Vysokoškolská príprava nenatívnych učiteľov cudzích jazykov v národnom a medzinárodnom kontexte
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Vysokoškolská príprava nenatívnych učiteľov cudzích jazykov v národnom a medzinárodnom kontexte
Názov projektu (anglický): Higher education of non-native teachers of foreign languages in national and international contexts needs of non-native teachers of foreign languages in international research context
Začiatok riešenia projektu: 2019
Koniec riešenia projektu: 2021
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 001TTU-4/2019
Vedúci projektu: prof. PaedDr. Silvia Pokrivčáková, PhD.
Vysoká škola: Trnavská univerzita v Trnave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 28 556,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADN | Vančová, H. (2019). The Current Issues in Pronunciation Teaching to Non-Native Learners of English. Journal of Language and Cultural Education, 7, 2, pp. 102 - 123. |
ADN | Liashuk, X. (2019). Translation and Communicative Competence in Foreign Language Education. Journal of Language and Cultural Education, 7, 3, pp. 75 - 95. |
ACB | Pokrivčáková, S. (2019). Teaching Primary English. Trnava: Trnavská univerzita. 128 s. ISBN 978-80-568-0383-7 |
FAI | Pokrivčáková, S. (Ed.) (2019). CALL&CLIL2019: Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu. 34 s. ISBN 978-80-89864-18-8. |
FAI | Pokrivčáková, S. (2019). LLCE2019: Book of Abstracts. Nitra: SlovakEdu. 68 s. ISBN ISBN 978-80-89864-16-4. |
AAA | Vančová, H. (2020). PRONUNCIATION PRACTICES IN EFL LEARNING: Perspectives of non-native teachers and students. Hradec Králové: Gaudeamus. 978-80-7435-805-0 rozsah = 6, 19 AH. |
AAA | Pokrivčáková, S., Magalová, G., Hriňák, J. (2020). Literatúra v odbornej príprave učiteľov materinského a cudzieho jazyka. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-808-1 rozsah = 7, 82 AH. |
AAA | Vitézová, E. (2020). CONTEMPORARY SLOVAK LITERATURE FOR CHILDREN IN THEORY AND SCHOOL PRACTICE. Hradec Králové: Gaudeamus. rozsah = 7,15 AH |
FAI | Pokrivčáková, S. (Ed.) (2020). Language, Literature and Culture in Education 2020: Conference Proceedings. Nitra: SlovakEdu. ISBN 978-80-89864-15-7. (v prílohe) |
AFC | Kocianová, L. (2020). Active Shakespeare in the EFL classroom. In LLCE2020: Conference Proceedings (s. 44 - 52). Nitra: SlovakEdu. |
AFC | Pokrivčák, A. (2020). Slovak American literature: Imagological reading of Thomas Bell´s Out of This Furnace. In LLCE2020: Conference Proceedings (s. 122 - 128). Nitra: SlovakEdu. |
AFC | Vančová, H. (2020). Pronunciation of weak forms by the non-native Learners of english. In: EDULEARN20. - Barcelona : IATED Academy, 2020. - ISBN 978-84-09-17979-4. - ISSN 2340-1117. - s. 4566-4570. WOS |
AFC | Liashuk, X. (2020). Peculiarities and challenges of the application of the framework of reference for intercultural communicative competence by pre-service teachers of english as a foreign language. In: EDULEARN20. - Barcelona : IATED Academy, 2020. - ISBN 978-84-09-17979-4. - ISSN 2340-1117. - S. 4865-4872. WOS |
AFC | Liashuk, X. (2020). Stereotype awareness of undergraduate students: results of a case study. In: EDULEARN20. - Barcelona : IATED Academy, 2020. - ISBN 978-84-09-17979-4. - ISSN 2340-1117. - S. 4843-4851. WOS |
AFG | Vančová, H. (2020). Using e-learning in teaching the english suprasegmental features. In: EDULEARN20. - Barcelona : IATED Academy, 2020. - ISBN 978-84-09-17979-4. - ISSN 2340-1117. - S. 4560-4560. WOS |
AFC | Liashuk, Xénia (100%): Informal language learning through interactive social media tools: current trends and practices. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095 |
ADF | Hitková, Petra (100%): Postoj nenatívnych učiteľov angličtiny k hlasnému čítaniu žiakom na hodinách anglického jazyka. Trnava : ISSN 2585-8556 |
AFC | Liashuk, Xénia (100%): Text adaptation at the advanced EFL proficiency level: results of a case-study. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AFC | Liashuk, Xénia (100%): The image of English-speaking countries constructed in EFL course books. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AFC | Vančová, Hana (100%): Using automatic speech recognition for pronunciation training – the recent practices. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095 |
AFC | Vančová, Hana (100%): The use of the IPA symbols viewed by pre-service teachers of English. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AAA | Vančová, Hana (100%); Eddy, Eva (%); Metruk, Rastislav (%): Teaching English pronunciation using technology. 2013 Nitra : ISBN 978-80-89477-10-4 |
AFC | Hriňák, Jakub (100%): An implementation of modern ict programmes in online literature teaching. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095 |
AFC | Hriňák, Jakub (100%): Teaching methods and techniques used during online literature lessons in the Slovak republic. 2013 Trnava : ISBN 978-80-8082-769-4 ISSN 2340-1095 |
FAI | Sucháňová, Zuzana (50%); Hriňák, Jakub (50%); Bérešová, Jana (%); Cimermanová, Ivana (%); Lojová, Gabriela (%): Výzvy2021. 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-23-2 |
GII | Sucháňová, Zuzana (50%); Hriňák, Jakub (50%); Bérešová, Jana (%); Cimermanová, Ivana (%); Lojová, Gabriela (%): Výzvy2021. 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-24-9 |
GII | Hriňák, Jakub (100%): Problematické oblasti dištančnej výučby literatúry v slovenskom priestore. 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-23-2 |
AFC | Hriňák, Jakub (100%): An implementation of modern ict programmes in online literature teaching. 2021 Valencia : ISBN 978-84-09-34549-6 ISSN 2340-1095 |
AFC | Kocianová, Louise (100%): The value of liteature courses for non-native trainee English teachers as a method to improve literary competence, socio-historical understanding of anglophone cultures and intercultural awareness. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
AFC | Kocianová, Louise (100%): Approaches to online teaching of secondary school and undergraduate English literature classes and their effectiveness during the coronavirus pandemic. 2021 Barcelona : ISBN 978-84-09-31267-2 ISSN 2340-1117 |
ABC | Pokrivčáková, Silvia (100%): The professional self-image, needs, and expectations of non-native speaking teachers of English in Slovakia. 2021 Nümbrecht : ISBN 978-3-943906-59-2 |
AFD | Pokrivčáková, Silvia (100%): Uplatňovanie nových digitálnych technológií v cudzojazyčnom a literárnom vzdelávaní. 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-24-9 |
AFD | Pokrivčák, Anton (100%): Digital humanities and literary studies. 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-24-9 |
FAI | Pokrivčák, Anton (100%); Kušnír, Jaroslav (%); Pokrivčáková, Silvia (%): Literature in contemporary education. |
EDJ | Magalová, Gabriela (100%); Pokrivčák, Anton (100%): Reading literacy of students: problems/probes/visions. 2009 Nitra : ISBN 978-80-8094-662-3 |
AFG | Vitézová, Eva (100%): Kontexty vyučovania literatúry (Možnosti anglicko-slovenského inšpirovania). 2021 Nitra : ISBN 978-80-89864-27-0 |
EDJ | Vitézová, Eva (100%); Pokrivčák, Anton (100%): Creative drama as an alternative way of teaching literature. 2020 Zlín : ISBN 978-80-7454-962-5 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Liashuk, X. (2021). Informal language learning through interactive social media tools: current trends and practices. In: ICERI 2021. - Valencia : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-34549-6. - ISSN 2340-1095. - S. 5514-5520, 1 citácia |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | The image of English-speaking countries constructed in EFL course books. In: EDULEARN21. - Barcelona : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - ISSN 2340-1117. - S. 9734-9741, 1 citácia |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 2021. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2., 3 cit. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 2021. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2., 3 cit. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Teaching English pronunciation using technology. Nümbrecht : KIRSCH-Verlag, 2021. - 128 s. ; [6,17 AH]. - ISBN 978-3-943906-59-2., 3 cit. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hitková, P. (2021). English teacher training in Slovakia during Covid19. In: INTED 2021. - Valencia : IATED - Int. Assoc. technology education & development, 2021. - ISBN 978-84-09-27666-0. - ISSN 2340-1079. - online, S. 10255, 3 cit. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hitková, P. (2021). English teacher training in Slovakia during Covid19. In: INTED 2021. - Valencia : IATED - Int. Assoc. technology education & development, 2021. - ISBN 978-84-09-27666-0. - ISSN 2340-1079. - online, S. 10255, 3 cit. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hitková, P. (2021). English teacher training in Slovakia during Covid19. In: INTED 2021. - Valencia : IATED - Int. Assoc. technology education & development, 2021. - ISBN 978-84-09-27666-0. - ISSN 2340-1079. - online, S. 10255, 3 cit. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hitková, P. (2020). Postoj nenatívnych učiteľov angličtiny k hlasnému čítaniu žiakom na hodinách anglického jazyka = Attitude of Non-native Teachers of English towards Reading Stories to Pupils during English Language Lessons. In: Scientia et eruditio. - ISSN 25858556. - Roč. 4, č. 3 (2020), s. 41-52. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Teaching literature online. In: Literature in contemporary education. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2021. - ISBN 978-80-7435-840-1. - S. 55-72 ; [1,15 AH], 1 citácia |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | An implementation of modern ict programmes in online literature teaching. In: ICERI 2021. - Valencia : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-34549-6. - ISSN 2340-1095. - online, S. 6258-6263, 1 citácia |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | The value of literature courses for non-native trainee English teachers as a method to improve literary competence, socio-historical understanding of anglophone cultures and intercultural awareness. In: EDULEARN21. - Barcelona : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - ISSN 2340-1117. - S. 8912-8919. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Approaches to online teaching of secondary school and undergraduate English literature classes and their effectiveness during the coronavirus pandemic. In: EDULEARN21. - Barcelona : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - ISSN 2340-1117. - S. 8707-8716, 3 citácie |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Approaches to online teaching of secondary school and undergraduate English literature classes and their effectiveness during the coronavirus pandemic. In: EDULEARN21. - Barcelona : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - ISSN 2340-1117. - S. 8707-8716, 3 citácie |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Approaches to online teaching of secondary school and undergraduate English literature classes and their effectiveness during the coronavirus pandemic. In: EDULEARN21. - Barcelona : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-31267-2. - ISSN 2340-1117. - S. 8707-8716, 3 citácie |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Creative drama as an alternative way of teaching literature. In: Literature in contemporary education. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2021. - ISBN 978-80-7435-840-1. - S. 9-36 ; [2,33 AH], 1 citácia |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
CALL&CLIL2019 | webstránka medzinárodnej vedeckej konferencie CALL&CLIL2019 | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/call-clil-2019/ |
Výzvy2019 | webstránka odbornej konferencie Výzvy2019 | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/vyzvy2019/ |
LLCE2019 | webstránka medzinárodnej vedeckej konferencie LLCE2019 | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/llce2019/ |
LLCE2019 | 6th International Conference on Language, Literature and Culture in Education, December 5 - 7, 2019 in Rome, Italy | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/llce2019/ |
LLCE2020 | 7th International Conference on Language, Literature and Culture in Education, December 10 - 12, 2020, virtual | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2020/llce2020/ |
LLCE2021 | 8th international conference Language, Literature, and Culture in Education LLCE2021, 7 - 8 & 15 December 2021, virtual | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2021/llce2021/ |
CALL&CLIL2019 | medzinárodná vedecká konferencia, 11. - 12. 6. 2019, Trnava | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/call-clil-2019/ |
Výzvy2019 | Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: Ako ďalej? | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2019/vyzvy2019/ |
Výzvy2021 | Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: Ako ďalej?, 5. - 7. októbra 2021, Trnava | https://www.slovakedu.com/conferences/conferences-2021/vyzvy-2021/ |
Teória jazykového a literárneho vzdelávania I. | e-learningový kurz pre rovnomenný povinný kurz pre študentov doktorandského štúdia v študijnom programe Teória jazykového a literárneho vzdelávania, ktorí sa špecializujú na vyučovanie cudzích jazykov | https://moodle.truni.sk/course/view.php?id=4613 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).