Digitalizácia a inovatívne formy vo výučbe Finančného práva
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Digitalizácia a inovatívne formy vo výučbe Finančného práva
Názov projektu (anglický): Digitalisation and inovative forms of education of Financial law
Začiatok riešenia projektu: 2019
Koniec riešenia projektu: 2021
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 077UK-4/2019
Vedúci projektu: doc. JUDr. Ing. Matej Kačaljak, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Právnická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 14 162,58 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
BCI | Heseková, Simona (10%); Kačaljak, Matej (90%): Ako napísať a úspešne obhájiť bakalársku prácu. |
BCI | Heseková, Simona (10%); Kačaljak, Matej (90%): Ako napísať a úspešne obhájiť diplomovú prácu. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Prípady v moodle | Komplexný kurz (Finančné právo 1) obsahujúci prístup k prezentáciám z prednášok, doplnkovým materiálom, prípadovým štúdiám, rôznym formám aktivít a hodnotenia. | https://moodle.uniba.sk/moodle/moodle19/course/view.php?id=1445 |
Účasť v televíznej diskusii a blog | Elektronický blog zameraný na oblasť finančného práva | https://comeniusblog.flaw.uniba.sk/2019/11/01/ovladaju-nasu-spolocnost-peniaze/ |
Prípady v moodle | Čiastočne rozpracovaný kurz (Finančné právo 2) obsahujúci prístup k prezentáciám z prednášok, doplnkovým materiálom, prípadovým štúdiám, rôznym formám aktivít a hodnotenia. | https://moodle.uniba.sk/moodle/moodle19/course/view.php?id=1252 |
e-learning | Kurz Finančné právo 1 | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=563 |
e-learning | Kurz Finančné právo 2 (Daňové právo) | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=2080 |
e-learning | Kurz Záverečná bakalárska práca | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=1615 |
e-learning | Kurz Záverečná diplomová práca | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=1614 |
e-learning | Kurz Daňové právo v praxi | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=2077 |
e-learning | Kurz Finančné právo (Právo a ekonómia) - rozpracovaný | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=564 |
e-learning | Kurz Právo finančného trhu | https://moodle.uniba.sk/course/view.php?id=2076 |
rozhovor | Popularizačná aktivita - rozhovor s prorektorom na tému plagiátorstva | https://dennikn.sk/1972287/matovic-odovzdal-plagiat-na-manazmente-univerzite-komenskeho-su-to-porodne-bolesti-novych-odborov-tvrdi-prorektor/?ref=list |
článok | Popularizačná aktivita - komentár v denníku SME | https://komentare.sme.sk/c/22462205/verejna-sprava-a-plagiatorstvo-ako-jej-charakteristicka-crta.html |
článok | Popularizačná aktivita - článok v periodiku ComeniusBlog (identický s komentárom v SME, len odomknutý pre pedagogické účely) | https://comeniusblog.flaw.uniba.sk/2020/08/10/verejna-sprava-a-plagiatorstvo-ako-jej-charakteristicka-crta/ |
Koncepcia digitalizácie výučby a projektového riadenia, Manuál projektového riadenia | Ambíciou Koncepcie je vytvoriť podklad pre zavedenie komplexnej reformy metód výučby a jej hodnotenia v právnych vedách. Je potrebné poznamenať, že hlavný cieľ riešenia Projektu KEGA predstihol dobu z pohľadu významu jeho výstupov po vypuknutí pandémie COVID-19, ktorá jednoznačne akcelerovala jeho realizáciu, čo bolo potrebné zohľadniť aj v rámci spracovania predkladanej Koncepcie. Koncepcia hodnotí potrebu digitalizácie výučby, aktuálny stav výučby a závery vyplývajúce z aktuálneho stavu výučby s návrhmi na zlepšenie. Prílohou Koncepcie je Manuál projektového riadenia- v rámci realizácie Projektu KEGA ako oblasť, kde je možné najefektívnejšie aplikovať projektové riadenie, bola identifikovaná oblasť prípravy záverečných prác. | https://www.flaw.uniba.sk/fileadmin/praf/Pracoviska/Katedry/KFP/sylaby__a_kriteria_hodnotenia_predmetov/Koncepcia_full.pdf |
Digitalizácia výučby finančného práva pred a v období pandémie Covid-19 | Článok vznikol ako výstup projektu, na základe aktívnej účasti člena riešiteľského kolketívu na Vědeckej konferenci Olomoucké debaty mladých právníků, ve dnech 21.–22. 10. 2021, článok bol akceptovaný na publikáciu a bude vydaný v priebehu prvého štvrťroka 2022 v časopise Acta Iuridica Olomoucensis. | https://www.pf.upol.cz/fileadmin/userdata/PF/ODMP/2021_10_program_debaty_mladych_pravniku_2021_a.pdf |
Vedenie záverečných prác v covidovej a postcovidovej dobe | Článok vznikol ako výstup projektu, na základe aktívnej účasti člena riešiteľského kolketívu na Vědeckej konferenci Olomoucké debaty mladých právníků, ve dnech 21.–22. 10. 2021, článok bol akceptovaný na publikáciu a bude vydaný v priebehu prvého štvrťroka 2022 v časopise Acta Iuridica Olomoucensis. | https://www.pf.upol.cz/fileadmin/userdata/PF/ODMP/2021_10_program_debaty_mladych_pravniku_2021_a.pdf |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.