Stratégie podpory adherencie žiakov k pravidlám v edukačnom prostredí

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Stratégie podpory adherencie žiakov k pravidlám v edukačnom prostredí

Názov projektu (anglický): Support stategies of students adherence to the rules in educational environment

Začiatok riešenia projektu: 2018

Koniec riešenia projektu: 2020

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 005DTI-4/2018

Vedúci projektu: doc. PaedDr. Jana Hanuliaková, PhD.

Vysoká škola: Vysoká škola DTI

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 1 713,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
BAB HANULIAKOVÁ, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 150
BAB MARKS, I. 2018. Tresty a disciplína. Krátky historický exkurz. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 27- 46.
BAB PORUBČANOVÁ, D. 2018. Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 47-57.
BAB ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G.- DOHNANSKÁ, M. 2018. Stratégie zamerané na riešenie, kognitívne stratégie, stratégie s využitím emocionality. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 58-98.
BAB GABRHELOVÁ, G. 2018. Regulácia stresu v škole, sebavýchova žiakov k pravidlám. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 99-109.
BAB KORN, F. 2018. Edukácia a jej spoločenský status v právnom systéme SR. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 110-139.
AFD HANULIAKOVÁ, J.- BAJTOŠ, J. 2018. Prostredie podporujúce adherenciu žiakov k pravidlám. In 12. didaktická konferencia : Zborník príspevkov : Vysoká škola DTI, 2018. ISBN 978-80-89732-72-2, s. 72-76.
ADF HANULIAKOVÁ, J. - BAJTOŠ, J. 2019. Pozitívna edukácia -paradigma súčasného vzdelávania. In: Studia scientifica facultatis paedagogicae. r.18. č. 1/2019. ISSN 1336-2232. v tlači
ADF PORUBČANOVÁ, D. - GABRHELOVÁ, G. 2019. Pravidlá v škole, transfer pre život, sociálny rozmer. 2019. In: Studia scientifica facultatis paedagogicae. r.18. č. 1/2019. ISSN 1336-2232. v tlači
AED MARKS, I. 2019. Pravidlá, tresty a disciplína. Krátky pohľad do histórie. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-2. Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-2. Bratislava : Z-F Lingua. s. 69 – 81.
AED KORN, F. 2019. Analýza podstaty a významu pravidiel v edukačnom prostredí ako predpoklad kvalitatívnej zmeny prístupu žiakov k daným pravidlám In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-2. Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-2. Bratislava : Z-F Lingua. s. 45 – 55.
AEC VANÍČKOVÁ, R.- HANULIAKOVÁ, J.- PORUBČANOVÁ, D. 2019. Stress effect and socio-pathological phenomena in teaching and learning environment.- v tlači
AEC HANULIAKOVÁ, J. – PORUBČANOVÁ, D. 2019. Pozitívna edukácia a potencionality človeka pre budúcnosť. In: Proceedings of the 8th International Adult Education Conference. Vzdělávání dospělých 2018 – transformace v éře digitalizace a umělé inteligence. Editor: Veteška, J. 2019. Praha, Česká andragogická společnost/Czech Andragogy Society. 11-12 December 2018 Prague, Czech Republic ISBN 978-80-906894-4-2 ISSN 2571-3841 (Print) s. 495-502.
AED DOHNANSKÁ, M., ZAPLETAL, L., OBERUČ, J. 2019. Management of school education for classroom teachers. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-4 . Recenzovaný zborník vedeckých prác. ISBN 978-80-8177-065-4.
AED PORUBČANOVÁ, D. – GABRHELOVÁ, G. 2019. Záškoláctvo – riešenie problémov a preventívne prístupy na stredných školách. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-4 . Recenzovaný zborník vedeckých prác. ISBN 978-80-8177-065-4.
FAI HANULIAKOVÁ, J.-PORUBČANOVÁ, D. 2019. Pozitívna pedagogika a pravidlá v škole. VI. ročník festivalu vzdelávania. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 59 s. ISBN 978-80-89732-83-8.
AED HANULIAKOVÁ, J. - BAJTOŠ, J. 2019. Pozitívna edukácia - paradigma súčasného vzdelávania. In Súčasnosť a perspektívy edukácie III. Ružobmerok: KU, PF, s.16-21. ISBN 978-80-561-0641-9.
AED PORUBČANOVÁ, D. 2019. Pravidlá v škole, transfer pre život, sociálny rozmer. In Súčasnosť a perspektívy edukácie III. Ružobmerok: KU, PF, s.101-106. ISBN 978-80-561-0641-9.
AEC HANULIAKOVÁ, J. 2019. Osobnostný rozvoj žiaka a pravidlá v škole. In Medzinárodná Masarykova Konferencia. e- konferencia. - v tlači
AEC HANULIAKOVÁ, J. - BAJTOŠ, J. 2019. Pravdivdlá v edukčnom prostredí. In Medzinárodná Masarykova Konferencia. e- konferencia. - v tlači
AFD Hanuliaková, Jana (50%); Bajtoš, Ján (50%): Prostredie podporujúce adherenciu žiakov k pravidlám. 2018 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-89732-72-2
FAI Hanuliaková, Jana (100%); Zapletal, Ladislav (%); Kanárik, Imrich (%); Lorenzová, Jitka (%): Školské pravidlá v edukačnom prostredí.
AED Porubčanová, Dáša (100%): Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer. 2018 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-89732-76-0
BBB Rozvadský Gugová, Gabriela (100%): Stratégie zamerané na riešenie, kognitívne stratégie, stratégie s využitím emocionality. 2018 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-89732-76-0
AED Gabrhelová, Gabriela (100%): Regulácia stresu v škole, sebavýchova žiakov k pravidlám. 2018 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-89732-76-0
BBB KORN, F. 2018. Edukácia a jej spoločenský status v právnom systéme SR. In Hanuliaková, J. a kol. 2018. Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, ISBN 978-80-89732-76-0. s. 110-139. 100
AFD Hanuliaková, Jana (50%); Bajtoš, Ján (50%): Positive education - paradigm of contemporary education. 2019 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0641-9
AFD Porubčanová, Dáša (100%): Rules at school, transfer to life, social dimension. 2019 Ružomberok : ISBN 978-80-561-0641-9
AFC Hanuliaková, Jana (50%); Porubčanová, Dáša (50%): Pozitívna edukácia a potencionality človeka pre budúcnosť. 2018 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-89732-75-3 ISSN 2571-385X
AED Marks, Igor (100%): Krátky pohľad do histórie. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-8177-058-6
ADE MARKS, I. 2019. Pravidlá, tresty a disciplína. Krátky pohľad do histórie. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-2. Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-2. Bratislava : Z-F Lingua. s. 69 – 81.
ADE KORN, F. 2019. Analýza podstaty a významu pravidiel v edukačnom prostredí ako predpoklad kvalitatívnej zmeny prístupu žiakov k daným pravidlám In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-2. Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-2. Bratislava : Z-F Lingua. s. 45 –55.
ADE Vaníčková, Radka (34%); Hanuliaková, Jana (33%); Porubčanová, Dáša (33%): Stress effect factors and socio-pathological phenomena in teaching and learning environment. Belehrad : ISSN 2620-164X
AED DOHNANSKÁ, M., ZAPLETAL, L., OBERUČ, J. 2019. Management of school education for classroom teachers. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-4 . Recenzovaný zborník vedeckých prác. ISBN 978-80-8177-065-4.
AED Porubčanová, Dáša (50%); Gabrhelová, Gabriela (50%): Záškoláctvo – riešenie problémov a preventívne prístupy na stredných školách. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-8177-065-4
GII Pasternáková, Lenka (%); Kramárová, Jana (%); Hanuliaková, Jana (50%); Porubčanová, Dáša (50%): 6. ročník festivalu vzdelávania.
AFC Hanuliaková, Jana (100%): Osobnostný rozvoj žiaka a školské pravidlá. 2019 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-31-3
AFC Hanuliaková, Jana (50%); Bajtoš, Ján (50%): Pravidlá v edukačnom prostredí. 2019 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-31-3
FAI Hanuliaková, Jana (34%); Hasajová, Lívia (33%); Porubčanová, Dáša (33%); Veteška, Jaroslav (%); Zapletal, Ladislav (%); Pasternáková, Lenka (%): Zborník z odbornej konferencia Kuchárska kniha pre život VII. konanej 19. októbra 2020.
AED Hanuliaková, Jana (50%); Hasajová, Lívia (50%): Humanisticky orientovaná učiteľova individuálna koncepcia edukácie a stratégie tvorby pravidiel v školskom prostredí. 2020 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-8222-012-7
AFD KORN, F. 2020. Prístup žiakov k pravidlám – teoreticko-právny a sociologicko-právny aspekt problematiky. In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 87-107. ISBN 978-80-8222-011-0.
AFD HARMAT, E. 2020. Úroveň a kvalita tvorby a aplikácie pravidiel v edukačnom prostredí v priestore sociálnych korelácií konkrétneho štátu. In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 73-86. ISBN 978-80-8222-011-0.
AFD PORUBČANOVÁ, D. 2020. Adherencia žiakov k školským pravidlám – empirické výsledky. In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 58-72. ISBN 978-80-8222-011-0.
AFD GABRHELOVÁ, G. 2020. Kompetenčný profil učiteľa – motivátor, vzor rešpektovania školských pravidiel. In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 41-57. ISBN 978-80-8222-011-0.
AFD ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. 2020. Osobnosť žiaka a podpora schopnosti rešpektovania pravidiel v škole (eliminácia nerešpektovania). In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 27-40. ISBN 978-80-8222-011-0.
AFD MARKS, I.- DOHNANSKÁ, M. 2020. Pravidlá v školách – historický prierez. In Hanuliaková, J. - Hasajová, L.- Porubčanová, D. 2020. Edukačné súvislosti pravidiel v škole. Zborník z odbornej konferencie Kuchárska kniha pre život VII. Dubnica nad Váhom: VŠ DTI, s. 8-26. ISBN 978-80-8222-011-0.
BDF VALJENTOVÁ, Z. - HANULIAKOVÁ, J. 2020. Pozitívna psychológia v edukačnej praxi. In Časopis Prevencia, č. 2-3, roč. XIX/2020, s. 10-17. ISSN 1336-3689.
AAA PORUBČANOVÁ, D.-GABRHELOVÁ, G.- ROZCADSKÝ GUGOVÁ, G.-MARKS, I., DOHNANSKÁ, M. 2020. Educational context of compliance with school rules. STS Science Centre, Ltd. in coedition with KEY Publishing s.r.o. London, 2020. 135 s. (30-81, 114 -135, 7,8 AH) ISBN 978-80-7418-364-5.
ADF HANULIAKOVÁ, J. - HASAJOVÁ, L. 2020. Učiteľova individuálna koncepcia edukácie a jej vplyv na modelovanie triednych pravidiel. In Studia Scientifica. Ružobmerok: Verbum, 131-140 s. ISSN 1336-2232.
AFC HASAJOVÁ, L. 2020. Stredoškolský učiteľ odborných predmetov ako vzor adherencie zamedzujúcej školskému podvádzaniu In Libor Pavera, Katarína Krpálková Krelová, Jaromír Novák a kolektiv: Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů. Praha, Extrasystem 2020. on line zdroj. ISBN 978-80-87570-48-7
BDF HANULIAKOVÁ, J. 2020. Aktivita žiakov ma vyučovaní - nutnosť a potreba súčasnej edukácie. In Didaktika. Odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava: Wolters Kluver, č. 1, s. 21-25. ISSN 1338-2845.
BDF HANULIAKOVÁ, J.- BAJTOŠ, J. 2020. Didaktická práca učiteľa a pravidlá v školskom prostredí. Didaktik. Odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava: Wolters Kluver, č. 6, roč. 1, s. 15-18. ISSN 1338-2845.
ACB ROZVADSKÝ GUGOVÁ, G. 2020. Neurodidaktické aspekty pri vybraných poruchách správania. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 90 s. ISBN 9788082220219.
BCI HASAJOVÁ, L. - PORUBČANOVÁ, D. 2020 Vybrané kapitoly z pedagogickej komunikácie v odbornom vzdelávaní. Učebné texty pre učiteľov profesijných predmetov. VŠ DTI: Dubnica nad Váhom . /otvorený vzdelávací zdroj/. 219. s. ISBN 978-80-8222-015-8

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Edukácia k hodnotám ako nástroj podpory školských pravidiel In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2020, Roč. 19, č. 1, s. 35-41 [tlačená forma]. ISSN 1336-2232. [slovenčina]
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Edukácia k hodnotám ako nástroj podpory školských pravidiel In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2020, Roč. 19, č. 1, s. 35-41 [tlačená forma]. ISSN 1336-2232. [slovenčina]
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer In: Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, s. 47-57 [tlačená forma]. ISBN 978-80-89732-76-0. [slovenčina]
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer In: Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, s. 47-57 [tlačená forma]. ISBN 978-80-89732-76-0. [slovenčina]
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer In: Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, s. 47-57 [tlačená forma]. ISBN 978-80-89732-76-0. [slovenčina]
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša. Výchova k pravidlám v škole, transfer pre život sociálny rozmer In: Školské pravidlá v edukačnom prostredí. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, s. 47-57 [tlačená forma]. ISBN 978-80-89732-76-0. [slovenčina]
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Porubčanová, Dáša, Gabrhelová, Gabriela. Záškoláctvo – riešenie problémov a preventívne prístupy na stredných školách In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-4: zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. Bratislava: Z-F LINGUA, 2019, s. 113-127 [CD-ROM]. ISBN 978-80-8177-065-4. [slovenčina]
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Hanuliaková, Jana, Porubčanová, Dáša. Pozitívna edukácia a potencionality človeka pre budúcnosť [elektronický dokument] In: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence: sborník z 8. ročníka mezinárodní konference, Praha 11. - 12. prosinec 2018. Praha: Česká andragogická společnost, 2019, s. 495-502 [tlačená forma]. ISBN 978-80-906894-4-2. ISSN 2571-3841. ISSN (online) 2571-385X. [slovenčina]
6 - recenzie v domácich publikáciách Pasternáková, Lenka, Kramárová, Jana, Hanuliaková, Jana, Porubčanová, Dáša. Pozitívna pedagogika a pravidlá v škole: Kuchárska kniha pre život: 6. ročník festivalu vzdelávania. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2019. ISBN 978-80-89732-83-8. [slovenčina]
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Hanuliaková, Jana, Porubčanová, Dáša. Pozitívna edukácia a potencionality človeka pre budúcnosť [elektronický dokument] In: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence: sborník z 8. ročníka mezinárodní konference, Praha 11. - 12. prosinec 2018. Praha: Česká andragogická společnost, 2019, s. 495-502 [tlačená forma]. ISBN 978-80-906894-4-2. ISSN 2571-3841. ISSN (online) 2571-385X. [slovenčina]

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter