Využitie pokročilých technológií s prvkami automatizácie vo fyzikálnom vzdelávaní
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Využitie pokročilých technológií s prvkami automatizácie vo fyzikálnom vzdelávaní
Názov projektu (anglický): Utilization of advanced technologies with automation elements in physical education
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 009PU-4/2020
Vedúci projektu: doc. RNDr. Sergej Iľkovič, PhD.
Vysoká škola: Prešovská univerzita v Prešove
Pracovisko: Fakulta humanitných a prírodných vied
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 24 177,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AEC | M. Choma, S. Iľkovič: SCHOOL MEASURING SYSTEM USING A MICROCONTROLLER. 20. konferencia českých a slovenských fyzikov, Praha 7.- 10. september 2020. V tlači. |
AFD | ŠEBEŇ, V., KĽUČAROVÁ, A. K PRÍPRAVE BUDÚCICH UČITEĽOV FYZIKY. Festival fyziky - Tvorivý učiteľ fyziky. Smolenice. 21.-23.09.2020. V tlači. |
ADM | Modeling and analysis of a vehicle dynamics at frontal impact into the rigid barrier using a system identification toolbox [print, elektronický dokument] / Jozef Kmec, Jozef Pavelka, Jaroslav Šoltés. - In: MM Science Journal [print, elektronický dokument]. - ISSN 1803-1269. - ISSN 1805-0476. - č. 6 (2021), s. 4496-4500., Kmec Jozef (50%), Pavelka Jozef (25%), Šoltés Jaroslav (25%) |
AED | Sergej Iľkovič:Development of physical experimental equipment and aids using microcontrollers, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači |
AFF | Sergej Iľkovič: Vývoj fyzikálnych experimentálnych zariadení a pomôcok s využitím mikrokontrolérov |
AED | Michal Choma, Sergej Iľkovič: The usage of analog - digital converter in physics teaching, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači |
AED | Šebeň, V., Kľučarová, A. and N. Yurkovich: Correlation Analysis of Cognitive Interest Impact on Students´ Critical Thinking in Physics, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači |
AED | Šterbákova, K. and M. Csatáryová: Alternative Physics Experiments during Distance Education, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači |
AED | Šebeň, V. and A. Kľučarová: Mutual Relationships Between the Levels of Cognitive Interest in Physics and Critical Thinking of Primary-school Students, zborník konferencie DIDFYZ 2021, Terchová - v tlači |
AED | Csatáryová, M., Šebeň, V. and A. Kľučarová: Teaching Physics in Distance Education, zborník konferencie DIDFYZ 2021, Terchová - v tlači |
AFC | Choma, Michal, Iľkovič, Sergej: Experimentálne úlohy s tenzometrom, QUAERE 2021, 11 28.06.2021-30.06.2021, Hradec Králové, Česko |
AFC | Choma, Michal: Quantitative pedagogical research of the effectiveness of the school measuring, CER Comparative European Research 2021, Proceedings | Research Track of the 16th Biannual CER Comparative European Research Conference – International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries, October 25-27, 2021, London, United Kingdom |
V1 | Iľkovič S.: Merací systém uLAB, ISBN 978-80-555-2965-3, 180 strán, Prešov, 2022 |
V2 | Iľkovič S.: Fast data collection using microcontrollers, In: 26th CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS PROCEEDINGS, ISBN 978-80-89855-19-3, 2022 |
D1 | Iľkovič S.: Modulárny merací systém, In: G06F 5/00 (2006.01), 2022 |
D1 | Iľkovič S.: Modulárny merací systém, 2022 |
V3 | Kmec, J., Pavelka, J., Soltes, J.: Determination of stiffness and damping parameters from a vehicle model in a frontal impact into the rigid barrier using the matlab, MM Science Journal, 2022, 2022-June, pp. 5651–5655 |
V3 | Kmec, J., Pavelka, J., Soltes, J.: Modeling and analysis of a vehicle dynamics at frontal impact into the rigid barrier using a system identification toolbox, MM Science Journal, 2021, 2021(June), pp. 4496–4500 |
V2 | A. Kľučarová, V. Šebeň,: Students´ results in the critical thinking test after distance education, In 26TH CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS, PROCEEDINGS. 2022. EQUILIBRIA, s.r.o. Košice, ISBN 978-80-89855-19-3 c.53-55 |
V2 | A. Kľučarová, V. Šebeň,: Mutual relationships between the levels of cognitive interest in physics and critical thinking of primary-school students [elektronický dokument] /; DIDFYZ 2021 [13.10.2021-16.10.2021, Terchová]. - [eng]. - [príspevok z podujatia]. - SCOPUS. - In: DIDFYZ 2021 [elektronický dokument] : Didactic Transfer of Physics Knowledge through Distance Information / Valovičová, Ľubomíra - Melville : AIP Publishing, 2022. - ISBN 978-0-7354-4341-9. - S. 1-8 [tlačená forma] |
V2 | M. Csatáryová, Astronomy at the children's university, In 26TH CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS, PROCEEDINGS. 2022. EQUILIBRIA, s.r.o. Košice, ISBN 978-80-89855-19-3 c.57-59 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Informačný portál venovaný meraciemu systému | Na informačnom portáli je zverejnená základná informácia o navrhovanom meracom systéme. Tieto informácie sa budú postupne dopĺňať. | http://ulab.unipo.sk/ |
Základné informácie o systéme uLAB | Prezentovanie základnej filozofie meracieho systému uLAB | ulab.unipo.sk |
Aktualizovaný VŠ predmet | Inovované niektoré laboratórne úlohy v predmete Základné praktikum z fyziky 1 (2FYZ/rZPR1/18 a 2FYZ/ZPRA1/15) (viď IS) | https://student.unipo.sk/maisportal/studijneProgramy.mais |
Moodle kurz | Online e-learning kurz k novému VŠ predmetu "Základy programovania vo fyzike" | https://e.fhpv.unipo.sk/course/view.php?id=258 |
Moodle kurz | Online e-learning kurz k inovovanému VŚ predmetu "Základné praktikum z fyziky I, II" | https://e.fhpv.unipo.sk/course/view.php?id=215 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).