Podpora dieťaťa s poruchou senzorického spracovania prostredníctvom multisenzorického prostredia

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Podpora dieťaťa s poruchou senzorického spracovania prostredníctvom multisenzorického prostredia

Názov projektu (anglický): Supporting a child with impaired sensory processing through multisensory environment

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 002UK-4/2020

Vedúci projektu: Mgr. Barbora Vodičková, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 12 650,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AED Fábry Lucká, Zuzana (100%): Nonverbal expression in multisensory approaches. 2020 Bratislava : ISBN 978-80-223-4931-4
AED Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Expressivity in pre-primary education. 2020 Bratislava : ISBN 978-80-223-4931-4
ADF Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Latent problems in the context of children's artistic expression. Ružomberok : ISSN 1336-2232
AED Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Expresívna arteterapia ako online krízová intervencia. Bratislava: ISBN 978-80-223-5021-1
ADF Fábry Lucká, Zuzana (100%): Pohyb ako prevencia znižovania agresie v predškolskom veku. Ružomberok: čaká na vydanie december 2020
AED Fábry Lucká, Zuzana (100%): Hudba ako cesta pre expresívny prejav človeka. Ružomberok: čaká na vydanie november 2020.
FAI Fábry Lucká, Zuzana (Ed): Možnosti podpory senzorického spracovania dieťaťa v predškolskom veku. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Tóthová, Timea (100%): Kontinuita práce odborníkov a rodiny dieťaťa v predškolskom veku ako podmienka inkluzívneho vzdelávania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Janoško, Pavol (100%): Rodinné vzťahové väzby v kontexte raného vývinu dieťaťa a podpory senzorického spracovania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Habalová, Mária (100%): Využitie zvukov a hudby v edukácii a terapii u detí s poruchou senzorického spracovania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Mitašíková, Petra (100%): Hrové liečebnopedagogické cvičenia praktického života. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Mitašíková, Petra (100%): Inkluzívny potenciál hry. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACD Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Podpora senzorického spracovania dieťaťa prostredníctvom výtvarných aktivít. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0.
ACB Fábry Lucká, Zuzana (100%); Kováčová, Barbora (%); Lessner Lištiaková, Ivana (%): Psychomotorická terapia v detskom veku. 2009 Bratislava : ISBN 978-80-8052-342-8
ADF Fábry Lucká, Zuzana (100%): Konkretizácia pomôcok v psychomotorickej terapii. Ružomberok : ISSN 1336-2232
AED Fábry Lucká, Zuzana (100%): Senzorické stratégie v predškolskom veku dieťaťa. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5265-9
ADF Habalová, Mária (100%). Možnosti hudby pri podpore vnímania a vývinu u detí vo včasnej intervencii. In Studia Scientifica Facultatis Pedagogicae. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku. 2021. Roč. 20, č. 3, s. 25 – 35. ISSN 1336-2232.
AED Vodičková, Barbora (100%): Hra očami matiek detí predškolského veku. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5265-9
ACB Magová, Martina (33%), Fábry Lucká, Zuzana (33%), Kováčová, Barbora (33%) : Terapeutický koncept arteterapie a psychomotorickej terapie vo včasnej starostlivosti o rodinu s dieťaťom s rizikovým vývinom. 2021 Ružomberok: Verbum. ISBN 978-80-561-0815-4.
ACD Fábry Lucká, Zuzana (100%) : In Kováčová (Ed): Vybrané terapeutické prístupy pre rodinu s dieťaťom s rizikovým vývinom. 2021 Ružomberok: Verbum. ISBN 978-80-561-0701-0.
ADF Mitašíková, Petra (100%): Kontexty rozvoja vnímania v rámci včasnej liečebnopedagogickej intervencie. Ružomberok : ISSN 1336-2232
AEC Mitašíková, Petra, Vodičková, Barbora : Fetal Alcohol Spectrum Disorders (FASD) in the Context of the Quality of Life of the Child and his/her Caregivers. In INTCESS 2022- 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION & EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES. - čaká na vydanie
AEC Mitašíková, Petra, Vodičková, Barbora : Conditions and barriers to school inclusion for children with fetal alcohol spectrum disorder - FASD. In INTCESS 2022- 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION & EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES. - čaká na vydanie
P1 Vodičková, Barbora (100%); Stupková, Monika (%); Sabo, Róbert (%): Komunikácia s rodičmi v materskej škole. 2014 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0187-2
V1 Vodičková, Barbora (100%); Kováčová, Barbora (%); Lessner Lištiaková, Ivana (%): Vývinové ťažkosti u detí v materskej škole v kontexte liečebnopedagogickej intervencie. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4846-1
V2 Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Education of children with Fetal alcohol spectrum disorders - FASD. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-8-5
V2 Mitašíková, Petra (90%); Vodičková, Barbora (10%): Stimulačné programy pre deti s poruchou fetálneho alkoholového spektra – FASD. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V2 Vodičková, Barbora (50%); Mitašíková, Petra (50%): FASD a predškolský vek dieťaťa. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V2 Vodičková, Barbora (100%): Vývinové ťažkosti u detí v materskej škole. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V2 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora psychomotorického vývinu v ranom veku dieťaťa. 2022 České Budějovice : ISBN 978-80-7468-197-4
V2 Fábry Lucká, Zuzana (50%); Habalová, Mária (50%): Music and movement activities in support of sensory processing. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-4-7
V2 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Využitie psychomotorickej terapie v predškolskom veku. 2022 Bratislava : ISBN 978-80-223-5409-7
V2 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Expresia ako cesta komunikácie. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V3 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora sociálnych a komunikačných zručností jednotlivca s viacnásobným postihnutím prostredníctvom terapeutických konceptov. Ružomberok : ISSN 1335-9185
V2 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora senzorického spracovania v predškolskom veku. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V2 Fábry Lucká, Zuzana (50%); Ťulák Krčmáriková, Zuzana (50%): Challenging behaviour and possibilities of managing it through therapeutic intervention. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-4-7
V2 Habalová, Mária (100%): Stratégie podporujúce sebareguláciu u detí. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V3 Habalová, Mária (100%): Hudobné aktivity v rozvíjaní kognitívnych procesov (pozornosti) v rámci včasnej intervencie. 2016 Bratislava : ISBN 978-80-814-0239-5 ISSN 1336-2232
V3 Janoško, Pavol (100%): Rodinná terapia pri podpore psychosociálnej rehabilitácie adolescentného klienta - kazuistická štúdia. Praha : ISSN 1212-0383
V2 Janoško, Pavol (60%); Hortová, Alžbeta (40%): Rola inkluzívneho učiteľa v kontexte charakterového vzdelávania na základnej škole. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V3 Hortová, Alžbeta (60%); Janoško, Pavol (40%): Value orientation and character education as a key attribute of inclusive education in primary schools.. Olomouc : ISSN 1805-4978
V2 Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Sebapoznávania a sebavnímania pomocou artefiletiky. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5
V2 Habalová, Mária (100%): Hra a umenie pri sprevádzaní dieťaťa po strate blízkej osoby. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4846-1
V3 Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Neuropsychologické špecifiká v kontexte porúch fetálneho alkoholového spektra (FASD). Bratislava : ISSN 2453-8450
V3 Mitašíková, Petra (50%); Farbár, Peter (50%): Strategies of the therapeutic educator in promoting inclusion in early stimulation according to the principles of Maria Montessori. Olomouc : ISSN 1805-4978
AED Kožík Lehotayová, Blanka (100%): Posudzovanie vývinových porúch učenia v oblasti grafomotorickej expresie. 2020 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0799-7
ADF Kožík Lehotayová, Blanka (100%): Využitie kresby pri ťažkostiach v písaní. 2018 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0589-4 ISSN 1336-2232
V3 Fábry Lucká, Zuzana (100%): Expresivita v multisenzorických prístupoch. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Ružomberok: VERBUM, 2022, roč. 22, č. 4. str. 60-66. ISSN 1336-2232. DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.2.60-66
V2 Vodičková, Barbora (100%): Vývinová arteterapia vo včasnej intervencii. In Kučerka, D., Kováčová, B., Kujlovská, A. (Eds.) 2022. Zborník: Expresivita vo výchove V. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická. ISBN 978-8-7468-197-4.

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Fábry Lucká, Zuzana (100%). Senzorické stratégie v predškolskom veku dieťaťa. In Expresivita vo výchove. Bratislava: Univerzita Komenského. ISBN 978-80-223-5265-9.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Fábry Lucká, Zuzana (100%). Psychomotorická terapia v detskom veku. Bratislava: Univerzita Komenského. ISBN 978-80-223-5202-4.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter