Využitie pokročilých technológií s prvkami automatizácie vo fyzikálnom vzdelávaní

Základné informácie

TOP PROJEKT

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Využitie pokročilých technológií s prvkami automatizácie vo fyzikálnom vzdelávaní

Názov projektu (anglický): Utilization of advanced technologies with automation elements in physical education

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 009PU-4/2020

Vedúci projektu: doc. RNDr. Sergej Iľkovič, PhD.

Vysoká škola: Prešovská univerzita v Prešove

Pracovisko: Fakulta humanitných a prírodných vied

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 24 177,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AEC M. Choma, S. Iľkovič: SCHOOL MEASURING SYSTEM USING A MICROCONTROLLER. 20. konferencia českých a slovenských fyzikov, Praha 7.- 10. september 2020. V tlači.
AFD ŠEBEŇ, V., KĽUČAROVÁ, A. K PRÍPRAVE BUDÚCICH UČITEĽOV FYZIKY. Festival fyziky - Tvorivý učiteľ fyziky. Smolenice. 21.-23.09.2020. V tlači.
ADM Modeling and analysis of a vehicle dynamics at frontal impact into the rigid barrier using a system identification toolbox [print, elektronický dokument] / Jozef Kmec, Jozef Pavelka, Jaroslav Šoltés. - In: MM Science Journal [print, elektronický dokument]. - ISSN 1803-1269. - ISSN 1805-0476. - č. 6 (2021), s. 4496-4500., Kmec Jozef (50%), Pavelka Jozef (25%), Šoltés Jaroslav (25%)
AED Sergej Iľkovič:Development of physical experimental equipment and aids using microcontrollers, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači
AFF Sergej Iľkovič: Vývoj fyzikálnych experimentálnych zariadení a pomôcok s využitím mikrokontrolérov
AED Michal Choma, Sergej Iľkovič: The usage of analog - digital converter in physics teaching, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači
AED Šebeň, V., Kľučarová, A. and N. Yurkovich: Correlation Analysis of Cognitive Interest Impact on Students´ Critical Thinking in Physics, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači
AED Šterbákova, K. and M. Csatáryová: Alternative Physics Experiments during Distance Education, zborník 25. konferencie slovenských fyzikov, 6. - 9. september 2021, Bratislava - v tlači
AED Šebeň, V. and A. Kľučarová: Mutual Relationships Between the Levels of Cognitive Interest in Physics and Critical Thinking of Primary-school Students, zborník konferencie DIDFYZ 2021, Terchová - v tlači
AED Csatáryová, M., Šebeň, V. and A. Kľučarová: Teaching Physics in Distance Education, zborník konferencie DIDFYZ 2021, Terchová - v tlači
AFC Choma, Michal, Iľkovič, Sergej: Experimentálne úlohy s tenzometrom, QUAERE 2021, 11 28.06.2021-30.06.2021, Hradec Králové, Česko
AFC Choma, Michal: Quantitative pedagogical research of the effectiveness of the school measuring, CER Comparative European Research 2021, Proceedings | Research Track of the 16th Biannual CER Comparative European Research Conference – International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries, October 25-27, 2021, London, United Kingdom
V1 Iľkovič S.: Merací systém uLAB, ISBN 978-80-555-2965-3, 180 strán, Prešov, 2022
V2 Iľkovič S.: Fast data collection using microcontrollers, In: 26th CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS PROCEEDINGS, ISBN 978-80-89855-19-3, 2022
D1 Iľkovič S.: Modulárny merací systém, In: G06F 5/00 (2006.01), 2022
D1 Iľkovič S.: Modulárny merací systém, 2022
V3 Kmec, J., Pavelka, J., Soltes, J.: Determination of stiffness and damping parameters from a vehicle model in a frontal impact into the rigid barrier using the matlab, MM Science Journal, 2022, 2022-June, pp. 5651–5655
V3 Kmec, J., Pavelka, J., Soltes, J.: Modeling and analysis of a vehicle dynamics at frontal impact into the rigid barrier using a system identification toolbox, MM Science Journal, 2021, 2021(June), pp. 4496–4500
V2 A. Kľučarová, V. Šebeň,: Students´ results in the critical thinking test after distance education, In 26TH CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS, PROCEEDINGS. 2022. EQUILIBRIA, s.r.o. Košice, ISBN 978-80-89855-19-3 c.53-55
V2 A. Kľučarová, V. Šebeň,: Mutual relationships between the levels of cognitive interest in physics and critical thinking of primary-school students [elektronický dokument] /; DIDFYZ 2021 [13.10.2021-16.10.2021, Terchová]. - [eng]. - [príspevok z podujatia]. - SCOPUS. - In: DIDFYZ 2021 [elektronický dokument] : Didactic Transfer of Physics Knowledge through Distance Information / Valovičová, Ľubomíra - Melville : AIP Publishing, 2022. - ISBN 978-0-7354-4341-9. - S. 1-8 [tlačená forma]
V2 M. Csatáryová, Astronomy at the children's university, In 26TH CONFERENCE OF SLOVAK PHYSICISTS, PROCEEDINGS. 2022. EQUILIBRIA, s.r.o. Košice, ISBN 978-80-89855-19-3 c.57-59

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Informačný portál venovaný meraciemu systému Na informačnom portáli je zverejnená základná informácia o navrhovanom meracom systéme. Tieto informácie sa budú postupne dopĺňať. http://ulab.unipo.sk/
Základné informácie o systéme uLAB Prezentovanie základnej filozofie meracieho systému uLAB ulab.unipo.sk
Aktualizovaný VŠ predmet Inovované niektoré laboratórne úlohy v predmete Základné praktikum z fyziky 1 (2FYZ/rZPR1/18 a 2FYZ/ZPRA1/15) (viď IS) https://student.unipo.sk/maisportal/studijneProgramy.mais
Moodle kurz Online e-learning kurz k novému VŠ predmetu "Základy programovania vo fyzike" https://e.fhpv.unipo.sk/course/view.php?id=258
Moodle kurz Online e-learning kurz k inovovanému VŚ predmetu "Základné praktikum z fyziky I, II" https://e.fhpv.unipo.sk/course/view.php?id=215

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter