Výskum vývoja postojov budúcich učiteľov matematiky s cieľom inovácie ich vysokoškolskej prípravy
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Výskum vývoja postojov budúcich učiteľov matematiky s cieľom inovácie ich vysokoškolskej prípravy
Názov projektu (anglický): Attitude development research of future mathematics teachers with the aim on innovation of teacher education
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 007UK-4/2020
Vedúci projektu: PaedDr. Peter Vankúš, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Fakulta matematiky, fyziky a informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 909,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | Vankúš, Peter (50%); Jakubička, Adam (50%): Beliefs about Mathematics as Important Aspect of Future Mathematics Teachers Preparation. 2020 ICERI : v tlači |
AFC | Vankúš, Peter (100%): Methodology of the Research on Game Based Learning in Mathematics. 2020 ICERI : v tlači |
ADC | Vankúš, Peter (100%): Influence of Game-Based Learning in Mathematics Education on Students' Affective Domain: A Systematic Review. Bazilej : ISSN 2227-7390 |
AFC | Čujdíková, Mária (50%); Vankúš, Peter (50%): Development of Mathematical Thinking trough Playing Video Games. 2021 Reading : ISBN 978-1-914587-13-9 |
V2 | Vankúš, Peter (100%): Game-based Learning and Gamification Technologies in the Preparation of Future Mathematics Teachers. iJET : v recenznom konaní |
V1 | Čujdíková, Mária (60%); Jakubička, Adam (20%); Vankúš, Peter (20%); Uherčíková, Viera (%); Rumanová, Lucia (%): Tri kapitoly týkajúce sa postojov študentov k matematike. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | citácia publikácie: Vankúš, Peter (100%): Influence of Game-Based Learning in Mathematics Education on Students' Affective Domain: A Systematic Review. Bazilej : ISSN 2227-7390 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | citácia publikácie: Vankúš, Peter (100%): Influence of Game-Based Learning in Mathematics Education on Students' Affective Domain: A Systematic Review. Bazilej : ISSN 2227-7390 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | citácia publikácie: Vankúš, Peter (100%): Influence of Game-Based Learning in Mathematics Education on Students' Affective Domain: A Systematic Review. Bazilej : ISSN 2227-7390 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | citácia publikácie: Čujdíková, Mária (50%); Vankúš, Peter (50%): Development of Mathematical Thinking trough Playing Video Games. 2021 Reading : ISBN 978-1-914587-13-9 ISSN 2049-100X |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
www stránka projektu | Internetová stránka projektu vytvorená s cieľom prezentácie priebehu a výstupov projektu. | https://bit.ly/3kiJQPx |
prezentácia projektu v rámci portálu ResearchGate | Prezentácia projektu v rámci portálu ResearchGate s cieľom sprístupnenia priebehu a výstupov projektu pre vedeckú verejnosť | https://bit.ly/3lgXKTD |
prezentácia projektu v rámci sociálnej siete Facebook | Prezentácia projektu v rámci sociálnej siete Facebook za účelom sprístupnenia informácií o riešení projektu širokej verejnosti | https://bit.ly/36o4xEM |
www stránka projektu | Internetová stránka projektu vytvorená a udržiavaná s cieľom prezentácie priebehu a výstupov projektu širokej verejnosti. | https://bit.ly/3kiJQPx |
prezentácia projektu v rámci odborného sociálneho portálu ResearchGate | Prezentácia projektu v rámci odborného sociálneho portálu ResearchGate s cieľom sprístupnenia priebehu a výstupov projektu pre odbornú verejnosť. | https://bit.ly/3lgXKTD |
Internetová stránka projektu | Internetová stránka s prezentáciou priebehu a výstupov projektu. | http://www.comae.sk/kega007UK_4_2020.html |
Prezentácia projektu v rámci odborného sociálneho portálu ResearchGate | Prezentácia projektu v rámci odborného sociálneho portálu ResearchGate s cieľom sprístupnenia priebehu a výstupov projektu pre odbornú verejnosť. | https://bit.ly/3lgXKTD |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.