Implementácia bádateľsky orientovaného modelu vzdelávania s využitím nových technológií na báze mikrokontrolérov vo vyučovaní fyziky strednej školy
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Implementácia bádateľsky orientovaného modelu vzdelávania s využitím nových technológií na báze mikrokontrolérov vo vyučovaní fyziky strednej školy
Názov projektu (anglický): The implementation of inquiry-oriented model of education using new technologies based microcontrollers in teaching high school physics
Začiatok riešenia projektu: 2018
Koniec riešenia projektu: 2020
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 031UMB-4/2018
Vedúci projektu: doc. PaedDr. Miriam Spodniaková Pfefferová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Fakulta prírodných vied
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 23 923,11 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | Pivarči, Tomáš (70%); Raganová, Janka (30%): A study of an implementation of inquiry approaches at physics lessons in Slovakia. 2018 Valencia : ISBN 978-84-09-05948-5 ISSN 2340-1095 |
AFD | Raganová, Janka (70%); Pivarči, Tomáš (30%): The study of pupil primary concepts, selected skills and cognitive operations within an inquiry-based activity. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Pivarči, Tomáš (70%); Raganová, Janka (30%): Štúdia využívania inovatívnych vyučovacích metód vo vyučovaní fyziky na základných školách. 2019 Nitra : ISBN 978-80-558-1408-7 |
AFD | Hruška, Martin (70%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (30%): The impact of inquiry-based activities on the development of pupils' cognitive operations. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Hruška, Martin (100%): Investigating properties of the periodic motion within school physics. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Holec, Stanislav (100%): The way of coordination - inquiry based activities, development of cognitive operations. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFC | Pivarči, Tomáš (70%); Raganová, Janka (30%): A study of an implementation of inquiry approaches at physics lessons in Slovakia. 2018 Valencia : ISBN 978-84-09-05948-5 ISSN 2340-1095 |
AFD | Raganová, Janka (70%); Pivarči, Tomáš (30%): The study of pupil primary concepts, selected skills and cognitive operations within an inquiry-based activity. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Pivarči, Tomáš (70%); Raganová, Janka (30%): Štúdia využívania inovatívnych vyučovacích metód vo vyučovaní fyziky na základných školách. 2019 Nitra : ISBN 978-80-558-1408-7 |
AFD | Hruška, Martin (70%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (30%): The impact of inquiry-based activities on the development of pupils' cognitive operations. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Hruška, Martin (100%): Investigating properties of the periodic motion within school physics. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Holec, Stanislav (100%): The way of coordination - inquiry based activities, development of cognitive operations. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
ADE | Hruška, Martin (70%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (20%); Holec, Stanislav (10%): Zostavme si digitálny hudobný nástroj pomocou Arduina. Praha : ISSN 1804-8536 |
ADE | Hruška, Martin (100%): Úskalia konštrukcie zdroja jednosmerného napätia pre školské experimentálne zostavy. Praha : ISSN 1804-8536 |
AFC | Hruška, Martin, Spodniaková Pfefferová, Miriam, Holec, Stanislav: The first experiences with creating an experimental set for teaching physics. In ICERI 2020 : transforming education, transforming lives : 13th international conference of education, research and innovation, Valencia, Španielsko, 9. - 10. 11.2020 : conference proceedings. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2020. - ISBN 978-84-09-24232-0. - ISSN 2340-1095. - Pp. 4323-4332. |
AFC | Spodniaková Pfefferová, Miriam, Hruška, Martin, Holec, Stanislav: Arduino as a tool for exploring sound in secondary school. In ICERI 2020 : transforming education, transforming lives : 13th international conference of education, research and innovation, Valencia, Španielsko, 9. - 10. 11.2020 : conference proceedings. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2020. - ISBN 978-84-09-24232-0. - ISSN 2340-1095. - Pp. 4316-4322. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Mikrokontroléry vo výučbe fyziky | Webové sídlo projektu so zverejnením všetkých výstupov projektu v prehľadnej štruktúre | https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-fyziky/veda-a-vyskum/vystupy-projektov/mikrokontrolery-vo-vyucbe-fyziky/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).