeková, E., Harangozó, J. 2021. Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Marková, I., Sventeková, E., Harangozó, J. 2021. Evaluation of microclimatic conditions during the teaching process in selected school premises. Slovak case study. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Tureková, I., Ivanovičová, M., Harangozó, J., Gašpercová, S., Marková, I. 2022. Experimental Study of the Influence of Selected Factors on the Particle Board Ignition by Radiant Heat Flux. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
webová stránka | zverejnenie projektu, cieľov a výstupov | http://www.ktit.pf.ukf.sk/index.php/aktualne-projekty/132-inovativne-vzdelavacie-e-moduly-bezpecnosti-prace-v-dualnom-vzdelavani |
on line prezentácia | Workshop v rámci Týždňa vedy a techniky dňa 09.11.2020 v čase 09:00-10:30 | Link: https://meet.ukf.sk/VaT-Workshop |
Tvorbe e-learningových modulov | KEGA Inovatívne vzdelávacie e-moduly bezpečnosti práce v duálnom vzdelávaní | https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=4690 |
Tvorbe e-learningových modulov | Prezentácia v rámci TVT | https://edu.ukf.sk/course/view.php?id=4690 |
Workshop 2022 | Projektová činnosť pracovníkov KTIT PF UKF v Nitre - prezentácia dosiahnutých výsledkov za druhý rok reišenia projektu | https://www.ktit.pf.ukf.sk/index.php/tyzden-vedy-a-techniky |
Európsky týždeň BOZP | Vyvrcholením týždňa BOZP bol workshop zorganizovaný v rámci končiaceho projektu KEGA č. 014UKF-4/2020 s názvom Inovatívne vzdelávacie e-moduly bezpečnosti práce v duálnom vzdelávaní, na ktorom boli propagované výstupy projektu s cieľom poukázať, ako v príprave na budúce povolanie konkrétnych profesií systematicky implementovať bezpečnosť práce v praktickom vzdelávaní vrátane legislatívnych postupov a praktických ukážok. | https://www.ukf.sk/verejnost/aktuality/udalosti/5645-europsky-tyzden-bezpecnosti-na-pf-ukf |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.