Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií

Názov projektu (anglický): Solving Educational Problems at Secondary School through Case Studies

Začiatok riešenia projektu: 2019

Koniec riešenia projektu: 2021

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 005EU-4/2019

Vedúci projektu: PhDr. Zuzana Chmelárová, PhD.

Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave

Pracovisko: Národohospodárska fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 13 552,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFC ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Význam prípadových štúdií v predgraduálnej príprave učiteľov. In Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele. Mezinárodní vědecká konference. Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele : recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí, roč. IX, 27.-29. května 2019, (Hradec Králové, Česko). - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISBN 978-80-87952-29-0, s. 116-122 online. KEGA 005EU-4/2019.
AFC VELICHOVÁ, Ľudmila - ORBÁNOVÁ, Darina. Tímová práca žiakov ako spôsob odstraňovania ich pasivity. In Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele. Mezinárodní vědecká konference. Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele : recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí, roč. IX, 27.-29. května 2019, (Hradec Králové, Česko). - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISBN 978-80-87952-29-0, s. 193-199 online. KEGA 005EU-4/2019.
AFD VELICHOVÁ, Ľ. 2019. Sociálne, etické a zdravotné aspekty používania sociálnych sietí žiakmi. In: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho, Komárno, 10. – 11. septembra 2019. (v tlači)
ACB PASIAR, Ladislav. Didaktika aplikovanej informatiky. Recenzenti: Jaromír Novák, Lukáš Žido. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 127 s. ISBN 978-80-225-4638-6.
AED PASIAR, Ladislav. Prípadové štúdie s využitím nástrojov IKT. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AFC PASIAR, Ladislav. Využitie IKT pri riešení problémov vo vyučovaní. In Schola nova, quo vadis?: sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2019. (v tlači)
AED CHMELÁROVÁ, Zuzana. Aktuálne výchovné problémy na stredných školách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AFC CHMELÁROVÁ, Zuzana.Odraz osobnostných charakteristík učiteľa v jeho výchovnovzdelávacom pôsobení. In Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2019. (v tlači)
AFD CHMELÁROVÁ, Zuzana. Rovesnícka mediácia - alternatívny spôsob riešenia výchovných problémov. In: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho, Komárno, 10. – 11. septembra 2019. (v tlači)
AED VELICHOVÁ, Ľudmila. – KÚBEKOVÁ, Anna. Vybrané problémy aktivizácie žiakov stredných škôl. In: Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AFD ORBÁNOVÁ, Darina. Hodnotenie ako súčasť pedagogického procesu, In: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho, Komárno, 10. – 11. septembra 2019. (v tlači)
AED ORBÁNOVÁ, Darina. Prístupy učiteľov k motivácii žiakov. In: Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AFC ORBÁNOVÁ, Darina. Vybrané aspekty zvyšovania efektívnosti vyučovacieho procesu. In Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2019. (v tlači)
AFD NOVÁK, Jaromír. Prípadová štúdia ako nástroj hodnotenia stredoškolákov v ekonomických predmetoch.In: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho, Komárno, 10. – 11. septembra 2019. (v tlači)
AED NOVÁK, Jaromír. Prínosy a úskalia využívania prípadových štúdií v stredoškolskom ekonomickom vzdelávaní.In: Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AEC NOVÁK, Jaromír. Využitie prípadových štúdií na ekonomických stredných školách v Slovenskej republike.In Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2019. (v tlači)
AFD ČONKOVÁ, Andrea. Strach žiakov zo známok.In: Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho, Komárno, 10. – 11. septembra 2019. (v tlači)
AED ČONKOVÁ, Andrea. Juvenilná kriminalita ako výchovný problém. In: Teória a prax ekonomického vzdelávania 2019 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4651-5, CD-ROM.
AEC ČONKOVÁ, Andrea.Osobnostné predpoklady učiteľa pre získanie a udržanie si autority v škole.In Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2019. (v tlači)
ADE CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Súvislosť osobnostných vlastností učiteľa s jeho výchovnovzdelávacím pôsobením a autoritou. In Media4u Magazine : čtvrtletní časopis pro podporu vzdělávání. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D. ISSN 1214-9187, 2020, roč. 17, no. 2, s. 19-24 online. KEGA 005 EU-4/2019.
ADF ČONKOVÁ, Andrea - CHMELÁROVÁ, Zuzana. Výchovné problémy žiakov stredných škôl z pohľadu učiteľov. In Mládež a spoločnosť : slovenský časopis pre štátnu politiku a výskum mládeže. - Bratislava : Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, 2020. ISSN 1335-1109, 2020, roč. 26, č. 1, s. 63-70.
AED ČONKOVÁ, Andrea - CHMELÁROVÁ, Zuzana. Pripravenosť učiteľov na zvládanie výchovných problémov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 3-7 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
AED ČONKOVÁ, Andrea. Strach žiakov zo známok. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 8-12 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
AED CHMELÁROVÁ, Zuzana. Emocionálna inteligencia a empatia učiteľa. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 29-35 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
AFC VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané aspekty multikultúrnej výchovy na stredných školách v Slovenskej republike. In Schola nova, quo vadis? mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference = Reviewed Papers of the 4th International Scientific Conference. - Praha : Extrasystem,( 2019 v tlači), vykazované 2020. ISBN 978-80-87570-44-9, s. 189-195 online. KEGA 005EU-4/2019. .
ADM VELICHOVÁ, Ľudmila – ORBÁNOVÁ, Darina – KÚBEKOVÁ, Anna. The COVID-19 Pandemic: Unique Opportunity to Develop Online Learning. In TEM Journal. Vol.9, No 4. 2020 (v tlači, koniec novembra 2020). Registrovaný: Web of Science, SCOPUS, DOAJ, Published by: UIKTEN – Association for Information Communication Technology Education and Science, Novi Pazar, Serbia. ISSN 2217-8309, e-ISSN 2217-8333.
AED VELICHOVÁ, Ľudmila. Rozvoj sociálnych kompetencií žiakov v predmete cvičná firma. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 69-74 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
ADM BERKOVÁ, Kateřina - KREJČOVÁ, Kristýna - NOVÁK, Jaromír. Students' Attitudes to Selected Subjects in Secondary Economic Education. - Registrovaný: Scopus. In Problems of Education in the 21st Century. - Siauliai, Lithuania : Scientia Socialis, 2020. ISSN 2538-7111, 2020, vol. 78, no. 1, pp. 9-23 online. IGS VŠE F1/7/2018, VŠE IP 100040, KEGA 005EU-4/2019.
AED PASIAR, Ladislav. Technológiami podporovaná výučba v prípadových štúdiách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 62-68 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
ADE NOVÁK, J.: Názory učiteľov ekonómie na využívanie prípadových štúdií. In Media4u Magazine. 2020, vol. 17, no. 1, s. 21 – 25. . ISSN 1214-9187 online KEGA 005EU-4/2019
AED NOVÁK, J.: Vplyv vybraných prístupov k výučbe ekonomických predmetov na motiváciu žiakov. In: Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác [CD-ROM]. Bratislava: Katedra pedagogiky NHF EUBA, 2020, s. 45 – 49. ISBN 978-80-225-4744-4.KEGA 005EU-4/2019
AFC NOVÁK, J.: Analýza postojov žiakov k vybraným aspektom osobnosti učiteľa ekonomických predmetov. In: Schola nova, quo vadis? 2020 – v tlači
AED ORBÁNOVÁ, Darina. Tvorivosť v prípadových štúdiách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 50-55 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
ACB ORBÁNOVÁ, Darina. Základy didaktiky podnikovej ekonomiky. Recenzenti: Alena Horáčková, Jaromír Novák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 162 s. [8,20 AH]. ISBN 978-80-225-4666-9.
AED KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ, Katarína, VRBOVÁ, Diana. Prípadové štúdie ako súčasť vzdelávania na VŠE v Prahe. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 36-44 CD-ROM.
ACB NOVÁK, Jaromír - ČONKOVÁ, Andrea - CHMELÁROVÁ, Zuzana - ORBÁNOVÁ, Darina. Odborová didaktika ekonomických predmetov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Ľudmila Velichová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 191 s. [12,44 AH]. ISBN 978-80-225-4846-5.
AED ČONKOVÁ, Andrea. Prípadová štúdia ako metóda riešenia výchovných problémov žiakov v príprave budúcich učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 6-15 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED ČONKOVÁ, Andrea. Riešenie výchovných problémov žiakov prostredníctvom prípadových štúdií ako súčasť prípravy budúcich pedagógov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 3-6. KEGA 005EU-4/2019.
AED CHMELÁROVÁ, Zuzana. Riešenie prípadových štúdií - efektívna súčasť pedagogicko-psychologickej prípravy učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 16-23 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED CHMELÁROVÁ, Zuzana. Zvládanie hyperaktívnych a pasívnych žiakov na vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 24-27 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED CHMELÁROVÁ, Zuzana. Prípadová štúdia ako vyučovací prostriedok a vyučovací cieľ. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 15-20. KEGA 005EU-4/2019.
ADE NOVÁK, Jaromír. Majú prípadové štúdie miesto vo výučbe didaktiky účtovníctva? In Media4u Magazine : čtvrtletní časopis pro podporu vzdělávání. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D. ISSN 1214-9187, 2021, roč. 18, č. 1, s. 21-25 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED NOVÁK, Jaromír. Možnosti priblíženia cvičení z didaktiky účtovníctva praxi účtovníckeho vzdelávania na stredných školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 37-44 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED NOVÁK, Jaromír. Miesto prípadových štúdií v odborovodidaktickom celku programu doplňujúceho pedagogického štúdia. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 45-53 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED NOVÁK, Jaromír. Odborová didaktika ako most medzi teóriou a praxou ekonomického vzdelávania – podpora jej výučby pomocou prípadových štúdií. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 25-30. KEGA 005EU-4/2019.
AED ORBÁNOVÁ, Darina. Hodnotenie a skúšanie žiakov na stredných školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 54-64 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED ORBÁNOVÁ, Darina. Vzťahy medzi učiteľmi a žiakmi stredných škôl. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 65-75 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED ORBÁNOVÁ, Darina. Postoje študentov k využívaniu prípadových štúdií v pedagogickej praxi. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 31-36. KEGA 005EU-4/2019.
ADE PASIAR, Ladislav. Perception of the Ways of Elimination and Prevention of Bullying By Future Secondary School Teachers. In SAR Journal : Science and Research. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2619-9963, 2021, vol. 4, no. 3, pp. 133-137 online. KEGA 005EU-4/2019.
AFC PASIAR, Ladislav. Postoje budúcich učiteľov k využívaniu digitálnych technológií vo výučbe - prípadová štúdia. In Schola nova, quo vadis? 2021. mezinárodní vědecká elektronická konference. Schola nova, quo vadis? 2021 : sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference = Reviewed Papers of the 6th International Scientific Conference. - Praha : Extrasystem, 2021. ISBN 978-80-87570-57-9, s. 66-74 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED PASIAR, Ladislav. Využívanie IKT vo vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 76-78 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED PASIAR, Ladislav. Kyberšikanovanie a niektoré z jeho prejavov - prípadové štúdie. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 79-89 online. KEGA 005EU-4/2029.
AED PASIAR, Ladislav. Prípadové štúdie - tradičné alebo digitálne? In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 37-46. KEGA 005EU-4/2019.
AED KÚBEKOVÁ, Anna. Možnosti zvládania šikanovania žiakov na školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 28-31 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED KÚBEKOVÁ, Anna. Zvládanie problematických žiakov v školskom prostredí - prípadové štúdie. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 32-36 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED KÚBEKOVÁ, Anna. Ignorancia zo strany spolužiakov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 21-24. KEGA 005EU-4/2019.
AED VELICHOVÁ, Ľudmila. Prezentácia vybraných problémových výchovných situácií vo vyučovacom procese prostredníctvom prípadových štúdií. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 92-103 online. KEGA 005EU-4/2019.
AED VELICHOVÁ, Ľudmila. Prezentácia vybraných problémových výchovných situácií vo vyučovacom procese prostredníctvom prípadových štúdií. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 92-103 online. KEGA 005EU-4/2019.
ACB ČONKOVÁ, Andrea. Školská pedagogika. Recenzenti: Zuzana Chmelárová, Mária Matulčíková. 2. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 147 s. v tlači

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch NOVÁK, Jaromír. Prípadová štúdia ako východisko pre projektové vyučovanie v ekonomických predmetoch. In Autoevaluační kultura a kvalita vzdělávání. Mezinárodní vědecká konference. Autoevaluační kultura a kvalita vzdělávání : sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké [elektronické] konference : [Praha, Česko, 1.5.2017]. - Praha : Extrasystem, 2017. ISBN 978-80-87570-36-4, s. 96-100 online. KEGA 022EU-4/2016.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch NOVÁK, Jaromír. Modernizácia vzdelávania v oblasti účtovníctva na obchodných akadémiách prostredníctvom projektového vyučovania a prípadových štúdií. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecké konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2018. ISBN 978–80–87570–40–1, s. 113-119 online. KEGA 022EU-4/2016.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch NOVÁK, Jaromír. Prípadová štúdia ako nástroj hodnotenia stredoškolákov v ekonomických predmetoch. In 11. International Conference of J. Selye University. Conference. 11th International Conference of J. Selye University : Pedagogical Sections. - Komárno : Univerzita Jána Selyeho, 2019. ISBN 978-80-8122-333-4, pp. 133-138 online. KEGA 005EU-4/2019.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter