Podpora dieťaťa s poruchou senzorického spracovania prostredníctvom multisenzorického prostredia
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Podpora dieťaťa s poruchou senzorického spracovania prostredníctvom multisenzorického prostredia
Názov projektu (anglický): Supporting a child with impaired sensory processing through multisensory environment
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 002UK-4/2020
Vedúci projektu: Mgr. Barbora Vodičková, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 650,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AED | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Nonverbal expression in multisensory approaches. 2020 Bratislava : ISBN 978-80-223-4931-4 |
AED | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Expressivity in pre-primary education. 2020 Bratislava : ISBN 978-80-223-4931-4 |
ADF | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Latent problems in the context of children's artistic expression. Ružomberok : ISSN 1336-2232 |
AED | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Expresívna arteterapia ako online krízová intervencia. Bratislava: ISBN 978-80-223-5021-1 |
ADF | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Pohyb ako prevencia znižovania agresie v predškolskom veku. Ružomberok: čaká na vydanie december 2020 |
AED | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Hudba ako cesta pre expresívny prejav človeka. Ružomberok: čaká na vydanie november 2020. |
FAI | Fábry Lucká, Zuzana (Ed): Možnosti podpory senzorického spracovania dieťaťa v predškolskom veku. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Tóthová, Timea (100%): Kontinuita práce odborníkov a rodiny dieťaťa v predškolskom veku ako podmienka inkluzívneho vzdelávania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Janoško, Pavol (100%): Rodinné vzťahové väzby v kontexte raného vývinu dieťaťa a podpory senzorického spracovania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Habalová, Mária (100%): Využitie zvukov a hudby v edukácii a terapii u detí s poruchou senzorického spracovania. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Mitašíková, Petra (100%): Hrové liečebnopedagogické cvičenia praktického života. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Mitašíková, Petra (100%): Inkluzívny potenciál hry. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACD | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Podpora senzorického spracovania dieťaťa prostredníctvom výtvarných aktivít. Bratislava: ISBN 978-80-223-5031-0. |
ACB | Fábry Lucká, Zuzana (100%); Kováčová, Barbora (%); Lessner Lištiaková, Ivana (%): Psychomotorická terapia v detskom veku. 2009 Bratislava : ISBN 978-80-8052-342-8 |
ADF | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Konkretizácia pomôcok v psychomotorickej terapii. Ružomberok : ISSN 1336-2232 |
AED | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Senzorické stratégie v predškolskom veku dieťaťa. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5265-9 |
ADF | Habalová, Mária (100%). Možnosti hudby pri podpore vnímania a vývinu u detí vo včasnej intervencii. In Studia Scientifica Facultatis Pedagogicae. Ružomberok : VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku. 2021. Roč. 20, č. 3, s. 25 – 35. ISSN 1336-2232. |
AED | Vodičková, Barbora (100%): Hra očami matiek detí predškolského veku. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5265-9 |
ACB | Magová, Martina (33%), Fábry Lucká, Zuzana (33%), Kováčová, Barbora (33%) : Terapeutický koncept arteterapie a psychomotorickej terapie vo včasnej starostlivosti o rodinu s dieťaťom s rizikovým vývinom. 2021 Ružomberok: Verbum. ISBN 978-80-561-0815-4. |
ACD | Fábry Lucká, Zuzana (100%) : In Kováčová (Ed): Vybrané terapeutické prístupy pre rodinu s dieťaťom s rizikovým vývinom. 2021 Ružomberok: Verbum. ISBN 978-80-561-0701-0. |
ADF | Mitašíková, Petra (100%): Kontexty rozvoja vnímania v rámci včasnej liečebnopedagogickej intervencie. Ružomberok : ISSN 1336-2232 |
AEC | Mitašíková, Petra, Vodičková, Barbora : Fetal Alcohol Spectrum Disorders (FASD) in the Context of the Quality of Life of the Child and his/her Caregivers. In INTCESS 2022- 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION & EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES. - čaká na vydanie |
AEC | Mitašíková, Petra, Vodičková, Barbora : Conditions and barriers to school inclusion for children with fetal alcohol spectrum disorder - FASD. In INTCESS 2022- 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION & EDUCATION OF SOCIAL SCIENCES. - čaká na vydanie |
P1 | Vodičková, Barbora (100%); Stupková, Monika (%); Sabo, Róbert (%): Komunikácia s rodičmi v materskej škole. 2014 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0187-2 |
V1 | Vodičková, Barbora (100%); Kováčová, Barbora (%); Lessner Lištiaková, Ivana (%): Vývinové ťažkosti u detí v materskej škole v kontexte liečebnopedagogickej intervencie. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4846-1 |
V2 | Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Education of children with Fetal alcohol spectrum disorders - FASD. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-8-5 |
V2 | Mitašíková, Petra (90%); Vodičková, Barbora (10%): Stimulačné programy pre deti s poruchou fetálneho alkoholového spektra – FASD. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V2 | Vodičková, Barbora (50%); Mitašíková, Petra (50%): FASD a predškolský vek dieťaťa. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V2 | Vodičková, Barbora (100%): Vývinové ťažkosti u detí v materskej škole. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora psychomotorického vývinu v ranom veku dieťaťa. 2022 České Budějovice : ISBN 978-80-7468-197-4 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Habalová, Mária (50%): Music and movement activities in support of sensory processing. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-4-7 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Využitie psychomotorickej terapie v predškolskom veku. 2022 Bratislava : ISBN 978-80-223-5409-7 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Expresia ako cesta komunikácie. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V3 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora sociálnych a komunikačných zručností jednotlivca s viacnásobným postihnutím prostredníctvom terapeutických konceptov. Ružomberok : ISSN 1335-9185 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Podpora senzorického spracovania v predškolskom veku. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V2 | Fábry Lucká, Zuzana (50%); Ťulák Krčmáriková, Zuzana (50%): Challenging behaviour and possibilities of managing it through therapeutic intervention. 2022 Istanbul : ISBN 978-605-06286-4-7 |
V2 | Habalová, Mária (100%): Stratégie podporujúce sebareguláciu u detí. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V3 | Habalová, Mária (100%): Hudobné aktivity v rozvíjaní kognitívnych procesov (pozornosti) v rámci včasnej intervencie. 2016 Bratislava : ISBN 978-80-814-0239-5 ISSN 1336-2232 |
V3 | Janoško, Pavol (100%): Rodinná terapia pri podpore psychosociálnej rehabilitácie adolescentného klienta - kazuistická štúdia. Praha : ISSN 1212-0383 |
V2 | Janoško, Pavol (60%); Hortová, Alžbeta (40%): Rola inkluzívneho učiteľa v kontexte charakterového vzdelávania na základnej škole. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V3 | Hortová, Alžbeta (60%); Janoško, Pavol (40%): Value orientation and character education as a key attribute of inclusive education in primary schools.. Olomouc : ISSN 1805-4978 |
V2 | Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Sebapoznávania a sebavnímania pomocou artefiletiky. 2022 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-37-5 |
V2 | Habalová, Mária (100%): Hra a umenie pri sprevádzaní dieťaťa po strate blízkej osoby. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4846-1 |
V3 | Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Neuropsychologické špecifiká v kontexte porúch fetálneho alkoholového spektra (FASD). Bratislava : ISSN 2453-8450 |
V3 | Mitašíková, Petra (50%); Farbár, Peter (50%): Strategies of the therapeutic educator in promoting inclusion in early stimulation according to the principles of Maria Montessori. Olomouc : ISSN 1805-4978 |
AED | Kožík Lehotayová, Blanka (100%): Posudzovanie vývinových porúch učenia v oblasti grafomotorickej expresie. 2020 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0799-7 |
ADF | Kožík Lehotayová, Blanka (100%): Využitie kresby pri ťažkostiach v písaní. 2018 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0589-4 ISSN 1336-2232 |
V3 | Fábry Lucká, Zuzana (100%): Expresivita v multisenzorických prístupoch. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. Ružomberok: VERBUM, 2022, roč. 22, č. 4. str. 60-66. ISSN 1336-2232. DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2022.21.2.60-66 |
V2 | Vodičková, Barbora (100%): Vývinová arteterapia vo včasnej intervencii. In Kučerka, D., Kováčová, B., Kujlovská, A. (Eds.) 2022. Zborník: Expresivita vo výchove V. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická. ISBN 978-8-7468-197-4. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Fábry Lucká, Zuzana (100%). Senzorické stratégie v predškolskom veku dieťaťa. In Expresivita vo výchove. Bratislava: Univerzita Komenského. ISBN 978-80-223-5265-9. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Fábry Lucká, Zuzana (100%). Psychomotorická terapia v detskom veku. Bratislava: Univerzita Komenského. ISBN 978-80-223-5202-4. |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.